چین و چروک زیر چشم نی نی سایت

چگونه چین و چروک زیر چشم را از بین ببریم | درمان چین و چروک زیر چشم

چین و چروک دور چشم را چگونه از بین ببریم ؟

روند پیری بخشی از زندگی است و سرانجام ، دامان همه را می گیرد. با گذشت زمان ، پوست ما آسیب می بیند و نشانه هایی از پیری مانند لکه های تیره ، خطوط ریز، چین و چروک صورت و خشکی در آن و به ویژه زیر چشم ها نمایان می شوند. سبک زندگی ما که مدام در حال تغییر است، بزرگترین عامل در پیری زودرس به شمار می رود. مصرف مواد غذایی فرآوری شده ، الکل ، کافئین ، کمبود خواب ، ورزش نکردن و آلودگی – همه این موارد خطوط پنجه کلاغی ، سیاهی دور چشم و تیرگی پوست را مهمان صورت های ما می کنند. گاهی نیز چین و چروک زیر چشم در جوانی به دلیل عوامل ژنتیکی ایجاد می شود.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

راه های خانگی برای درمان گودی، پف، چروک و سیاهی زیر چشم

ما هرگز نمی دانیم که آیا علم هرگز پاسخی برای جلوگیری از چروک زیر چشم و فرایند پیری پیدا خواهد کرد یا نه. اما با استفاده از تکنیک های پزشکی زیبایی خاصی می توانیم این روند را کند و یا حتی معکوس کرده و آسیب های ناشی از پیری را التیام بخشیم.

حال اجازه دهید شما را با معجزه آسا ترین و بهتری برای چین و چروک زیر چشم آشنا کنیم.

درمان قطعی چروک دور چشم با فیلر

تزریق ژل زیر چشم با کانولا

تزریق پرکننده ، فیلر یا ژل زیر چشم یک راه حل بسیار متداول و ایده آل جهت رفع چین و چروک زیر چشم ، سیاهی و یا گودی زیر چشم محسوب می شود. هر فردی که دارای سیاهی ، گودی ، خستگی مزمن زیر و یا چین و چروک دور چشم است ، می تواند از مزایای متعدد تزریق ژل دور چشم بهره مند شود.

بهترین مارک ژل زیر چشم

چروک زیر چشم نی نی سایت

پرکننده های زیر چشم ، نوعی درمان تزریقی بر پایه اسید هیالورونیک هستند که باعث تحریک ظاهر بافت های چربی در زیر پوست می شوند. رایج ترین نام های تجاری فیلر زیر چشم ، رستیلن (Restylane) و ژوویدرم (Juvederm) است. این فرایند در عرض کمتر از 30 دقیقه قابل انجام است و اثر و ماندگاری آن تا نه ماه به طول می انجامد.

پرکننده ها از اسید هیالورونیک ساخته شده اند. این ماده به طور طبیعی در درم پوست یافت می شود و طی فرایند طبیعی پیری ، پوست بخشی از این ماده مفید را از دست می دهد و در نتیجه فرورفتگی هایی در زیر چشم ایجاد می شود که چندان مطلوب و زیبا نیست. یکی از مهم ترین فواید وجود اسید هیالورونیک در پرکننده ها این است که کمک می کند تا آبرسانی به این ناحیه انجام شود. بنابراین به منظور داشتن یک ظاهر طبیعی و افزایش طول اثربخشی پرکننده ، اسید هیالورونیک مفید است.

از آنجا که پرکننده های اسید هیالورونیک نرم و قابل ترکیب با پوست اطراف چشم هستند ، طبیعی ترین اثر را در زیر چشم ها حاصل می کنند. سایر فرم های پرکننده بعد از پلک زدن های مکرر چشم یا از روی سطح نمایان می شوند ، یا احتمال انباشته شدن دارند. پرکننده های اسید هیالورونیک کاملا شفاف هستند ، درست بر خلاف پرکننده های مبتنی بر کلسیم که سفید هستند. با این وجود ، هنوز هیچ پرکننده ای برای مصرف زیر چشم از سوی سازمان غذا و داروی آمریکا  (FDA) تأیید نشده است. بنابراین تمام درمان های این ناحیه خارج از برچسب (آف لیبل) در نظر گرفته می شود.

چند سی سی ژل برای زیر چشم لازم است ؟

اکثر افراد معمولاً به یک سرنگ برای تزریق ژل زیر چشم احتیاج دارند ، اما بسته به آناتومی و میزان توخالی بودن زیر چشم هر فرد ، ممکن است برخی به دو سرنگ نیز احتیاج داشته باشند.

عوارض ژل زیر چشم

عوارض ژل زیر چشم

به طور کل، عوارض ژل زیر چشم بسیار کم است به این حال در برخی از افراد، بروز پیامدهای زیر رویت شده است. طبق گفته انجمن جراحان آمریکا ، عوارض جانبی معمول زیر – که احتمال رخ دادن آنها در محل تزریق وجود دارد – می توانند به صورت آنی بروز پیدا کنند ، اما معمولاً طی 7 تا 14 روز از بین می روند:

  • قرمزی
  • تورم
  • درد
  • کبودی
  • خارش
  • بثورات پوستی

خطوط این ناحیه از صورت ، آن را به یکی از چالش برانگیزترین مناطق برای درمان تبدیل می کند ، اما هنگامی که توسط یک متخصص پوست یا جراح پلاستیکی آموزش دیده انجام شود ، این روش بسیار ایمن و بی خطر است.

درمان گلوله شدن ژل زیر چشم

اگر فیلر به طور خیلی سطحی به پوست تزریق شود ، ممکن است ظاهری آبی از خود بر جای گذارد که به نام اثر تیندال معروف است. خوشبختانه ، اگر دچار اثر تیندال شوید یا خیلی پف کرده باشید ، پرکننده را می توانید با استفاده از آنزیمی معروف به هیالورونیداز خنثی سازید.

فرایند تزریق فیلر نسبتاً سریع و بدون درد انجام می شود. به منظور کاهش درد و ناراحتی در افراد حساس می توان از کرم های بی حس کننده موضعی 30 دقیقه قبل از انجام این عمل استفاده کرد. با این حال ، مقدار پف کردگی و کبودی بعد از تزریق ، احتمال می رود.

درمان ورم زیر چشم بعد از تزریق ژل

درمان چین و چروک زیر چشم

ناحیه زیر چشم ، به طور ویژه ای مستعد کبودی است. اما باید این را در نظر داشته باشید که سیاهی و کبودی پس از آسیب کاملا طبیعی است. معمولاً تورم در طی چند روز پس از تزریق کاهش می یابد. کبودی ها نیز طی یک یا دو هفته بهبود می یابند. حداقل به مدت یک هفته قبل از درمان از مصرف داروهای رقیق کننده خون از جمله مکمل های روغن ماهی و آسپیرین خودداری کنید. بسیاری از پزشکان همچنین توصیه می کنند جهت به حداقل رساندن کبودی پس از تزریق از کرم آرنیکا یا مکمل آن استفاده کنید.

بسته به محصول و نواحی تحت درمان ، بلافاصله پس از تزریق فیلر باید متوجه نتایج شوید. برخی از بیماران کبودی و تورم خفیفی را تجربه می کنند ، اما این عوارض موقتی هستند و باید طی روزهای بعد از تزریق فروکش کنند. شما می توانید بلافاصله پس از درمان به فعالیت های عادی خود یا محل کار خود برگردید ، اما متخصص زیبایی تان ممکن است از شما بخواهد که آن روز را مرخصی بگیرید و از ورزش یا سایر فعالیت های سخت اجتناب کنید.

آنتی هیستامین های بدون نسخه و داروهای ضد التهاب ممکن است به کاهش هرگونه قرمزی یا خارش زیر چشم تان کمک کنند.

قیمت تزریق ژل زیر چشم

قیمت فیلر زیر چشم ، بسته به نوع شهر یا منطقه ای که در آن زندگی می کنید متفاوت است و می تواند برای هر سرنگ متغیر باشد. هر سرنگ حاوی 1 میلی لیتر است که معادل یک پنجم حجم یک قاشق چای خوری است. با این حال ، در برخی موارد برای دستیابی به نتایج مطلوب ، بیش از یک سرنگ لازم است. اما بیشتر بیماران برای پر کردم گودی زیر هر دو چشم ، تنها به یک واحد سرنگ نیاز دارند.

بهترین مرکز برای تزریق ژل زیر چشم

تزریق ژل دور چشم

تزریق ژل زیر چشم با کمک یک ارائه دهنده مجرب و باتجربه می تواند بهترین درمان چروک زیر چشم باشد که نتایجی طبیعی برای شما رقم می زند و به شما کمک می کند نسبت به ظاهر خود اعتماد به نفس بیشتری داشته باشید.

بسیار خرسندیم اعلام کنیم که مرکز زیبایی ما با بهره گیری از بهترین پزشکان و متخصصین زیبایی و هم چنین بهترین و با کیفیت ترین مواد، افتخار دارد علیرغم تزریق فیلر ، کلیه خدمات زیبایی ، پوست و مو، و لیزر را در محدوده شمال تهران (شریعتی ، قلهک ، دروس ، ظفر ، زرگنده ، میرداماد ، تجریش ، فرمانیه ، پاسداران) به شما عزیزان ارائه دهد. شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر و همچنین اخذ نوبت از این مرکز به این صفحه مراجعه کنید.

شاد و زیبا باشید…

تحقیق و ترجمه: مینو زرفش

منابع:

https://www.dermstore.com/blog/top_ten/under-eye-fillers/

https://www.townandcountrymag.com/style/beauty-products/a27345479/under-eye-fillers-facts/

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
به بالای صفحه بردن