لیزر موی زائد ناحیه تناسلی

لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی چگونه است؟ عوارض و فواید آن چیست؟

همه چیز درباره لیزر موهای زائد تناسلی برای زنان و مردان

لیزر موهای زائد موفق ترین روش موجود در رفع موهای زائد است و تقریباً در هر قسمت از بدن یا صورت قابل استفاده است. با یک دوره لیزر موهای زائد تناسلی می توانید با اپیلاسیون و اصلاح برای همیشه خداحافظی کنید. اگر در حال آماده شدن برای تابستان و یک سفر ساحلی هستید یا می‌ خواهید یک روش صرفه‌ جویانه در وقت و هزینه برای از بین بردن موهای زائد ناحیه تناسلی تان داشته باشید، لیزر موهای زاید تناسلی می‌ تواند درمانی ایده آل برای شما باشد. بر خلاف روش های دیگر حذف موهای زائد مانند اپیلاسیون و اصلاح، لیزر موی زائد ناحیه تناسلی اثری طولانی مدت دارد. با هر بار درمان، موها ظریف تر و نرم تر می شوند و کمتر به چشم می آیند و رشد آنها نیز بسیار کند می شود.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

تجربه لیزر موهای زائد واژن یکی از کاربران اینستاگرام

برای آشنایی با لیزر موهای زائد تناسلی ، این مطلب را تا انتها بخوانید.  

 

لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی چگونه عمل می کند؟

اصلاح موهای زائد ناحیه تناسلی زنان و مردان با لیزر

در لیزر موهای زائد از تابش نور برای آسیب دائمی یا از بین بردن فولیکول های مو استفاده می شود. برای جلوگیری از رشد مجدد، از لیزر درجه پزشکی برای مورد هدف قرار دادن ریشه های زیر سطح پوست استفاده می شود. ليزر موهاي زائد اندام تناسلي برای هم برای زنان و هم مردان با هر رنگ پوستی مفید است. برای لیزر، فولیکول مو باید در فاز خاصی از چرخه رشد خود مورد هدف قرار گیرد تا از بازگشت مو جلوگیری شود.

لیزر موهای زائد تناسلی زنان

جلسات درمانی متعددی برای به دست آوردن اثرات طولانی مدت مورد نیاز است زیرا ممکن است تارهای مو در زمان لیزر در مراحل مختلف چرخه رشد مو قرار داشته باشند. معمولاً شش تا هشت جلسه با فاصله 4 تا 6 هفته ای توصیه می شود.

لیزر ناحیه تناسلی مردان

لیزر موهای زائد دستگاه تناسلی موثرترین و ماندگارترین روش رفع موهای زائد این ناحیه به شمار می رود. با هر بار درمان، موها نازک تر و نرم ‌تر می ‌شوند. همچنین حجم آنها کمتر و رشد آن کندتر می ‌شود.  

 

انواع روش های لیزر موهای زائد تناسلی

لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی زنان
  • حذف موهای زائد با لیزر بیکینی – موهایی که در هنگام پوشیدن لباس زیر، بیکینی یا مایو دیده می‌ شوند تحت عنوان موهای لیزر بیکینی شناخته می‌ شوند، از این رو این روش را به همین نام می خوانند. موهایی که مستقیماً در خارج از لباس زیر، بالای ران‌ ها و قسمت داخلی ران ‌ها یافت می‌ شوند با این روش درمان از بین می ‌روند.
  • حذف موهای زائد با لیزر هالیوودی – تمامی موهای ناحیه تناسلی، از جمله لابیا، پری آنال (ناحیه اطراف مقعد که معمولاً شامل پرینه است) و زیر شکم با این روش از بین می روند.
  • لیزر موهای زائد برزیلی – لیزر برزیلی به سادگی به معنای از بین بردن 99 درصدی موهای زائد است که شامل ناحیه پشت و مقعد می شود که معمولاً ناحیه پرینه مقعد نامیده می شود. مقدار کمی مو در ناحیه تناسلی دست نخورده باقی می ‌ماند که می ‌تواند به هر شکلی باشد، اما بیشتر افراد ترجیح می دهند نواری از مو باقی بماند. به غیر از این نوار کوچک، بقیه قسمت های ناحیه تناسلی بدون مو هستند.
  • لیزر موهای زائد کپل ها – اگر می‌خواهید موهای زائد روی باسن را با لیزر از بین ببرید، به 4 تا 6 جلسه نیاز دارید که منجر به کاهش 70 درصدی رشد مو می‌ شود.
  • لیزر موهای زائد ژنیتال برای زنان و مردان – لطفا کلیک کنید.

 

آیا لیزر موهای زائد در ناحیه تناسلی ایمن و بی خطر است؟

حکم شرعی لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی

لیزرها به طور خاصی مهندسی شده اند تا از سلول های پوست عبور کنند و فقط عمیق ترین فولیکول های مو را مورد هدف قرار دهند.

مقدار ناچیزی اشعه توسط دستگاه های لیزر مورد استفاده در لیزر موهای زائد تولید می شود که این اشعه به هیچ وجه خطرناک تلقی نمی شود و هیچ مدرکی دال بر این وجود ندارد که لیزر موهای زائد باعث سرطان پوست شود.

دستگاه های لیزر تنها به پوست نفوذ می کنند و روی بقیه بدن تاثیری ندارند. حتی در حساس ترین نقاط بدن مانند اندام تناسلی، لیزر موهای زائد معمولا بی خطر است.  

 

فواید موهای زائد ناحیه تناسلی

لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی نی نی سایت
  • کاهش دائمی موهای زائد: لیزر موهای زائد می تواند تا 90 درصد موها را در یک جلسه کاهش دهد. هر مویی که دوباره رشد کند ظریف ‌تر، روشن ‌تر و نرم‌ تر می ‌شود و پوستی صاف ‌تر را برای تان به ارمغان می آرود.
  • دیگر موهای زیر پوستی وجود ندارد: از آنجایی که لیزر موهای زائد به طور چشمگیری نیاز به اصلاح و اپیلاسیون را از بین می برد، موهای زیر پوستی، تحریک ناشی از اصلاح و جیک زدن مو پس از چند ساعت دیگر معنایی ندارد.
  • در زمان و هزینه خود صرفه جویی می کنید: اگر برای یک دوره لیزر موهای زائد تناسلی برنامه ریزی کنید، ممکن است دیگر مجبور به اپیلاسیون یا اصلاح نشوید و همین امر در زمان و هزینه شما صرفه جویی می کند.
  • بهبود رنگ و بافت پوست: با تغییر رنگ و ناهمواری پوست که با اصلاح یا اپیلاسیون منظم به وجود می آید برای خداحافظی کنید.

 

عوارض لیزر بیکینی چیست | لیزر موهای زائد بیکینی چه عوارضی دارد ؟

لیزر ناحیه تناسلی مردان

واکنش بدن هر فرد به لیزر موهای زائد متفاوت است. برخی از افراد عوارض جانبی جزئی را گزارش می کنند، اما بیشتر عوارض جانبی در عرض چند ساعت پس از درمان فروکش می کنند. متورم شدن یا قرمز شدن پوست در چند ساعت اول بعد از یک جلسه معمول است. آلوئه ورا معمولاً تمام چیزی است که برای تسکین و آرامش پوست نیاز دارید. برخی از بیماران نیز ممکن است در ساعات پس از درمان دچار خارش جزئی شوند. آلوئه ورا نیز می تواند در این مورد کمک کند.  

 

نکات کلیدی

لیزر موهای زائد تناسلی و باسن
  • با لیزر موهای زائد، ممکن است از پوستی بی عیب و نقص لذت ببرید و در عین حال از شر موهای زیر پوستی و تحریکات ناشی از اصلاح راحت می شود.
  • لیزر قادر به کاهش 90 درصدی موهای زائد تنها در یک جلسه است. هر مویی که دوباره رشد ‌کند ظریف ‌تر، روشن ‌تر و نرم ‌تر خواهد بود و همچنین پوستی صاف‌ تر نیز به همراه دارد.
  • اگر برای یک دوره لیزر موهای زائد تناسلی برنامه ریزی کنید، ممکن است دیگر مجبور به اپیلاسیون یا اصلاح نشوید و از اینرو در زمان و هزینه شما صرفه جویی می شود.

 

بهترین دستگاه برای لیزر موهای زائد تناسلی

اگر به دنبال بهترین دستگاه لیزر بدون درد و با کیفیت بالا در زمینه لیزر موهای زائد هستید، می توانید دستگاه های جدید و مدرن تر را انتخاب کنید. در غیر این صورت با سایر دستگاه های قدیمی، ممکن است متحمل درد و عوارض بیشتری شوید. اسکلپیون مدیواستار جدیدترین ، موثرترین و بهترین دستگاه لیزر الکساندرایت و بهترین دستگاه لیزر دایود در فرایند لیزر موهای زائد دائمی برای انواع پوست و مو با رنگ های مختلف می باشد. این دستگاه جدیدترین دستگاه لیزر ۲۰۲۱ بوده و مجهز به TEC (سیستم خنک کننده بسیار قوی) برای تماس با پوست می باشد که می تواند با وجود این قابلیت، توان های بالای لیزر را بدون ایجاد درد و سوختگی روی سطح پوست اعمال نماید.

از مزایای لیزر مدیواستار اسکلپیون می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • قابلیت نفوذ و قدرت جذب بالا در ملانین مو
  • کاهش خطر سوختگی بر روی پوست
  • خنک نگه داشتن پوست برای مدت طولانی تر
  • عمق نفوذ بالا در پوست و افزایش سرعت کلاژن سازی
  • به کارگیری جنبه های ایمنی گوناگون بر روی دستگاه برای حفاظت از بیمار و پزشک
  • قابلیت جذب مناسب توسط رنگدانه ها
  • سیستم اپتیکی واگرا کننده منحصر به فرد پرتو لیزر بلافاصله پس از برداشتن از روی پوست

استفاده از این لیزر جهت درمان مناطق بزرگتر، در مقایسه با سایر دستگاه های لیزر موهای زائد، مدت زمان درمان را تا 75 درصد کاهش می دهد. دستگاه لیزر اسکلپیون با همکاری دو شرکت فن آوری لیزری بسیار معروف، زایس و مدیو استار ساخته شده. این دستگاه مخصوص رفع موهای زائد است و با فن آوری های الکس و دایود به بازار پزشکی-زیبایی معرفی شده است. به عبارتی، هیچ دستگاه لیزر دیگری را نمی توانید پیدا کنید که تا این حد تخصصی و ویژه ی رفع موهای زائد طراحی شده باشد.

معایب دستگاه لیزر اسکلپیون

به غیر از رفع موهای زائد، لیزر اسکلپیون برای درمان آکنه و جوش و همچنین درمان ضایعات عروقی بسیار خوب عمل می کند. بر خلاف لیزر های الکس و دایود، لیزر اسکلپیون به جای اینکه تنها رنگدانه فولیکول مو را مورد هدف قرار دهد، عروق تغذیه کننده موی زائد را غیرفعال می کند. به همین دلیل، هیچ لیزر دیگری به غیر از اسکلپیون قادر نیست موها را این چنین ریشه کن کند.  

 

بهترین مرکز لیزر موهای زائد در تهران | مرکز لیزر اسکلپیون در تهران

چنانچه به دنبال بهترین مرکز لیزر موهای زائد در شمال تهران ، معرفی بهترین کلینیک لیزر در تهران ، مرکز لیزر پاسداران ، مرکز لیزر الکساندرایت ، مرکز لیزر دایود در تهران ، مرکز لیزر جنب مترو شریعتی ، مرکز لیزر در خیابان شریعتی ، لیزر موهای زائد در شریعتی ، لیزر خیابان شریعتی ، مرکز لیزر مردانه ، بهترین دستگاه لیزر موهای زائد 2019 ، بهترین دستگاه لیزر الکساندرایت و بهترین دستگاه لیزر در بازار هستید به شما مرکز زیبایی خودمان را معرفی می کنیم. مفتخریم اعلام کنیم مرکز لیزر ما واقع در محدوده شمال تهران (شریعتی ، قلهک ، زرگنده ، دروس ، ظفر ، کدویی ، میرداماد ، تجریش ، فرمانیه ، پاسداران)، خدمات لیزر را توسط دستگاه لیزر مدیا استار اسکلپیون انجام می دهد. این دستگاه جدیدترین و امن ترین دستگاه الکسانداریت برای از بین بردن رشد بیش از حد مو به روشی راحت است. این یک روش درمانی است که موها را به طور دائمی کاهش می دهد.

شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر ، مشاوره و همچنین اخذ نوبت از مرکز زیبایی ما به صفحه تماس با ما مراجعه کنید.

شاد و سلامت باشید.

تحقیق و ترجمه: مینو زرفش

منبع: sknclinics

1 دیدگاه دربارهٔ «لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی چگونه است؟ عوارض و فواید آن چیست؟»

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
به بالای صفحه بردن