لیزر موی زائد

لیزر موهای زائد چگونه است | بهترین مرکز لیزر موهای زائد در تهران

مهمترین نکات درباره لیزر موهای زائد

اگر از اصلاح کردن، استفاده از موچین یا اپیلاسیون برای از بین بردن موهای زائد خود خسته شده اید، لیزر موهای زائد (لیزر موی زائد به انگلیسی Laser Hair Removal) تنها گزینه ای است که باید به آن فکر کنید!

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

 

لیزر موهای زائد چگونه است ؟

لیزر موی زائد
لیزر موهای زائد پا

لیزر موهای زائد یکی از رایج ‌ترین روش ‌های زیبایی است که امروز در سراسر دنیا انجام می ‌شود.

لیزر موهای زائد نی نی سایت

در این روش، نور بسیار متمرکزی به فولیکول ‌های موی شما تابانده می شود. رنگدانه موجود در فولیکول ها نور را جذب می کنند. و بدین ترتیب موهای زائد از بین می روند. به همین سادگی!

 

مزایای بهترین لیزر موهای زائد چیست ؟

لیزر موی زائد مردان
لیزر موهای زائد مردان

لیزر برای از بین بردن موهای زائد صورت، ساق پا، چانه، پشت، بازو، زیر بغل، خط بیکینی و سایر نواحی بسیار مفید است.

لیزر موهای زائد با بهترین دستگاه لیزر بدون درد

برخی از مزایای لیزر موی زائد بدن عبارتند از:

  • دقت بالا. لیزرها می توانند به طور انتخابی موهای تیره و ضخیم را مورد هدف قرار دهند و در عین حال به پوست اطراف آسیب نمی رسانند.
  • سرعت زیاد. هر پالس لیزر کسری از ثانیه طول می کشد و می تواند تعداد زیادی از موها را به طور همزمان درمان کند. لیزر می تواند ناحیه ای به اندازه یک چهارم را در هر ثانیه درمان کند. نواحی کوچک مانند پشت لب را می توان در کمتر از یک دقیقه درمان کرد و نواحی بزرگ مانند کمر یا پاها ممکن است تا یک ساعت طول بکشد.

 

چگونه برای لیزر موهای زائد آماده شویم؟

لیزر موی زائد صورت
لیزر موهای زائد صورت | لیزر موی زائد صورت

لیزر موهای زائد چیزی فراتر از “از بین بردن” موهای زائد است. این یک روش پزشکی است که برای انجام آن نیاز به آموزش دارد و خطرات بالقوه ای را نیز به همراه دارد. قبل از انجام لیزر موهای زائد، باید اعتبار پزشک یا تکنسینی که این روش را انجام می دهد را به طور کامل بررسی کنید.

اگر قصد انجام لیزر موهای زائد را دارید، باید از شش هفته قبل از درمان، از کندن، اپیلاسیون و الکترولیز موی زائد بدن تان خودداری کنید. به این دلیل که لیزر ریشه موها را هدف قرار می دهد و اپیلاسیون یا کندن مو از ریشه می تواند به طور موقت ریشه مو را از بین ببرد.

همچنین باید شش هفته قبل و بعد از درمان از قرار گرفتن در معرض نور خورشید خودداری کنید. قرار گرفتن در معرض نور خورشید باعث می شود لیزر موهای زائد موثر نباشد و عوارض بعد از درمان را شدت یابد.

 

جلسه اول لیزر موهای زائد چگونه است ؟

لیزر موی زائد آقایان

درست قبل از لیزر، موهای زائدی که قرار است تحت درمان قرار گیرند تا چند میلی متر بالاتر از سطح پوست کوتاه می شوند. معمولاً 20 تا 30 دقیقه قبل از لیزر از داروهای بی حس کننده موضعی برای کمک به گزش پالس های لیزر استفاده می شود. تجهیزات لیزر با توجه به رنگ، ضخامت و محل موهای تحت درمان و همچنین پوست شما تنظیم می شود.

بسته به لیزر یا منبع نور مورد استفاده، شما و اپراتور لیزر باید از عینک محافظ چشم مناسب استفاده کنید. همچنین لازم است از لایه های بیرونی پوست خود با ژل سرد یا دستگاه خنک کننده مخصوص محافظت کنید. این به نفوذ هرچه بیشتر و بهتر نور لیزر به پوست کمک می کند.

در مرحله بعد، اپراتور یک پالس نور را به ناحیه درمان می دهد و منطقه را برای چند دقیقه بررسی می کند تا مطمئن شود از بهترین تنظیمات استفاده شده است و واکنش های بد را بررسی کند.

هنگامی که کار به اتمام رسید، ممکن است به شما کمپرس یخ، کرم یا لوسیون ضد التهاب یا آب سرد داده شود تا هر گونه ناراحتی را کاهش دهید.

 

تعداد و فاصله بین جلسات لیزر موهای زائد

لیزر موی زائد بیکینی
لیزر موهای زائد بیکینی | لیزر موی زائد بیکینی | لیزر موهای زائد واژن

شما می توانید جلسه بعدی خود را برای چهار تا شش هفته بعد برنامه ریزی کنید. تا زمانی که رشد مو متوقف شود، تحت درمان قرار خواهید گرفت و درمان ادامه خواهد یافت. بنابراین تعداد جلسات لیزر موهای زائد به نحوه رشد موهای زائدتان و نظر پزشک تان بستگی دارد.

 

عوارض لیزر موهای زائد

عوارض لیزر موهای زائد برای بارداری

برای یک یا دو روز پس از آن، ناحیه تحت درمان پوست شما شبیه آفتاب سوختگی خفیف به نظر می رسد. کمپرس های سرد و مرطوب کننده ها ممکن است کمک کننده واقع شوند. اگر صورت شما درمان شود، می توانید روز بعد از لیزر آرایش کنید مگر اینکه پوستتان تاول زده باشد.

لیزر موی زائد برای کودکان

برای کمک به جلوگیری از تغییرات موقت در رنگ پوست ناحیه درمان شده، تا ماه بعد از کرم ضد آفتاب استفاده کنید.

تاول‌ها نادر هستند، اما در افرادی که رنگ‌های تیره‌تری دارند، احتمال بیشتری دارد. سایر عوارض جانبی بالقوه تورم، قرمزی و جای زخم است. جای زخم دائمی یا تغییر رنگ پوست نادر است.

لیزر موی زائد در شیردهی و بارداری

از آنجایی که شواهد و مطالعات بالینی کافی در خصوص لیزر در بارداری وجود ندارد ، نمی توان در خصوص اثرات لیزر بر بارداری با اطمینان نظری قطعی دهیم. برای اطمینان از مراقبت مطلوب از مادر و جنین باید در طول دوران بارداری ، حداقل مداخلات پزشکی و دارویی را داشته باشید. مطالعات در حال انجام است و هر گونه نظریه قطعی در مورد ایمنی لیزر موهای زائد در زنان شیرده و باردار را تنها در آینده ای نزدیک می توان ارائه داد.

 

زمان ریزش موهای زائد بعد از لیزر موهای زائد

لیزر موی زائد بدون عینک

در طول یک ماه آینده، موهای تحت درمان شما می ریزند. برای کمک به جلوگیری از تغییرات موقت در رنگ پوست ناحیه درمان شده، تا ماه بعد از کرم ضد آفتاب استفاده کنید.

 

هزینه لیزر موهای زائد | قیمت لیزر موهای زائد

لیزر موهای زائد قیمت

هزینه لیزر بسته به عواملی که شامل موارد زیر است بسیار متفاوت خواهد بود:

  • اندازه ناحیه تحت درمان
  • زمان مورد نیاز برای درمان
  • تعداد جلسات لیزر موهای زائد مورد نیاز
  • این که آیا پزشک یا شخص دیگری این روش را انجام می دهد
  • منطقه ای که در آن لیزر را انجام می دهید

برای کسب اطلاعات بیشتر و دقیق تر در مورد هزینه اختصاصی خود، درخواست مشاوره کنید.

 

بهترین لیزر موهای زائد در تهران

بهترین لیزر موهای زائد در تهران

اگر بخواهیم یک مرکز لیزر خوب که از تمام ویژگی های مثبت برخوردار است را به شما معرفی کنیم که در کنار کادر درمانی متخصص و خدمات عالی ، هزینه های مقرون به صرفه و مناسبی نیز دارد ، با قطعیت می توانیم مرکز لیزر موهای زائد مان در شمال تهران (محدوده قلهک شریعتی) را نام ببریم.

لازم به ذکر است که این مرکز لیزر از بهترین و مدرن ترین دستگاه لیزر الکساندرایت برخوردار می باشد که بهترین لیزر برای موهای نازک و بهترین دستگاه لیزر برای پوست سبزه محسوب می شود.

در ادامه در خصوص ویژگی های بهترین دستگاه لیزر شرح داده ایم.

 

بهترین دستگاه لیزر : دستگاه لیزر اسکلپیون مدیواستار

بهترین دستگاه لیزر موهای زائد

اگر به دنبال بهترین دستگاه لیزر بدون درد و با کیفیت بالا در زمینه لیزر موهای زائد هستید، می توانید دستگاه های جدید و مدرن تر را انتخاب کنید. در غیر این صورت با سایر دستگاه های قدیمی، ممکن است متحمل درد و عوارض بیشتری شوید.

دستگاه لیزر اسکلپیون 2019 جدیدترین ، موثرترین و بهترین دستگاه لیزر الکساندرایت در فرایند لیزر موهای زائد دائمی برای انواع پوست و مو با رنگ های مختلف می باشد. این دستگاه مجهز به TEC (سیستم خنک کننده بسیار قوی) برای تماس با پوست می باشد که می تواند با وجود این قابلیت، توان های بالای لیزر را بدون ایجاد درد و سوختگی روی سطح پوست اعمال نماید.

از مزایای لیزر اسکلپیون می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • قابلیت نفوذ و قدرت جذب بالا در ملانین مو
  • کاهش خطر سوختگی بر روی پوست
  • خنک نگه داشتن پوست برای مدت طولانی تر
  • عمق نفوذ بالا در پوست و افزایش سرعت کلاژن سازی
  • به کارگیری جنبه های ایمنی گوناگون بر روی دستگاه برای حفاظت از بیمار و پزشک
  • قابلیت جذب مناسب توسط رنگدانه ها
  • سیستم اپتیکی واگرا کننده منحصر به فرد پرتو لیزر بلافاصله پس از برداشتن از روی پوست

استفاده از این لیزر جهت درمان مناطق بزرگتر، در مقایسه با سایر دستگاه های لیزر موهای زائد، مدت زمان درمان را تا 75 درصد کاهش می دهد.

نظرات درباره لیزر موهای زائد

دستگاه لیزر اسکلپیون با همکاری دو شرکت فن آوری لیزری بسیار معروف، زایس و مدیو استار ساخته شده. این دستگاه مخصوص رفع موهای زائد است و با فن آوری های الکس و دایود به بازار پزشکی-زیبایی معرفی شده است. به عبارتی، هیچ دستگاه لیزر دیگری را نمی توانید پیدا کنید که تا این حد تخصصی و ویژه ی رفع موهای زائد طراحی شده باشد.

به غیر از رفع موهای زائد، لیزر اسکلپیون برای درمان آکنه و جوش و همچنین درمان ضایعات عروقی بسیار خوب عمل می کند.

بر خلاف لیزر های الکس و دایود، لیزر اسکلپیون به جای اینکه تنها رنگدانه فولیکول مو را مورد هدف قرار دهد، عروق تغذیه کننده موی زائد را غیرفعال می کند. به همین دلیل، هیچ لیزر دیگری به غیر از اسکلپیون قادر نیست موها را این چنین ریشه کن کند.

 

بهترین مرکز لیزر موهای زائد در تهران | مرکز لیزر اسکلپیون در تهران

چنانچه به دنبال بهترین مرکز لیزر موهای زائد در شمال تهران ، معرفی بهترین کلینیک لیزر در تهران ، مرکز لیزر پاسداران ، مرکز لیزر الکساندرایت ، مرکز لیزر دایود در تهران ، مرکز لیزر جنب مترو شریعتی ، مرکز لیزر در خیابان شریعتی ، لیزر موهای زائد در شریعتی ، لیزر خیابان شریعتی ، مرکز لیزر مردانه ، بهترین دستگاه لیزر موهای زائد 2019 ، بهترین دستگاه لیزر الکساندرایت و بهترین دستگاه لیزر در بازار هستید به شما مرکز زیبایی خودمان را معرفی می کنیم.

مفتخریم اعلام کنیم مرکز لیزر ما واقع در محدوده شمال تهران (شریعتی ، قلهک ، زرگنده ، دروس ، ظفر ، کدویی ، میرداماد ، تجریش ، فرمانیه ، پاسداران)، خدمات لیزر را توسط دستگاه لیزر مدیا استار اسکلپیون انجام می دهد. این دستگاه جدیدترین و امن ترین دستگاه الکسانداریت برای از بین بردن رشد بیش از حد مو به روشی راحت است. این یک روش درمانی است که موها را به طور دائمی کاهش می دهد.

شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر ، مشاوره و همچنین اخذ نوبت از مرکز زیبایی ما به صفحه تماس با ما مراجعه کنید.


شاد و سلامت باشید.

تحقیق و ترجمه: مینو زرفش

منبع: webmd

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
به بالای صفحه بردن