تزریق ژل لب

راهنمای تزریق ژل لب : قیمت فیلر لب ، مدت ماندگاری و موارد دیگر

سال 2023 است و تزریق ژل لب تقریباً به اندازه رنگ کردن موهای سر معمول و شایع شده است. اما بگذارید به شما یادآوری کنم که تزریق فیلر لب یک پروسیجر زیبایی واقعی است که در صورت انجام نادرست خطرات واقعی هم به دنبال دارد. و تا آنجا که من مطمئن هستم شما دوست دارید خطوط لب خود را برجسته تر کنید و سرانجام آن لبهای چاق و چله ای را که همیشه آرزویش را داشتید را داشته باشید. از اینرو توصیه می کنم پیش از هر اقدامی کمی وقت بگذارید و همه حقایق را درباره تزریق ژل لب بررسی کنید.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

لازم به ذکر ایست که ما تمامی سوالات رایج شما را با متخصص پوست ، مو ، زیبایی و لیزر مرکز زیبایی در قلهک – شریعتی مطرح کرده ایم و پاسخ آنها را در این مطلب با شما در میان می گذاریم. ما در این مطلب قرار است همه حقایق (مانند ماندگاری ژل لب و هزینه تزریق ژل لب) را بیان کنیم ، بنابراین چنانچه قصد انجام این کار را دارید ، به ویژه اگر برای اولین بار می خواهید تزریق کنید ، این مطلب را تا پایان مطالعه کنید.

فیلم تزریق ژل لب

طبیعی ترین نوع فیلر لب چیست؟

فیلر لب چیست

پرکننده ها در دو نوع موقت و دائمی وجود دارد که بهترین نوع فیلر ، موقتی است. پرکننده های دائمی و نیمه دائمی ، گرچه وسوسه انگیز هستند ، اما قابل برگشت نیستند (از این رو نام دائمی به خود گرفته اند) ، و در صورتی که از فرم لب های تان خوش تان نیاید دیگر هیچ راه برگشتی نیست یا اگر هم باشد بسیار دشوار است.

بهترین گزینه ، پرکننده های اسید هیالورونیک موقتی (HA) است. اگر این سوال در ذهن تان نقش بسته که “این همان چیزهایی که در سرم اسید هیالورونیک من است؟” باید بگویم بله دقیقا. این ماده از مشتقات قند است که به طور طبیعی در بدن شما یافت می شود و توانایی نگهداری تا 1000 برابر وزن خود را در آب دارد. به همین دلیل ، هم برای آبرسانی به پوست و هم برای برجسته کردن لب ها (یا گونه ها ، چانه ، فک و …) مناسب است. اسید هیالورونیک همچنین به دلیل طبیعی تر بودن و قابلیت حل شدن در طول زمان یا با کمک درم ، پرکننده ترجیحی و برگزیده به شمار می رود.

قیمت تزریق ژل لب چقدر است؟

فیلر لب بهتره یا ژل

خودتان را کنترل کنید: هزینه های تزریق فیلر لب از 550 تا 2000 دلار است – و شما احتمالاً باید هر شش تا نه ماه یکبار تزریق پر کننده لب را تکرار کنید. اما چرا چنین رنج قیمتی بزرگی؟ هزینه تزریق به نوع پرکننده (بعداً در مورد این موارد بیشتر توضیح خواهیم داد) ، مقدار فیلر دریافتی ، منطقه ای که در آن زندگی می کنید و پزشکی که تزریق را انجام می دهد بستگی دارد. خود را با جستجوی واژه هایی چون ” تزریق ژل لب ارزان در تهران ” گول نزنید و تزریق خود را با مراجعه به سالن های آرایشی با تخفیف بالا یا ارزان انجام ندهید. قیمت پایین ، ارزش ریسک بالا (عفونت ، درد ، نامتقارن شدن و غیره) را ندارد.

ماندگاری ژل لب چقدر است؟

مراقبت بعد از تزریق ژل لب

این که پرکننده های لب تا چه مدت دوام می آورند ، به میزان فیلر دریافتی ، متابولیسم فرد ، میزان برجستگی مطلوب و محصول مورد استفاده بستگی دارد ، اما به طور متوسط ​​می توانید از شش ماه تا سه سال انتظار ماندگاری فیلر را داشته باشید. اگرچه ، به طور جدی ، این یکی از مواردی است که در واقع در افراد مختلف متفاوت است. برخی ممکن است بعد از شش ماه نیاز به تزریق مجدد فیلر داشته باشند و برخی دیگر ممکن است برای مدت طولانی لب های برجسته ای داشته باشند.

به چند سی سی ژل برای لب نیاز است؟

ژل لب نیم سی سی

یک سرنگ که به طور مناسب توزیع می شود ، معمولاً مقدار مناسبی برای شروع در بیشتر افراد است زیرا در حالی که ظاهر طبیعی ای دارد ، از افزایش قوای بیشتری نیز برخوردار می شوید. به خاطر داشته باشید که برجسته سازی تدریجی مهم است. در مرکز ما ، ما اغلب با فیلر لب نیم سی سی شروع می کنیم و از بیمار می خواهیم که بعد از یک یا دو هفته برای تزریق نیم سی سی دیگر مراجعه کند. اگر اولین بار است که قصد تزریق ژل لب را دارید و پزشک بیش از یک سرنگ به شما پیشنهاد می دهد ، لازم است در موردش بازنگری کنید. اگر بخواهید لب های تان ظاهری طبیعی داشته باشند ، برای بیشتر افراد تزریق دو سرنگ در یک جلسه بسیار زیاد است.

بهترین مارک ژل لب چیست؟

بهترین مارک ژل برای تزریق صورت

مواد پرکننده ای که بیشتر برای لب استفاده می شوند ژل لب رووفیل ، ژل لب ژوویدرم (Juvéderm )، فیلر لب ژوویدرم اولترا ، Juvéderm Ultra Plus ، Juvéderm Volbella ، ژل لب رستیلن و Restylane Silk هستند. اینها همه از اسید هیالورونیک ساخته شده اند اما از نظر غلظت و شکل ظاهری شان در لب تفاوت دارند. Juvéderm ، Volbella و Restylane Silk بسیار رقیق تر هستند ، بنابراین از آنها به صورت سطحی استفاده می شود و می تواند لب را کمی برجسته کند.

برای افراد مسن تر ، ترجیح این است که از ژل لب رستیلن برای تغییر شکل و ایجاد خطوط لبی که به مرور محو شده اند ، استفاده شود. و در افراد جوان با لبهای نازک تر ترجیح این است که از Juvéderm Volbella برای افزایش حجم و جذابیت استفاده شود. هنگام انتخاب پزشک ، تکنیک های زیبایی وی را به عنوان بخشی مهم در تصمیم گیری خود در نظر بگیرید.

برای اطلاع از قیمت انواع ژل لب لطفا کلیک کنید.

درد تزریق ژل لب تا چه حد است؟

علائم عفونت ژل لب

تمام محصولات بر پایه اسید هیالورونیک با لیدوکائین ترکیب می شوند (یک داروی بی حس کننده) ، اما پزشک می تواند اطراف لب های شما را با استفاده از مسدود کننده عصب دندان بی حس کند (تزریق داخل لثه دقیقاً مانند بیحسی قبل از پر کردن دندان توسط دندانپزشک) ، یا می توانید یک بی حس کننده موضعی (کرم بی حس کننده) را انتخاب کنید. هنگامی که بلوک عصبی دندان تزریق می شود ، نحوه حرکت لب ها و شکل ظاهری آن را برای چند ساعت تغییر می دهد. بعد از بی حس شدن ، کمی احساس خارش ، فشار جزئی و ضعف می کنید ، فقط نباید خیلی دردناک باشد.

عوارض تزریق ژل لب چیست؟

اگرچه مواد پرکننده معمولاً به عنوان “روش وقت ناهار” در نظر گرفته می شوند ، با این حال شما باید قبل از تصمیم نهایی برای ادامه کار به آن به چشم یک روش بالقوه تهاجمی با احتمال خطرات جدی نگاه کنید ، با یک عارضه بسیار ترسناک به نام انسداد عروقی (انسداد رگ های خونی که نادر است ، اما ممکن است منجر به مرگ بافت شود).

برای جلوگیری از بد شدن نتیجه کار ، فقط به یک متخصص دارای مجوز ، مانند یک متخصص پوست یا جراح پلاستیک مراجعه کنید که در این روش خاص تجربه بالایی دارد. از پزشک تان بخواهید عکسهای قبل و بعد از تزریقی را که انجام داده است را به شما نشان دهد و همچنین چهره کارکنان را نیز بررسی کنید. کارکنان می توانند بهترین تست محک زدن برای کار دکتر باشند ، زیرا احتمالاً روی آنها تزریق انجام شده است (این هم یک ترفند خوب برای شما که احتمالا تابحال نشنیده بودید!).

قبل از تزریق فیلر لب چه چیزی باید بدانم؟

قبل از جلسه تزریق ژل لب ، حتما از مصرف داروهای رقیق کننده خون خودداری کنید. رقیق شدن خون منطقه را در معرض کبودی و خونریزی قرار می دهد ، بنابراین 10 روز قبل از تزریق ، از مصرف مسکن (به عنوان مثال آسپرین یا ایبوپروفن) ، روغن ماهی و ویتامین E خودداری کنید و البته از نوشیدن الکل که خون شما را نیز رقیق می کند ، اجتناب کنید. هر فردی که سابقه تبخال دارد باید دو روز قبل از تزریق ، داروی پیشگیری از تبخال مصرف کند ، زیرا تزریق می تواند موجب تحریک برای تبخال زدن شود.

مراقبت های بعد از تزریق ژل لب چیست؟

ژل لب مدل روسی

متاسفم ، اما حداقل 24 ساعت نباید ورزش کنید. همچنین باید از انجام فعالیت هایی که باعث افزایش جریان خون در صورت تان می شوند ، مانند ماساژ صورت یا انجام حرکات ایستادن روی سر (قابل توجه همه یوگی ها!) خودداری کنید چرا که می تواند به تورم بیفزاید.

در خصوص سایر مراقبتهای بعد از تزریق ژل لب از پزشک تان نیز سوال کنید.

آیا می توان با مواد پر کننده به لب ظاهری طبیعی داد؟

ژل لب مدل باربی

در بیشتر موارد ، “طبیعی” بیشتر مربوط به محل قرارگیری و مقدار آن است تا نوع پرکننده مورد استفاده. لب های هر فرد باید از نظر تقارن و شکل کلی بررسی شود تا بتوان پرکننده را بر این اساس تزریق کرد. اگر کسی لب جسته تر می خواهد ، بهترین گزینه این است که به تدریج مواد پرکننده را افزایش دهید تا طبیعی به نظر برسد. به عبارت دیگر ، اگر می خواهید لب های پر و برجسته ای داشته باشید ، انتظار نداشته باشید كه پس از یک جلسه تزریق با لب های بسیار متفاوت از مطب خارج شوید.

وقتی تزریق را بارها و بارها تکرار کنید ، فراموش می كنید كه در ابتدا چه شکلی بوده اید. بنابراین شما باید پزشکی را پیدا کنید که چهره شما را بهتر کند ، زیرا قرار نیست لب های تان بیش از حد اردکی شکل یا متورم به نظر برسند.

آیا پر کننده های لب به طور دائمی لب های شما را کش می دهند؟

ژل لب مدل قلوه ای

علی رغم آنچه ممکن است فکر کنید ، پس از از بین رفتن پرکننده ، لب های تان به کیسه های پوستی شل و توخالی تبدیل نمی شوند. برعکس ، با تزریق ژل لب به طور غیر مستقیم تولید کلاژن در بدن شما تحریک می شود زیرا سوزن پوست شما را دچار جراحت کوچکی می کند ، بنابراین لب های تان پس از تزریق می توانند حتی کمی بزرگتر از سایز طبیعی خود باشند. این هم یک نتیجه برد-برد است ، اینطور نیست؟

آیا اثر پرکننده لب به طور طبیعی از بین می رود؟

بهترین مرکز ژل لب

اگر از پرکننده اسید هیالورونیک استفاده می کنید ، بله ، پرکننده ظرف چند ماه جذب می شود. پاداش دیگر پرکننده های اسید هیالورونیک این است که اگر به هر دلیلی فرم جدید لب های تان را دوست ندارید ، پزشک می تواند با استفاده از یک ریمور تجزیه آنزیمی به نام هیالورونیداز ، این ذرات را تجزیه کرده و سرعت جذب شدن پرکننده را افزایش دهد. این فرآیند تنها چند ثانیه طول می کشد و نتایج آن فوری است ، اما ممکن است چند روز طول بکشد تا پرکننده و تورم به طور کامل کاهش یابند.

برای ماندگاری ژل لب چه کنیم؟

ماندگاری تزریق ژل

خبر بد این که نمی توانید کاری در این مورد انجام دهید. از آنجا که مدت زمان دوام پرکننده های لب در شما به یک میلیون عامل مختلف بستگی دارد ، برای حفظ کامل آن برای مدت طولانی چندان نمی توانید کارهای زیادی انجام دهید. بدن شما همان کاری را که می خواهد انجام می دهد.

آیا تزریق ژل لب در خانه امکان پذیر است؟

تزریق ژل لب نی نی سایت

این کار به معنای واقعی امکانپذیر نیست اما خبر خوب این که اگر می خواهید با کمترین دردسر و بدون پرداخت هزینه و در خانه لب های خود را برجسته کنید ، یک برجسته ساز لب حاوی اسید هیالورونیک ، نعناع و یا فلفلی می تواند به طور موقت (و به طور ملایم) لب های تان را برجسته کند. واضح است که نتایج مشابه با ژل لب به شما نمی دهد ، اما کمتر دردناک و خطرناک است.

بهترین دکتر تزریق ژل لب در تهران

تزریق ژل لب

امیدواریم تزریق ژل خود را در هر کلینیکی که انجام می دهید، با موفقیت همراه باشد و هیچ گونه عوارضی را تجربه نکنید. اما چنانچه در یافتن بهترین دکتر تزریق ژل در تهران دچار تردید هستید، یا به دنبال تخفيف ژل ژوويدرم یا بهترین دکتر برای تزریق ژل لب هستید، مرکز زیبایی شمال تهران را به شما معرفی می کنیم.

این مرکز زیبایی با بهره گیری از بهترین پزشکان و متخصصین زیبایی و هم چنین بهترین و با کیفیت ترین مواد، افتخار دارد علیرغم تزریق فیلر ، کلیه خدمات زیبایی ، پوست و مو، و لیزر را در محدوده شمال تهران (شریعتی ، قلهک ، دروس ، ظفر ، زرگنده ، میرداماد ، تجریش ، فرمانیه ، قیطریه ، پاسداران) به شما عزیزان ارائه دهد. شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر و همچنین اخذ نوبت از این مرکز به این صفحه مراجعه کنید.

تحقیق و ترجمه: مینو زرفش

9 دیدگاه دربارهٔ «راهنمای تزریق ژل لب : قیمت فیلر لب ، مدت ماندگاری و موارد دیگر»

    1. سلام دوست عزیز
      طبق تجربه تزریق فیلر ماندگارتر و آسان تر می باشد.
      در تزریق فیلر واکنش های پوستی مانند التهاب و کبودی کمتر می باشد.
      هم چنین در افرادی که چربی لازم برای تزریق ندارند این روش بسیار مناسب تر می باشد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
به بالای صفحه بردن