بهترین ژل برای تزریق بینی

بهترین ژل بینی در بین انواع ژل های تزریقی کدام است؟

بهترین ژل بینی

بهترین برند ژل بینی
بهترین ژل بینی نی نی سایت

بهترین ژل بینی از میان انواع برند فیلر بینی کدام است؟
اگر از شکل بینی خود راضی نیستید و تصور می کنید که تنها راه حل این مشکل عمل بینی است، سخت در اشتباهید!
با پیشرفت علم و تکنولوژی، امروزه شما دیگر برای برداشتن قوز روی بینی خود نیازی به تیغ جراحی ندارید. یکی از جدیدترین روش ها تزریق ژل بینی است. البته منظور ما ژل مالشی (شبیه پماد و کرم) که برخی شرکت ها تبلیغ می کنند نیست؛ بلکه، تزریق حرفه ای برند ژل خاصی می باشد. ژل های تزریقی با انواع مختلف برای یک نقطه خاص از صورت کاربرد دارند.
هر برند ژل معروفی برای تزریق به بینی مناسب نیست؛ از این رو، این مطلب رو برای آگاهی درباره ی بهترین نوع ژل بینی برای شما عزیزان نوشته ایم. برای تصمیم درست تر در انتخاب ژل، با ما بمانید.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

نظرات در مورد تزریق ژل بینی

سوالی از یک کاربر:
“منظور از تزریق ژل بینی دقیقا چیه؟ ژل برای چه جور بینی ای تزریق میشه و چه مشکلاتی رو رفع میکنه؟ من درباره ی چسب بینی برای کوچک کردن بینی شنیده ام و امتحان کردم بیخودیه! می خواهم بدونم ژل بینی دقیقا چیه؟”

پاسخ:
منظور از ژل یک محصول تبلیغاتی مانند پماد و کرم نیست بلکه تزریق حرفه ای برند فیلر ژل توسط پزشک می باشد.
فواید تزریق ژل بینی عبارتند از:

  • رفع گودی بینی و پر کردن نواحی توخالی بینی
  • صاف کردن و مستقیم کردن بینی
  • سر بالا کردن نوک بینی
  • رفع نواقص کلی بینی
  • جوانسازی و رفع چین و چروک های دو طرف بینی
  • به عنوان یک روش مکمل رفع عیوب بینی پس از عمل جراحی بینی

آیا تزریق ژل بینی دائمی است؟

خیر. تزریق ژل بینی نوعی آرایشگی بینی و کانتورینگ موقتی یا نیمه دائمی می باشد. تزریق ژل به متقارن سازی شکل بینی از روبرو و از نیمرخ کمک میکند. همچنین، بینی صاف تر و کوچکتر به نظر میرسد.

برخی تصورات اشتباه درباره ی نتایج تزریق ژل بینی

به خاطر داشته باشید که تزریق ژل بینی برای موارد زیر کاربرد ندارد. به عبارتی،

  • تزریق فیلر نمی تواند نوک بینی را باریک کند
  • پهنای سوراخ های بینی رو کاهش نمی دهد
  • ارتفاع بینی های کشیده و بلند را کم نمی کند
  • یا به استخوان بینی قوس عروسکی نمی بخشد
  •  تزریق ژل به بینی گوشتی نیز راه حل مناسبی برای کوچک تر جلوه دادن آن نمی باشد

نحوه ی اصلاح فرم بینی با تزریق ژل

تصویر زیر نحوه ی تغییر ساختار و فرم بینی با تزریق ژل رو نمایش می دهد:

اصلاح فرم بینی با تزریق ژل
نحوه ی تغییر شکل بینی با تزریق ژل

چگونه بدون عمل بینی کوچک کنیم؟!

آنچه باید پیش از تزریق بهترین ژل بینی بدانید

مزایا کاندید تزریق ژل بینی
تزریق ژل بینی برای چه کسانی مناسب است؟

قبل از تزریق ژل بینی، از یخ برای بی حس کردن پوست استفاده می شود. بسته تشخیص پزشک، ماده پر کننده تزریق می شود. دکتر در خصوص رفع عیوب بینی با فیلر بینی اینگونه توضیح می دهند:
“از فیلر برای اصلاح اشکالاتی مانند کجی بینی، یا برآمدگی و قوز روی بینی استفاده می شود؛ و این ذهنیت را ایجاد می کند که بینی صاف تر و سر بالا تر شده است.” همچنین، تزریق فیلر نیم تواند همه عیوب بینی رو برطرف کند.

مزایای تزریق ژل بینی

قبل از هر چیزی باید کاندید مناسب تزریق فیلر بینی باشید. در این صورت، لازم نیست درد و دوره ریکاوری جراحی بینی را تحمل کنید. خوشبختانه این روش برای اکثر افراد دوران نقاهتی در بر ندارد.

به علاوه، نتایج فیلر برگشت پذیر است. در صورت عدم رضایت، تزریق آنزیم هیالورونیداز به حل و جذب هر چه سریع تر ژل در بدن کمک می کند. البته پزشک تزریق این آمپول رو انجام می دهند.

بهترین ژل برای تزریق بینی | بهترین ژل برای فیلر بینی

محصولات پرکننده تزریقی دارای تأییدیه FDA (سازمان غذا و دارو) در بازار متنوع هستند. فیلرها بر اساس ماده و ترکیبات تشکیل دهنده طبقه بندی می شوند.

یک نکته ایمنی مهم:
همیشه مطمئن شوید که FDA فیلر مورد نظر تان را تأیید کرده است. این گونه فیلر ها تنها از طریق یک پزشک دارای مجوز مانند جراح یا متخصص زیبایی در دسترسند.

یکی از شناخته شده ترین پرکننده ها در تزریق ژل بینی و سایر موارد اسید هیالورونیک است. اسید هیالورونیک یک ماده طبیعی است که در پوست شما یافت می شود. این ماده به برجسته سازی و آبرسانی پوست کمک می کند. فیلر های HA معمولاً نرم و ژل مانند هستند. نتایج آنها موقتی است؛ معمولا دارای ماندگاری بین 6 تا 12 ماه یا بیشتر هستند. بدن به تدریج و به طور طبیعی ذرات ژل را جذب کند. اکثر پرکننده های HA همراه با لیدوکائین تزریق می شوند تا در به حداقل رساندن درد و ناراحتی در طول تزریق و بعد از آن کمک کنند.

ژوویدرم و رستیلن بهترین ژل های پرکننده

دو پرکننده پوست در خانواده اسید هیالورونیک ژوویدرم (Juvederm) و رستیلن (Restylane) به شمار می روند.

انواع محصولات Juvederm Juvederm XC ، Juvederm Ultra XC ، Juvederm Voluma ، Juvederm Volbella و Juvederm Vollure XC است. انواع محصولات Restylane عبارتند از Restylane Silk ، Restylane Lyft ، Restylane Refyne ، Restylane Defyne و Restylane L. هر محصول برای نواحی مختلف صورت ترجیح داده می شود؛ همه پرکننده های پوستی به یک اندازه ایجاد نمی شوند.

در ادامه مطلب بیشتر درباره هر یک از این فیلرها شرح داده ایم.

ژوویدرم اولترا رستیلن لیفت ژل بینی
بهترین ژل بینی ژوویدرم رستیلن

بهترین نوع ژل بینی ژوویدرم 

ژوویدرم نام نوعی پرکننده تزریقی بر پایه اسید هیالورونیک است. این شرکت انواع مختلفی از پرکننده های اسید هیالورونیک رو تولید می کند: ژل ژوویدرم اولترا، ژوویدرم اولترا ۳، ژوویدرم ولور، ژل ژوویدرم وولبلا و ژوویدرم ولوما. این محصولات از نظر غلظت و انسجام بافت متفاوتند.
محصولات غلیظ و کم انعطاف پذیرتر برای ایجاد خط تعریف کاربرد دارند. برای مثال، استخوان گونه و خط فک. محصولات با غلظت متوسط برای افزودن حجم به گونه ها یا لب ها کاربرد دارند. محصولات رقیق تر برای آبرسانی بدون تغییر در حجم و ساختار مانند زیر چشم و لب به کار می روند. اسید هیالورونیک به طور طبیعی توسط بدن ساخته و متابولیزه می شود. بنابراین، واکنش های ناچیزی نسبت به محصولات وجود دارد؛ محصول با گذشت زمان به آرامی متابولیزه می شود.

بهترین مارک ژل بینی رستیلن 

ژل رستیلن یک فیلر یا پرکننده صورت است که از اسید هیالورونیک ساخته شده است. این پرکننده نیز بهترین ژل برای بینی به شمار می رود؛ و از اسید هیالورونیک که یک ماده طبیعی است بهره می گیرد. همین ایجاد برجستگی در ناحیه همچنین می تواند منجر به کاهش چین و چروک نیز شود.

فرایند تزریق به طور کلی کمتر از یک ساعت و طی یک مراجعه به مطب انجام می گیرد. ریکاوری فیلر کمتر از یک روز است. به احتمال زیاد پس از تزریق قادر خواهید بود نتایج را به صورت آنی مشاهده کنید. با این حال، نتایج کامل و مطلوب طی یک یا دو هفته حاصل خواهد شد.

نتایج تزریق رستیلن را نسبتاً سریع مشاهده خواهید کرد. ماندگاری نتایج حدودا ماه ها به طول می انجامد. با این حال تفاوت هایی در مدت ماندگاری نتایج وجود دارد.

قیمت تزریق ژل بینی نی نی سایت

قیمت تزریق فیلر بینی
فیلر بینی

هزینه تزریق پرکننده با بهترین مارک ژل برای فیلر بینی معمولاً بر حسب مقدار نصف یا یک سرنگ کامل است. هزینه آن با توجه به محل و محصول پرکننده متفاوت است. از اینرو هزینه نهایی کاملا متغیر است.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص هزینه و قیمت و تخفیف تزریق ژل، به صفحه تماس با ما مراجعه فرمایید.

 

عوارض تزریق ژل بینی

بهترین دکتر برای تزریق فیلر بینی
عوارض فیلر بینی

با وجود احتمال خطرات بسیار نادر، قطعاً تزریق بینی ” خطرناک ” نیست. البته به عارضه بسیار نادری به نام ” انسداد عروقی ” اشاره شده؛ در صورت تزریق غیر حرفه ای، فیلر ممکن است در حرکت جریان خون در یک شریان مهم اختلال ایجاد کند. این عارضه تنها با تزریق مستقیم پرکننده به داخل شریان و ایجاد انسداد رخ می دهد. همچنین، در صورت فشار تزریق از بیرون بر روی شریان جریان خون رو متوقف می کند.

در اینجا، ” شریان های انتهایی ” مهمند و نه رگ ها. شریان های متصل، تقریباً مانند یک شبکه، خون را منتقل می کنند. شریان انتهایی تنها تامین کننده ی جریان خون در آن منطقه است که در صورت انسداد، مشکل ایجاد می شود.

سایر عوارض تزریق ژل بینی در مراکز نامعتبر

  • عارضه کوری چشم: شریان های حیاتی یا انتهایی در اطراف بینی منشاء انرژی شبکیه چشم می باشند؛ مسدود شدن این شریان ها عارضه وحشتناک کوری رو به دنبال دارد.
  • مرگ بافت سلولی در اطراف بینی (نکروز): انسداد شریان های پوستی در اطراف نوک بینی و حفره بینی منجر به نکروز یا مرگ پوست در این مناطق کوچک می شود.
    با این وجود، این عارضه ها بسیار نادر هستند و جای نگرانی وجود ندارد.
    نکته 1: در صورت نادیده گرفتن علائم اولیه عوارض، صدمات جدی و طولانی مدت رخ می دهند.
    نکته 2: این خطرات در خصوص تزریق فیلر به پیشانی یا چین های بینی-دهانی و تزریق فیلر لب نیز صدق می کند.
  • ورم بعد از تزریق ژل بینی: این عارضه موقتی و زودگذر است. فقط کافی ست بهترین دکتر تزریق ژل بینی کار تزریق رو برای شما انجام دهد. در این صورت، خیال شما از بابت عوارض تزریق ژل بینی کاملا راحت می شود.

بهترین دکتر برای تزریق ژل بینی | بهترین دکتر تزریق ژل در تهران

تزریق ژل دائمی لب
تزریق ژل دائمی

تزریق فیلر با کمک بهترین دکتر تزریق ژل بینی می تواند نتایجی طبیعی و خوبی را برای شما رقم زند. تزریق فیلر بینی به شما کمک میکند نسبت به چهره خود اعتماد به نفس بیشتری داشته باشید.

بسیار خرسندیم اعلام کنیم که مرکز زیبایی ما با بهره گیری از بهترین پزشکان و متخصصین زیبایی و هم چنین بهترین و با کیفیت ترین مواد، افتخار دارد علیرغم تزریق فیلر، کلیه خدمات زیبایی، پوست و مو و لیزر را در محدوده شمال تهران (شریعتی، قلهک، دروس، ظفر، زرگنده، میرداماد، تجریش، فرمانیه، پاسداران) به شما عزیزان ارائه دهد. شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر و همچنین اخذ نوبت از این مرکز به صفحه اصلی مراجعه کنید.

شاد و زیبا باشید.

تحقیق و ترجمه: مینو زرفش

منبع: townandcountrymag

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
به بالای صفحه بردن