عکس تزریق ژل زیر چشم

ژل زیر چشم | بهترین مارک ژل زیر چشم

اگر از چشم های پف کرده یا سیاهی و تیرگی زیر چشم رنج می برید ، احتمال اینکه تزریق ژل زیر چشم به ذهن تان خطور کرده باشد بسیار زیاد است. ما شما را سرزنش نمی کنیم. چرا که ژل زیر چشم یک تزریق جوان سازی صورت بسیار محبوب است که برای تحقق زیبایی زیر چشم شما طراحی شده است. اما ، سوال این است که ، آیا این ژل موثر است؟ و بیش از آن ، آیا ایمن است؟ برای درک این موضوع ، ما با چند نفر از متخصصین زیبایی و جراحی زیبایی این عرصه در مورد هر آنچه که می توان در مورد ژل زیر چشم دانست ، گفتگو کرده ایم.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

 

ژل زیر چشم چیست؟ 

تزریق ژل زیر چشم با کانولا        

ژل زیر چشم که به آن فیلر ، پرکننده پوستی یا پرکننده بافت نرم نیز گفته می شود ، نوعی تزریق بر پایه اسید هیالورونیک است که برای بهبود ظاهر مناطق گود رفته یا تغییر رنگ داده شده در زیر چشم استفاده می شود. در حالی که پرکننده پوست از نظر فنی برای استفاده در زیر چشم مورد تأیید FDA نیست ، اما متخصصین پوست به دلیل توانایی آن در رفع کامل سیاهی و کیسه های زیر چشم ، استفاده از آن را (که برای گونه ها ، لب ها و دست ها طراحی شده است) بدون منع اعلام می کنند.

در بسیاری از افراد به این دلیل سیاهی زیر چشم ایجاد می شود که چربی در زیر پوست پلک تحتانی تجمع یافته یا در بافت نرم روی استخوان زیر چشم فرورفتگی هایی ایجاد می شود. با قرار دادن پرکننده بافت نرم در این ناحیه ، مشکلات آن کاهش می یابد.

 

چند سی سی ژل برای زیر چشم لازم است؟

به دلیل سطح کم عمق منطقه زیر چشم ، این روش جوان سازی به تزریق مواد زیادی نیاز ندارد. گفته می شود ، حتی در هر جلسه فقط یک یا دو سرنگ ژل (برای تهیه هر دو چشم) کافی است. از اینرو مطمئناً ، جایی که قرار است مواد ژل زیر چشم خود را تزریق کنید ، بسیار حائز اهمیت است.

بسیاری از افراد معتقدند که هر چقدر برچسب قیمت ژل زیر چشم گران تر باشد ، بهتر و با ارزش تر است. از این گذشته ، برخلاف برخی از درمان های صورت که برای رفع مشکلات آنها زمان بیشتری لازم است ، فواید ژل زیر چشم به محض تزریق قابل توجه تر است.

جهت اطلاع دقیق از قیمت تزریق ژل زیر چشم لطفا کلیک کنید.

 

مزایای ژل زیر چشم

بهترین مارک ژل زیر چشم

  • نتایج فوری
  • ناحیه زیر چشم روشن تر
  • ناحیه زیر چشم پر تر
  • به طور کلی نواحی زیر چشم جوان تر و کمتر پیر و خسته به نظر می رسد

یک دلیل محکم برای این وجود دارد که چرا بسیاری از مردم پرکننده های زیر چشم را به عنوان یک درمان چند کاره برای داشتن چشم های زیبا تر تلقی می کنند. این بدان خاطر است که بیشتر افراد احساس می کنند که ظرف چند ساعت پس از تزریق ، جوان تر و زیباتر به نظر می رسند. بر اساس گزارشات ، معمولا افراد پس از تزریق ژل ، دیگر کمتر به کانسیلر و لوازم آرایش برای پوشاندن مشکلات زیر چشم متکی هستند.

 

بهترین مارک ژل زیر چشم

این امر حتی بعد از تزریق هیالورونیک اسید مانند Belotero ، ژوویدرم و رستیلن برای ناحیه زیر چشم بیشتر نیز دیده شده است. تزریق هیالورونیک اسید ، خطوط ریز و چین و چروک ها را پر می کند ، رنگ پوست را صاف می کند و حجم بیشتری ایجاد می کند. علاوه بر این ، شما مزایای طولانی مدت از مواد تزریقی را خواهید دید زیرا مواد پرکننده پوستی کلاژن و الاستین می سازند.

 

ژل زیر چشم در مقایسه با بوتاکس

اغلب اوقات افرادی که اهل دنیای جوان سازی صورت نیستند ، پر کننده زیر چشم و بوتاکس را با یکدیگر اشتباه می گیرند. اما ، یک گفتگوی کوتاه با یک متخصص پوست موجب درک این که این دو چیز بسیار متفاوت هستند می شود.

فرق ژل و بوتاکس چیست | تزریق فیلر بهتر است یا بوتاکس

در حقیقت ، پرکننده به حجم دهی اشاره دارد. در حالی که بوتاکس به خطوط ظریف و چین و چروک ها دارد. این دو درمان جنبه های مختلف صورت را در بر می گیرند و اغلب با هم استفاده می شوند. CO2 فرکشنال و فرکانس رادیویی با میکرونیدلینگ نیز می توانند به بهبود بافت پوست در صورت کمک کند ، اما وقتی صحبت از پر کردن فرورفتگی ها در میان است ، بهترین گزینه مواد پرکننده به شمار می رود.

 

آمادگی لازم برای تزریق ژل زیر چشم

فیلم تزریق ژل زیر چشم

مانند اکثر تزریقات صورت ، بزرگترین کار این است که مصرف هر گونه داروی رقیق کننده خون را کنار بگذارید. شایع ترین عوارض جانبی کبودی و تورم است. به منظور کاهش خطر کبودی ، از بیماران می خواهیم که از مصرف داروها و مکمل هایی که می توانند خون را رقیق کنند مانند آسپیرین ، ایبوپروفن ، ناپروکسن ، ویتامین E و روغن ماهی ، 7 روز قبل از تزریق خودداری کنند. الکل نیز می تواند همان اثر رقیق سازی خون را داشته باشد ، بنابراین از مصرف الکل در روزهای منتهی به روز تزریق خود صرف نظر کنید.

 

در طول تزریق پرکننده زیر چشم چه انتظار می رود؟

جلسات پر کننده زیر چشم خیلی ترسناک نیستند. شما می توانید این انتظار را داشته باشید که درمان با داروی بی حسی موضعی شروع شود. هنگامی که حدود 15 دقیقه جادوی بی حس کننده آن اثر کرد ، تزریق انجام می شود. در کل ، بسته به نیازهای دقیق زیر چشم بیمار ، کل این پروسه بین 15 تا 30 دقیقه طول می کشد.

تا آنجا که احساس می شود ، به لطف بی حسی ، درد حاصل از تزریق کاملاً قابل کنترل است. با این حال ، این درد یک احساس است که می تواند ترس و دلهره ایجاد کند اما باید بدانید که این درد واقعا خیلی ناراحت کننده نیست.

تنها چیزی که باید بدانید این است که انتظار کبودی و تورم را داشته باشند ، و برای این موضوع آماده باشید. بعضی اوقات ممکن است این کبودی کاملاً قابل توجه باشد زیرا عروق زیادی در اطراف چشم وجود دارد و پوست آن نازک است. اما لازم به ذکر است که گاهی اوقات نیز کبودی بسیار کم است.

 

فیلم تزریق ژل زیر چشم

 

عوارض ژل زیر چشم | دوره نقاهت تزریق ژل زیر چشم

همانطور که گفته شد ، کبودی و تورم بزرگترین مواردی است که باید نگران باشید. اگر هر کدام را تجربه کردید ، باید فقط یک تا دو روز طول بکشد. همانطور که قبلاً گفته شد ، تورم و کبودی معمول است. تورم حدود 1 تا 2 روز طول می کشد. بیماران باید به مدت 24 ساعت از قرار گرفتن در وضعیت یا انجام ورزش هایی كه در آن سرشان تا کمر خم می شود ، خودداری كنند. این امر به كاهش تورم و كبودی كمك می كند.

در حالی که کبودی شدید عادی نیست ، اما ممکن است بروز پیدا کند. اگر کبودی قابل توجهی وجود داشته باشید ، پنهان کردن آن سخت تر خواهد بود و ممکن است برای برخی از افراد 10 روز طول بکشد تا به طور کامل بر طرف شود.

برای شفافیت هرچه بیشتر (بدون تلاش برای به وحشت انداختن شما در این راه) ، لازم به ذکر است که در موارد نادر ، تزریق ژل زیر چشم می تواند باعث کوری شود. این بسیار نادر است اما ممکن است در نتیجه انسداد یکی از عروق منتهی به چشم اتفاق بیفتد. به همین دلیل ، اطمینان حاصل کنید که پرکننده زیر چشم را فقط و فقط نزد یک متخصص دارای مجوز پزشکی و با تجربه بالا در استفاده از مواد تزریقی انجام دهید. این تزریق حتما باید در مطب پزشک انجام شود.

 

درمان گلوله شدن ژل زیر چشم

در صورت عدم رضایت از درمان به دلیل گلوله شدن ژل یا سایر موارد ، برای معکوس کردن اثر پر کننده ، از ماده ای به نام هیالورونیداز استفاده می شود. تحت هیچ شرایطی نباید از هیچ ماده پرکننده ای در کنار اسید هیالورونیک استفاده شود. از پرکننده های مصنوعی مانند آنهایی که از هیدروکسیلاپاتیت کلسیم ، پلی متیل متاکریلات یا اسید پلی-ال- لاکتیک ساخته شده اند ، نباید در زیر چشم استفاده کرد.

 

مراقبتهای بعد از تزریق ژل زیر چشم

به دنبال یک درمان پرکننده زیر چشم ، بهتر است از مصرف هر چیز یا هرگونه ماده ای که باعث خونریزی و کبودی می شود خودداری کنید. علاوه بر این ، استفاده از کمپرس سرد در منطقه چندین بار در روز می تواند به کاهش هر نوع تورم کمک کند. همچنین بالا نگه داشتن سر می تواند به تسریع بهبودی کمک کند. خیلی ساده است ، درست است؟

 

خلاصه مطلب

تزریق ژل زیر چشم یک روش درمانی محبوب برای افرادی است که قصد دارند قسمت زیر چشم خود را روشن و پر تر کنند. هنگامی که این درمان توسط یک متخصص (به طور ایده آل یک متخصص پوست) انجام شود ، درمان بسیار بی خطری محسوب می شود. به غیر از حوادث غیر مترقبه (مانند نابینایی) ، هنگامی که شروع به جستجوی گزینه های ارزان تر می کنید ، ممکن است خطرناک شود. بنابراین ، اگر به فکر پرکردن زیر چشم هستید ، بدانید که این یک روش درمانی مفید برای جوان سازی صورت است که اگر با دقت انجام شود ، می تواند بلافاصله ظاهر ناحیه زیر چشم شما را تغییر دهد و بدون شک بهبود ببخشد.

 

بهترین دکتر تزریق ژل در تهران

حال که با عوارض تزریق فیلر آشنا شدیم ، متوجه می شویم که تزریق فیلر امری بسیار حساس است که نیاز به دقت و تجربه بالایی دارد. از اینرو توصیه می شود برای تزریق فیلر تنها به یک مرکز خوب و معتبر و نزد یک متخصص با تجربه مراجعه کنید.

بسیار خرسندیم اعلام کنیم که مرکز زیبایی ما با بهره گیری از بهترین پزشکان و متخصصین زیبایی و هم چنین بهترین و با کیفیت ترین مواد، افتخار دارد خدمات تزریق فیلر را در محدوده شمال شهر تهران (شریعتی ، قلهک ، دروس ، ظفر ، زرگنده ، کدویی ، میرداماد ، تجریش ، فرمانیه ، پاسداران) به شما عزیزان ارائه دهد. شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر و همچنین اخذ نوبت از این مرکز به این صفحه مراجعه کنید.

تحقیق و ترجمه: مینو زرفش

منبع: byrdie

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
به بالای صفحه بردن