فیلر لب به روش روسی

هر آنچه در مورد فیلر لب مدل روسی باید بدانید

فیلر لب مدل روسی

فیلر لب مدل روسی به عنوان یک تکنیک جدید در تزریق ژل لب حسابی شهرت پیدا کرده. از هالیوود دنیای غرب و لس آنجلس گرفته تا ایرانی ها به این مدل علاقه نشان می دهند.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

اگر لب نازک دارید و دوست دارید لب های قلوه ای زیبایی داشته باشید،

اگر ظاهری عروسکی و فانتزی رو دوست دارید،

اطلاعات کامل تزریق فیلر لب به سبک روسی و تفاوت آن با مدل های دیگر اینجاست. لحظاتی با ما بمانید.

فیلر لب مدل روسی
تزریق ژل و فیلر لب مدل روسی نی نی سایت

تزریق فیلر لب مدل روسی چیست؟

 تکنیک تزریق فیلر لب مدل روسی از عروسک های تودرتوی روسی یا ماتروشکا و نقاشی های زیبا از لب های منحصر به فرد آنها الگو گرفته شده است. در این مدل، با حجم اضافی و لیفت وسط لب ها (کمان کوپید (قوس بالای لب)، لب ها شکل قلب می گیرند؛ ضمن اینکه دو طرف لب تقریباً همچنان با صورت در یک راستا هستند. ظاهر لب ها دلچپسب عروسکی اما طبیعی پر و برجسته است.
در تکنیک روسی، کل لب حجم دهی نمی شود بلکه مرکز لب ها تقویت می شوند.


اگر شما هم علاقه مند به تزریق فیلر لب روسی و داشتن لب های عروسکی و فانتزی هستید، می توانید فیلر مدل لب روسی تزریق کنید. در صورت تزریق ژل لب قبلی، باید صبر کنید تا ژل اخیر اثر خود را از دست بدهد. این امر این اطمینان را می دهد که حجم تزریق شده فقط در مرکز لب قرار می گیرد. تناسب مدل دلخواه با سایر اجزای چهره خود رو فراموش نکنید!

فیلم تزریق ژل لب 

تفاوت بین تکنیک استاندارد و تکنیک تزریق فیلر لب مدل روسی چیست؟

 چه تفاوت عمده ای بین تکنیک های پر کننده لب استاندارد و تکنیک تزریق فيلر لب مدل روسي وجود دارد؟
به طور معمول، تکنیک های تزریق پرکننده های لب استاندارد به صورت افقی به لب تزریق می شوند؛ در نتیجه، حجم و اثرات پر کنندگی به طور مساوی در تمام لب پخش می شود.

سه تفاوت تکنیک مدل روسی با مدل طبیعی

  • بر خلاف تزریق استاندارد، در تکنیک فیلر لب مدل روسی پزشک تزریق رو به طور عمودی از پایه لب شروع می کند. اینبار دکتر فیلر لب رو به سمت خارج به سمت حاشیه لب تزریق می‌کند. در واقع، به جای شروع از حاشیه لب و ادامه ی تزریق به سمت داخل، ژل رو از داخل به بیرون تزریق می‌کند.
  • به جای حجم دهی به کل لب ها در مدل استاندارد، تکنیک روسی بر بلند کردن و لیفتینگ از مرکز لب تمرکز دارد. بنابراین، شکل ظاهری آن قلبی خواهد شد.
  • ممکن است برای فیلر لب مدل روسی در مقایسه با روش استاندارد به بیش از یک جلسه نیاز شود. علت آن دقت بالا برای پر کردن تنها یک منطقه خاص از لب است. تزریق فیلر لب مدل روسی از ۳۰ تا ۴۵ دقیقه (شامل بر زمان آمادگی و تزریق) طول می کشد.

کاندید و مزایای تزریق ژل لب مدل روسی

اگر لب بالایی شما باریک و کوچک است، توصیه می کنیم مدل لب روسی رو امتحان کنید. با تزریق این مدل، خط و گوشه بالای لب شما برجسته خواهد شد. همچنین افرادی که لب های عادی و برابری دارند، با برجسته سازی حاشیه بالای لب زیبایی خاصی به لب های خود می دهند.

مدل لب روسی تقلیدی از عروسک ماتروشکا روسی

عروسک ماتروشکا مدل لب روسی
تزریق ژل لب مدل روسی تقلیدی از عروسک ماتروشکا


در این تکنیک خاص، با حجم دهی به محدوده مرکزی، لب‌ها به شکل قلب ظریف و دقیقاً شبیه عروسک روسی در می آیند. در اینجا، لیفت مرکز لب در کانون توجه است.

در مدل روسی، لب شما صاف تر می شود ولی به اندازه ی مدل قلبی برجسته نیست.

ماندگاری تزریق فیلر لب مدل روسی

به طور کلی، پرکننده تزریق فیلر لب روسی به همان اندازه پرکننده های لب استاندارد دوام می آورد. البته ماندگاری ژل لب هیالورونیک اسید HA به طور معمول از ۱۲-۱۸ ماه طول می‌کشد. در حالت میانگین، هر ۶ تا ۹ ماه یکبار، به درمان ترمیمی نیاز دارید.

عکس قبل و بعد از تزریق ژل لب مدل روسی
عکس قبل و بعد از تزریق ژل لب مدل روسی از مرکز شریعتی تهران برکه

چرا تزریق ژل لب روسی بیش از سایر روش‌ها طول می‌کشد؟

به طور معمول تزریق ژل لب مدل روسی به زمانی تقریبا دو برابر سایر روش‌های تزریق ژل نیاز دارد. چرا که رسوب قطرات ژل بین بافت لب زمان بر است. برای لیفت لب در نواحی نزدیک به مرکز لب ذرات فیلر باید به خوبی در لابلای بافت رسوب کند.

کجا می توانم تزریق فیلر لب با متد روسی را انجام دهم؟

 تزریق فیلر لب مدل روسی معمولاً در همان مراکزی انجام می شود که پرکننده های معمولی را نیز تزریق می کنند. با این حال، بسیاری از مکان ها حتی در تهران بزرگ این روش را ارائه نمی دهند. ما یکی از مراکزی هستیم که در تهران – محدوده قلهک شریعتی – تکنیک تزریق فیلر لب به سبک روسی را ارائه می دهیم. برای مشاهده لیست کاملی از روش های درمانی پرکننده لب، به منوی خدمات ما مراجعه کرده و یا با مشاور زیبایی ما مشورت کنید.  

بهترین برند ژل لب کدام است؟

انواع مختلفی از محصولات پر کننده لب وجود دارد. نوع محصول مورد استفاده عمدتاً تحت تأثیر نوع سبک لب مورد نظر شما قرار می‌گیرد.

استاندارترین و بهترین ژل‌ها برای تزریق به لب

در ایران، تزریق ژل لب برای ایجاد انواع مدل ها طبق استانداردهای جهانی انجام می گیرد. بهترین برندهای ژل لب عبارتند از:

ژل‌های هیالورونیک اسیدی HA شامل

ژل‌های هیالورونیک اسیدی ساختاری مشابه با یکدیگر دارند ولی از نظر قوام و غلظت متفاوت هستند. قاعدتاً ژل‌های مختلف شکل متفاوتی به لب می‌دهند. لذا برند ژل را باید طوری انتخاب کنیم که بسته به محل تزریق و اهداف درمانی بهترین دستاورد را داشته باشد. مثلاً ژل‌های رقیق‌تر را می‌توانیم سطحی‌تر تزریق کنیم تا لب را کمی حجیم‌تر نشان دهیم.

یک نکته درباره تزریق برندهای ژل لب در مطب

با توجه به تنوع برندها در بازار مراجعه کنندگان دقت نمایند که پک جلوی خود مراجعه کننده باز شود، بسته دارای لیبل و مجوز بهداشت، آرم مشخصات کالا و تک سی سی باشد. ژل های فله ای و ارزان قیمت 10 سی سی هم در بعضی مراکز و کلینیک ها استفاده می شود که از کیفیت خوبی برخوردار نمی باشد. از جمله عوارض شایع ژل ارزان عفونت، جابجایی و گلوله شدن ژل، بی حسی و مشکلات حرکتی می باشند.

در مرکز زیبایی پوست و مو شریعتی از بهترین برند ژل‌ لب موجود استفاده می شود. با توجه به تنوع برندها و قیمت های متفاوت آن انتخاب برند بستگی به نظر پزشک و بودجه فرد دارد.

عوارض تزریق ژل های ارزان قیمت
چرا ژل ارزان قیمت فله ای تزریق نکنیم

ماندگاری تزریق ژل لب چقدر است؟

 ماندگاری ژل‌ لب به عوامل زیر بستگی دارد:

◊ نوع ژلی که استفاده می‌کنید. مثلاً ژل‌های هیالورونیک اسیدی بین ۶ تا ۹ ماه ماندگاری دارند. ژل‌های نیمه‌دائمی حدود یک تا دو سال ماندگار هستند. ژل‌های دائمی مدت بسیار طولانی‌تری دوام می‌آورند.

◊ برند ژلی که استفاده شده است. شرکت‌های مختلف ژل‌هایی با فرمولاسیون‌های مختلف تولید می‌کنند. برخی از این ژل‌ها مختص تزریق به لب هستند و برخی برای تزریق به نواحی دیگر صورت بهترند.

◊ میزان حجم‌دهی به لب مهم است. حجم‌دهی بیشتر، ترمیم دیرتری نیاز دارد.

◊ متابولیسم بدن شما و شرایط فیزیولوژیک پوست نیز تعیین کننده است. بعضی از افراد متابولیسم سریع‌تری دارند و هیالورونیک اسید تزریق شده خیلی زود جذب بدن می‌شود. اگر شما بدنی با سوخت و ساز بالا دارید به احتمال زیاد ژل تزریق شده مدت زمان کمتری در مقایسه با یک شخص دیگر با سوخت و ساز کمتر باقی خواهد ماند. بنابراین میزان ماندگاری ژل‌ها بسته به متابولیسم بدن و شرایط پوست هر فرد متفاوت خواهد بود.

تفاوت ماندگاری ژل در زیباجویان

پس ماندگاری ژل از فرد به فرد متفاوت است. برخی از مراجعین ما هر ۶ ماه برای ترمیم و تزریق دوباره مراجعه می‌کنند و برخی هم تا ۹ یا ۱۰ ماه نیاز به تزریق دوباره ندارند. پس اگر دوست دارید ژل مدت زمان بیشتری در بدن شما باقی بماند، بهتر است از پزشک خود بخواهید تا برند و نوع مناسبی را انتخاب کند. به طور معمول ژل‌هایی که ماندگاری بالایی دارند بین ۲ تا ۳ سال می‌توانند در ناحیه تزریق شده باقی بمانند.

انتخاب بهترین مدل تزریق ژل لب

ژل لب بسته به محل و نحوه تزریق، اشکال مختلفی در لب ایجاد می‌کند. انواع مختلفی از محصولات پر کننده لب وجود دارد. نوع محصول مورد استفاده عمدتاً تحت تأثیر نوع سبک لب مورد نظر شما قرار می‌گیرد. پزشک با تجربه‌ای را که دید هنری نسبت به این کار دارد انتخاب کنید که نسبت‌ها، شکل‌ها و روندهای ایده‌آل لب را درک کند و با او همکاری کنید تا طرح مناسبی را برای شما بسازد. در جلسه مشاوره درباره برند ژل لب و همچنین شکل لب دلخواه خود با پزشکتان صحبت کنید. شما با انتظارات واقع بینانه خود می توانید به نتایج زیبا و طبیعی دست پیدا کنید. 

انتخاب فیلر مناسب مهم است

فیلر حاوی غلظت‌های مختلفی از اسید هیالورونیک هستند. انتخاب محصول یک گام بسیار مهم برای دستیابی به نتیجه مطلوب است. اگر محصولی با غلظت بالای اسید هیالورونیک به لب تزریق شود، آب زیادی را به سمت خود می‌کشد و یک “رج سفید” غیرجذاب در بالای لب ایجاد می‌کند. هرگز نوع دیگری از فیلر را به غیر از فیلرهای اسید هیالورونیک به لب‌های خود تزریق نکنید. فیلرهای اسید هیالورونیک قابل برگشت هستند و تنها نوع پرکننده‌های پوستی هستند که برای تزریق لب تعیین شده‌اند.
احتمالا درباره وجود این ماده در کرم‌های مخصوص صورت شنیده‌اید و دلیل آن این است که اسید هیالورونیک یک جذب کننده رطوبت است و هدف این است که آب را به سمت خود بکشد. معمولاً ۲-۴ هفته پس از تزریق، اسید هیالورونیک موجود در فیلر آب را از بدن شما خارج کرده و آن را به سمت خود می‌کشد. این ماده فیلر را نرم و حل می‌کند و به همین دلیل پزشکان معمولاً به مراجعه کنندگان می‌گویند حداقل ۲ هفته پس از تزریق منتظر دیدن نتایج مطلوب باشند.

مراقبت های تزریق ژل لب مدل روسی
نکات و مراقبت های تزریق ژل لب مدل روسی

مراقبت‌های بعد از تزریق فیلر لب مدل روسی

قطعا بعد از تزریق، خون رسانی در لب شما افزایش می‌یابد، بنابراین برای کاهش تورم و کبودی از کمپرس یخ استفاده کنید.

تا زمانی که بی حسی از بین نرفته است از خوردن و آشامیدن پرهیز کنید، زیرا لب‌های شما حسی ندارند و ممکن است در هنگام غذا خوردن لب‌های شما دچار گازگرفتگی شده و به لب آسیب برساند.

در روز تزریق از انجام دادن ورزش‌های سنگین بپرهیزید و در گرما و یا سرمای شدید هم قرار نگیرید. فراموش نکنید که نوشیدنی‌های الکلی باعث التهاب و تورم لب‌های شما می‌شود.

اگر جزء افرادی هستید که به راحتی تبخال می‌زنید، این موضوع را حتما قبل از تزریق و در جلسه مشاوره به پزشک خود بگویید و او را در جریان این ماجرا قرار دهید. قطعا برای این مشکل هم راه حلی وجود دارد، پزشک دو هفته قبل از تزریق به شما داروهای پیشگیری کننده تجویز می‌کند تا مشکلی بوجود نیاید. به همین دلایل است که تاکید می‌کنیم مشاوره قبل از انجام کارهای زیبایی بسیار اهمیت دارد و نباید از آن غافل شوید.

پس از دو تا سه هفته فرم واقعی لب‌های خود را می‌بینید و قطعا آن روز خوشحال‌تر و شاداب‌تر به نظر می‌رسید زیرا هم لب‌های شما فرم واقعیش را پیدا کرده و هم خود شما از نتیجه رضایت خواهید داشت. 

عوارض تزریق ژل لب 

در صورتی که عمل تزریق در اماکن معتبر و توسط افراد متخصص صورت پذیرد، تزریق ژل لب غالبا بدون هیچ عوارضی و با موفقیت انجام می‌شود. در غیر این صورت ممکن است در اثر تزریق ژل غیر استاندارد، استفاده از سوزن‌های کثیف یا آلودگی‌های محیطی شاهد بروز عفونت‌های متعدد در لب‌ها باشید.
در نهایت اینکه به جای برجسته شدن لب‌ها باید به درمان عفونت و عوارض ایجاد شده بپردازید. بروز تورم یا خونریزی جزئی پس از تزریق طبیعی است. در این شرایط مصرف آنتی بیوتیک‌ها و دارو‌های مسکن می‌تواند به روند بهبود کمک کند.

قیمت فیلر لب مدل روسی چقدر است؟

هزینه تزریق ژل به عوامل زیادی بستگی دارد. نوع ژل، برند و شرکت سازنده ژل و میزان مورد نیاز برای حجم دهی به لب‌ها از جمله عوامل موثر بر هزینه‌ی نهایی هستند. به عنوان مثال ژل‌های خارجی در مقایسه با نمونه‌های داخلی گران‌تر هستند.
یکی دیگر از فاکتورهای مهم، اجرت پزشک و هزینه‌های مربوط به کلینیک است. لطفاً برای اطلاع از قیمت فیلر لب مدل روسی به صفحه ” تماس با ما ” مراجعه کنید. هزینه نهایی در جلسه مشاوره توسط پزشک بعد از انجام بررسی‌های لازم مشخص می‌شود.

توصیه مرکز زیبایی پوست و مو شریعتی

تصمیم‌گیری در مورد شکل لب باید بر این اساس باشد که چه سبکی برای لب‌های شما مناسب‌تر است. لب افراد با یکدیگر متفاوت است، بنابراین دستیابی به یک ماکت دقیق از شکل لب شخص دیگر بسیار دشوار است. اگر نمی‌دانید چه چیزی برای شما مناسب‌تر است، یک وقت مشاوره بگیرید و با پزشکان ما در مرکز زیبایی پوست و مو شریعتی صحبت کنید. پزشک می‌تواند در مورد اینکه چه شکل و سبکی برای شما مناسب‌تر است شما را راهنمایی کند.

بهترین متخصص تزریق ژل لب مدل روسی تهران
بهترین دکتر مدل لب روسی تهران نی نی سایت

بهترین مرکز تزریق ژل لب روسی در تهران کجاست؟

 امیدواریم تزریق ژل خود را در هر کلینیکی که انجام می دهید، با موفقیت همراه باشد و هیچ گونه عوارضی را تجربه نکنید. اما چنانچه در یافتن بهترین دکتر تزریق ژل در تهران دچار تردید هستید، یا به دنبال تخفيف ژل ژوويدرم یا بهترین دکتر برای تزریق ژل لب هستید، مرکز زیبایی شمال تهران را به شما معرفی می کنیم.

این مرکز زیبایی با بهره گیری از بهترین پزشکان و متخصصین زیبایی و هم چنین بهترین و با کیفیت ترین مواد، افتخار دارد علیرغم تزریق فیلر، کلیه خدمات زیبایی، پوست و مو و لیزر را در محدوده شمال تهران (شریعتی، قلهک، دروس، ظفر، زرگنده، میرداماد، تجریش، فرمانیه، قیطریه، پاسداران) به شما عزیزان ارائه دهد. شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر و همچنین اخذ نوبت از این مرکز به صفحه اصلی مراجعه کنید.

تحقیق و ترجمه: مینو زرفش

منبع: youthhaus

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
به بالای صفحه بردن