تزریق ژل برای صورت لاغر

شگفت انگیزترین درمان برای صورت لاغر: تزریق ژل برای چاقی صورت

رفع لاغری صورت با تزریق ژل

داشتن صورتی پر و با نشاط ، نشانه بارز شادابی و جوانی است. اگر صورت شما با افزایش سن کشیده و لاغر شده است و یا صورت تان به طور طبیعی لاغر و بدون حجم است ، تزریق ژل یا پرکننده تزریقی می تواند به صورت تان حجم بخشد و آن را جوان تر و شاداب تر سازد. تزریق ژل برای چاقی صورت

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

انواع مختلفی از مواد پرکننده تزریقی صورت در بازار وجود دارد که هر کدام مزایای خاص خود را دارند. در این مطلب ما به طور ویژه درباره آندسته از پرکننده های تزریقی که موجب چاقی صورت می شوند ، توضیح داده ایم.

 

تزریق ژل برای صورت لاغر | تزریق ژل برای چاقی صورت

تزریق ژل برای صورت لاغر

پرکننده های پوستی تزریقی کاربردهای زیادی دارند. آنها می توانند لب های نازک را پر تر ، چین و چروک ها را صاف ، خطوط کم عمق را برطرف و چین خوردگی های صورت را نرم کنند. در صورتی که تزریق ژل توسط یک متخصص با تجربه صورت پذیرد ، حتی می تواند ظاهر اسکار های عمیق را نیز بهبود بخشد.

با افزایش سن ، صورت ما به تدریج چربی زیر جلدی قابل توجهی را از دست می دهد. از آنجا که در نتیجه این فرایند عضلات صورت به پوست نزدیک تر می شوند ، خطوط ریز و چین و چروک ها اغلب بیشتر دیده می شوند. با افزایش سن ، کشش طبیعی پوست نیز رخ می دهد ، که می تواند از دست دادن حجم صورت را بدتر کند.

با تزریق ژل برای چاقی صورت ، بافت نرم زیر پوست پر تر می شود. پرکننده های مصنوعی و طبیعی و گزینه های قابل جذب و غیر قابل جذب برای این کار در دسترس هستند.

تعداد جلسات تزریق و عمق این تزریقات به نوع پرکننده تزریق شده و ظاهری که می خواهید در نهایت بدست آورید بستگی دارد. برای راحت بودن درمان ، قبل از تزریق مواد پرکننده ، از کرم های بی حس کننده در ناحیه تزریق استفاده می شود تا ناراحتی را به حداقل برسانند.

پس از تزریق ژل برای چاقی صورت می توانید بلافاصله با فعالیت های عادی خود ادامه دهید. همچنین ، بسته به نوع پرکننده صورت ، نتایج ممکن است از شش ماه تا دو سال ادامه داشته باشد. تزریق ژل برای چاقی صورت نی نی سایت

 

انواع پرکننده ها برای تزریق ژل برای چاقی صورت

تجربه تزریق ژل گونه

ما در مرکز زیبایی مان واقع در قلهک شریعتی ، انواع مختلفی از پرکننده ها را برای صورت ارائه می دهیم. با استفاده از انواع پرکننده ها ، ممکن است از روش “لیفت مایع” استفاده کنیم.

این تکنیک خاص منجر به لیفت ملایم و طبیعی حالت های صورت و همچنین بهبود کیسه های زیر چشم ، کاهش چین و چروک ها و داشتن ظاهری آرام و پر انرژی و با نشاط می شود. تزریق ژل برای چاقی صورت حدود 30 تا 60 دقیقه طول می کشد و نتایج فوری است. این روش همچنین می تواند در کنار سایر درمان های زیبایی مانند تزریق ژل به گونه انجام شود.

تجربه تزریق ژل گونه

پرکننده های پوستی مورد استفاده برای پر شدن یک صورت لاغر عبارتند از:

  • اسید هیالورونیک (HA): آنچه که هیالورونیک اسید را به یک نوع ماده پرکننده موثر تبدیل می کند این است که اسید هیالورونیک از قبل در بدن وجود دارد. اسید هیالورونیک ، در بدن انسان مسئول حفظ استحکام پوست سفت و لطافت آن است. هنگامی که اسید هیالورونیک در قالب پرکننده پوستی استفاده می شود ، توانایی بهبود خطوط ریز ، کیسه های زیر چشم و چین های اطراف بینی تا دهان را دارد. همچنین می تواند به عنوان پرکننده گونه ها ، لب ها ، چانه و پل بینی استفاده شود.
  • میکروسفرهای مبتنی بر کلسیم: این نوع ماده پرکننده نیز مشابه مواد معدنی طبیعی موجود در بدن است و آن را به گزینه ای بدون آلرژن تبدیل می کند. با گذشت زمان ، بدن به طور طبیعی میکروسفرها را جذب می کند و کلاژن طبیعی را در جای خود می گذارد. یکی از محبوب ترین گزینه ها شامل Radiesse است ، که پوست را پر تر می سازد و حجم از دست رفته صورت را دوباره احیا می کند.

صورت لاغر و اسکلتی باعث می شود که فرد پیرتر از سن واقعی خود به نظر برسد. با تزریق پرکننده های پوستی سالها صورت خود را جوان تر کنید. با رزرو مشاوره با متخصص پوست ما در مورد این درمان پوستی بیشتر اطلاعات کسب کنید. برای چاقی صورت تزریق ژل بهتر است یا چربی

 

هزینه تزریق ژل برای چاقی صورت

برای چاقی صورت تزریق ژل بهتر است یا چربی

قیمت تزریق فیلر همیشه بر اساس روش انتخابی یا درمان تعیین می گردد. همچنین هزینه فیلر ممکن است بسته به تخصص و صلاحیت های فردی که درمان را مدیریت می کند ، نوع روش به کارگیری ، زمان و تلاش مورد نیاز در هر روش درمان و همچنین موقعیت جغرافیایی مطب متفاوت باشد.

اما رضایت شما بیش از هزینه اهمیت دارد.

هنگام انتخاب بهترین دکتر برای تزریق فیلر ، به یاد داشته باشید که تجربه وی و راحتی شما با او دقیقاً به اندازه هزینه نهایی این پروسیجر اهمیت دارد.

شرکت های بیمه درمانی هزینه تزریق فیلر را پوشش نمی دهند ، اما بسیاری از پزشکان طرح های پرداختی مختلفی را ارائه می دهند ، بنابراین حتما سؤال کنید.

 

عوارض تزریق ژل برای چاقی صورت

تزریق ژل برای صورت لاغر

تصمیم به تزریق ژل برای صورت لاغر یک انتخاب بسیار شخصی است. شما باید تصمیم بگیرید که آیا این پروسیجر در جهت اهداف شما است و آیا خطرات و عوارض احتمالی فیلر را به خوبی درک کرده اید.

جراح پلاستیک و یا دستیار وی خطرات این روند را با جزئیات کامل توضیح می دهند.

ممکن است از شما خواسته شود برگه ای را در خصوص پذیرفتن خطرات و عوارض احتمالی آن امضا کنید تا این اطمینان حاصل شود که جزییات این روش را بطور کامل درک نموده اید.

بروز عوارض شدید ناشی از فیلر های پوستی خیلی شایع نیست. با این حال خطرات بالقوه بسته به نوع پرکننده خاص و ماندگاری نسبی ماده پرکننده متفاوت است و ممکن است شامل موارد زیر باشد:

  • ظهور بثورات آکنه مانند
  • عدم تقارن
  • کبودی ، خونریزی و تورم در محل تزریق
  • آسیب به پوست که منجر به زخم و اسکار احتمالی شود
  • عفونت در محل تزریق
  • توده
  • قابل لمس بودن پرکننده در زیر سطح پوست
  • بثورات پوستی همراه با خارش
  • قرمزی پوست
  • اصلاح بیش از حد یا بسیار کم چین و چروک ها
  • کوری
  • نکروز پوستی (زخم یا از بین رفتن پوست در اثر اختلال در جریان خون)

این خطرات و سایر موارد قبل از تزریق فیلر به طور کامل مورد بحث قرار خواهد گرفت.

به همین دلیل مهم است که تمام سؤالات تان را مستقیماً با جراح پلاستیک خود مطرح کنید. اگرچه نتایج خوبی از این پروسیجر انتظار می رود ، اما هیچ تضمینی برای رضایت شما از نتایج نهایی وجود ندارد. از آنجا که عوارض قابل توجهی در اثر تزریق فیلر ایجاد می شود ، لازم است برای این کار همواره به یک جراح پلاستیک دارای مجوز مراجعه کنید که از خطرات این روش آگاه است و برای مقابله با هرگونه عوارض احتمالی ، آموزش دیده و آمادگی لازم را دارد.

در برخی موارد ، دستیابی به نتایج مطلوب با یک بار تزریق میسر نمی گردد. بیشتر تاثیر فیلر با گذشت زمان از بین می رود. از اینرو برای حفظ اثرات آن ، باید در فواصل زمانی مختلف تزریق فیلر را تکرار کنید.

عوارض جانبی نادر

اگرچه عوارض جانبی زیر کمتر شایع هستند ، اما باید از آنها آگاهی داشته باشید:

  • عفونت
  • نشت فیلر از محل تزریق به بیرون
  • تشکیل ندول در اطراف محل تزریق ، که ممکن است نیاز به برداشتن با جراحی داشته باشد
  • گرانولوماس ، نوعی واکنش التهابی به پرکننده
  • حرکت پرکننده از یک منطقه به منطقه دیگر
  • آسیب به رگ های خونی
  • کوری ، که با تزریق پرکننده به شریان اصلی ایجاد می شود و جریان خون به چشم را مسدود می کند
  • مرگ بافت ، مجددا به دلیل مسدود شدن جریان خون

 

بهترین دکتر تزریق ژل در تهران

با کمک یک ارائه دهنده باتجربه و باتجربه ، مواد پرکننده تزریقی می توانند پیشرفت های ظاهری طبیعی داشته باشند تا به شما کمک کنند تا نسبت به ظاهر خود اطمینان بیشتری داشته باشید. اگر آماده هستید تا در مورد گزینه های خود بیشتر بدانید ، مرحله بعدی دیدار با یک جراح زیبایی دارای مجوز برای مشاوره است.

حال که با نکات تزریق فیلر آشنا شدیم ، متوجه می شویم که تزریق فیلر امری بسیار حساس است که نیاز به دقت و تجربه بالایی دارد. از اینرو توصیه می شود برای تزریق فیلر تنها به یک مرکز خوب و معتبر و نزد یک متخصص با تجربه مراجعه کنید.

بسیار خرسندیم اعلام کنیم که مرکز زیبایی ما با بهره گیری از بهترین پزشکان و متخصصین زیبایی و هم چنین بهترین و با کیفیت ترین مواد، افتخار دارد خدمات تزریق فیلر را در محدوده شمال شهر تهران (شریعتی ، قلهک ، دروس ، ظفر ، زرگنده ، کدویی ، میرداماد ، تجریش ، فرمانیه ، پاسداران) به شما عزیزان ارائه دهد. شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر و همچنین اخذ نوبت از این مرکز به این صفحه مراجعه کنید.

تحقیق و ترجمه: مینو زرفش

منبع: cutislaserclinics

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
به بالای صفحه بردن