تزریق ژل لب مدل عروسکی

پاسخ به سوالات متداول تزریق ژل لب مدل روسی

ژل لب مدل روسی نی نی سایت

ژل لب مدل روسی

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

ژل لب روسی طرفداران پروپاقرص میلیونی دارد. معروف است که روس ها یکی از زیباترین ملیت های جهان هستند. شهرت سوپر مدل های روسی تا حدی مدیون لب های زیبای آنهاست. این مدل لب به عنوان تکنیک “تزریق ژل لب روسی” یا “تزریق ژل لب مدل عروسکی” شناخته می شود. مدل لب روسی کوچکترین شباهتی با لب های شتری و اردک مانند ندارد!
در این مطلب، به دهها پرسش و پاسخ متداول درباره تکنیک تزریق ژل لب مدل روسی می پردازیم.  دقایقی با ما همراه باشید.

تزریق ژل لب مدل روسی
تکنیک تزریق ژل لب مدل روسی

فیلم تزریق ژل لب 

تزریق ژل به سبک اردک و شتر؟

کم نیستند تعداد دکترهای متعهد و اخلاق مداری که به جای تزریق مدل های عجیب و غریب ژل لب توصیه های دیگری دارند. آنها قبل از هر چیزی به تناسب مدل لب با اجزاء چهره شما اهمیت می دهند. البته حفظ سلامت شما برای آنها در اولویت است. پس از مشاوره رایگان و تخصصی، از شما درباره ی داروهای مصرفی و بیماری های احتمالی مانند اختلالات خونی، بارداری و غیره سوالاتی می پرسند. آنها بهترین برندهای ژل را توصیه و درباره ی مراقبت های قبل و بعد از تزریق ژل لب هشدار می دهند. 

و اما، اگر لب ها بعد از تزریق ژل شبیه لب های اردک و شتر زشت می شود، نشانه ی یک اشتباه بزرگ از طرف شماست: انتخاب مراکز زیبایی نامعتبر و غیر حرفه ای. این گونه مراکز بدون توجه به مسئله ی تناسب، همان مدل لبی را که دوست دارید تزریق می کنند و یا تکنیک تزریق را به درستی اجرا نمی کنند. 

 

سوالات متداول تزریق ژل

به  کمک لینک جامع بالا، می توانید پاسخ تک تک سوالات تزریق ژل از سوی کاربران و زیباجویان را مشاهده کنید.  

تکنیک تزریق ژل لب روسی چیست؟

این تکنیک حجم مضاعفی را در بدنه لب با احتمال پراکندگی صفر ایجاد می کند (محصولی که بالای لب قرار دارد). نتیجه این تزریق می تواند به شکل یک برجستگی عمدی یا پری کاملا طبیعی در یک سوپر مدل ظاهر شود.  

عکس مدل لب روسی

عکس مدل لب روسی

آموزش تزریق ژل لب مدل روسی چگونه است؟

این فرآیند شامل هدایت قطرات ریز پر کننده ای است که به صورت عمودی به داخل لب تزریق می شود، در مقایسه با خطوط پرکننده زیر مرز لب. این تکنیک بدنه لب ها را پهن کرده، لیفت کرده و باز می کند بدون اینکه هیچ گونه اغراق و بد شکلی در نتیجه تزریق بیش از حد مواد به وجود آید.  

اسید هیالورونیک چیست؟

اسید هیالورونیک ماده ای است که به طور طبیعی در درم و اپیدرم پوست وجود دارد. این ماده درم را مرطوب نگه می دارد و به پوست خاصیت ارتجاعی خوبی می بخشد. با افزایش سن، میزان اسید هیالورونیک موجود در پوست کاهش می یابد و در نتیجه باعث کاهش خاصیت ارتجاعی و کشسانی پوست می شود.

پرکننده های اسید هیالورونیک چه مدت دوام می آورند؟

مواد پرکننده بسته به متابولیسم و ​​ناحیه تزریق فرد ماه ها تا سال ها دوام می آورند. در لب ها و خطوط لبخند، این پرکننده برای ماه ها تا یک سال ماندگاری دارد. پرکننده های اسید هیالورونیک در بسیاری از بیماران تا یک سال یا بیشتر در گونه ها، خط فک و چانه و چندین سال زیر چشم دوام می آورند.

بهترین برندهای تزریق ژل لب مدل روسی کدامند؟

بهترین برندهای تزریق ژل لب مدل روسی
بهترین مارک های تزریق ژل لب مدل روسی

برای تزریق ژل لب روسی از برخی از بهترین مواد پرکننده اسید هیالورونیک از جمله Versa، رستیلن و ژوویدرم UltraPlus XC و Voluma استفاده می شود. این پرکننده ها مبتنی بر اسید هیالورونیک هستند که از منابع غیر حیوانی تهیه شده اند.
مناطق مختلف بدن انسان از جمله پوست حاوی اسید هیالورونیک است. در عین حال نمی توان از تمام مواد پرکننده موجود در بازار استفاده کرد. چرا که پرکننده ها از نظر غلظت، پیوند عرضی و قابلیت جذب آب متفاوت عمل می کنند.
بنابراین، برخی از پرکننده ها در نواحی خاصی از صورت به بهترین وجه عمل می کنند. با استفاده از تقریباً تمام پرکننده ها در طول این سالها، پرکننده های اسید هیالورونیک را از نظر قابلیت انعطاف پذیری، به عنوان دارنده بهترین مشخصات ایمنی و رضایت بالای مشتریان انتخاب کرده ایم.   

 

با این نکات، لب ها شتری و اردکی نمی شوند!

عوارض جانبی تزریق ژل لب مدل روسی چیست؟

کبودی، تورم و برآمدگی ممکن است به مرور زمان ایجاد شده و برطرف شود. عدم تقارن و نقص خاصی در صورت ممکن است با این تکنیک تزریق پرکننده قابل اصلاح نباشد. یک عارضه بسیار نادر به نام آمبولی ممکن است هنگامی اتفاق بیفتد که پرکننده ای به طور تصادفی به رگ خونی تزریق شود و در نتیجه جریان خون کاهش یابد. واکنش آلرژیک به لیدوکائین در ماده پر کننده در افرادی که به لیدوکائین حساسیت دارند نیز امکان پذیر است.  

عوارض تزریق ژل لب غیر حرفه ای
عوارض و خطرات تزریق ژل لب در مراکز نامعتبر

17 مراقبت طلایی در تزریق ژل لب

رعایت مراقبت های قبل و بعد از تزریق ژل لب مدل روسی اهمیت به سزایی دارد. در واقع، بعد از تزریق حرفه ای توسط بهترین متخصص تزریق ژل لب مدل روسی و برند اصل باکیفیت، مراقبت ها هستند که نتایج را مشخص می کنند. به تجربه زیباجویان، عوارض تزریق ژل مانند ورم و کبودی یا جابجایی و گلوله شدن ژل به سبب عدم رعایت مراقبت ها تشدید می شوند. در واقع، مراقبت می تواند هم از عوارض پیشگیری کند و هم ماندگاری و اثربخشی فیلر را افزایش دهد.

درمان ورم پس از تزریق ژل لب

درمان کبودی لب پس از تزریق ژل 

درمان گلوله شدن ژل صورت

از چه مواردی باید قبل از تزریق ژل لب مدل روسی جلوگیری کرد؟

بیماران باید از مصرف داروها و مکمل هایی که ممکن است باعث افزایش خونریزی و کبودی شود از جمله آسپرین، داروهای ضد التهاب غیر استروئیدی (به عنوان مثال ادویل، موترین، Excedrin و غیره)، الکل، روغن ماهی، ویتامین E و مکمل های گیاهی، 1 هفته قبل از جلسه تزریق خودداری کنند.  

آیا می توان تزریق لب را با روش های دیگر ترکیب کرد؟

بسیاری از بیمارانی که برای تزریق ژل لب مراجعه می کنند، به طور همزمان تزریق بوتاکس برای پیشانی یا چین و چروک های اطراف چشم را نیز انجام می دهند. علاوه بر این، بسیاری از بیماران برای تزریق ژل چانه، نواحی استخوان گونه، برجسته سازی خط فک، یا کاهش خط لبخند و خطوط ماریونت، تحت تزریق فیلر قرار می گیرند.  

برای تزریق ژل لب مدل روسی یک سی سی کافی است؟

مقدار پرکننده مورد نیاز، به حجم لب اولیه و اهداف بیمار بستگی دارد. بیشتر بیماران به یک سرنگ برای هر دو لب نیاز دارند. در بعضی از بیماران نیز نصف سرنگ برای رسیدن به نتیجه مطلوب کافی است.  

آیا تزریق ژل لب مدل فانتزی دردناک است؟

قطعا خیر. در این روش از نقاط ورودی کمتری برای تزریق استفاده می شود و فقط یک نقطه در مرز است (این جایی است که حساسیت از آن ناشی می شود) که کمی درد دارد. بنابراین درد ناشی از تزریق ژل لب روسی حداقل است. پرکننده های لب بهتر است بدون بی حسی انجام شوند.
مهارت فردی که تزریق را انجام می دهد و محل های تزریق در این روش به این معنی است که در طول درمان درد یا حس آزار دهنده ای وجود ندارد، بنابراین واقعاً نیازی به بی حسی نیست. همچنین اثبات شده است که بی حسی تورم لب را بیشتر می کند و باعث عدم تقارن نتیجه و طولانی تر شدن دوران نقاهت می شود. محصولات ما همه با تزریق لیدوکائین (ماده بی حسی داخل محصول) ترکیب شده است بنابراین تزریق همراه با بی حسی است.  

این تکنیک برای چه کسانی مناسب است؟

بهترین نتیجه تزریق ژل لب مدل عروسکی در افرادی مشاهده می شود که قبلا هرگز تزریق ژل لب انجام نداده اند. اما اگر قبلا تزریق ژل را نزد ما یا مرکز دیگری انجام داده اید، ابتدا باید صبر کنید تا اثر فیلر به طور کامل خنثی شود، سپس برای تزریق مدل روسی اقدام کنید.  

کدام مدل تزریق لب برای من بهترین است؟

بهترین مدل لب در تزریق ژل لب
بهترین مدل لب در تزریق ژل لب نی نی سایت

برای هر کسی که قبلاً مواد پرکننده لب را تجربه نکرده است، روش روسی شدیدا توصیه می شود چرا که در آن تزریق ژل لب مدل طبیعی انجام می شود. برای کسانی که پرکننده قبلی دارند ابتدا باید صبر کنند تا اثر فیلر به طور کامل خنثی شود، سپس برای تزریق ژل لب مدل نچرال روسی اقدام کنند.  

چرا باید صبر کنم تا اثر تزریق ژل لب قبلی ام از بین برود؟

تکنیک لب روسی به تزریق فیلر در اطراف مرز لب نیاز ندارد. بنابراین، برای اینکه این تکنیک در حد بالقوه خود انجام شود، مستلزم آن است که پرکننده لب قبلی شما به طور کامل جذب و خنثی شده باشد.  

تزریق ژل لب روسی چقدر طول می کشد؟

همانند سایر تکنیک ها، انژکتور (فردی که تزریق را هدایت می کند) باید در زمینه تزریق ماده پرکننده کاملاً مسلط باشد و قطعاً برای ایجاد تفکیک بافتی برای داشتن نتیجه ای یکدست و متقارن، آرامش و صبر لازم است. تزریق ژل می تواند بین 30 دقیقه تا یک ساعت طول بکشد که این بسته به مقدار ماده پرکننده برای تزریق و تراکم بافت لب دارد.  

چرا تزریق ژل لب روسی بیشتر از سایر پر کننده طول می کشد؟

تزریق ژل لب به سبک روسی به دو برابر مدت زمان لازم در مقایسه با سایر روش های استاندارد نیاز دارد، چرا که رسوب قطرات ریز محصول در بین بافت های لب به طول می انجامد، و در نتیجه یکنواخت تر، صاف تر و با اثر لیفت لب تمام می شود.  

آیا در این روش دوران نقاهت وجود دارد؟

به دلیل تورمی که به دنبال تزریق ایجاد می شود و در بعضی موارد کبودی قابل توجه تر است، ممکن است دوران نقاهت کمی طولانی تر از تکنیک های معمول تزریق ژل لب باشد. اما هیچ جای نگرانی نیست و بدون هیچ گونه مداخله ای حل و فصل خواهد شد.  

ماندگاری تزریق ژل لب روسی چقدر است؟

ماندگاری این تکنیک به همان میزانی که پرکننده های لب معمول طول می کشند، طول می کشد، زیرا محصول متفاوت نیست بلکه تکنیک و روش تزریق آن متفاوت است.  

تزریق مجدد ژل لب روسی و فاصله ی زمانی با تزریق اول؟

اگر قبلاً تکنیک لب روسی را انجام داده اید، نیازی به خنثی شدن نخواهد بود، شما می توانید برای حفظ نتایج، یک مراجعه مجدد به مرکز تزریق داشته باشید.  

در صورت بارداری یا شیردهی می توانم تزریق ژل انجام دهم؟

ایمنی تزریق مواد پرکننده در دوران بارداری یا شیردهی مورد بررسی قرار نگرفته است. تا زمان دستیابی به اطلاعات بیشتر، بهتر است تزریق فیلر را به بعد از بارداری و شیردهی موکول کنید.  

قیمت تزریق ژل لب مدل روسی چقدر است؟

لطفاً برای اطلاع از قیمت به صفحه ” تماس با ما ” مراجعه کنید.  


بهترین مرکز تزریق ژل لب روسی در تهران کجاست؟

بهترین دکتر و مرکز ژل لب مدل روسی
بهترین دکتر و مرکز ژل لب مدل روسی تهران نی نی سایت

امیدواریم تزریق ژل خود را در هر کلینیکی که انجام می دهید، با موفقیت همراه باشد و هیچ گونه عوارضی را تجربه نکنید. اما چنانچه در یافتن بهترین دکتر تزریق ژل در تهران دچار تردید هستید، یا به دنبال تخفيف ژل ژوويدرم یا بهترین دکتر برای تزریق ژل لب هستید، مرکز زیبایی شمال تهران را به شما معرفی می کنیم.

این مرکز زیبایی با بهره گیری از بهترین پزشکان و متخصصین زیبایی و هم چنین بهترین و با کیفیت ترین مواد، افتخار دارد علیرغم تزریق فیلر، کلیه خدمات زیبایی، پوست و مو و لیزر را در محدوده شمال تهران (شریعتی، قلهک، دروس، ظفر، زرگنده، میرداماد، تجریش، فرمانیه، قیطریه، پاسداران) به شما عزیزان ارائه دهد. شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر و همچنین اخذ نوبت از این مرکز صفحه اصلی مراجعه کنید.

دوره آموزشی تزریق بوتاکس 

تحقیق و ترجمه: مینو زرفش

منبع 1

منبع 2

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
به بالای صفحه بردن