قیمت انواع فیلر صورت

بهترین فیلر های موجود کدامند؟

بهترین فیلر صورت

با افزایش سن ، صورت ما به طور طبیعی چربی زیر پوستی خود را از دست می دهد. سپس عضلات صورت به سطح پوست نزدیک تر می شوند ، بنابراین خطوط لبخند و خطوط پنجه کلاغی ظاهر می شوند. پوست صورت نیز کمی کشیده می شود و به از دست رفتن حجم صورت می افزاید. عوامل دیگری که روی پوست صورت تأثیر می گذارد شامل قرار گرفتن در معرض آفتاب ، وراثت و سبک زندگی است. احتمالا تا کنون بر این امر واقف شده اید که یک راه حل عالی برای رسیدگی به این مشکلات ، تزریق پرکننده های پوستی است که با نام فیلر شناخته می شوند. تزریق فیلر به کاهش خطوط صورت و بازگرداندن حجم و پری صورت کمک می کنند. اما شاید ابهام بسیاری از شما عزیزان این باشد که بهترین فیلر های موجود در بازار چه هستند و بهترین مارک فیلر صورت چیست. از اینرو ما در این مطلب به شرح کامل انواع برند فیلر و همچنین معرفی بهترین ژل پرکننده صورت پرداخته ایم. پس چنانچه به دنبال یافتن پاسخ مناسب هستید ، این مطلب را تا انتها مطالعه فرمایید.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

فیلرهای موجود در بازار انواع مختلفی دارد. متداول ترین آنها به شرح ذیل می باشد.

 

هیدروکسیلاپاتیت کلسیم

نام های تجاری شامل: رادیس (Radiesse)

بهترین فیلرهای زیر چشم
بهترین فیلر زیر چشم

هیدروکسیلاپاتیت کلسیم به طور طبیعی در استخوان های انسان یافت می شود و یک ترکیب معدنی مانند به شمار می رود. این نوع فیلر اغلب در موارد زیر استفاده می شود:

  • چین خوردگی های متوسط ​​تا شدید مانند خط لبخند ، خطوط ماریونت و خط اخم
  • تقویت پری گونه ها و سایر کانتورها و برجستگی های صورت
  • افزایش حجم در مناطقی از صورت که حجم خود را در اثر عاملی مانند ابتلا به HIV مثبت و مصرف داروهای خاص از دست داده اند

بهترین فیلرهای زیر چشم

هیدروکسیلاپاتیت کلسیم به صورت بیوسنتز تولید می شود ، بدین معنی که در تولید آن از حیوانات یا محصولات حیوانی استفاده نمی شود. این امر خطر ابتلا به واکنش های آلرژیک را کاهش می دهد و به آزمایش پوستی نیازی نیست. این نوع پرکننده پوستی نتیجه بسیار طبیعی ای در بر دارد ، از نقطه ای به نقطه دیگر منتقل نمی شود و عوارض جانبی بسیار ناچیزی دارد. این پرکننده پوستی برای اولین بار در دندانپزشکی و جراحی ترمیمی مورد استفاده قرار گرفت و سابقه ایمنی طولانی ای دارد.

 

 انواع فيلر هيالورونيك اسيد

نام های تجاری شامل: Captique ، Esthélis ، Elevess ، Hylaform ، Juvederm ، Perlane ، Prevelle ، Puragen ، Restylane

قیمت انواع فیلر صورت
بهترین فیلر برای گونه

از تزریق فیلر های اسید هیالورونیک برای بهبود کانتور پوست و کاهش فرسودگی در پوست به دلیل اسکار ، آسیب دیدگی یا خطوط استفاده می شود. به دنبال تزریق فیلر اسید هیالورونیک می توانید پیشرفت های چشمگیر و قابل توجهی را در موارد زیر مشاهده کنید:

  • جای جوش
  • افتادگی گونه ها
  • خطوط پنجه کلاغی در گوشه های چشمان
  • خطوط لبخند عمیق که از دو طرف بینی تا گوشه های دهان کشیده شده (که همچنین تحت عنوان چین بینی-لبی نیز شناخته می شود)
  • خطوط اخم بین ابرو
  • خطوط ماریونت در گوشه های دهان
  • بازسازی مجدد خط لب
  • اسکار هایی از جمله سوختگی ، آکنه و زخم
  • خطوط سیگاری؛ خطوط عمودی بالای لب
  • برخی از اسکار های صورت
  • خطوط نگرانی روی پیشانی

بهترین فیلر لب

اسید هیالورونیک یک ماده طبیعی است که در بدن ما یافت می شود. غلظت های بالایی از آن در بافت های همبند نرم و مایعات اطراف چشم یافت می شود. همچنین در برخی از مایعات غضروف و مفاصل و همچنین بافت پوست نیز وجود دارد. فیلر اسید هیالورونیک استخراج و اصلاح شده ، اکنون به یکی از محبوب ترین انواع پرکننده های تزریقی تبدیل شده است. اگر این نوع فیلر در بین انواع فیلر صورت موجود در بازار آشنا به نظر می رسد ، به این دلیل است که اغلب این ماده برای تسکین درد و کاهش اصطکاک در مفاصل افراد مبتلا به آرتروز تزریق می شود.

 

پلی آلکیلیمید

نام های تجاری شامل: آکوامید (Aquamid)

بهترین فیلر لب
بهترین فیلر صورت

پلی آلکیلیمید یک نوع فیلر نیمه دائمی است و اغلب توسط جراحان پلاستیک در موارد زیر مورد استفاده قرار می گیرد:

  • درمان چین و چروک های عمیق تر مانند چین های بینی-لبی یا اسکار های کهنه
  • برجسته سازی لب های نازک
  • تقویت برجستگی گونه ها و خط فک و جایگزین کردن حجم از دست رفته صورت به دلیل افزایش سن
  • از دست رفتن بافت صورت در اثر داروهای درمان HIV

بهترین فیلر برای چانه

بافت انسان نسبت به فیلر پلی آلکیلیمید واکنش بسیار کمی نشان می دهد ، به این معنی که زیست سازگار است و به آزمایش آلرژی نیازی ندارد. این رادیو ترنسپرنت است ، به این مفهوم که با اشعه X تداخلی نخواهد داشت.

بهترین فیلر برای گونه

پس از تزریق این نوع فیلر ، یک لایه نازک از کلاژن به آرامی در طی حدود یک ماه در اطراف محل تزریق شکل می گیرد. سرانجام ژل کاملاً احاطه می شود. تنها یک بار تزریق می تواند حجم زیادی را پوشش دهد. حتی در صورت لزوم این محصول را که تصور می شود با گذشت زمان کاملاً پایدار است ، می توان حذف کرد.

 

پلی ال لاکتیک اسید بهترین فیلر کلاژن ساز

نام های تجاری شامل: اسکالپترا (Sculptra)

بهترین فیلرهای زیر چشم
بهترین فیلر برای گونه

اسید پلی ال لاکتیک یک پرکننده پوستی مصنوعی است که به صورت قابل تزریق است و باعث تولید کلاژن توسط خود بدن می شود. این نوع پرکننده پوستی به عنوان یک محرک شناخته می شود. این ماده غیر سمی و زیست تخریب پذیر بیش از 40 سال به عنوان ماده بخیه مورد استفاده قرار گرفته است.

فیلر اسید پلی لاکتیک به ویژه در قسمت تحتانی صورت بسیار خوب عمل می کند و در این موارد استفاده می شود:

  • خطوط ناشی از خندیدن را پر می کند
  • لب های نازک را برجسته می سازد
  • چین های عمیق بینی-لبی (خطوط لبخند) را درمان می کند

بهترین فیلر خط خنده

این ماده برخلاف سایر فیلر های پوستی است زیرا نتایج آن فوری حاصل نمی شوند. در عوض ، تولید کلاژن در بدن را تحریک می کند ، بنابراین نتایج به تدریج در طی یک دوره چند ماه ظاهر می شوند. از اینرو اسید پلی لاکتیک به عنوان بهترین مارک ژل کلاژن ساز در نظر گرفته می شود.

بهترین فیلر زیر چشم

برای رسیدن به نتایج مطلوب خود به احتمال زیاد به سه درمان ماهانه احتیاج دارید. با هر درمان ، تحریک کلاژن مجدداً صورت می گیرد. سپس می توان پس چهار تا شش هفته انتظار ، اثر کامل آن را مشاهده کرد. در حالی که این نوع پرکننده های پوستی نیمه دائمی در نظر گرفته می شوند ، اما ممکن است همچنان به تزریق های گاه به گاه نیاز داشته باشید.

 

میکروسفرهای پلی متیل متاکریلات (PMMA)

نام های تجاری شامل: بلافیل (Bellafill)

بهترین فیلر بینی
بهترین فیلر خط خنده

PMMA نیز به عنوان یک فیلر نیمه دائمی در نظر گرفته می شود و بیشتر اوقات برای درمان چین و چروک های متوسط تا عمیق ، خطوط و چین خوردگی ها ، به خصوص چین های بینی-دهانی استفاده می شود. همچنین می توان از آن برای پر کردن اسکار ها و برجسته سازی لب های نازک استفاده کرد.

هنگامی که صحبت از یک راه حل دائمی برای چین و چروک صورت به میان آید ، PMMA اغلب به جای درمان جایگزینی کلاژن یا هیالورونیک درمانی استفاده می شود. PMMA سال هاست که در ایمپلنت های جراحی دائمی استفاده می شود.

بهترین مارک فیلر بینی

یکی از نکات مهم در خصوص فیلر PMMA این است که برای ایجاد حجم و اثر مورد نظر به چندین تزریق لازم است و تا سه ماه زمان نیاز است تا اثرات آن به طور کامل رویت شود. همچنین ممکن است این فیلر در زیر پوست قابل مشاهده باشد. برای جلوگیری از هرگونه نتیجه ناخواسته ، لازم است که جراح پلاستیک تان با تکنیک های مناسب تزریق آشنا باشد که شامل تزریق در بافت زیر پوستی با استفاده از روش های نخ یا تونلینگ است.

 

قیمت انواع فیلر صورت

چنانچه در صدد اطلاع از قیمت انواع فیلر صورت ، قیمت فیلر ژوویدرم و به طور کل قیمت انواع ژل هستید ، به این صفحه مراجعه کنید.

 

سخن پایانی

فیلر یا پرکننده های پوستی از لحاظ آرایش شیمیایی ، ماندگاری و درجات مختلفی از نرمی با یکدیگر متفاوت هستند. به عنوان مثال ، از پرکننده های نرم تر در تزریق ژل لب استفاده می شود ، در حالیکه ممکن است از پرکننده های غلیظ تر برای برجسته سازی گونه ها استفاده شود.

بهترین فیلر بینی

در نهایت ، جراح تان بهترین ژل پرکننده صورت مورد نیاز را بر اساس مناطق مورد نظر شما انتخاب خواهد کرد.

 

بهترین مرکز تزریق فیلر در تهران

هزینه تزریق فیلر لب
قیمت فیلر لب

امیدواریم تزریق ژل خود را در هر کلینیکی که انجام می دهید، با موفقیت همراه باشد و هیچ گونه عوارضی را تجربه نکنید. اما چنانچه در یافتن بهترین دکتر تزریق ژل در تهران دچار تردید هستید، یا به دنبال تخفيف ژل ژوويدرم یا تزریق ژل لب ارزان در تهران هستید، کلینیک تخصصی پوست برکه را به شما معرفی می کنیم.

مرکز زیبایی ما با بهره گیری از بهترین پزشکان و متخصصین زیبایی و هم چنین بهترین و با کیفیت ترین مواد، افتخار دارد کلیه خدمات تزریق ژل ، بوتاکس و چربی را به شما عزیزان ارائه دهد.

شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر  به این صفحه مراجعه کنید.

امیدواریم این مطلب توانسته باشد اطلاعات مفیدی درباره معرفی بهترین دکتر تزریق ژل در تهران به شما عزیزان ارائه کند.

 

تحقیق و ترجمه: مینو زرفش

منبع: plasticsurgery

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
به بالای صفحه بردن