فیلر رووفیل نی نی سایت

تشخیص ژل رووفیل اصل و تقلبی | فیلر رووفیل کره

 ژل رووفیل کره ای را بیشتر بشناسید.

ژل رووفیل کره ای

طی سالیان اخیر، تعریف زیبایی تغییر بسیاری کرده و به همین دلیل تحولی انقلابی در محصولات زیبایی و پزشکی زیبایی صورت گرفته است. یکی از ملاک هایی که امروزه معرف زیبایی چهره یک فرد، به ویژه خانم ها محسوب می شود، داشتن لب هایی برجسته و قلوه ایست. بسیاری از افراد به طور مادرزادی از این موهبت برخوردارند. اما برای آن دسته از افرادی که شانس داشتن لب های زیبا ندارند، پایان راه نیست و علم پزشکی برای آنها نیز چاره ای اندیشیده است که تحت عنوان تزریق ژل لب شناخته می شود.
تزریق ژل لب یک روش زیبایی است که می تواند به لب های شما پری و زیبایی منحصر به فردی ببخشد. این روزها، فیلر یا پرکننده های درمال تزریقی رایج ترین متد تزریق ژل لب به شمار می روند.
انواع مختلفی از پرکننده های درمال تزریقی وجود دارد که در لب و اطراف دهان تزریق می شوند. امروزه پر مصرف ترین پرکننده ها محصولاتی هستند که حاوی موادی شبیه به اسید هیالورونیک هستند. اسید هیالورونیک یک ماده طبیعی است که در بدن یافت می شود و به افزایش حجم لب کمک می کند.
در حال حاضر یکی از بهترین مارک ژل لب در ایران که جزء دسته پرکننده های اسید هیالورونیک محسوب می شود، فیلر رووفیل (REVOFIL) است. ژل رووفیل، محصول کره جنوبی است، اما فیلر رووفیل تقلبی یا چینی هم در بازار موجود می باشد. بنابراین باید حین انتخاب آن بسیار محتاط بود.
ما در این مطلب به بررسی قیمت ژل رووفیل، ماندگاری و هر اطلاعات دیگری که باید درباره این ژل بدانید، پرداخته ایم. پس این مطلب را تا انتها مطالعه کنید تا نکته ای را از قلم نیندازید.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

چه ویژگی فیلر رووفیل کره را متمایز ساخته است؟

فیلر رووفیل (REVOFIL) دارای دو ویژگی فیزیکی دو فازی و تک فازی است که به واسطه ترکیب فناوری پپتید بیومیمتیک (زیست تقلید) و اسید هیالورونیک کراس لینکینگ (دارای پیوندهای متقاطع) پدید آمده است و همین امر باعث ارتقای کیفیت ویسکوزیته این ژل و ماهیت کشسانی با عملکرد نرم تر و لطیف تر شده است.

فیلر رووفیل حاوی مقادیر بالایی اسید هیالورونیک آزاد است که به جای PBS در میان مولکول های اسید هیالورونیک دارای پیوند متقاطع از طریق پپتید ها به هم متصل شده اند که نتیجه آن افزایش ثبات ژل اسید هیالورونیک به عنوان یک ماده ایمن با ترکیبات طبیعی می باشد.

رووفیل باعث افزایش ساخت کلاژن و اسید هیالورونیک و به تبع آن منجر به ارتقای سفتی و لیفتینگ پوست می شود. در مجموع، فناوری پپتید های بیومیمتیک دارای ویسکوزیته و کشسانی ذاتی بالاتر، کارآیی بیشتری برای فرم دهی با ماندگاری بیشتر، ثبات بهتر ژل و تزریق نرم تر ژل اسید هیالورونیک هستند.

 مهم ترین محصولات ژل رووفیل

رووفیل با سه ویسکوزیته متفاوت تولید و به بازار عرضه شده است. سوزن های مورد استفاده برای تزریق این محصولات نیز با یکدیگر متفاوت هستند. برای تزریق رووفیل اولترا و روفیل پلاس از سوزن ۲۷G، برای تزریق رووفیل فاین ۳۰G و برای تزریق آکواشاین و آکواشاین بی آر از ۳۲G استفاده می شود.

انواع ژل رووفیل عبارتند از:

  • ژل رووفیل اولترا (Revofil Ultra)
  • ژل رووفیل فاین (Revofil Fine)
  • ژل رووفیل پلاس (Revofil Plus)
  •  رووفیل آکواشاین (AQUASHINE) 

کاربردهای ژل های تزریقی

از ژل رووفیل در چه نواحی از بدن استفاده می شود؟

ژل جادویی رووفیل برای جوانسازی و زیبایی نواحی مختلف صورت و بدن از جمله موارد زیر به کار می رود:

  • برای از بین رفتن چین و چروک‌های پوست
  • این ژل برای برجسته سازی و فرم دهی لب‌ها استفاده می‌شود.
  • این ژل برای متقارن سازی و زاویه سازی فک و صورت استفاده می شود.
  • در چانه هم برای متقارن سازی با سایر اجزای صورت استفاده می شود.
  • در گونه ها هم برای برجسته سازی و ایجاد خط گونه بی نظیر عمل می‌کند.
  • در بینی برای از بین بردن نقص‌های آن کاربرد دارد.
  •  برای رفع چین و چروک‌ها و ایجاد پوستی صاف، یکدست و شاداب، به خوبی عمل می‌کند.

آیا ژل رووفیل کره خوبه؟

در حال حاضر این ژل جزء بهترین و ایمن ترین فیلر های درمال اسید هیالورونیک حاوی پپتید و با کیفیت ترین محصول موجود در بازار محسوب می شود. کیفیت بالای اسید هیالورونیک و پپتیدهای بیومیمتیک به کار رفته در این ژل بسیار ایمن و فاقد عوارض جانبی بوده و از قابلیت تجزیه زیستی در بدن برخوردار هستند. این امر باعث شده این شیوه درمان غیر جراحی به عنوان ایمن ترین و غیر تهاجمی ترین روش برای شکل دهی و بهبود لب و سایر نقاط صورت شناخته شود.

فیلر رووفیل برای زیر چشم

فیلر رووفیل تاثیر فرم دهی خارق العاده ای بر پوست دارد و به غیر از فرم دهی لب قادر است چین و چروک ها به ویژه نواحی زیر چشم را با ظاهری طبیعی از بین برد.

فیلر زیر چشم رووفیل به هیچ وجه منجر به تشکیل اسکار یا جای زخم نمی گردد. رووفیل با ترکیبات جدید و فعال خود و بهبود چین و چروک به صورت شما ظاهری طبیعی و جذاب می بخشد.

ژل رووفیل اولترا

ژل رووفیل اولترا برای لب

نتایج تزریق با فیلر رووفیل فوری است و توسط مطالعات بالینی متعدد نیز تایید شده است. بعد از تزریق فیلر رووفیل فرد می تواند پس از طی دوران ریکاوری بسیار کوتاهی به سرعت فعالیت های روزمره خود را از سر بگیرد.

رووفیل به واسطه پپتید های فعال و کاربردی خود دارای تاثیر مثبت بر تنظیم ساخت کلاژن و سنتز اسید هیالورونیک در فیبروبلاست های انسانی و همچنین دارای مقاومت بالاتر در برابر آنزیم ها می باشد که همین مسئله راز ماندگاری طولانی آن در داخل بافت ها به ویژه در لب ها به شمار می رود.

مدت ماندگاری فیلر رووفیل طولانی تر و غیر قابل مقایسه با محصولات مشابه خود است و دست کم 10 الی 12 ماه به طول می انجامد. بازداری قوی هیالورونیداز درونزا، مدت ماندگاری ژل در داخل بافت را افزایش می دهد.

 در واقع علت افزایش مدت زمان ماندگاری آن در بافت پوست، مهار شدید اسید هیالورونیک توسط ترکیب ژل است. لازم بذکر است میزان دوام رووفیل فاین (Revofil Fine) حدود ۱۰ ماه، رووفیل پلاس (Revofil Plus) و رووفیل اولترا (Revofil Ultra)، حدود ۱۲ ماه است.

در انتخاب برند ژل، پزشک و مرکز زیبایی دقت کافی داشته باشید. این موضوع را دست کم نگیرید. با انتخاب یک کلینیک معتبر و باتجربه خیالتان از پزشکان آن مجموعه هم راحت است.

چه زمانی می توان نتیجه تزریق را مشاهده نمود؟

در ابتدا ممکن است کمی تورم در محل تزریق ژل وجود داشته باشد که پس از یک روز برطرف می شود. نتیجه نهایی تزریق ژل همراه با اصلاح فرم و شادابی بیشتر صورت بعد از رفع تورم و کبودی قابل مشاهده خواهد بود.
برخی از مراجعین ممکن است قرمزی، حساسیت به لمس، خارش، کبودی یا تورم خفیف را تجربه کنند که موقتی است و طی چند روز برطرف می‌شود. اگر علایم ذکر شده تا سه روز برطرف نشدند، با کلینیک تماس بگیرید.

راههای تشخیص ژل اصل و تقلبی

چگونه می توان فیلرهای تقلبی را از اصلی تشخیص داد؟

تفاوت فاحش در قیمت

ژل های تقلبی قیمتی بسیار ارزان تر دارند. ژل های اصلی، قیمت هر سی سی ژل گاهی بالای یک میلیون تومان است.

لیبل اصالت کالا

ژل های تقلبی لیبل اصالت کالا قابل ردیابی توسط سازمان غذا و دارو ندارند.

تفاوت فاحش در حجم فیلر

ژل های ۱۰ سی سی عمدتا چینی و تقلبی هستند و بصورت فله ای پر می شوند که مخصوص صورت نیستند. ژل های اصلی معمولا سرنگ پر شده ی یک تا دو سی سی هستند.

ماندگاری فیلر

فیلرهای تقلبی، چون از جنس مواد پلیمری هستند، برای بدن غیر قابل جذب بوده وماندگاری بسیار زیاد دارند. گاهی نیز از مواد قابل جذب برای بدن هستند ولی چون تکنولوژی خاصی روی آنها صورت نگرفته، خیلی زود در بدن تجزیه می شوند. بعبارتی ماندگاری خیلی کم یا خیلی زیاد از ویژگی های فیلرهای تقلبی است. در حالیکه ژل های باکیفیت، ماندگاری یک تا دو ساله دارند.

خارج شدن از پوست

ژل های بی کیفیت، هر چند وقت یک بار، متورم و دردناک و عفونی شده، گاهی جابجا شده و گاهی توسط سیستم ایمنی بدن به بیرون رانده می شوند.

در صورتی که قیمت پایین و برند ناشناخته و متفرقه باشد، قطعا تاثیر مثبت نخواهد داشت. نکته بدتر عوارض و واکنش های پوستی است. بنابراین باید از برندهای مرغوب و شناخته شده استفاده کنید تا عمل زیبایی نتیجه معکوس برایتان نداشته باشد.

در انتخاب ژل و فیلر دقت کنید:

  • برندهای معتبر ماندگار هستند.
  • عارضه و عفونت ایجاد نمی کنند.
  • دارای تائیدیه وزارت بهداشت هستند.
  • قابلیت جذب دارند و سرطان زا نیستند.
  • ژل های ارزان، چینی و 10 سی سی هستند.
  • حداکثر سازگاری بیولوژیک را با بدن دارند.
  • واکنش های ایمنی بدن را تحریک نمی کنند.
  • حتما برند ژل و فیلر را از مرکز مورد نظرتان جویا شوید.

عوارض تزریق فیلر

عوارض ژل رووفیل کره

ایمنی رووفیل بر اساس استاندارد های دستگاه های پزشکی کاملاً مورد ارزیابی قرار گرفته و سپس از نظر بالینی اثبات شده است. در یک آزمایش درون تنی (in-vivo)، یک صد و هفتاد و دو بیمار به صورت بالینی مورد آزمایش قرار گرفتند: 56 نفر فیلر رووفیل اولترا ، 86 نفر با فیلر رووفیل پلاس و 30 نفر با فیلر رووفیل فاین. رنج سنی شرکت کنندگان در این آزمایش، بین 20 تا 56 سال بود. همه بیماران پس از تزریق ژل از عدم بروز واکنش های آلرژیک رضایت داشتند.

بنابراین به جرات می توان گفت که هیچ عارضه جانبی گزارش شده از سوی رووفیل وجود ندارد، تنها مسئله مهم می تواند، تکنیک تزریق یا شکل درمان باشد. ممکن است قرمزی یا کمی تورم را در حین تزریق تجربه کنید که آن هم طی یک روز از بین می رود. این واکنش ها می تواند بسته به حساسیت انواع پوست متفاوت باشد.

دو نکته مهم برای کاهش عوارض احتمالی

  • تکنیک تزریق و تجربه پزشک
  • استفاده از برند معتبر

مزایای فیلر رووفیل چیست؟

  • مدت ماندگاری نسبتاً طولانی: حداقل بین 10 تا 12 ماه.
  • اثرات فوق العاده ای بر روی سنتز کلاژن و استحکان پوست به واسطه وجود پپتید های بیومیمیک در این فیلر درمال.
  • محصولی ایمن و با کیفیت.

ژل رووفیل قیمت | فیلر رووفیل قیمت

هزینه تزریق ژل در برندهای مختلف متفاوت است. هزینه تزریق ژل با برندهای معتبر و شناخته شده که کیفیت بالایی دارند، بیشتر است. ژل رووفیل نیز از جمله برندهای شناخته شده و باکیفیت مطلوب است که خیلی از افراد از تزریق آن رضایت داشته اند.
نکته مهم: گاهی با پرداخت کمی هزینه بیشتر، شما از تجدید درمان در فاصله های زمانی کوتاه و یا درمان های ترمیم بی نیاز می شوید. به این ترتیب شاید شما در ظاهر هزینه بیشتری پرداخت می کنید؛ اما نوعی سرمایه گذاری درازمدت انجام می دهید. پس بهتر است یکبار هزینه کنید و نتیجه دلخواه بگیرید.
نکته دیگر: استفاده از ژل ها و فیلرهای نامرغوب یا انجام درمان های زیبایی توسط اشخاص غیرمتخصص در مراکز نامعتبر از قبیل آرایشگاه ها، نه تنها شما را به هدفتان نزدیک تر نمی کند؛ بلکه نتیجه ای کاملا عکس خواهد داد. بنابراین هنگام ارزیابی هزینه درمان های زیبایی و برنامه ریزی برای آن، کیفیت را فدای کمیت نکنید.

برای اطلاع از قیمت ژل رووفیل با مشاورین ما صحبت کنید.

جهت برقراری ارتباط کلیک کنید.

بهترین مرکز تزریق ژل

بهترین مرکز تزریق ژل در تهران

امیدواریم تزریق ژل خود را در هر کلینیکی که انجام می دهید، با موفقیت همراه باشد و هیچ گونه عوارضی را تجربه نکنید. اما چنانچه در یافتن بهترین دکتر تزریق ژل در تهران دچار تردید هستید، یا به دنبال تخفيف ژل یا تزریق ژل ارزان در تهران هستید، کلینیک تخصصی پوست برکه را به شما معرفی می کنیم.

مرکز زیبایی ما با بهره گیری از بهترین پزشکان و متخصصین زیبایی و هم چنین بهترین و با کیفیت ترین مواد، افتخار دارد کلیه خدمات تزریق ژل، بوتاکس و چربی را به شما عزیزان ارائه دهد.

شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر  به صفحه اصلی  مراجعه کنید.

امیدواریم این مطلب توانسته باشد اطلاعات مفیدی درباره معرفی بهترین دکتر تزریق ژل در تهران به شما عزیزان ارائه کند.

نتیجه گیری

اگر می خواهید ظاهر خود را زیبا تر و جوان تر ببینید، اما در عین حال هم می خواهید از فشار عمل جراحی نیز جلوگیری کنید، ژل رووفیل می تواند گزینه مناسبی برای شما باشد. این ژل، ماده ای ایمن با ترکیبات طبیعی است که همگی در بدن ما موجود می باشند، تنها تفاوتش این است که در خارج از بدن ساخته شده است.

تحقیقات نشان می دهد که تعداد زیادی از افراد تمایل دارند زیبایی خود را به روشی طبیعی و غیر دائمی بازیابند. آنها همچنین نگران ایجاد جای زخم یا سایر علائم نیز هستند. رووفیل به این نگرانی ها پایان می بخشد. چرا که تزریق رووفیل با کمترین زمان معطلی، بدون از کار افتادگی و دوران نقاهت، بازگشت سریع به فعالیت های روزانه و بدون هیچگونه عارضه ای نیاز شما به تزریق ژل را برآورده می سازد.

این ژل، محصول کره جنوبی است، اما فیلر رووفیل تقلبی یا چینی هم در بازار موجود می باشد. بنابراین باید حین انتخاب آن بسیار محتاط بود.

بنابراین جهت تشخیص دادن فیلر رووفیل اصل و تقلبی باید به مراکز معتبر مراجعه کنید، با مشاورین زیبایی مرکز مشورت کنید و دقت کنید بسته بندی و سرنگ محصول دقیقا مشابه عکس ژل رووفیل هایی که در این مطلب وجود دارد، باشد.

تحقیق و ترجمه: مینو زرفش

منبع: caregennordic

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
به بالای صفحه بردن