مراقبت بعد از تزریق فیلر لب

10 مورد از بهترین نکات مراقبت بعد از تزریق ژل لب

مراقبت بعد از تزریق ژل لب

مدل لب روسی فوق العاده زیبا

مراقبت بعد از تزریق ژل لب؛ سلام دوستان، به جامع ترین وبسایت تخصصی تزریق ژل در ایران خوش آمدین.
 اکثر افراد لب‌های درشت و برجسته را دوست دارند. خوشبختانه روش های زیبایی در حوزه پزشکی بسیار فراتر از قبل شده است و با مراجعه به مراکز زیبایی می توانیم هر جای از چهره خود را تغییر دهیم، از جوان سازی پوست تا عمل بینی، گونه، لب و … .
امروزه می‌توان به کمک فیلر لب و ژل های مخصوص لب‌هایی خوش فرم و زیبا داشت. تزریق ژل، به ظاهر لب برجستگی و زیبایی بیشتری می بخشد. پرکننده ها عمدتا از اسید هیالورونیک تشکیل شده اند. بعضی اوقات بوتاکس لب برای حصول اثری مشابه انجام می شود، اما این ماده به عنوان پرکننده پوستی در نظر گرفته نمی شود. همراه ما باشید تا با مراقبت بعد از تزریق ژل لب بیشتر آشنا شوید.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

فیلم تزریق ژل لب

درباره ژل لب بیشتر بدانید!

پروسه تزریق ژل لب تنها چند دقیقه طول می کشد و روشی حداقل تهاجمی است. با این حال، این روش یک روش دائمی نیست و شما باید برای تداوم نتیجه ژل لب، تزریق های بیشتری را انجام دهید.

بعد از تزریق ژل لب ممکن است تورم یا حساسیت و کبودی حاصل شود، که این عوارض جانبی به طور کلی جزئی است و با انجام مراقبت بعد از تزریق ژل لب قابل کنترل است. اگر مطمئن نیستید که این روش برای شما مناسب است یا خیر، توصیه می کنیم این مطلب را مطالعه کنید تا در صورت بروز هر گونه مشکل، روش های مراقبت بعد از تزریق ژل لب را به خوبی بدانید.

10 تا از نکات مراقبتهای بعد از تزریق ژل لب

10 تا از نکات مراقبتهای بعد از تزریق ژل لب

  1. پس از تزریق ژل لب احتمالاً لب هایتان متورم می شود. همچنین ممکن است در محل های تزریق کمی قرمزی یا کبودی مشاهده کنید که کاملا طبیعی است. اکثر عوارض جانبی جزئی خواهد بود و شما می توانید بیشتر فعالیت های روزمره خود را پس از انجام ابن پروسه از سر بگیرید.
  2. بعد از تزریق ژل لب با استفاده از کیسه یخ یا یک تکه یخ که با پارچه پوشانده شده است، یخ را روی لب های خود قرار دهید (مطمئن شوید که به لب نمی چسبد و باعث درد نمی شود). استفاده از کمپرس یخ به شما کمک می کند تا تورم، خارش، کبودی و هر مشکل دیگری را کاهش دهید.
  3. از 24 تا 48 ساعت پس از تزریق ژل لب یا هرگونه مواد پرکننده پوستی، از ورزش شدید خودداری کنید. افزایش فشار خون و ضربان قلب در اثر ورزش ممکن است تورم یا کبودی را تشدید کند. در صورت تأیید پزشک می توانید پماد آرنیکا برای کاهش کبودی مصرف کنید. انجام فعالیت های سبک مانند پیاده روی می تواند کمک کننده باشد.
  4. به بدن آبرسانی کنید. نوشیدن آب فراوان به فرایند بهبودی بدن کمک می کند.
  5. مقدار زیادی میوه و سبزیجات آبرسان مصرف کنید و سعی کنید از مصرف نمک اضافی که باعث بدتر شدن تورم می شود خودداری کنید.
  6. 48 ساعت پس از تزریق فیلر لب از قرار گرفتن در دمای بالا مانند اتاق بخار، سونا یا کلاس های ورزشی گرم پرهیز کنید. گرمای زیاد می تواند تورم را بارزتر کند.
  7. از پزشک خود بپرسید که کدام مسکن در روزهای بعد از درمان مناسب است. به طور معمول تایلنول خوب خواهد بود، اما داروهای رقیق کننده خون مانند ایبوپروفن خیر.
  8. اگر برای یک رویداد خاص مانند جشن ازدواج فیلر لب تزریق کرده اید، اطمینان حاصل کنید که فاصله زیادی بین این تزریق و رویداد ایجاد شود تا لب های شما به درستی بهبود یابند.
  9. سعی کنید در هنگام خواب سر خود را به واسطه بلند کردن ارتفاع بالش بالا نگه دارید تا تورم کاهش یابد. به هیچ وجه روی صورت نخوابید.
  10. تا 24 ساعت بعد از تزریق ژل لب از آرایش کردن لب هایتان خودداری کنید.

    معرفی بهترین برندهای ژل لب در ایران، تهران

 آنچه باید اجتناب شود.

کارهای خطرناک بعد از تزریق ژل لب

در اینجا چند مورد دیگر وجود دارد که پزشک احتمالاً توصیه می کند به عنوان نکات مراقبت بعد از تزریق ژل لب از آنها اجتناب کنید:

سیگار کشیدن ممنوع!

کشیدن سیگار می تواند خطر ابتلا به عفونت را افزایش دهد، بنابراین مهم است که بلافاصله پس از تزریق فیلر لب سیگار نکشید. همچنین توصیه می شود از قرار گرفتن در کنار افرادی که سیگار می کشند نیز خودداری کنید.

از مصرف الکل خودداری کنید

الکل عامل رقیق کننده خون است و حداقل به مدت 24 ساعت پس از تزریق مواد پرکننده لب باید از مصرف آن اجتناب شود. الکل می تواند باعث التهاب شود، احتمال کبودی را افزایش داده و تورم را تشدید کند. همچنین بهتر است چند روز قبل از جلسه تزریق ژل لب نیز از مصرف الکل خودداری کنید.

سفر هوایی ممنوع!

پزشک تان احتمالاً توصیه می کند که قبل از پرواز حداقل یک هفته صبر کنید. زیرا فشار هوا در هواپیما تورم و کبودی را بدتر می کند.

مراقبت بعد از تزریق ژل لب

چه زمانی به نتیجه نهایی دست خواهم یافت؟

تزریق ژل لب مدل کره ای

پس از تزریق پرکننده های لب نتایج فوری را مشاهده خواهید کرد، اما با کاهش تورم، ممکن است نتیجه کار به برجستگی روز اول به نظر نرسد. به طور معمول حدود 4 هفته طول می کشد تا پرکننده در جای خود مستقر شود و به نتیجه نهایی و دلخواه برسد. نتایج و ماندگاری ژل لب به طور معمول حدود 6 ماه طول خواهد کشید.

چه موقع به پزشک مراجعه کنم؟

بعد از تزریق ژل لب چه موقع به پزشک مراجعه کنم؟

در حالی که عوارض جانبی جزئی مانند تورم و قرمزی کاملا طبیعی است، اما در صورت مشاهده هر یک از این عوارض به پزشک مراجعه کنید:

کبودی یا تورم شدید

اگر بیش از یک هفته کبودی یا تورم داشتید، با دکتر خود مشورت کنید. این امر نادر است، اما حساسیت و واکنش به اسید هیالورونیک امکان پذیر است.

عکس ورم لب بعد از تزریق ژل

عکس ورم لب بعد از تزریق ژل
تورم لب بعد از تزریق ژل: مارک نامرغوب یا عدم مراقبت!!!

انسداد عروق

انسداد عروق هنگامی اتفاق می افتد که ماده پرکننده به داخل یک شریان تزریق می شود که باعث کاهش یا توقف جریان خون می شود. پوست و بافت اطراف بدون خونرسانی کافی شروع به مردن می کند.

علائم آنی انسداد عروق شامل درد شدید و تغییر رنگ پوست است که می تواند مانند لکه های سفید یا تکه های صورتی ظاهر شود. همچنین لازم به ذکر است که درد ممکن است مدتی طول بکشد تا قابل توجه شود، زیرا اکثر مواد پرکننده شامل لیدوکائین (بی حس کننده) هستند. ممکن است یک ساعت طول بکشد.

تبخال

معمولا پزشک قبل از تزریق از شما می پرسد که آیا مستعد تبخال یا ویروس هرپس سیمپلکس 1 هستید (HSV-1). پرکننده های پوستی می توانند موجب تحریک شیوع تبخال شوند، که این وضعیت ممکن است به درمان ضد ویروسی نیاز داشته باشد. اگر در گذشته پس از دریافت فیلرهای پوستی دچار شیوع تبخال شده اید بهتر است به پزشک خود اطلاع دهید.

مراقبت بعد از تزریق ژل لب

نواحی تزریق ژل لب

نواحی تزریق ژل لب
فیلر به کجای لب ها تزریق می شود؟

سخن آخر

پرکننده های لب، تزریق هایی بر پایه اسید هیالورونیک هستند که به لب ها جلوه ای پرتر و برجسته تر می بخشند. در حالی که این روش در حداقل زمان و بسیار سریع و آسان قابل انجام است، اما همیشه باید توسط یک جراح یا متخصص پوست مجاز انجام شود.
چنانچه در فکر تزریق پرکننده لب هستید، لازم است از همه مزایا و معایب آن آگاه باشید. این روش آسان و موثر است، اما می تواند باعث تورم، قرمزی و درد شود.
اگر نمی توانید از سیگار کشیدن، نوشیدن الکل یا پرواز در روزهای بعد از تزریق خودداری کنید، ممکن است تزریق ژل لب گزینه مناسبی برای شما نباشد.

بهترین دکتر تزریق ژل لب در تهران

امیدواریم تزریق ژل خود را در هر کلینیکی که انجام می دهید، با موفقیت همراه باشد و هیچ گونه عوارضی را تجربه نکنید. اما چنانچه در یافتن بهترین دکتر تزریق ژل در تهران دچار تردید هستید، یا به دنبال تخفيف ژل یا بهترین دکتر برای تزریق ژل لب هستید، مرکز زیبایی شمال تهران را به شما معرفی می کنیم.

این مرکز زیبایی با بهره گیری از بهترین پزشکان و متخصصین زیبایی و هم چنین بهترین و با کیفیت ترین مواد، افتخار دارد علیرغم تزریق فیلر، کلیه خدمات زیبایی، پوست و مو و لیزر را در محدوده شمال تهران (شریعتی، قلهک، دروس، ظفر، زرگنده، میرداماد، تجریش، فرمانیه، قیطریه، پاسداران) به شما عزیزان ارائه دهد. شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر و همچنین اخذ نوبت به بهترین مرکز تزریق ژل لب حرفه ای در ایران مراجعه کنید.

نتیجه گیری

در آخر فراموش نکنید که مرکز زیبایی پوست و مو شریعتی را جزء بازدیدهای خود قرار دهید و مابقی مراکز زیبایی را با آن مقایسه کنید تا خودتان تفاوت را احساس کنید. همه‌ی کارهای زیبایی نیازمند آرامش و اطمینان است. زیبا بودن و زیبا زندگی کردن حق شما است، پس به هیچ عنوان از خود نگذرید و به زیبایی هر چه تمام‌تر زندگی کنید و خودتان را دوست داشته باشید. جهت تعیین وقت مشاوره برای تزریق ژل لب توسط بهترین متخصص پوست و مو در تهران مستقر در مرکز زیبایی پوست و مو شریعتی با ما در تماس باشید.

تحقیق و ترجمه: مینو زرفش

منبع

2 دیدگاه دربارهٔ «10 مورد از بهترین نکات مراقبت بعد از تزریق ژل لب»

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
به بالای صفحه بردن