روش های از بین بردن پف زیر چشم

راه های خانگی برای درمان گودی، پف، چروک و سیاهی زیر چشم

روش های خانگی برای رفع گودی زیر چشم

مشکلات شایع زیر چشم ، مانند گودی زیر چشم برای هم زنان و هم مردان موضوع ناآشنایی نیست! هنگامی که این مشکلات پدیدار می شوند ، ما احساس وحشت و ناراحتی می کنیم. اما نگران نباشید شما تنها کسی نیستید که با این مشکل روبرو هستید. برخی از مشهورترین افراد مشهور در سراسر جهان در برهه ای از زمان با این مشکل مواجه شده اند و مجبور شده اند برای پنهان کردن سیاهی، گودی یا پف زیر چشم به آرایش و مخفی کاری بپردازند.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

از آنجا که پوست اطراف چشم حساس است ، برای درمان این مشکلات بهتر است به جای استفاده از محصولات شیمیایی به درمان های طبیعی متوسل شوید. بنابراین ، در اینجا یک فهرست از راهکارهای خانگی ساده و به راحتی قابل انجام را آورده ایم که می توانند عمری دوباره به اطراف چشم شما ببخشند.

1. راهکار خانگی برای سیاهی زیر چشم : کیسه های چای سرد

روش های درمان گودی زیر چشم

یکی از موثرترین و آسان ترین راه های مبارزه با سیاهی و تیرگی زیر چشم استفاده از کیسه های چای سرد شده است. ترجیحاً از کیسه های چای سبز یا چای بابونه برای نتیجه سریع استفاده کنید.

نحوه استفاده از کیسه های چای سرد:

دو چای کیسه ای را در آب خیس کرده و در یخچال قرار دهید. سپس از یخچال خارج کنید و به آرامی آنها را به مدت 10 تا 15 دقیقه روی هر دو چشم خود قرار دهید. مرتباً این کار را تکرار کنید.

2. راهکار خانگی برای پف زیر چشم : سیب زمینی یا خیار رنده شده

روش های رفع گودی زیر چشم

این یکی از موثرترین راه حل ها استفاده از سیب زمینی یا خیار است. این دو ماده غذایی به کاهش پف اطراف ناحیه چشم کمک می کنند.

نحوه استفاده از سیب زمینی یا خیار:

تکه ای سیب زمینی خام یا خیار را رنده کرده و ریزه های آن را روی چشمان خود بگذارید. بعد از 10 تا 12 دقیقه دراز کشیدن آنها را بردارید. همچنین می توانید آب سیب زمینی یا خیار را استخراج کنید. یک پنبه بردارید ، آن را در آب سیب زمینی یا خیار خیس کنید و روی چشمان خود قرار دهید. اطمینان حاصل کنید که کل اطراف تیرگی ها پوشیده شده باشد. بگذارید 1 تا 3 دقیقه بماند و سپس با آب سرد بشویید. چنانچه فرصت این کارها را ندارید ، می توانید به طور مستقیم برش های خیار یا سیب زمینی را روی چشم های خود قرار دهید.

3. راهکار خانگی برای گودی زیر چشم : شیر سرد

روش های رفع پف زیر چشم

شیر سرد یک پاک کننده طبیعی برای چشم است و همچنین به تسکین پوست حساس اطراف چشم و گودی زیر چشم کمک می کند.

نحوه استفاده از شیر:

یک پنبه را به شیر سرد آغشته کرده و روی ناحیه چشمان خود بمالید. مدتی آن را نگه دارید و بعد چشم ها را با آب سرد بشویید. حداقل هفته ای سه بار این عمل را تکرار کنید!

4. راهکار خانگی برای چروک زیر چشم : بالا نگه داشتن سر

روش های خانگی برای رفع گودی زیر چشم

نحوه خوابیدن نیز بر نواحی اطراف چشم و کنترل چین و چروک های زیر چشم تأثیر می گذارد. قرار دادن چند بالش زیر سر می تواند سر را در ارتفاع بلندتری قرار داده و از جمع شدن مایعات در زیر چشم که باعث پف کردن و متورم شدن آن می شود ، جلوگیری کند.

5. روش های پرکردن گودی زیر چشم : آلوئه ورا

راهکار خانگی برای سیاهی زیر چشم

آلوئه ورا یک مرطوب کننده موثر است.

نحوه استفاده از آلوئه ورا:

ژل آلوئه ورا را استخراج کرده و به آرامی زیر چشم بمالید و 5 تا 7 دقیقه ماساژ دهید. آب نکشید ، مگر اینکه احساس چسبندگی و ناراحتی کنید.

6. روش های از بین بردن سیاهی زیر چشم : روغن بادام و آب لیمو

راهکار خانگی برای چروک زیر چشم

یکی دیگر از درمان های آزمایش شده برای درمان سیاهی و تیرگی زیر چشم ، ترکیب روغن بادام و آب لیمو است.

نحوه استفاده از روغن بادام و آب لیمو:

حدود یک قاشق چای خوری روغن بادام و چند قطره آب لیمو را ترکیب کرده و به آرامی در اطراف ناحیه چشم بمالید. ماساژ دهید و اجازه دهید 2 تا 3 دقیقه بماند. سپس آن را بشویید.

7. راهکار خانگی برای چروک زیر چشم : گلاب

روشهای خانگی برای گودی زیر چشم

این یکی مطمئناً می تواند به عنوان درمان مخفی مادر بزرگ ها شناخته شود! گلاب تازه ، طراوت بخش ، جوان کننده و احیا کننده است و عملاً می توان آن را تقریباً در انواع پوست و برای همه مشکلات مربوط به پوست استفاده کرد. همچنین قابض ملایمی است و می تواند به عنوان یک تونر پوست موثر نیز استفاده شود.

نحوه استفاده از گلاب:

پد های پنبه ای چشم را در گلاب خیس کرده و روی پلک های تان قرار دهید. بگذارید 10 تا 15 دقیقه بماند. برای حصول بهترین نتیجه یک ماه هر شب این کار را تکرار کنید.

8. روش های رفع سیاهی زیر چشم : گوجه فرنگی

روش های از بین بردن گودی زیر چشم

گوجه فرنگی عامل سفید کننده طبیعی است. این ماده غذایی همچنین حاوی آنتی اکسیدان است که به کم رنگ شدن سیاهی در اطراف چشم کمک می کند.

نحوه استفاده از گوجه فرنگی:

یک قاشق چای خوری آب گوجه فرنگی را با یک قاشق آب لیمو مخلوط کنید و از آن برای زیر هر دو چشم خود استفاده کنید. بگذارید حدود 10 دقیقه بماند و با آب سرد بشویید. همچنین می توانید از آب گوجه فرنگی مخلوط شده با مقداری آبلیمو و برگ نعناع برای رفع تیرگی زیر چشم نیز استفاده کنید.

9. روشهای خانگی برای رفع سیاهی زیر چشم : یوگا و مدیتیشن

روش های از بین بردن پف زیر چشم

یکی از دلایل اساسی سیاهی چشم استرس ، افسردگی و سبک زندگی نامنظم است. بنابراین ، یکی از محتاطانه ترین روش های رفع تیرگی زیر چشم ، حفظ آرامش و خونسردی است. اما از آنجا که استرس جزئی جدایی ناپذیر از زندگی ما شده است ، این امر همیشه امکان پذیر نیست. از این رو ، مفید است که یوگا و مدیتیشن را به یک روتین روزمره تبدیل کنیم!

یوگا نه تنها ذهن را آرام می کند بلکه به تنظیم ساعت بدن نیز کمک می کند و از همه مهمتر ، بیشتر مشکلات بدن را از هسته حل می کند.

آیا از درمان های خانگی خسته شده اید؟ فیلر برای زیر چشم را امتحان کنید!

هزینه تزریق فیلر برای گودی زیر چشم

اگر از روشهای خانگی برای گودی زیر چشم خسته شده اید به این دلیل که پاسخی از آنها نگرفته اید ، باز هم نگران نباشید! پرکننده یا فیلر زیر چشم یک راه حل بسیار متداول و ایده آل جهت رفع چین و چروک ، سیاهی و گودی زیر چشم محسوب می شود. هر فردی که دارای سیاهی ، چروک ، گودی و یا خستگی مزمن زیر چشم است ، می تواند از مزایای متعدد فیلر زیر چشم بهره مند شود.

درباره تزریق فیلر زیر چشم بیشتر بدانید

پرکننده های زیر چشم ، نوعی درمان تزریقی بر پایه اسید هیالورونیک هستند که باعث تحریک ظاهر بافت های چربی در زیر پوست می شوند. رایج ترین نام های تجاری فیلر زیر چشم ، رستیلن (Restylane) و ژوویدرم (Juvederm) است. این فرایند در عرض کمتر از 30 دقیقه قابل انجام است و اثر و ماندگاری آن تا نه ماه به طول می انجامد.

اکثر افراد معمولاً به یک سرنگ فیلر برای زیر چشم احتیاج دارند ، اما بسته به آناتومی و میزان توخالی بودن زیر چشم هر فرد ، ممکن است برخی به دو سرنگ نیز احتیاج داشته باشند.

پرکننده ها به عنوان جایگزینی برای جبران حجم از دست رفته بافت عمل می کنند تا قسمت هایی از صورت ، از جمله زیر چشم ، جوان تر به نظر برسند و همچنین به خلاص شدن از شر خطوط و سیاهی زیر چشم نیز کمک می کنند. فیلر زیر چشم برای هر کس که دارای تیرگی زیر چشم است و یا چربی موجود در ناحیه زیر چشمش از بین رفته است ، مفید و موثر می باشد. فیلر به شما کمک می کند تا ظاهر طبیعی تری داشته باشید.

دکتر خوب برای تزریق فیلر زیر چشم

فیلر زیر چشم قیمت

تزریق فیلر زیر چشم با کمک یک ارائه دهنده مجرب و باتجربه می تواند نتایجی طبیعی برای شما رقم زند و به شما کمک کند نسبت به ظاهر خود اعتماد به نفس بیشتری داشته باشید.

بسیار خرسندیم اعلام کنیم که مرکز زیبایی ما با بهره گیری از بهترین پزشکان و متخصصین زیبایی و هم چنین بهترین و با کیفیت ترین مواد، افتخار دارد علیرغم تزریق فیلر ، کلیه خدمات زیبایی ، پوست و مو، و لیزر را در محدوده شمال تهران (شریعتی ، قلهک ، دروس ، ظفر ، زرگنده ، میرداماد ، تجریش ، فرمانیه ، قیطریه ، پاسداران) به شما عزیزان ارائه دهد. شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر و همچنین اخذ نوبت از این مرکز به این صفحه مراجعه کنید.

شاد و زیبا باشید…

تحقیق و ترجمه: مینو زرفش

منابع:

7 Home Remedies To Keep Dark Circles Away!

https://www.dermstore.com/blog/top_ten/under-eye-fillers/

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
به بالای صفحه بردن