تزریق ژل لب

تزریق ژل به لب و هر آنچه لازم است بدانید از قیمت گرفته تا ماندگاری

لب یکی از اصلی ترین ویژگی هایی است که می تواند چهره را جذاب کند. بهبود ویژگی های لب ها به روش غیر جراحی با استفاده از مواد پرکننده تزریقی (فیلر یا ژل) برای چندین دهه مورد تقاضا بوده است و هر ساله محبوبیت بیشتری پیدا می کند. به این روش اصطلاحا تزریق ژل به لب گفته می شود. از طرف دیگر ، لب های بد فرم یا بیش از حد پر شده از بیماران می توانند افراد را از تزریق ژل به لب منصرف کنند ، چرا که این افراد می ترسند ظاهری غیر طبیعی پیدا کنند.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

قوس بالای لب | تزریق ژل به لب بالایی

تزریق ژل به لب پایین

یکی از جزئیات درخواست شده از سوی افراد مختلف ، برجسته ساختن خط سفید بالای لب فوقانی ، در ناحیه دندان های نیش است. این ویژگی بهتر است در سنین 15 تا 25 سالگی تقویت شود. قوس بالای لبی که کاملا مشخص و واضح باشد ، نشانگر جوانی و شادابی است.

آناتومی لب

تزریق ژل لب مدل روسی

آناتومی لب ها پیچیده است ، و پوست و انواع مختلفی از مخاط همچون “پاکت نامه” ، پر از عضله و بافت چربی است. چین و چروک های روی عضله ، به دلیل وجود شریان های لب هستند که در روند آنها تغییراتی دارند.

تمام ساختارهای لب پیر می شوند ، حجم عضلات و بافت چربی به مرور کاهش می یابد و خاصیت ارتجاعی پوست لب نیز تحلیل می رود و منجر به تغییرات ساختاری و قابل مشاهده ای در لب می شود.

تزریق ژل به لب با پرکننده های اسید هیالورونیک

بهترین ژل های تزریق لب

امروزه اکثر قریب به اتفاق پرکننده های لب از اسید هیالورونیک به عنوان ماده پرکننده استفاده می کنند. اثر فیزیکی و بیولوژیکی تزریق هیالورونیک اسید نه تنها به خصوصیات ماده پرکننده بلکه به محل رسوب ژل نیز بستگی دارد.

وقتی اسید هیالورونیک در چربی زیر پوستی یا بافت عضلانی قرار گیرد ، به عنوان یک ماده پرکننده عمل می کند ، بافت را شکل می دهد یا “پر تر می کند”. اسید هیالورونیک در اطراف به درم به عنوان تقویت کننده پوست عمل می کند و به کیفیت بینابینی و انتقال مواد مغذی درم کمک می کند. تزریق سطحی بیشتر اسید هیالورونیک به صورت داخل پوستی منجر به افزایش استحکام پوست می شود.

تکنیک های تزریق خطی

تزریق ژل لب نی نی سایت

تزریق های خطی ، یا با یک کانول یا سوزن ، به موازات مرز ورمیلیون (خط لب) ، یک روش آسان و محبوب برای فرم دهی لب است. برخی از متخصصان به دو دلیل طرفدار این تکنیک نیستند. در وهله اول ، تزریق ژل به لب به شکل طولی مستعد جابجایی ژل در مرزهای خود است ، به ویژه در یک منطقه بسیار متحرک مانند لب ها.

ثانیاً ، پر کردن حاشیه ورمیلیون می تواند موجب ایجاد ظاهری غیرطبیعی در لب ها شود ، و اصطلاحا “اردکی شکل” شوند و از هدفمند سازی برای جوانسازی قوس های بالای لب کاسته شود.

تکنیک تنتینگ لب

تزریق ژل به لب در خانه

در سال 2005 این روش به منظور دستیابی به اهداف زیبایی شناختی در بهبود ظاهری لب ایجاد شد. در این روش قسمت مخاطی لب ، خط سفید بالای لب سفید تر و مشخص تر ، و باز داشته باشد. به منظور جلوگیری از جا به جا شدن و حرکت ژل و تشکیل رسوبات قابل لمس ، یک آمپول اسید هیالورونیک به قسمت های کوچک تقسیم می شود.

برای تقویت موثر خط سفید ، تمام نقاط ورودی تزریق روی این خط مشخص می شود و سپس روی این نقاط با فاصله معینی تزریق صورت می گیرد.

قیمت تزریق ژل لب چقدر است؟

هزینه های تزریق فیلر لب از 550 تا 2000 دلار است – و شما احتمالاً باید هر شش تا نه ماه یکبار تزریق پر کننده لب را تکرار کنید. اما چرا چنین رنج قیمتی بزرگی؟ هزینه تزریق به نوع پرکننده (بعداً در مورد این موارد بیشتر توضیح خواهیم داد) ، مقدار فیلر دریافتی ، منطقه ای که در آن زندگی می کنید و پزشکی که تزریق را انجام می دهد بستگی دارد. خود را با جستجوی واژه هایی چون ” تزریق ژل لب ارزان در تهران ” گول نزنید و تزریق خود را با مراجعه به سالن های آرایشی با تخفیف بالا یا ارزان انجام ندهید. قیمت پایین ، ارزش ریسک بالا (عفونت ، درد ، نامتقارن شدن و غیره) را ندارد.

تزریق ژل به لب چقدر ماندگاری دارد ؟

این که پرکننده های لب تا چه مدت دوام می آورند ، به میزان فیلر دریافتی ، متابولیسم فرد ، میزان برجستگی مطلوب و محصول مورد استفاده بستگی دارد ، اما به طور متوسط ​​می توانید از شش ماه تا سه سال انتظار ماندگاری فیلر را داشته باشید. اگرچه ، به طور جدی ، این یکی از مواردی است که در واقع در افراد مختلف متفاوت است. برخی ممکن است بعد از شش ماه نیاز به تزریق مجدد فیلر داشته باشند و برخی دیگر ممکن است برای مدت طولانی لب های برجسته ای داشته باشند.

عوارض تزریق ژل لب چیست؟

تزریق ژل به لب درد دارد

اگرچه مواد پرکننده معمولاً به عنوان “روش وقت ناهار” در نظر گرفته می شوند ، با این حال شما باید قبل از تصمیم نهایی برای ادامه کار به آن به چشم یک روش بالقوه تهاجمی با احتمال خطرات جدی نگاه کنید ، با یک عارضه بسیار ترسناک به نام انسداد عروقی (انسداد رگ های خونی که نادر است ، اما ممکن است منجر به مرگ بافت شود).

برای جلوگیری از بد شدن نتیجه کار ، فقط به یک متخصص دارای مجوز ، مانند یک متخصص پوست یا جراح پلاستیک مراجعه کنید که در این روش خاص تجربه بالایی دارد. از پزشک تان بخواهید عکسهای قبل و بعد از تزریقی را که انجام داده است را به شما نشان دهد و همچنین چهره کارکنان را نیز بررسی کنید. کارکنان می توانند بهترین تست محک زدن برای کار دکتر باشند ، زیرا احتمالاً روی آنها تزریق انجام شده است (این هم یک ترفند خوب برای شما که احتمالا تابحال نشنیده بودید!).

آیا تزریق ژل به لب درد دارد ؟

تمام محصولات بر پایه اسید هیالورونیک با لیدوکائین ترکیب می شوند (یک داروی بی حس کننده) ، اما پزشک می تواند اطراف لب های شما را با استفاده از مسدود کننده عصب دندان بی حس کند (تزریق داخل لثه دقیقاً مانند بیحسی قبل از پر کردن دندان توسط دندانپزشک) ، یا می توانید یک بی حس کننده موضعی (کرم بی حس کننده) را انتخاب کنید. هنگامی که بلوک عصبی دندان تزریق می شود ، نحوه حرکت لب ها و شکل ظاهری آن را برای چند ساعت تغییر می دهد. بعد از بی حس شدن ، کمی احساس خارش ، فشار جزئی و ضعف می کنید ، فقط نباید خیلی دردناک باشد.

تزریق ژل به لب قبل و بعد

علائم عفونت ژل لب

قبل از جلسه تزریق ژل لب ، حتما از مصرف داروهای رقیق کننده خون خودداری کنید. رقیق شدن خون منطقه را در معرض کبودی و خونریزی قرار می دهد ، بنابراین 10 روز قبل از تزریق ، از مصرف مسکن (به عنوان مثال آسپرین یا ایبوپروفن) ، روغن ماهی و ویتامین E خودداری کنید و البته از نوشیدن الکل که خون شما را نیز رقیق می کند ، اجتناب کنید. هر فردی که سابقه تبخال دارد باید دو روز قبل از تزریق ، داروی پیشگیری از تبخال مصرف کند ، زیرا تزریق می تواند موجب تحریک برای تبخال زدن شود.

متاسفانه حداقل 24 ساعت نباید ورزش کنید. همچنین باید از انجام فعالیت هایی که باعث افزایش جریان خون در صورت تان می شوند ، مانند ماساژ صورت یا انجام حرکات ایستادن روی سر (قابل توجه همه یوگی ها!) خودداری کنید چرا که می تواند به تورم بیفزاید.

در خصوص سایر مراقبتهای بعد از تزریق ژل لب از پزشک تان نیز سوال کنید.

بهترین مرکز تزریق ژل لب در تهران

تزریق ژل لب مدل روسی

امیدواریم تزریق ژل خود را در هر کلینیکی که انجام می دهید، با موفقیت همراه باشد و هیچ گونه عوارضی را تجربه نکنید. اما چنانچه در یافتن بهترین دکتر تزریق ژل در تهران دچار تردید هستید، یا به دنبال تخفيف ژل ژوويدرم یا بهترین دکتر برای تزریق ژل لب هستید، مرکز زیبایی شمال تهران را به شما معرفی می کنیم.

این مرکز زیبایی با بهره گیری از بهترین پزشکان و متخصصین زیبایی و هم چنین بهترین و با کیفیت ترین مواد، افتخار دارد علیرغم تزریق فیلر ، کلیه خدمات زیبایی ، پوست و مو، و لیزر را در محدوده شمال تهران (شریعتی ، قلهک ، دروس ، ظفر ، زرگنده ، میرداماد ، تجریش ، فرمانیه ، قیطریه ، پاسداران) به شما عزیزان ارائه دهد. شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر و همچنین اخذ نوبت از این مرکز به این صفحه مراجعه کنید.

تحقیق و ترجمه: مینو زرفش

منبع:

https://www.thepmfajournal.com/education/how-i-do-it/post/how-i-do-it-lip-augmentation-lip-tenting-technique

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
به بالای صفحه بردن