تزریق ژل لب نچرال

جوری ژل لب بزن که هیچکس نفهمه! | تزریق ژل لب طبیعی

تزریق ژل لب طبیعی

پرکننده های لب یکی از محبوب ترین و پرطرفدار ترین درمان های مراکز زیبایی به شمار می روند. از پرکننده های پوستی در لب می توان برای بازگرداندن حجم از دست رفته در افراد بالغ و همچنین افزایش حجم و برجستگی در افراد جوان تر استفاده کرد. تزریق ژل لب طبیعی

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

با این حال ، رایج ترین نگرانی که قبل از تزریق لب از بسیاری از افراد می شنویم این است که می ترسند لب های آنها طبیعی به نظر نرسد و در نهایت لب های شان ” اردکی شکل ” یا همچون ” لب ماهی” به نظر برسند. ما به عنوان یکی از بهترین مراکز تزریق ژل در شمال تهران که سال ها در تزریق ژل لب طبیعی تجربه کسب کرده ایم ، به خوبی بر این امر واقفیم که این نوع نتایج نامطلوب معمولاً در نتیجه عوامل مختلفی حاصل می شود ، از جمله:

  • انتخاب نادرست محصول
  • تزریق مقدار زیادی محصول در یک جلسه یا چندین جلسه جداگانه
  • جایگذاری نادرست محصول هنگام تزریق
  • روش تزریق نادرست

ژل لب طبیعی نی نی سایت

انتخاب نادرست محصول برای ژل لب طبیعی اینستا

ژل لب طبیعی نی نی سایت
ژل لب طبیعی

اسید هیالورونیک نوعی قند است که ما آن را به طور طبیعی در بدن خود تولید می کنیم. شما اغلب در مورد وجود آن در کرم های صورت می شنوید و این به این دلیل است که یک عامل مرطوب کننده است. مسئولیت این ماده این است که آب را به سمت خود بکشند. بنابراین وقتی پرکننده در ابتدا به لب یا هر جای دیگر صورت تزریق می شود ، طبیعی است که اگر بخواهید آن را لمس کنید ، آن را احساس کنید.

معمولاً 2 الی 4 هفته پس از تزریق ، اسید هیالورونیک موجود در پرکننده شما آب را از بدن شما بیرون می کشد و آن را به خود متصل می کند. این امر ماده نرم کننده را “نرم” و “ته نشین” می کند و به همین دلیل است که ما معمولاً تاکید می کنیم که حداقل 2 هفته پس از تزریق صبر کنند تا نتایج مطلوب حاصل شود.

تزریق ژل لب طبیعی اینستاگرام

در تزریق ژل لب مدل نچرال انتخاب پرکننده مناسب مهم است

تزریق ژل لب طبیعی اینستاگرام
تزریق ژل لب طبیعی

پرکننده های اسید هیالورونیک غلظت های مختلفی از اسید هیالورونیک در خود دارند. این حین انتخاب محصول به چه معناست؟ انتخاب محصول یک گام بسیار مهم در دستیابی به نتیجه مطلوب است.

اگر محصولی با دو غلظت اسید هیالورونیک متفاوت به لب تزریق شود ، مقدار زیادی آب به سمت خود می کشد و یک “مرز سفید” نامطلوب روی لب ایجاد می کند.

بهترین ژل برای تزریق لب چیست؟

هرگز اجازه ندهید فرد تزریق کننده به غیر از مواد پرکننده بر پایه اسید هیالورونیک ، نوع دیگری از پرکننده را به لب های شما تزریق کند. پرکننده های اسید هیالورونیک برگشت پذیر هستند و تنها نوع پرکننده های پوستی به شمار می روند که برای تزریق لب استفاده می شوند.

در نهایت ، انتخاب محصولی با خاصیت ارتجاعی کافی یا G Prime بسیار مهم است. دهان و لب های ما یک سره در حرکت هستند ، بنابراین باید مطمئن شویم که فیلرهایی که به آنها تزریق می کنیم ، با آنها حرکت کنند!

با انژکتور (تزریق کننده) خود در مورد این مواد پرکننده عالی صحبت کنید:

  • Restylane Kysse
  • Belotero Lips Shape
  • Belotero Lips Contour

 

تزریق بیش از حد محصول یا تزریق ژل لب به صورت طبیعی ؟!

ژل لب طبیعی قیمت
مدل ژل لب طبیعی

همه ما با افرادی موجه شده ایم که لب هایی مشخصاً بیش از حد ظرفیت پر شده دارند. این گونه لب ها به نظر می رسد غیر طبیعی و نا متناسب با بقیه اجزای صورت فرد است. اما چگونه این اتفاق می افتد؟ در یک جلسه تزریق ، بیشتر افراد حداکثر فقط 1 سی سی پرکننده در لب خود دریافت می کنند. این به این دلیل است که تزریق بیش از آن (برای اکثر مشتری ها) می تواند یکپارچگی شکل لب طبیعی را مخدوش کند.

این چیزی شبیه به با زور فرو کردن سوسیس در داخل پوشش خود است! این امر ، مرز لب را می توان از بین ببرد و منفجر کند ، و در نهایت لب ها ” سوسیسی ” به نظر می رسند.

با این حال ، اگر تزریق به تدریج انجام شود (به عنوان مثال ، چندین جلسه در طول چندین ماه) ، نتیجه مطلوبی حاصل خواهد شد. به طور متوسط ​​، بیشتر افراد برای رسیدن به یک نتیجه مطلوب ، در طی یک سال 1 تا 3 سی سی پرکننده لب دریافت می کنند. اما یک خبر خوب ! هنگامی که لب های خود را مطابق با حجم دلخواه خود یافتید ، در سال بعد می توانید تقریباً با نیمی از مقدار پرکننده لب های تان را در همان حجم حفظ کنید.

متخصص پوست با شما صحبت خواهد کرد و از شما می پرسد که اهداف شخصی شما در خصوص لب های تان چیست. ممکن است فرد تزریق کننده در مورد BeautiPHIcation با شما صحبت کند. PHI یک نسبت است – 1: 1.618. این همه مواردی را که چشم انسان زیبا یا جذاب می داند تعریف می کند. در سراسر صورت ، چندین نسبت مختلف PHI وجود دارد که فرد تزریق کننده شما به دنبال آنها خواهد بود. به طور خاص در لب ها ، لب بالایی شما باید تقریبا “1” و لب پایین “1.618” باشد.

نسبت PHI دیگری نیز وجود دارد که فرد تزریق کننده شما روی صورت تان ارزیابی می کند. چهره های مختلف می توانند حجم های مختلف لب را بهتر از سایرین حمل کنند. با استفاده از PHI ، فرد تزریق کننده اطمینان می دهد که هرگز لب های شما بیش از حد به نظر نرسد و با بقیه صورت متعادل باقی بماند.

 

جایگذاری نادرست محصول حین تزریق

ژل لب طبیعی اینستا
مدل تزریق ژل لب طبیعی

این مورد به توضیح چندانی نیاز ندارد و کاملا گویا و واضح است. اگر محصولی خیلی عمیق به بافت تزریق شود ، اساساً از بین می رود. و این یعنی شما تغییری در لبهای خود مشاهده نخواهید کرد. از طرف دیگر ، اگر پرکننده لب خیلی سطحی تزریق شود ، قطعاً قابل مشاهده خواهند بود ، اما نه به شکلی درست. از اینروست که پیش از هر چیز تحقیق درباره مرکز و فردی که قرار است فیلر به لب های تان تزریق کند ، بسیار حائز اهمیت است. تنها بدین ترتیب خواهید توانست تجربه یک تزریق ژل لب خیلی طبیعی را داشته باشید.

این صورت شماست! پرکننده های تزریقی شاید فانتزی و پیش پا افتاده به نظر برسند ، اما همچنان یک پروسیجر پزشکی هستند و باید بر همین اساس استفاده شود.

 

تکنیک تزریق نادرست

مدل تزریق ژل لب طبیعی
تزریق ژل لب خیلی طبیعی

این موضوع با نکته قبلی در ارتباط است. جایگذاری نادرست محصول اغلب ناشی از تکنیک نادرست تزریق نشات می گیرد.

در مرکز زیبایی ما ، 90٪ از درمان های پر کننده لب با یک کانول انجام می شود.

کانول ابزاری بلند و باریک است که به انتهای سرنگ پرکننده شما متصل است. به نظر می رسد یک سوزن است ، اما در واقع اینطور نیست.

این وسیله به نوعی ترسناک به نظر می رسد ، اما در واقع اینطور نیست (ما از قبل شما را با بی حسی موضعی بی حس می کنیم و پرکننده مورد استفاده نیز حاوی ماده بی حس کننده است). این روش تزریق بسیار ایمن تری نسبت به استفاده از سوزن است. استفاده از کانول برای تزریق فیلر فواید زیادی دارد.

کانول به طور چشمگیری خطر آسیب به بافت از جمله کبودی و تورم را کاهش می دهد. همچنین نتیجه ای یکدست و طبیعی حاصل می کند. گاهی اوقات ، هنگامی که از سوزن برای تزریق لب استفاده می شود ، ممکن است محصول در چندین نقطه مختلف رسوب کند و در نهایت گلوله شده به نظر می رسد.

کانول تنها دو بار در لب فرو می رود. مدل تزریق ژل لب طبیعی به این شکل است که کانول در دو گوشه کوچک در اطراف دهان وارد می شود و انژکتور شما از آنجا می تواند به تمام نقاط لب تان دسترسی داشته باشد.

 

ژل لب طبیعی قیمت

مدل ژل لب طبیعی
تزریق ژل لب به صورت طبیعی

هزینه تزریق ژل لب بسته به موارد زیر متفاوت است:

  • نوع متدی که به کار گرفته می شود
  • تجربه پزشک
  • جایی که در آن زندگی می کنید

پرکننده ها معمولاً بر اساس هر سرنگ تزریقی قیمت گذاری می شوند. هزینه به مقدار مواد مورد نیاز بستگی دارد.

بیشتر افراد به بیش از یک یا دو سرنگ احتیاج ندارند. . بنابراین کل هزینه تزریق ژل لب در افراد مختلف متفاوت است. جهت اطلاع دقیق از قیمت تزریق ژل ، لطفاً اینجا کلیک کنید.

لازم به ذکر است هیچ یک از شرکت های بیمه درمانی ، جراحی های زیبایی و عوارض مرتبط با جراحی زیبایی را تحت پوشش قرار نمی دهند. قبل از تزریق ، اطمینان حاصل کنید که هزینه های کل آن را به خوبی متوجه شده اید.

 

ماندگاری ژل لب نچرال

چنانچه تزریق ژل لب به صورت طبیعی انجام شود ، پرکننده های لب به طور معمول 3 الی 6 ماه پس از اولین جلسه و پس از آن به طور معمول 6 الی 8 ماه برای جلسات بعدی دوام و ماندگاری دارند.

 

برای تزریق ژل لب نچرال در انتخاب مرکز خود نهایت دقت را کنید

همانطور که متوجه شدید ، نکات زیادی در خصوص تزریق مدل ژل لب طبیعی وجود دارد. به همین دلیل بسیار مهم است که شما در مورد مرکز و انژکتوری که قرار است بدان مراجعه کنید ، تحقیقات لازم را به عمل آورید. صورت شما به معنای واقعی کلمه به او سپرده خواهد شد.

همین امروز یک جلسه مشاوره رزرو کنید و با ما ملاقات کنید! 

 

بهترین مرکز تزریق ژل لب طبیعی در تهران

هزینه تزریق فیلر لب
قیمت فیلر لب

امیدواریم تزریق ژل خود را در هر کلینیکی که انجام می دهید، با موفقیت همراه باشد و هیچ گونه عوارضی را تجربه نکنید. اما چنانچه در یافتن بهترین دکتر تزریق ژل در تهران دچار تردید هستید، یا به دنبال تخفيف ژل ژوويدرم یا تزریق ژل لب ارزان در تهران هستید، کلینیک تخصصی پوست برکه را به شما معرفی می کنیم.

مرکز زیبایی ما با بهره گیری از بهترین پزشکان و متخصصین زیبایی و هم چنین بهترین و با کیفیت ترین مواد، افتخار دارد کلیه خدمات تزریق ژل ، بوتاکس و چربی را به شما عزیزان ارائه دهد.

شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر  به این صفحه مراجعه کنید.

امیدواریم این مطلب توانسته باشد اطلاعات مفیدی درباره معرفی بهترین دکتر تزریق ژل در تهران به شما عزیزان ارائه کند.

تحقیق و ترجمه: مینو زرفش

منبع: externalaffairs

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
به بالای صفحه بردن