مزوژل جالپرو آبی یا صورتی: کدوم برای پوستت مناسب تره؟

مزوژل جالپرو آبی یا صورتی: کدوم برای پوستت مناسب تره؟

مزوژل آبی یا صورتی

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

دوستان سوال کردند: ” برای جوانسازی پوستم، مزوژل آبی تزریق کنم یا صورتی؟ هر کدوم برای چه پوست هایی بهتر جواب می دهند؟” خیلی مختصر و سریع، به پرسش شما علمی پاسخ می دهیم.

مزوژل آبی یا صورتی؟
مزوژل آبی یا صورتی؟ کدوم بهتره؟

مزوژل جالپرو آبی بهتره یا صورتی؟

جالپرو جزو دسته مزوژل های جوانساز، آبرسان و رفع کننده چین و چروک است. پایه اسید هیالورونیک در مزوژل به آبرسانی پوست کمک می کند. به علاوه، با داشتن اسید های آمینه، یک محرک قوی برای کلاژن سازی و ترمیم بافت رو به پیری در پوست است.
دو نوع جالپرو داریم:

  1. جالپرو آبی یا کلاسیک Classic
  2. جالپرو صورتی یا HMW
  • جالپرو آبی برای جلوگیری از عمیق تر شدن علائم پیری در سنین جوان تر مناسب است. اگر پوست شما دی هیدراته و کم آب است، این مزوژل خوب عمل می کند. بنابراین، اگر چین و چروک و خطوط توی چشم نمی زند، جالپرو آبی تزریق کنید.
  • جالپرو صورتی برای سنین بالاتر همراه با علائم پیری کاربرد دارد. برای رفع چین و چروک های ریز سطحی، این مزوژل خوب جواب می دهد.

نکات یک پزشک درباره مزوژل جالپرو

از پزشک مرکز لیزر شریعتی تهران خواستیم مزوژل پروفایلو رو در چند جمله توضیح دهند. نکات طلایی ایشان از این قرار است:

  • ترکیبات پروفایلو شامل اسید هیالورونیک و اسید آمینه جوانساز و آبرسان است.
  • مزوژل جالپرو بیشتر کیفیت و جنس پوست را بهبود می دهد. خاصیت حجم دهندگی ندارد. برای پر کردن صورت، بهتر است ژل تزریق کنید.
  • تزریق جالپرو در تعداد زیادی از نقاط صورت با فاصله ی حدودا 2 سانتی متر (هر نقطه با بعدی) است.
  • تزریق جالپرو در مقایسه با پروفایلو سطحی تر است.
  • در مقایسه با کرم های جوانساز، جالپرو بسیار موثر تر است. حتی بهترین کرم ها به عمق پوست نخواهند رسید. در مقابل، ترکیبات پروفایلو به عمق پوست نفوذ دارند. به همین دلیل، کیفیت، جنس و ساختار پوست را بهبود می دهند.
  • مزوژل جالپرو را می توانید از بیست سالگی تزریق کنید. به نظر من (پزشک)، تزریق جالپرو از سنین 30 سالگی به بعد ضرورت دارد. این تزریق به پیشگیری از عمیق تر شدن چین و چروک های پوست کمک فراوانی می کند.

مزوژل جالپرو ساخت کجاست؟

مزوژل جالپرو آبی یا صورتی ساخت شرکت Professional Derma SA و محصول مشترک ایتالیا و سوئیس است. این دو کشور در حوزه تولید محصولات موثر زیبایی در دنیا پیشتاز هستند. جالپرو پرفروش ترین و مقرون به صرفه ترین مزوژل در دنیا است.

زمان مشاهده نتایج مزوژل جالپرو

بهترین نتیجه گیری از تزریق جالپرو آبی یا صورتی رو در دو جلسه با فاصله یک ماهه خواهید داشت.

تفاوت مزوژل جالپرو و پروفایلو

تفاوت مزوژل های جالپرو و پروفایلو یک مقدار گیج کننده است. اما با توضیحات مرکز شریعتی تهران، انتخاب بین این دو محصول برای شما آسان است.

  • مهمترین تفاوت جالپرو و پروفایلو در ترکیبات آنهاست. شرکت های سازنده دقیقا درباره ترکیبات این دو محصول توضیح نمی دهند. توضیحات کامل ترکیبات جالپرو پروفایلو را مشاهده کنید.
  • تفاوت اصلی جالپرو و پروفایلو در تعداد نقاط تزریق و عمق تزریق است.  تزیرق جالپرو در نقاطی به تعداد زیاد و به فاصله دو سانتی متری است. تزریق پروفایلو در هر طرف صورت در پنج نقطه انجام می شود (10 نقطه در کل صورت).

دو شرکت متفاوت هر یک از این محصولات را روانه بازار کرده اند. شما میتوانید توضیحات، فیلم و تصاویر جالپرو اصل رو از اینستاگرام مرکز شریعتی (مزوژل) مشاهده کنید. توجه کنید که این محصولات بیشتر کیفیت و جنس پوست را بهبود می دهند و خاصیت حجم دهنده ندارند.

تزریق حرفه ای جالپرو مرکز شریعتی تهران 

انواع روش های جوانسازی پوست

برای چین و چروک های متوسط تا عمیق صورت، بهتر است از مزوتراپی جوانساز، تزریق ژل، هایفوتراپی یا اندولیفت کمک بگیرید. طبق بودجه خود می توانید یکی از این روش ها یا روش های پیشنهادی مرکز شریعتی رو انتخاب کنید. مقالات جامعی نوشتیم. می توانید استفاده کنید و لذت ببرید.

اندولیفت بهترین روش جوانسازی و لیفت

تفاوت مزوژل جالپرو و پروفایلو

هایفوتراپی نظرات

مزوتراپی جوانساز


منبع 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
به بالای صفحه بردن