تزریق فیلر فک

زاويه دار كردن صورت با تزریق ژل فک

سالهاست که کانتورینگ  یا زاويه دار كردن صورت در بین زنان و مردان باب شده است. عمدتا در صنعت زیبایی ، کانتورینگ به معنای برجسته تر کردن ظاهر و شکل برخی از ویژگی های صورت است. یکی از روش های مشخص تر کردن زوایای صورت ، زاویه سازی فک با تزریق ژل است. با این حال ، از روش زاويه دار كردن صورت با تزریق ژل می توان برای تقویت شکل ظاهری شقیقه ها ، بینی ، فک ، چانه و حتی پیشانی نیز استفاده کرد. اما از آنجایی که طرفداران تزریق ژل به فک بسیار زیاد هستند ، به ویژه آقایان که به دنبال زاویه سازی فک مردان هستند ، بر آن شدیم تا این مطلب را به بررسی ژل فک اختصاص دهیم. پس تا پایان همراه باشید.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

ژل فک چیست؟

فیلر زاویه فک چیست

مهمترین نواحی جهت زاویه سازی صورت با ژل ، فک شمار می رود. این ساختار استخوانی به شدت زیبایی ویژگی های صورت را تعیین می کند. با استفاده از تزریق ژل خط فک می توانید ویژگی های صورت تان را برجسته تر سازید و زیبایی خاصی به چهره خود ببخشید. با برجسته تر شدن ساختارهای صورت ، ظاهری جوان تر خواهید داشت و چهره تان ، گشاده رو تر خواهد شد.

در حال حاضر تزریق ژل به فک و چانه ، گزینه ای شگفت انگیز برای زاویه سازی صورت به شمار می رود.

استفاده از ژل زاویه فک برای کانتورینگ صورت همچنین می تواند تعادل را به چهره شما بازگرداند یا کج بودن آن را اصلاح کند. این امر که ممکن است در نتیجه عوامل ژنتیکی یا محیطی مانند عمدتا خوابیدن بر روی یک طرف صورت به وجود آید را تنها تزریق فیلر می تواند اصلاح کند.

چند سی سی ژل برای زاویه سازی لازمه ؟

فیلر زاویه فک

میزان پرکننده پوستی مورد نیاز برای تزریق ژل فک بستگی به میزان افتادگی پوست و میزان اصلاح مورد نیاز بستگی دارد ، و اینکه مشک تا چه حد عمقی است. برای برخی از افراد ، ممکن است در هر نقطه مقدار نصف سرنگ (0.5 میلی لیتر) تا یک سرنگ (1 میلی لیتر) پرکننده پوستی لازم باشد تا به نتایج رضایت بخش و مطلوب دست یابند. بهترین کار در هنگام تزریق فیلر در پیشانی این است که با کمترین مقدار شروع کنید و سپس مقدار آن را به تدریج افزایش دهید تا به نتیجه مطلوب برسید.

مقدار پرکننده مورد نیاز همچنین به محصول پرکننده خاصی که استفاده می شود بستگی دارد. اگر یک پرکننده دارای ترکیب متراکم تری باشد ، ممکن است نسبت به یک پرکننده رقیق تر ، مقدار کمتری مورد نیاز باشد. همچنین میزان پرکننده موردنیاز با گذشت زمان به ماندگاری پیش بینی شده یک محصول خاص نیز بستگی دارد و اینکه برای ماندگاری اثر چند مرتبه درمان های بعدی مورد نیاز است. لازم به ذکر است که پرکننده هایی که طول عمر بیشتری دارند ممکن است گران تر باشند.

مقدار پرکننده پوستی مورد نیاز برای دستیابی به نتایج مطلوب تنها توسط اینجکتور (شخصی که پرکننده را تزریق می کند) تعیین خواهد شد. وی ناحیه فک را بررسی کرده و با شما در مورد اهداف تان ، گزینه های درمانی و توصیه های مراقبتی پس از آن صحبت می کند. اینجکتور برای رسیدن به نتیجه مطلوب ، مناسب ترین پرکننده پوستی و همچنین مناسب ترین مقدار اولیه محصول تزریقی را تعیین می کند.

ماندگاری ژل زاویه فک

ماندگاری زاویه سازی صورت

معمولاً چندین هفته طول می کشد تا پرکننده به طور کامل اثر گذارد ، طی این مرحله هر گونه تورم یا کبودی ناپدید می شود ، با این وجود پوست تان ظاهری جوان تر و طبیعی نشان می دهد. اما اگر از نتایج راضی نبودید ، ممکن است به فیلر بیشتری نیاز داشته باشید. همچنین ، برنامه ای برای درمان های مراقبتی و جلسات پیگیری نیز تعیین شود.

پرکننده های پوستی مانند ژوویدرم و رستیلن که از سوی سازمان غذا و داروی آمریکا (FDA) به منظور برجسته سازی گونه ها تأیید شده اند اما در زاويه دار كردن صورت نیز کاربرد دارند ، می توانند چهره شما را سالها جوان تر نشان دهند. ماندگاری ژل فک که یک روش غیر جراحی است ، می تواند تا دو سال به طول انجامد. پرکننده پوستی که به صورت استراتژیک در قسمت مورد هدف تزریق می شود و می تواند به تقویت گونه ها ، فرم دهی چانه و همچنین زاویه دار شدن فک کمک کند.

عوارض ژل خط فک

شایع ترین عوارض تزریق ژل فک و به طور کل پرکننده های پستی شامل درد یا کبودی در ناحیه تزریق است که بسیار جزئی هستند. همچنین خطر تورم یا عفونت موضعی نیز وجود دارد. بعضی اوقات ممکن است پس از تزریق ژل زاویه فک ، در زیر پوست توده ای احساس شود یا التهاب موضعی در محل ایجاد شود. عوارض جانبی جدی نیز وجود دارد ، اما خوشبختانه بسیار نادر هستند. این عوارض جانبی به تزریق پرکننده در رگ های خونی کوچک زیر پوست مربوط می شود و با نکروز یا عفونت ناشی از پوست می تواند باعث قطع جریان خون به پوست شود.

هزینه تزریق ژل فک

هزینه زاویه سازی فک

این روش ، یک پروسیجر زیبایی محسوب می شود ، بنابراین شرکت های بیمه آن را پوشش نمی دهند.

قیمت ژل زاویه فک بسته به نوع پرکننده ای که انتخاب می کنید ، ارائه دهنده ای که انتخاب می کنید و تعداد تزریق های شما متفاوت است. پس از مشاوره باید جزئیات هزینه فیلر پیشانی را از ارائه دهنده خود دریافت کنید تا بدانید چه انتظاری دارید. همچنین قیمت ژل فک تحت تاثیر وسعت مشکل شما نیز متغیر خواهد بود.

جهت مشاوره و اطلاع از هزینه تزریق ژل فک به طور دقیق لطفا کلیک کنید.

بهترین مرکز برای تزریق فیلر در تهران

بسیار خرسندیم اعلام کنیم که مرکز زیبایی شمال تهران با بهره گیری از بهترین پزشکان و متخصصین زیبایی و هم چنین بهترین و با کیفیت ترین مواد، افتخار دارد علیرغم تزریق فیلر ، کلیه خدمات زیبایی ، پوست و مو، و لیزر را در محدوده شمال تهران (شریعتی ، قلهک ، دروس ، ظفر ، زرگنده ، میرداماد ، تجریش ، فرمانیه ، قیطریه ، پاسداران) به شما عزیزان ارائه دهد. شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر و همچنین اخذ نوبت از این مرکز به این صفحه مراجعه کنید.

شاد و زیبا باشید…

تحقیق و ترجمه: مینو زرفش

منبع: skinbylovely

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
به بالای صفحه بردن