مراقبت هاي بعد از ليزر موهاي زائد

مراقبت های بعد از لیزر موهای زائد چیستند؟ | بهترین مرکز لیزر اسکلپیون در تهران

مراقبت های بعد از لیزر موهای زائد

مراقبت های بعد از لیزر مو

اگر به ‌تازگی تحت درمان لیزر موهای زائد قرار گرفته ‌اید یا به ‌تازگی می‌ خواهید آن را انجام دهید، باید و نبایدهای زیادی برای مراقبت های بعد از لیزر موهای زائد وجود دارد که برای اطمینان از یک درمان موفقیت‌ آمیز باید بدانید.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

همه چیز درباره اولین جلسه لیزر موهای زائد

از اینرو ما در ادامه این مطلب به بررسی مراقبت های بعد از لیزر موی زائد پرداخته ایم.

 

بایدها و نبایدهای مراقبت های بعد از لیزر موهای زائد

مراقبت های بعد از لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی
  1. فقط مجاز هستید اصلاح کنید

در طول برنامه درمانی خود از کندن مو، اپیلاسیون، استفاده از موچین، بند انداختن یا هر شکل دیگری از روش های حذف موهای زائد خودداری کنید.

اپیلاسیون، کندن مو، استفاده از موچین یا هر شکل دیگری از روش های حذف موهای زائد به هیچ وجه پس از لیزر موهای زائد توصیه نمی شود.

اپیلاسیون، کندن مو و سایر روش ‌های حذف مو به استثنای اصلاح (البته بلافاصله پس از درمان انجام ندهید) می ‌توانند نتیجه درمان انجام شده را معکوس کند (یعنی فولیکول‌ های موی تحت درمان دوباره رشد می ‌کنند).

  1. قبل از اصلاح مجدد 4-5 روز صبر کنید

چهار تا پنج روز پس از لیزر موهای زائد، می توانید روتین اصلاح فعلی خود را از سر بگیرید. این به پوست اجازه می دهد تا به خوبی پس از درمان بهبود یابد.

  1. از قرار گرفتن در معرض اشعه ماوراء بنفش خودداری کنید

اکیداً توصیه می شود که حداقل دو تا چهار هفته پس از درمان در طول دوره کامل درمان لیزر خود از قرار گرفتن در معرض نور مستقیم خورشید و آفتاب گرفتن خودداری کنید.

پوست شما باید در زمان درمان تا حد امکان روشن باشد زیرا لیزر می تواند رنگدانه های تیره پوست را نیز مورد هدف قرار دهد.

به همین دلیل است که توصیه می ‌شود در ماه‌ های پاییز و زمستان تحت درمان لیزر موهای زائد قرار بگیرید زیرا احتمال کمتری دارد که برای مدت طولانی در بیرون از منزل در معرض اشعه ماوراء بنفش قرار بگیرید.

به یاد داشته باشید که اگر پوست تان پس از درمان و در هفته های بعد از درمان در معرض اشعه های مضر UV قرار گرفت، همیشه از یک ضد آفتاب با SPF بالا استفاده کنید.

  1. به مدت 24 ساعت یا تا زمانی که قرمزی پوست از بین برود از هیچ محصول موضعی بر روی ناحیه تحت درمان استفاده نکنید

پوست ناحیه تحت درمان ممکن است پس از لیزر، قرمز و حساس شود. به این ترتیب، یک قانون مبتنی بر تجربه این است که از مصرف کلیه محصولات موضعی در ناحیه تحت درمان خودداری کنید. با این حال، آلوئه ورا می تواند هر گونه خارش و قرمزی را کاهش دهد.

نکته مهم در مراقبت هاي بعد از ليزر مو

چگونه زيبا شویم

برای بهره بردن هرچه بیشتر از مزایای خنک کنندگی، آلوئه ورا را قبل از لیزر در یخچال بگذارید تا پس از درمان حسابی خنک شده باشد.

اگر در ناحیه صورت تحت درمان لیزر قرار گرفته اید، باید به مدت 24 ساعت از مصرف هرگونه لوازم آرایشی خودداری کنید. اگر مجبور به استفاده از لوازم آرایشی هستید، توصیه می شود سبک باشد و از لوازم آرایشی بر پایه مواد معدنی استفاده کنید.

مراقبت های بعد از لیزر موهای زائد نی نی سایت

  1. لباس های گشاد بپوشید

پوست و فولیکول‌ های موی شما می ‌توانند مقدار معینی گرما را حفظ کنند، بنابراین توصیه می‌ شود برای راحتی خود و به منظور تحریک کمتر پوست، لباس ‌های گشاد بپوشید.

  1. حداقل به مدت 24 ساعت از گرفتن دوش آب گرم، شستشو با آب گرم، رفتن به اتاق بخار و سونا خودداری کنید

پس از لیزر موهای زائد از آب داغ و به طور کل گرما خودداری کنید. ناحیه تحت درمان پس از لیزر حساس خواهد بود، بنابراین بهتر است برای کمک به بهبودی پوست از آب گرم و محیط های گرم و مرطوب خودداری کنید.

  1. لایه برداری کنید

برای کمک به ریزش فولیکول های موی تحت درمان، سه تا پنج روز پس از لیزر، توصیه می شود به آرامی ناحیه تحت درمان را لایه برداری کنید.

  1. از خارش یا مالش ناحیه تحت درمان خودداری کنید

در حالی که این اتفاق نادر است، اما برخی افراد ممکن است پس از لیزر موهای زائد احساس خارش موقتی را تجربه کنند. اگر این عارضه جانبی زود گذر رخ داد، ضروری است که ناحیه مورد نظر را نخارانید، خراش یا مالش ندهید.

خاراندن می تواند منجر به دلمه بستن در اثر خراشیدگی شود که می تواند منجر به زخم شود. همانطور که قبلا ذکر شد، توصیه می کنیم از آلوئه ورا برای کاهش این تحریکات و کمک به تسکین آن استفاده کنید.

 

نگاهی اجمالی به بایدها و نبایدها و مراقبت های بعد از لیزر موهای زائد

مراقبت های بعد از لیزر موی زائد صورت
  • فقط اصلاح کنید. هر شکل دیگری از روش های حذف موهای زائد ممکن است منجر به معکوس شدن درمان لیزر شود.
  • حداقل 4-5 روز قبل از اصلاح مجدد صبر کنید.
  • از قرار گرفتن در معرض اشعه ماوراء بنفش (هم خورشید و هم مصنوعی) خودداری کنید و اگر قرار است در معرض اشعه ماوراء بنفش قرار بگیرید، در هفته های بعد از درمان از محافظ UV استفاده کنید.
  • به مدت 24 ساعت از مصرف لوازم آرایشی در ناحیه تحت درمان خودداری کنید.
  • لباس های گشاد بپوشید.
  • به مدت 24 ساعت از آب داغ اجتناب کنید.
  • سه تا پنج روز پس از درمان، ناحیه تحت درمان را به آرامی لایه برداری کنید.
  • ناحیه تحت درمان را نخارانید یا مالش ندهید. در صورت خارش یا تحریک، از آلوئه ورا برای کمک به کاهش این علائم استفاده کنید.

اگر مایلید بیشتر با لیزر موهای زائد آشنا شوید، به صفحه درمان لیزر موهای زائد ما مراجعه کنید.

همچنین با آمادگی های لازم برای لیزر موهای زائد را در اینجا آشنا شوید.

 

بهترین دستگاه برای لیزر موهای زائد 

اگر به دنبال بهترین دستگاه لیزر بدون درد و با کیفیت بالا در زمینه لیزر موهای زائد هستید، می توانید دستگاه های جدید و مدرن تر را انتخاب کنید. در غیر این صورت با سایر دستگاه های قدیمی، ممکن است متحمل درد و عوارض بیشتری شوید.

اسکلپیون مدیواستار جدیدترین ، موثرترین و بهترین دستگاه لیزر الکساندرایت و بهترین دستگاه لیزر دایود در فرایند لیزر موهای زائد دائمی برای انواع پوست و مو با رنگ های مختلف می باشد.

این دستگاه جدیدترین دستگاه لیزر ۲۰۲۱ بوده و مجهز به TEC (سیستم خنک کننده بسیار قوی) برای تماس با پوست می باشد که می تواند با وجود این قابلیت، توان های بالای لیزر را بدون ایجاد درد و سوختگی روی سطح پوست اعمال نماید.

از مزایای لیزر مدیواستار اسکلپیون می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • قابلیت نفوذ و قدرت جذب بالا در ملانین مو
  • کاهش خطر سوختگی بر روی پوست
  • خنک نگه داشتن پوست برای مدت طولانی تر
  • عمق نفوذ بالا در پوست و افزایش سرعت کلاژن سازی
  • به کارگیری جنبه های ایمنی گوناگون بر روی دستگاه برای حفاظت از بیمار و پزشک
  • قابلیت جذب مناسب توسط رنگدانه ها
  • سیستم اپتیکی واگرا کننده منحصر به فرد پرتو لیزر بلافاصله پس از برداشتن از روی پوست

استفاده از این لیزر جهت درمان مناطق بزرگتر، در مقایسه با سایر دستگاه های لیزر موهای زائد، مدت زمان درمان را تا 75 درصد کاهش می دهد.

دستگاه لیزر اسکلپیون با همکاری دو شرکت فن آوری لیزری بسیار معروف، زایس و مدیو استار ساخته شده.

این دستگاه مخصوص رفع موهای زائد است و با فن آوری های الکس و دایود به بازار پزشکی-زیبایی معرفی شده است. به عبارتی، هیچ دستگاه لیزر دیگری را نمی توانید پیدا کنید که تا این حد تخصصی و ویژه ی رفع موهای زائد طراحی شده باشد.

معایب دستگاه لیزر اسکلپیون

به غیر از رفع موهای زائد، لیزر اسکلپیون برای درمان آکنه و جوش و همچنین درمان ضایعات عروقی بسیار خوب عمل می کند. بر خلاف لیزر های الکس و دایود، لیزر اسکلپیون به جای اینکه تنها رنگدانه فولیکول مو را مورد هدف قرار دهد، عروق تغذیه کننده موی زائد را غیرفعال می کند. به همین دلیل، هیچ لیزر دیگری به غیر از اسکلپیون قادر نیست موها را این چنین ریشه کن کند.

 

بهترین مرکز لیزر موهای زائد در تهران | مرکز لیزر اسکلپیون در تهران

چنانچه به دنبال بهترین مرکز لیزر موهای زائد در شمال تهران ، معرفی بهترین کلینیک لیزر در تهران ، مرکز لیزر پاسداران ، مرکز لیزر الکساندرایت ، مرکز لیزر دایود در تهران ، مرکز لیزر جنب مترو شریعتی ، مرکز لیزر در خیابان شریعتی ، لیزر موهای زائد در شریعتی ، لیزر خیابان شریعتی ، مرکز لیزر مردانه ، بهترین دستگاه لیزر موهای زائد 2019 ، بهترین دستگاه لیزر الکساندرایت و بهترین دستگاه لیزر در بازار هستید به شما مرکز زیبایی خودمان را معرفی می کنیم.

مفتخریم اعلام کنیم مرکز لیزر ما واقع در محدوده شمال تهران (شریعتی ، قلهک ، زرگنده ، دروس ، ظفر ، کدویی ، میرداماد ، تجریش ، فرمانیه ، پاسداران)، خدمات لیزر را توسط دستگاه لیزر مدیا استار اسکلپیون انجام می دهد. این دستگاه جدیدترین و امن ترین دستگاه الکسانداریت برای از بین بردن رشد بیش از حد مو به روشی راحت است. این یک روش درمانی است که موها را به طور دائمی کاهش می دهد.

شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر ، مشاوره و همچنین اخذ نوبت از مرکز زیبایی ما به صفحه تماس با ما مراجعه کنید.


شاد و سلامت باشید.

تحقیق و ترجمه: مینو زرفش

منبع: spamedica

#لیزر_موهای_زائد

#لیزر_موی_زائد

#لیزر_مو

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
به بالای صفحه بردن