فیلر لب عروسکی

تزریق ژل لب عروسکی چگونه است؟ | فیلر لب عروسکی چیست؟

با تزریق ژل لب مدل عروسکی به عروسک های زنده مبدل شوید

تزریق ژل لب عروسکی با بیش از 284 هزار منشن در اینستاگرام و 23.5 میلیون بازدید در TikTok ، در حال حاضر به یکی از جذاب ترین ترند های زیبایی تبدیل شده است. این ژل با استفاده از یک تکنیک تزریق متفاوت نسبت به روش سنتی که برای پر کردن لب ها استفاده می شود ، انجام می شود و در روسیه از سال 2015 ، قبل از اینکه به غرب و سایر کشورها راه یابد از محبوبیت بالایی برخوردار شد و امروز در تمام دنیا محبوب گشته است.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

از آنجایی که مهد این سبک از روسیه منشا گرفته است ، به آن ژل لب روسی نیز اطلاق می شود. پس چنانچه نام ژل لب مدل روسی را شنیده اید ، بدانید که منظور همان ژل لب عروسکی است. در مدل تزریق ژل لب عروسکی ، بر خلاف تزریق ژل لب های معمول ، متخصص پر کننده را به صورت عمودی تزریق می کند که از پایه لب شروع می شود و محصول را به سمت لبه خارجی لب هدایت می کند. به جای شروع از مرز لب و هدایت ژل به داخل ، متخصص محصول را از داخل به خارج هدایت می کند. 

عکس ژل لب مدل عروسکی

تزریق ژل لب عروسکی چیست؟

عکس ژل لب مدل عروسکی

گفته می شود که لب های سبک عروسکی یا روسی از عروسک های تو در توی روسی الهام گرفته شده اند که به آنها ماتریوشکا یا بابوشکا نیز می گویند. لب هایی کاملاً قلبی شکل که کمان کوپید کاملا مشخصی دارند. هدف از مدل ژل لب عروسکی این است که کمان کوپید را برجسته کند و چیزی نزدیک به شکل قلب ایجاد کند و به جای این که حجم بیش از حد در لب ها ایجاد کند ، بیشتر آن ها را مرتفع تر می کند. نتیجه کار ، لب هایی است که شبیه لب های عروسک ماتریوشکا است.  

عکس تزریق ژل لب عروسکی

آموزش تزریق ژل لب مدل عروسکی

ژل لب عروسکی نی نی سایت

از آنجا که نتیجه نهایی لب های عروسکی با شکل ایجاد شده توسط تکنیک تزریق سنتی بسیار متفاوت است ، مشتریان باید اجازه دهند مواد پرکننده قبلی شان به طور کامل از بین برود یا آن را با کمک هیالورونیداز خنثی کنند. فیلر لب مدل عروسکی با تزریق یکپارچه ستون های پرکننده به صورت عمودی در مرز ورمیلیون به لب وارد می شود ، اما در تکنیک سنتی ، تزریق نه به صورت افقی در منطقه ورمیلیون انجام می شود. این تکنیک با نام ” خیمه لب یا  lip tenting” نیز شناخته می شود ، بدین معنا که ستون های پرکننده در حکم چادر یا خیمه عمل می کنند. بدین ترتیب حلقه سفیدی دور لب ایجاد می شود که مرز لب از صورت را کاملا واضح و مشخص می سازد.  

عکس تزریق ژل لب مدل عروسکی

نتیجه نهایی چگونه است؟

عکس تزریق ژل لب عروسکی

تکنیک تزریق ژل لب عروسکی به لب ها ارتفاع می بخشد و هم ظاهر فیلتروم (شیار عمودی میان لب بالا و بینی یا بوسه ‌گاه) را کوتاه می کند و هم فاصله لب پایین تا چانه را کوتاه می کند. این تکنیک کمان کوپید را برجسته می کند و مرز و لبه های لب را بسیار مشخص می کند. در عین حال همه اجزای لب نسبتاً مسطح هستند.  

عکس ژل لب عروسکی

تزریق ژل لب عروسکی چقدر طول می کشد؟

تکنیک تزریق عروسکی بین 30 تا 45 دقیقه طول می کشد که این بازه شامل زمان آماده سازی نیز می باشد.  

ژل لب عروسکی نی نی سایت

فیلم تزریق ژل لب مدل عروسکی | فیلم تزریق ژل لب عروسکی

فیلر لب عروسکی

 

ژل لب عروسکی چه مدت دوام می آورد؟

در صورتی که از خانواده فیلر های ژوویدرم استفاده شود ، بسته به نوع محصول ، پرکننده لب هیالورونیک اسید شما معمولاً بین 6 تا 12 ماه ماندگاری خواهد داشت و هر 3 تا 9 ماه یک بار به تمدید نیاز دارید.  

 

انتقادات وارد به تکنیک تزریق ژل لب عروسکی

عکس تزریق ژل لب مدل عروسکی

مانند هر روش زیبایی جدید ، تزریق ژل لب عروسکی نیز از منتقدان خود بی بهره نیست. دکتر استیون هریس ، یک متخصص زیبایی شناسی شناخته شده بین المللی معتقد است که این تکنیک تزریق می تواند به راحتی باعث مهاجرت (جابجایی) پرکننده شود. وی بر این باور است که تزریق به سمت پایین در مرز ورمیلیون باعث ایجاد سوراخ یا گذر از طریق عضله orbicularis oris (ماهیچه حلقوی دهان) می شود که لب ها را احاطه کرده است و این سوراخ ها باعث می شوند که ماده پر کننده از مرز ورمیلیون به بالای لب تجاوز کند. گرچه در حال حاضر ، هیچ دلیل قطعی بر این ادعا وجود ندارد. پزشکان همچنین اظهار داشته اند که تزریق ژل لب عروسکی به دلیل تعداد تزریقات بیشتر مورد نیاز ، بیش از روش سنتی تزریق پرکننده می تواند منجر به ایجاد درد ، کبودی و تورم در لب شود.  

 

چشم انداز

با توجه به اینکه تعداد کلینیک های موجود که اکنون تزریق پرکننده به سبک روسی یا عروسکی را ارائه می دهند رو به افزایش است و تقاضای واضح مشتریان در شبکه های اجتماعی دیده می شود ، به نظر می رسد که داشتن لب های روسی در آینده ای قابل پیش بینی محبوبیتی صد چندان پیدا کند. با این حال ، نمی توان پیش بینی کرد که سبک لب پرطرفدار بعدی چه خواهد بود و آیا ممکن است الهام گرفته از سبکی روسی یا عروسکی باشد!  

 

آماده اید که تزریق ژل عروسکی را امتحان کنید؟ ??

مرکز تزریق ژل و فیلر قلهک شریعتی مفتخر است که این روش را ارائه دهد. همین امروز با یک تماس یک مشاوره بگیرید تا دریابید آیا این تکنیک برای شما مناسب است یا خیر.  

 

بهترین مرکز تزریق ژل لب عروسکی در تهران کجاست؟

ژل لب مدل روسی قیمت امیدواریم تزریق ژل خود را در هر کلینیکی که انجام می دهید، با موفقیت همراه باشد و هیچ گونه عوارضی را تجربه نکنید. اما چنانچه در یافتن بهترین دکتر تزریق ژل در تهران دچار تردید هستید، یا به دنبال تخفيف ژل ژوويدرم یا بهترین دکتر برای تزریق ژل لب هستید، مرکز زیبایی شمال تهران را به شما معرفی می کنیم.

این مرکز زیبایی با بهره گیری از بهترین پزشکان و متخصصین زیبایی و هم چنین بهترین و با کیفیت ترین مواد، افتخار دارد علیرغم تزریق فیلر ، کلیه خدمات زیبایی ، پوست و مو، و لیزر را در محدوده شمال تهران (شریعتی ، قلهک ، دروس ، ظفر ، زرگنده ، میرداماد ، تجریش ، فرمانیه ، قیطریه ، پاسداران) به شما عزیزان ارائه دهد. شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر و همچنین اخذ نوبت از این مرکز به این صفحه مراجعه کنید.

تحقیق و ترجمه: مینو زرفش

منابع: matacourses و theurbanyou

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
به بالای صفحه بردن