تزریق ژل برای سال نو

بهترین زمان تزریق ژل صورت قبل از تعطیلات عید چه زمانی است؟

نرم نرمک می رسد اینک بهار تزریق ژل قبل از عید

در روزهای آخر سال به سر می بریم و هر کدام از ما به نوبه ای به دنبال تکمیل امور و برنامه های شخصی و شغلی خودمان هستیم. همه ما ایرانیان بر این عادت زیبا استواریم که تا رسیدن سال جدید ، همه چیز از سر و روی مان گرفته تا خانه و مسائل کاری در بهترین حالت ممکن خود باشد. بسیاری از افراد ، به ویژه خانم ها در این روزها به دنبال بهبود زیبایی و نقاط قوت خود نیز هستند. یکی از تکنیک های زیبایی که به تازگی در سال های اخیر به فهرست امور آخر سال و آماده شدن برای سال جدید افزوده شده ، تزریق ژل قبل از عید است! بله تعجب نکنید ، این موضوع حقیقت دارد و در روزهای منتهی با آخر سال ، کلینیک ها و مراکز زیبایی مملو از افرادی می شود که برای تزریق ژل به نقاط مختلف صورت از جمله لب ، زیر چشم ، گونه ، فک و غیره مراجعه کرده اند. تزریق مواد پرکننده روشی ساده و غیر جراحی برای به حداقل رساندن خطوط ریز و چین و چروک ها به شمار می رود که ظاهری شاداب و جوان تر به شما می بخشد.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

با این حال ، لازم است تا این نکته را یادآور شویم که دو روز مانده به عید زمان مناسبی برای تزریق ژل قبل از عید نیست. به همین دلیل و از آنجایی که این روش زیبایی از محبوبیت و جایگاه ویژه ای در سال های اخیر برخوردار شده ، بر آن شدیم تا این مطلب را به پرداختن به موضوع ” بهترین زمان تزریق ژل قبل از عید ” اختصاص دهیم تا در برنامه ریزی و زمان بندی امور آخر سال با مشکل مواجه نشوید و همواره از بهترین و زیباترین نتیجه تزریق ژل در تعطیلات نوروز لذت ببرید.

زمان مناسب برای تزریق ژل قبل از عید کدام است؟

تزریق ژل قبل از سال نو

ممکن است از چند روز تا یک هفته طول بکشد تا نتایج تزریق به طور کامل آشکار شود. بعد از اولین تزریق ، در حدود دو هفته بعد لازم است نزد پزشک یک چکاپ انجام دهید. در طی این دو هفته ، همه کبودی ها باید از بین بروند و شما در بهترین حالت ممکن ظاهر شوید. (جهت رفع راحت کبودی ، ما به شما کرم آرنیکا را توصیه می کنیم)

نتایج تزریق ژل بلافاصله قابل مشاهده خواهد بود. با این حال ، کمی تورم خواهید داشت و عدم تقارن برای چندین روز تا یک هفته امکان پذیر است.

به طور کلی دو هفته قبل از سال جدید زمان مناسبی است برای هر کسی که برای اولین بار از مواد پرکننده استفاده می کند. اما اگر در گذشته تزریق ژل صورت را انجام داده اید و به خوبی بر این امر واقفید که نتیجه فردی آن در شما چگونه است ، چند روز قبل از عید نیز زمان مناسبی به شمار می رود.

چنانچه برنامه ریزی کرده اید در تعطیلات عید به سفر بروید ، جای نگرانی نیست. مسافرت بدون تردید می تواند بلافاصله پس از تزریق مواد پرکننده انجام شود.

حال در ادامه مطلب ، زمان مناسب هریک از محصولات پرکننده برای تزریق قبل از عید را مشخص کرده ایم.

بلوترو (Belotero)

بلوترو یکی از سبک ترین مواد پرکننده پوستی موجود است. این مورد برای پر کردن خطوط خنده عمیق (چین یا چروک هایی که در دو طرف بینی تا گوشه دهان ظاهر می شوند) و برای کاهش خطوط نازک در اطراف لب ها و خطوط جزئی ماریونت ، معروف به خط غم (خطوطی که از گوشه های دهان به سمت خط فک پایین است) مناسب است.

زمان مناسب برای تزریق ژل قبل از عید حداقل 2 هفته قبل است که باید برای انجام این روش درمانی برنامه ریزی کنید. کبودی و تورم می تواند به مدت 5 روز تا 2 هفته پس از درمان اتفاق بیفتد. ماندگاری آن ممکن است تا 6 ماه یا بیشتر ادامه داشته باشد.

ژوویدرم (Juvederm)

ژوویدرم یک ماده پرکننده مبتنی بر اسید هیالورونیک است که می تواند برای پر کردن چین و چروک ، برجسته کردن لب ها و بازگرداندن حجم از دست رفته صورت مورد استفاده قرار گیرد. نتایج تزریق این ژل صاف و طبیعی به نظر می رسد.

زمان مناسب برای تزریق ژل قبل از عید : نتایج ژوویدرم بلافاصله ظاهر می شود ، اما لازم است حداقل 2 تا 3 هفته قبل از یک رویداد بزرگ مانند نوروز این درمان را انجام دهید. مقداری قرمزی ، تورم و حساسیت ممکن است در 7 روز اول پس از تزریق ایجاد شود. ماندگاری نتایج معمولاً حداقل یک سال طول می کشد.

ژوویدرم ولوما (Juvederm Voluma)

تزریق ژل قبل از سال جدید

ژوویدرم ولوما یک ماده پرکننده منحصر به فرد است که به صورت عمقی در گونه تزریق می شود تا حجم از بین رفته ، پوست شل و آویزان و خطوط صورت را دوباره احیا کند.

زمان مناسب برای تزریق ژل قبل از عید : نتایج ژوویدرم ولوما طولانی مدت است و بسیاری از افراد همچنان 2 سال پس از تزریق از ماندگاری آن بهره می برند. شما باید قبل از یک رویداد بزرگ مانند عید نوروز وقت زیادی به خود اختصاص دهید. اگرچه تزریق این ماده هیچ دوره نقاهتی را شامل نمی شود ، اما در بعضی از افراد امکان کبودی ، قرمزی یا تورم به مدت 2 تا 4 هفته پس از تزریق وجود دارد. به گونه ای برنامه ریزی کنید که حداقل یک یا دو ماه قبل از عید ، ژل ژوویدرم ولوما را دریافت کنید.

کیبلا (Kybella)

کیبلا نوعی فیلر بر پایه اسید دئوکسی کولیک است که برای کاهش ظاهر چربی که در زیر چانه آویزان شده است و تحت عنوان غبغب شناخته می شود در زیر چانه تزریق می شود. بهبودی پس از تزریق ژل کیبلا بسیار سریع تر و آسان تر از لیپوساکشن (کشیدن چربی) اتفاق می افتد.

زمان مناسب برای تزریق ژل قبل از عید : نتایج تزریق این ژل پس از چند ماه آشکار می شود ، بنابراین شما باید حداقل 1 تا 3 ماه قبل از سال نو اقدام به درمان کنید. تورم و بی حسی ممکن است طی 1 تا 2 ماه پس از تزریق ادامه داشته باشد. ماندگاری نتایج در طی 3  تا 5 ماه ادامه می یابد.

رادیس (Radiesse)

رادیس یک انتخاب عالی برای بازیابی حجم از دست رفته ناشی از افزایش سن است. فرمولاسیون منحصر به فرد آن ساختار مورد نیاز پوست را فراهم می کند و تولید کلاژن بدن را تحریک می کند.

زمان مناسب برای تزریق ژل قبل از عید : برخی از نتایج تزریق این ژل بلافاصله پس از درمان ظاهر می شوند ، اما اثر کامل آن را برای چندین ماه مشاهده نخواهید کرد. اگر رویدادی بزرگی همچون نوروز در پیش رو دارید که هنوز چند ماه با آن فاصله دارید ، این ماده پرکننده انتخاب خوبی به شمار می رود. ماندگاری نتایج معمولاً 9 تا 14 ماه پس از درمان ادامه دارد. شما باید نتایج کامل را 3 تا 4 ماه پس از درمان مشاهده کنید. بنابراین لازم است قبل از عید اجازه دهید حداقل 3 تا 4 هفته از تزریق تان بگذرد.

رستیلین (Restylane)

رستیلن نیز مانند ژوویدرم ، یک ماده پرکننده مبتنی بر اسید هیالورونیک است. اندازه ذرات این فیلر بزرگتر است و بنابراین مناسب برای لیفت پوست های شل و آویزان است. بهتر است برای پر کردن قسمت های توخالی بزرگ مانند گونه ها ، شقیقه ها ، حلقه های زیر چشم یا چین و چروک های عمیق پیشانی و همچنین افزایش حجم لب از این ژل استفاده شود.

زمان مناسب برای تزریق ژل قبل از عید : رستیلین می تواند در روزهای اول پس از درمان باعث قرمزی ، تورم و حساسیت شود ، که به طور معمول در طی 7 روز برای تزریق صورت و در طی 18 روز برای تزریق لب فروکش می کند. حداقل 2 هفته قبل از سال نو برای تزریق صورت و 3 هفته قبل برای تزریق لب ، برنامه ریزی کنید. ماندگاری نتایج 6 تا 12 ماه طول می کشد.

اسکالپترا (Sculptra)

بهترین زمان تزریق ژل صورت قبل از عید

اسکالپترا یک محرک کلاژن پلی-ال- لاکتیک اسید (PLLA) است. این فیلر برای اصلاح چین و چروک های کم عمق و عمیق صورت ، مانند چین و چروک های پیشانی ، خط خنده یا خطوط لبخند ، و خطوط اطراف دهان (خطوط ماریونت) استفاده می شود.

زمان مناسب برای تزریق این ژل قبل از عید :  رستیلین می تواند در روزهای اول پس از درمان باعث قرمزی ، تورم و حساسیت شود ، که به طور معمول در طی 7 روز برای تزریق صورت و در طی 18 روز برای تزریق لب محو می شود. حداقل 2 هفته قبل از سال جدید برای تزریق صورت و از 3 هفته قبل برای تزریق لب ، برنامه ریزی کنید. نتایج به تدریج و با طی زمان ظاهر می شود ، به طور معمول سه تزریق در طی 3 تا 4 ماه مورد نیاز است و می تواند تا دو سال ماندگار باشد.

بهترین مرکز تزریق ژل در تهران

تزریق فیلر با کمک یک ارائه دهنده مجرب و باتجربه می تواند نتایجی طبیعی برای شما رقم زند و به شما کمک کند نسبت به ظاهر خود اعتماد به نفس بیشتری داشته باشید.

بسیار خرسندیم اعلام کنیم که مرکز زیبایی ما با بهره گیری از بهترین پزشکان و متخصصین زیبایی و هم چنین بهترین و با کیفیت ترین مواد، افتخار دارد علیرغم تزریق فیلر ، کلیه خدمات زیبایی ، پوست و مو، و لیزر را در محدوده شمال تهران (شریعتی ، قلهک ، دروس ، ظفر ، زرگنده ، میرداماد ، تجریش ، فرمانیه ، قیطریه ، پاسداران) به شما عزیزان ارائه دهد. شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر ، مشاوره و همچنین اخذ نوبت از این مرکز به این صفحه مراجعه کنید.

پیشاپیش سال خوبی را برای شما عزیزان آرزومندیم ?

تحقیق و ترجمه: مینو زرفش

منابع:

https://www.austin-weston.com/blog/injections-before-the-holidays-when-to-get-botox-filler#:~:text=Two%20weeks%20before%20your%20special,may%20be%20plenty%20of%20time.

How Soon Before an Event Should I Get Botox and Fillers?

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
به بالای صفحه بردن