تزریق ژل به چانه نی نی سایت

زاویه سازی صورت با تزریق ژل چانه | فیلر چانه چیست

تزریق ژل چانه ممکن است به اندازه تزریق فیلر لب و گونه هیجان انگیز به نظر نرسد ، اما طبق گفته متخصصانی که در زمینه تزریق پرکننده های پوستی فعالیت دارند ، افراد متعددی خواهان این شکل از زاویه سازی صورت می باشند. به گفته متخصص پوست ، مو و زیبایی در مرکز زیبایی برکه (شریعتی – قلهک) “محبوبیت تزریق فیلر برای چانه افزایش یافته است ، و دلیل اصلی بهبود و تقویت کانتورینگ صورت است. بهبود وضعیت چانه به ایجاد مرز مشخص در یک سوم پایینی صورت کمک می کند و در صورت تزریق همراه با گونه ها و خط فک ، می تواند زاویه سازی دلخواه صورت را ایجاد کند. “

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

البته لازم به ذکر است که شبکه های اجتماعی همچون اینستاگرام نقش عمده ای در ترند شدن تزريق ژل چانه ایفا می کنند. همه این ها به خاطر گرفتن یک سلفی ساده است. همه ما می دانیم که بهترین حالت سلفی در حالی است که چانه شما به سمت دوربین متمایل است. این ژست به شما کمک می کند تا نور ، نکات برجسته صورت شما را منعکس کند ، و این در حالی است که گردن شما کشیده به نظر می رسد و خط فک شما را مشخص می کند. همچنین چانه یکی از ستون های مرکزی صورت است ، و اگر چانه شما متناسب با سایر اجزای صورت تان نباشد ، چهره جذاب به نظر نمی رسد. لازم به خاطر نشان کردن این مهم است که از نظر زیبایی ، یک چانه کوچک می تواند بینی شما را برجسته نشان داده و از زاویه خط فک شما بکاهد. از طرفی داشت چانه بزرگتر نیز باعث می شود عصبانی و عبوس به نظر برسید. بنابراین نکته حائز اهمیت ، متناسب بودن مقدار تزریق فیلر است.

مهمترین نکته ای که باید به آن توجه کنید یافتن متخصصی است که هنر در نظر گرفتن تناسب چهره را داشته باشد و بتواند آنچه در سر دارید و نگرانی های تان را قبل از تزریق بشنود.

اگر در صدد تزریق ژل به چانه هستید و می خواهید بدانید پروسیجری که قرار است انجام دهید چگونه است ، به خواندن این مطلب ادامه دهید. ما در اینجا هر آنچه لازم است درباره تزریق ژل برای چانه بدانید را ذکر کرده ایم.

تزریق فیلر چانه چیست ؟

تزریق ژل چانه

فیلر یا پرکننده های درمال ، ماده ای مصنوعی یا طبیعی هستند که به داخل خطوط ، چین خوردگی ها و بافت های کم عمق صورت تزریق می شوند تا ظاهر چین و چروک ها را کاهش داده و پری صورت را که ناشی از ژنتیک بوده یا با افزایش سن کاهش یافته است ، بازگرداند.

به این مواد تزریقی ، ژل ، فیلر های پوستی ، ایمپلنت های تزریقی ، پرکننده های چین و چروک یا پرکننده های بافت نرم نیز گفته می شود. از فیلر برایرفع خطوط لبخند ، لیفت گونه ها ، چانه ، تزریق فیلر زیر چشم ، برجسته سازی لب ها و ترمیم اسکار های آکنه استفاده می شود.

اکثریت قریب به اتفاق پرکننده ها قابل جذب هستند. بنابراین ، بسته به محصول و فرد دریافت کننده ، نتایج موقتی ای را ارائه می دهند که از ماه ها تا چند سال طول می کشد.

آیا تزریق ژل در چانه برای همه مناسب است؟

هزینه تزریق فیلر چانه

هر کسی که مایل به داشتن چهره ای بهتر باشد ، می تواند تزریق ژل چانه را در نظر بگیرد. همه ما با افزایش سن دچار تحلیل رفتن استخوان ها می شویم ، و با تحلیل استخوان فک ، متوجه شلی و آویزان شدن پوست در این ناحیه و گردن می شویم. تصور کنید که یک تیرک چادر مسافرتی در حال فروپاشی است – اگر تیرک چادر را سرجای خود قرار دهیم ، چادر مجددا صاف می شود. ناحیه فک و چانه نیز به همین منوال است و پس از آویزان شدن نیاز به کمک و حمایت دارد.

مانند همه روش های درمانی ، مهم این است که به تمام ویژگی های خود و اهداف نهایی خود نگاهی بیندازید. به عبارت دیگر ، چانه نباید به صورت جداگانه درمان شود. هر نوع درمانی باید در متن کل صورت ، به ویژه همراه با خط فک انجام شود. از اینرو معمولاً آمپول هایی را در چانه تزریق می شوند به طور همزمان بهتر است در فک نیز تزریق شود.

بیشتر بخوانید: تزریق ژل فک

آموزش تزریق ژل چانه | آموزش تزریق فیلر چانه

قیمت تزریق ژل چانه

درمان بسیار سریع است! این روش شامل تزریق یک سری پرکننده پوستی به طور مستقیم در چانه است. محل قرارگیری هر تزریق بسته به فرم صورت و ظاهری که قصد دارید بدست آورید متفاوت خواهد بود.

پزشک می تواند اندازه گیری های دقیقی را انجام داد تا ژل در جایگاه مناسبی تزریق شود. پرکننده با سوزن یا کانول در اعماق پوست تزریق می شود ، این امر کمک می کند از آسیب به رگ ها و اعصاب جلوگیری شود.

آیا تزریق ژل چانه دردناک است؟

روش های تزریق پر کننده چانه بسته به نوع کانتور و شکل جدیدی که می خواهید به دست آورید متفاوت خواهد بود. این امر همچنین به آستانه درد شما بستگی دارد. برای بعضی از افراد ، ممکن است دردناک باشد و برای برخی دیگر ، فقط کمی ناراحت کننده خواهد بود (ما توصیه نمی کنیم که در طول دوره قاعدگی چنین درمانی را انجام دهید ، زیرا حساسیت شما به درد می تواند بیشتر باشد). اگر پرکننده عمیق باشد ، یعنی نزدیک به استخوان ، ممکن است برخی از پزشکان را مجبور به استفاده از کرم بی حسی موضعی یا تزریق بلوک عصبی کند تا اطمینان حاصل شود که درمان تا حد ممکن راحت باشد.

بهترین فیلر چانه

فیلر چانه نی نی سایت

برخی از پزشکان زیبایی ترجیح می دهند از یک پرکننده متراکم مانند Juvederm Voluma برای مجسمه سازی شکل چانه جدید استفاده کند و خاطرنشان می کنند که میزان پرکننده به شخص بستگی دارد ، اگرچه بیشتر افراد به طور متوسط ​​به حداقل 1 میل پرکننده نیاز دارند.

دانستن این نکته نیز ضروری است که اگر متخصص زیبایی انتخابی شما از یک پرکننده هیالورونیک مانند Juvederm Volux یا Voluma استفاده می کند ، در صورت بروز هرگونه مشکل ، می توان تخلیه ژل چانه را انجام داد. برخی از متخصصان به این دلیل استفاده از پرکننده های ژل مبتنی بر اسید هیالورونیک را انتخاب می کنند که اسید هیالورونیک به طور طبیعی در بدن تولید می شود و خطر عوارض جانبی آن بسیار کم است.

عوارض تزریق فیلر چانه | عوارض تزریق ژل چانه | تزریق ژل به چانه و عوارض

همانند سایر مواد پرکننده ، عوارض ژل چانه را به طور موقتی تجربه خواهید کرد که ارزش آن را دارد که قبل از درمان بدانید. عوارض و خطرات بسیار ناچیز است ، اما مانند هر ماده پرکننده ای تا چند روز پس از آن احتمال کمی تورم و کبودی وجود دارد ، با این حال خطر کمی لخته شدن و تزریق داخل رگ خونی و آسیب پوست به دلایل ثانویه ، بسیار کم است.

چنانچه مستعد تورم باشید ، ممکن است کمی بیشتر از حد معمول تورم در ناحیه چانه را تجربه کنید ، چرا که چانه تحتانی ترین قسمت صورت است.

در حالی که خود درمان نسبتاً سریع است ، اما پس از تزریق ژل ب چانه ممکن است برای چند روز احساس درد و سنگینی داشته باشید. در این مرحله باید از جویدن غذای سخت اجتناب شود و تقریباً دو هفته طول می کشد تا نتایج کلی حاصل شود.

ماندگاری ژل چانه | ماندگاری فیلر چانه

متخصصان خاطرنشان می کنند که بسته به نوع پرکننده ، سرعت متابولیسم شما و عمق قرارگیری پرکننده ، ماندگاری تزریق فیلر به چانه می تواند از یک تا پنج سال متغیر باشد. بنابراین ، ارزش این را دارد که در طول جلسه مشاوره خود این سوال را بپرسید.

هزینه تزریق فیلر چانه | هزینه تزریق ژل چانه

تزریق ژل به چانه قیمت

در مورد هزینه تزریق فیلر به چانه شما نمی توانید انتظار یک نرخ مصوب را داشته باشید. چرا که قیمت تزریق ژل چانه به عوامل مختلفی از جمله پرکننده مورد استفاده ، مقدار آن و ترجیحات فردی شما و پزشک زیبایی تان متفاوت است. از اینرو لازم است مانند هر روش درمانی دیگر ، در خصوص هزینه فیلر چانه با چند پزشک مشورت کنید تا شخصی که با او احساس راحتی بیشتری می کنید و از نظر زیبایی شناختی بیشتر برآورده کننده اهداف شما است را پیدا کنید.

مراقبت بعد از ژل چانه | مراقبت بعد از تزریق فیلر چانه

در خصوص مراقبتهای بعد از تزریق فیلر چانه ، اقدامات زیر را دنبال کنید:

  • از نوشیدن الکل یا مشارکت در ورزش های سنگین خودداری کنید ، زیرا ممکن است کبودی بیشتری ایجاد کند.
  • تا زمانی که تورم و قرمزی برطرف نشده است ، از گرمای شدید در ناحیه (های) تحت درمان خودداری کنید. این شامل آفتاب گرفتن ، برنزه کردن ، سونا ، جکوزی ، یا استفاده از موم گرم است. همچنین از سرمای شدید مانند رفتن به اسکی یا سایر ورزش های زمستانی خودداری کنید.
  • برای کمک به کاهش کبودی ، استفاده موضعی از Arnica را توصیه می کنیم – یک پماد طبیعی که معمولاً برای کاهش کبودی استفاده می شود. این را می توانید در داروخانه های محلی پیدا کنید.
  • حرکت دادن ناحیه (های) تحت درمان را به حداقل برسانید. با این حال ، اگر برجستگی قابل مشاهده ای وجود دارد ، می توانید ناحیه را ماساژ دهید. بسته به مناطق تحت درمان و محصول مورد استفاده ، ممکن است “استحکام” داشته باشید. این مناطق با گذشت زمان نرم و ساکن می شوند (معمولاً 1-2 هفته).
  • می توان از کرم ضد آفتاب و آرایش استفاده کرد ، و می توان با پاک کننده ملایم محل را به آرامی شست. توصیه می شود برای جلوگیری از تحریک هرچه بیشتر پوست ، از یک پاک کننده مخصوص پوست های حساس استفاده کنید.

بهترین مرکز تزریق ژل و فیلر در تهران

بسیار خرسندیم اعلام کنیم که مرکز زیبایی شمال تهران با بهره گیری از بهترین پزشکان و متخصصین زیبایی و هم چنین بهترین و با کیفیت ترین مواد، افتخار دارد علیرغم تزریق فیلر ، کلیه خدمات زیبایی ، پوست و مو، و لیزر را در محدوده شمال تهران (شریعتی ، قلهک ، دروس ، ظفر ، زرگنده ، میرداماد ، تجریش ، فرمانیه ، قیطریه ، پاسداران) به شما عزیزان ارائه دهد. شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر و همچنین اخذ نوبت از این مرکز به این صفحه مراجعه کنید.

شاد و زیبا باشید…

تحقیق و ترجمه: مینو زرفش

منبع: byrdie

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
به بالای صفحه بردن