قیمت ژل دائمی صورت

آیا تابحال درباره تزریق ژل دائمی چیزی شنیده اید؟! دائم یا موقت؟

تزریق ژل دائمی یا موقت؟

تزریق ژل دائمی یا موقت، کدامیک بهتر است؟
سه نوع ژل فیلر رایج موقت، نیمه دائمی و دائمی داریم. هر چه ژل دائمی تر باشد، قابلیت تجزیه پذیری کمتری در بدن دارد. ژل های دائمی ماندگاری خیلی بالا و حتی عوارض جبران ناپذیری دارند. البته دکترها ژل دائمی رو بیشتر برای پوست ضخیم دو طرف بینی و خط لبخند یا چین و چروک های خیلی عمقی تزریق می کنند. به عبارتی، وقتی که اوضاع پیری پوست خیلی خرابه و چاره دیگه ای نیست! و اما، دقیقا چرا پزشکان تزریق ژل موقت رو به دائمی ترجیح می دهند؟ هشدارهای آنان چیست؟ در ادامه مطلب، با ما بمانید تا خوب بدانید.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

تزریق ژل دائمی و موقت
تزریق ژل دائمی نی نی سایت

چرا تزریق ژل موقت اسید هیالورونیک بهتره؟

تزریق ژل دائمی یا موقت، کدامیک بهتر است؟
نکته اول:
فراموش نکنید که بهترین ژل های تزریقی از نوع موقت اسید هیالورونیک هستند. برای مثال، برندهای ژوویدرم، رستیلن، آلاینا، رووفیل، استایلج و غیره. نکته جالب اینه که فناوری کراس لینک ژل HA ماندگاری رو تا چندین سال افزایش داده.
پس خوشحال باشید که با یک تیر دو نشان می زنید: هم از عوارض ژل دائمی دور مانده و هم ماندگاری چندین ساله رو هم تجربه می کنید. یک مثال واقعی میزنیم: همکار من ژل آلاینا اصل آلمانی برای حجم دهی لب تزریق کردند. پس از دو سال و نیم، هنوزم که هنوزه اثرات آن از بین نرفته و لب ها همچنان زیبا و حجیم و در عین حال نچرال مانده.
این همون فناوری کراس لینک در ژل موقت هست، چیزی شبیه به اثرات ژل های نیمه دائمی یا دائمی ولی کاملا بدون عوارض!

مقایسه ژل موقت و دائمی: برگشت پذیری و ماندگاری

نکته دوم:
برخلاف پرکننده های موقت، هیچ راه بازگشتی برای جبران عوارض ژل دائمی وجود ندارد.
خنثی کردن اثرات ژل موقت با یک عامل برگشت پذیر به نام هیالورونیداز ممکن است. این آنزیم به راحتی پرکننده موقت را در بدن تجزیه می کند. بر خلاف آن، فیلر دائمی قابل برگشت نیست و اثرات آن تا سالهای سال بدن رو درگیر می کند!

چرا تزریق ژل اینقدر محبوب شده؟

در دو کلمه، علت محبوبیت تزریق ژل در جهان “تجربه خوشایند” هست و بس. فکر کنید با یک جلسه تزریق،

  • به یکباره، چین و چروک های سطحی و عمقی صورت شما محو شوند،
  • گودی های زیر چشم، گونه و صورت یا گردن پر شده و دیگری خبری از اون لاغری بی روح نباشد،
  • بدون دوران نقاهت، سریع به امور روزمره خودتون برسید،
  • لب زیبا، گونه شاداب و جذاب، ابروی زیبا، پیشانی صاف بدون گودی، چانه خوش فرم موهبت تزریق ژل باشند،
  • دکتر حرفه ای و برند اصل باشه و تزریق ایمن با زیبایی عالی و ماندگار رو تجربه کنید
    دیگه کیه که در مقابل سرنگ ژل تاب مقاومت داشته باشه؟!!!

دوام ژل موقت بیش از آنچه تصور می شود!

تقریبا در دهه گذشته، پرکننده های پوستی موقت آنقدر محبوب شده اند که فقط سلبریتی ها و اینفلوئنسر ها نیستند که مرتباً این درمان را تکرار می کنند. فیلر موقت از یک ماده مصنوعی شبیه به اسید هیالورونیک و کلاژن طبیعی در بدن ساخته می شود. در گذشته تصور می شد که پرکننده های پوستی موقت فقط 6 تا 12 ماه در صورت شما دوام می آورند. در حدود یک سال گذشته، به واسطه مطالعات MRI این موضوع رد شد. در نتیجه، یک فیلر موقت می تواند حتی تا 10 سال دوام کند. همچنین، امکان جابجایی ژل به اطراف صورت شما وجود دارد. البته در صورت تزریق حرفه ای با یک برند اصل و رعایت مراقبت ها، تزریق ژل موقت هیچ عارضه ای ندارد.

مقایسه تزریق ژل موقت و دائمی

چگونه اثر ژل از بین می رود
از بین بردن اثرات ژل دائم و موقت
  • ژل دائمی ماندگار و تجزیه ناپذیر
  • تزریق فیلر دائم مهارت فوق العاده می خواهد
  • تزریق فیلر دائم کاندید مناسب و با اعتماد به نفس می خواهد
  • عوارض فیلر دائم برگشت ناپذیره
  • فیلر موقت به شرط تزریق درست بدون عوارض است
  • ماندگاری فیلر موقت کمتر اما اثرات منفی آن برگشت پذیره
  • اثرات منفی ژل موقت با تزریق آمپول هیالورونیداز سریع از بین می رود
  • امروزه پزشکان تزریق ژل موقت رو به دائمی ترجیح می دهند
  • فیلر دائم بیشتر برای موارد پیری و چین و چروک عمیق جدی کاربرد دارد. برای مثال، خط لبخند و دو طرف بینی با پوست ضخیم تر

تزریق ژل دائمی بدون عوارض و مشکلات نیست!

با توجه به اثرات بلند مدت ژل موقت یا نیمه موقت در بدن، بسیاری از پزشکان و جراحان زیبایی تصمیم گرفتند استفاده از پرکننده های دائمی یا اصطلاحا تزریق ژل دائمی را برای بیماران کاندید مناسب شروع کنند. طبق مطالعات، شما باید دارای اعتماد به نفس 99.99٪ برای پذیرش ژل دائمی روی صورت خود باشید. خود رو یک بچه دبستانی تصور کنید که باید کم کم مداد رو کنار گذاشته و خودکار به دست گیرد. شما درست زمانی که در کار با مداد مهارت لازم را پیدا کردید، مجوز استفاده از خودکار رو خواهید داشت. به عبارتی، تزریق ژل دائمی کاندید سالم و مناسب می خواهد.

توجه کنید که برخلاف پرکننده های موقت، هیچ راه بازگشتی برای کاهش علائم تزریق ژل دائمی وجود ندارد. خنثی کردن عوارض ژل موقت با تزریق عامل برگشت پذیر هیالورونیداز به راحتی ممکن است. این آنزیم به راحتی پرکننده موقت را تجزیه می کند. اما پرکننده های دائمی قابل برگشت نیستند؛ به بیان دیگر، آنها برای همیشه در بدن شما جا خوش کرده و ممکن است دردسر درست کنند.

ژل لب دائمی

جوانب منفی تزریق ژل دائمی به بینی

وقتی صحبت از تزریق ژل دائمی می شود، دیگر جایی برای خطا وجود ندارد. پزشک در زمان تزریق ژل دائم دقت و فشار کار زیادی به خرج می دهد. تزریق پرکننده های دائمی دو برابر بیشتر از پرکننده های موقت طول می کشد. این فرایند همچنین باید در اتاق عمل استریل انجام شود. در صورت ورود میکروب، پرکننده های دائم بیشتر در معرض عوارض هستند. برخلاف پرکننده های موقت، پرکننده های دائم از موادی تولید می شوند که به طور طبیعی در بدن شما یافت نمی شوند.

عوارض تزریق ژل در دراز مدت

هزینه تزریق ژل دائمی کمتر است

با وجود دو برابر بودن هزینه پرکننده های دائمی، صرفه جویی در هزینه تزریق ژل دائمی برای برخی از بیماران بسیار جذاب است. بر خلاف پرکننده های موقتی که هر 12 تا 24 ماه نیاز به پرداخت هزینه دارید، فقط یکبار باید هزینه درمان را پرداخت کنید.

مشکلات و عوارض تزریق ژل دائمی

ناتوانی در معکوس کردن پرکننده های دائمی نیز باید در نظر گرفته شود. بسیاری از افراد معمولا سال ها پس از تزریق ژل از صورت خود خسته می شوند و خواهان خنثی کردن آن هستند ، اما متاسفانه کاری برای این گونه افراد نمی توان انجام داد. برای مثال آنها از زمان تزریق دچار توده و مشکلاتی شده اند. حتی شواهدی وجود دارد که یک بیمار برای برداشتن توده مجبور به جراحی شد و اکنون اسکار آن در صورتش دیده می شود.

مزایای ژل دائمی مفید: پس از جراحی بینی | بهبود زخم

مواد پرکننده دائمی برای برخی از بیماران مناسب است. یک مثال خوب رفع نقص بعد از جراحی زیبایی بینی است. اگر پزشک بیش از حد مورد نیاز غضروف یا استخوان شما را خارج کرده باشد، ممکن است بینی تان بد شکل شود. این نقص را می توان با تزریق ژل دائمی بینی اصلاح کرد و جایگزین خوبی برای گرفتن پیوند از دنده برای افزایش حجم به بینی است. مواد پرکننده دائمی همچنین می توانند برای بیماران مبتلا به زخم آتروفیک صورت مناسب باشند. تزریق مواد پرکننده دائمی راه حل خوبی برای اصلاح تقسیمات جزئی پوست است.

پس از ژل دائمی ژل موقت تزریق نکنید!

پس از تزریق ژل دائمی پرکننده، به دلیل خطر ابتلا به عفونت یا عوارض آن، دیگر نمی توانید پرکننده های موقت را دریافت کنید. همچنین توجه به این نکته مهم است که در مناطق از نظر فنی دشوارِ صورت مانند زیر چشم، پرکننده های دائمی مناسب نیستند.

پرکننده های دائمی توسط بدن به عنوان مواد خارجی در نظر گرفته می شوند که اغلب می توانند پاسخ ایمنی ایجاد کنند. هنگامی که بدن شما یک ژل دائمی را تشخیص می دهد، می تواند با ایجاد گرانولوم  آن را از بین ببرد. این عارضه جانبی هنگامی رخ می دهد که سیستم ایمنی بدن شما حاوی مواد خارجی باشد که قادر به از بین بردن آن نیست. گرانولوم به صورت یک توده سفت و اغلب قرمز رنگ (اغلب در جایی که ماده پرکننده تزریق می شود) ظاهر می شود.

این درمان مشکل است و اغلب به تزریق کورتیزون یا استروئید به داخل پر کننده نیاز دارد. در صورت عدم موفقیت ، گاهی اوقات برای حذف آن نیاز به جراحی است که قطعا خطر بروز این نوع مشکل در پرکننده های موقتی بسیار کمتر است. بدن تمایل ندارد که مواد پرکننده موقت را به عنوان یک ماده خارجی ببیند.

هشدار تزریق ژل غیر حرفه ای!

همانند پرکننده های موقت، پرکننده های دائمی نیز خطر تزریق داخل شریانی را دارند. این امر هنگامی اتفاق می افتد که ماده پرکننده به شریانی که بخشی از صورت یا چشم شما را تأمین می کند ، تزریق شود. اگر یک پرکننده دائمی به یک رگ تزریق شود و پزشک زیبایی یا پرستار بهداشتی متوجه کمبود خونرسانی شوند ، هیچ کاری نمی توانند برای بازگرداندن آن انجام دهند.

ژل دائمی لب

تفاوت بین تزریق ژل دائمی، نیمه دائمی و موقتی

ترکیبات موجود در پرکننده های پوستی که معمولاً محبوب هستند – عمدتا کلاژن و اسید هیالورونیک – قابل تجزیه اند. با گذشت زمان، این مواد به طور طبیعی توسط بدن جذب می شوند. بنابراین، برای حفظ ظاهر شاداب و جوان خود، باید دوره های درمانی پیگیرانه ای را انجام دهید. بازه زمانی بین جلسات به پرکننده خاص و محل تزریق آن بستگی دارد؛این بازه به طور میانگین بین چند ماه تا یک سال است.

دوام ژل های نیمه دائمی حدود چند سال مثلا 5 سال می باشد. برای مثال، اسکالپترا و یا ژل الانسه 5 ساله. اما این پرکننده ها دارای ویژگی های ماندگاری بالاتر، غلیظ تر، ترکیبات مصنوعی اما با قابلیت تجزیه بیولوژیکی می باشند.

همه چیز درباره ترکیبات انواع ژل دائم، نیمه دائم و موقت

ترکیبات ژل های دائمی

پرکننده های “دائمی” از کلاژن و میکروسفرهای کوچک پلی متیل متاکریلات (PMMA) تشکیل شده اند. PMMA قابل تجزیه نیست؛ بنابراین، پرکننده در جای خود باقی می ماند. مواد پرکننده نیمه و دائمی غلیظ تر و سفت تر هستند. در نتیجه، در درجه اول برای درمان چین و چروک های عمیق مانند خط لبخند و برخی از انواع اسکار های آکنه تزریق می شوند. برای دستیابی به حجم مورد نظر، تزریقات بیشتری لازم است.

تزریق چربی در مقایسه با تزریق ژل

انتقال چربی نوع کاملاً متفاوتی از پرکننده دائمی است. در این روش، جراح با استفاده از لیپوساکشن سلول های چربی زنده را از بدن شما خارج می کند (معمولاً از باسن یا شکم). سپس، آنها را به مناطق هدف صورت شما تزریق می کند. به عنوان مثال، گونه ها. این یک پروسیجر بسیار تهاجمی تر از تزریق یک پرکننده ساده است.
تزریق چربی همچنین مشکلات بیشتری را به همراه دارد؛ بسیاری از سلول های چربی منتقل شده زنده نمی مانند و نتایج قابل دستیابی را کمتر قابل پیش بینی می کند. با این وجود سلول های چربی که زنده می مانند برای همیشه در جای خود باقی می مانند.

ژل دائمی چانه

پرکننده ای را انتخاب کنید که به شما حق انتخاب می دهد

بسیاری از پزشکان محافظه کار ترجیح می دهند از پرکننده های نیمه دائمی و دائمی استفاده نکند. چرا؟ پاسخ ساده است: زیرا دائمی هستند. نتایج بلند مدت ممکن است در ابتدا خوب به نظر برسند اما جوانب منفی آن بیشتر است.

  • پرکننده های دائمی به چندین تزریق نیاز دارند. رویت نتایج نهایی ممکن است چند ماه طول بکشد. پرکننده های موقتی فقط به یک تزریق نیاز دارند و نتایج فوری به بار می آورند.
  • مواد پر کننده غلیظ تر به دلیل انعطاف پذیر بودن چندان متنوع نیستند. کنترل آن با دقت و ظرافت بسیار دشوار یا غیرممکن است ، بنابراین برای درمان خطوط ریز و چین و چروک یا مشکلات جزئی تا متوسط ​​مناسب نیست. همچنین احتمال جمع شدن آن بیشتر است و باعث برآمدگی قابل مشاهده می شود.
  • می توانید نظر خود را تغییر دهید و یک پرکننده موقت را جایگزین کنید. تمایل دارید ظاهر شاداب تری داشته باشید؟ دفعه بعد کمی بیشتر یا کمی کمتر می خواهید؟ همیشه انتخاب با شماست. اگر پرکننده دائمی را انتخاب کنید ، خواه از نتیجه راضی باشید یا نباشید مجبورید آن را تحمل کنید. تنها راه خارج کردن مواد ، جراحی است.
  • ترندهای زیبایی نیز درست مانند ترندهای مد مدام در حال تغییر هستند. لب های فوق العاده قلوه ای چند سال پیش محبوب بودند. اما اکنون، اکثر مردم ظاهر طبیعی تر را می پسندند. پرکننده های موقت به شما امکان می دهند با تغییر زمان (یا تغییر عقاید شخصی خود) در ظاهر خود تغییراتی ایجاد کنید.
  • همه ما پیر می شویم. با افزایش سن ساختار صورت، عضلات و پوست مان تغییر می کند. ژل دائمی که اکنون به نظر عالی می رسد می تواند سالها بعد به طرز عجیبی صورت را بد شکل کند. ژل نیز می تواند با تغییر بافت های زیرجلدی تغییر مکان دهد. تزریق ژل دائمی لب

سخن پایانی: تزریق ژل موقت اسید هیالورونیک رو توصیه می کنیم

اگر قصد تزریق ژل دائمی را دارید، به خاطر داشته باشید که این روش به مهارت فوق العاده ای نیاز دارد. کار با این محصولات بسیار دشوارتر است. برای اطمینان از ایمنی و نتایج مطلوب، فقط یک پزشک باتجربه باید این تزریق ها را انجام دهد.

ما اعتقاد داریم بهترین مواد، پرکننده های موقتی هستند. آنها ایمن، موثر و بسیار سازگار هستند. پرکننده های مختلف پوستی برای برطرف کردن انواع مختلف مشکلات فرموله شده اند. بنابراین، اگر می خواهید مطمئن شوید که کدام یک برای شما بهتر است، از مشاوره رایگان تزریق ژل مرکز شریعتی تهران بهره مند شوید.

تزریق ژل دائم لب

بهترین مرکز تزریق ژل در تهران

امیدواریم تزریق ژل خود را در هر کلینیکی که انجام می دهید، با موفقیت همراه باشد و هیچ گونه عوارضی را تجربه نکنید. اما چنانچه در یافتن بهترین دکتر تزریق ژل در تهران دچار تردید هستید، یا به دنبال تخفيف ژل ژوويدرم یا تزریق ژل لب ارزان در تهران هستید، کلینیک تخصصی پوست برکه را به شما معرفی می کنیم.

مرکز زیبایی شریعتیبرکه با بهره گیری از بهترین پزشکان و متخصصین زیبایی و هم چنین بهترین و با کیفیت ترین مواد، افتخار دارد کلیه خدمات تزریق ژل، بوتاکس و چربی را به شما عزیزان ارائه دهد.

شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر  به این صفحه مراجعه کنید.

امیدواریم این مطلب توانسته باشد اطلاعات مفیدی درباره معرفی بهترین دکتر تزریق ژل در تهران به شما عزیزان ارائه کند.

 

تحقیق و ترجمه: مینو زرفش

منابع: ravalmdthevictoriancosmeticinstitute

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
به بالای صفحه بردن