تزریق ژل زیر چشم نی نی سایت

همه چیز درباره فیلر زیر چشم | معرفی دکتر خوب برای تزریق فیلر زیر چشم

فیلر یا پرکننده های درمال، مواد مصنوعی یا طبیعی هستند که به داخل خطوط، چین خوردگی ها و بافت های صورت تزریق می شوند تا ظاهر چین و چروک ها را کاهش داده و پری صورت را که با افزایش سن کاهش یافته است، بازگرداند. به این مواد تزریقی، فیلر های پوستی، ایمپلنت های تزریقی، پرکننده های چین و چروک یا پرکننده های بافت نرم نیز گفته می شود. از فیلر برای رفع خطوط لبخند، لیفت گونه ها، برجسته سازی لب ها، ترمیم اسکار های آکنه و همچنین زیر چشم استفاده می شود که به فیلر زیر چشم مشهور است.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

اکثریت قریب به اتفاق پرکننده ها قابل جذب هستند. بنابراین، بسته به محصول و فرد دریافت کننده، نتایج موقتی را ارائه می دهند که از ماه ها تا چند سال طول می کشد. بعضی از پرکننده ها به صورت دائمی در بازار عرضه می شوند و می توانند تا چندین سال ماندگاری داشته باشند.

در ادامه این مطلب، ما بیشتر بر روی موضوع فیلر زیر چشم متمرکز شده ایم تا چنانچه سوال یا ابهامی دارید در رفع آن به شما عزیزان کمک کنیم.

فیلر زیر چشم چیست؟

فیلر زیر چشم قیمت

فیلر زیر چشم یک روش تزریقی زیبایی است که در آن خطوط ریز، چین و چروک ها، سیاهی، گودی و برآمدگی زیر چشم در کمتر از 30 دقیقه با نتیجه ای که می تواند بین 4 ماه تا بیش از یک سال به طول انجامد، برطرف می گردد.

تزریق فیلر زیر چشم بسیار سریع و آسان است. اما پرکننده های چین و چروک نیز خطرات خاص خود را دارند، از جمله خطر بروز واکنش های آلرژیک و ایجاد برجستگی های ریز در زیر پوست. در بعضی موارد، این برآمدگی ها ممکن است دائمی باشد.

همه نوع چین و چروک و مشکلات دور چشم مناسب درمان با فیلر نمی باشد. کمترین خطرات و بهترین نتایج در نتیجه استفاده صحیح از تزریق حاصل می شود. به همین دلیل شما باید تزریق فیلر زیر چشم را تنها توسط متخصص پوست یا جراح پلاستیک دارای مجوز دریافت کنید.

فیلم تزریق فیلر زیر چشم

هزينه تزريق فيلر زير چشم

هزينه تزريق فيلر زير چشم با توجه به محل و میزان پرکننده به کار رفته متفاوت است. برخی از پزشکان برای ایجاد تقارن بهتر فیلر را به زیر چشم و اطراف گونه تزریق می کنند که به فیلر بیشتری نیاز دارد و قیمت آن را بالاتر می برد.

جدیدترین قيمت تزريق فيلر زير چشم

انواع فیلر برای چروک زیر چشم

فیلر زیر چشم نی نی سایت

انواع مختلفی محصولات پرکننده تزریقی دارای تأییدیه FDA (سازمان غذا و دارو) در بازار وجود دارد که متخصصان و جراحان زیبایی از آن ها استفاده می کنند. به طور کلی، فیلرها بر اساس ماده ای که از آن ساخته شده اند، طبقه بندی می شوند. این نکته ایمنی را همیشه با یاد داشته باشید: همیشه مطمئن شوید که FDA فیلر مورد نظر تان را تأیید کرده است. این گونه فیلرها تنها از طریق یک پزشک دارای مجوز مانند جراح یا متخصص زیبایی در دسترس قرار دارند.

فیلرهای زیر چشم موجود در بازار به شرح زیر می باشند:

اسید هیالورونیک (HA)

اسید هیالورونیک یک ماده طبیعی است که در پوست شما یافت می شود. این ماده به برجسته سازی و آبرسانی پوست کمک می کند. فیلر های HA معمولاً نرم و ژل مانند هستند. نتایج آنها موقتی است و معمولا بین 6 تا 12 ماه یا بیشتر طول می کشند و سپس بدن به تدریج و به طور طبیعی ذرات را جذب کند. اکثر پرکننده های HA همراه با لیدوکائین تزریق می شوند تا در به حداقل رساندن درد و ناراحتی در طول تزریق و بعد از آن کمک کنند. پرکننده های اسید هیالورونیک تأیید شده توسط FDA شامل موارد زیر هستند:

  • محصولات ژوویدرم: Juvéderm XC, VOLUMA, VOLBELLA, VOLLURE
  • محصولات رستیلن: Restylane, Restylane Silk, Restylane Lyft, Restylane Refyne, and Restylane Defyne
  • Belotero Balance

کلسیم هیدروکسیلاپاتیت (CaHA)

هیدروکسیلاپاتیت کلسیم نیز یک ماده طبیعی است که در استخوان های ما یافت می شود. هنگام استفاده در فیلر تزریقی، ذرات کلسیم تقریباً میکروسکوپی بوده و در سافت ژل معلق می شوند. قوام یک پرکننده CaHA به طور معمول غلیظ تر از یک پرکننده اسید هیالورونیک است و به طور معمول نیز ماندگاری بیشتری دارد که در اغلب بیماران حدود 12 ماه است. هیدروکسیلاپاتیت کلسیم همچنین به تحریک تولید کلاژن طبیعی نیز کمک می کند و به طور معمول جهت رفع خطوط و چین و چروک های عمیق تر مورد استفاده قرار می گیرد. فیلر CaHA تأیید شده توسط FDA شامل Radiesse® است.

اسید پلی- اللاکتیک (Poly-L-lactic Acid)

اسید پلی- ال- لاکتیک یک ماده زیست سازگار (به این معنا که استفاده از آن در بدن بی خطر است) و یک ماده زیست تخریب پذیر مصنوعی است. سالهاست که از این اسید در ابزار های پزشکی مانند بخیه های قابل جذب استفاده می شود. محصولات اسید پلی- ال- لاکتیک از لحاظ فنی به عنوان “محرک کلاژن” طبقه بندی می شوند، زیرا مکانیسم اصلی آنها صاف کردن خطوط ریز و کمک به پوست در بازسازی کلاژن طبیعی است (این ژل پرکننده، چند روز پس از درمان از بین می رود). اسید پلی- ال- لاکتیک به طور معمول به منظور درمان چروک های عمیق تر صورت استفاده می شود و نتایج آن می توانند بیش از 2 سال به طول انجامد. فیلر های اسید پلی- ال- لاکتیک مورد تأیید FDA شامل Sculptra® می باشد.

پلی متیل متاکریلات (PMMA)

پلی متیل متاکریلات (PMMA) یک ماده زیست سازگار مصنوعی است که از یک قرن گذشته در مصارف پزشکی به کار گرفته شده است. در پرکننده های پوستی، PMMA شکل یک “میکروسفر” یا یک توپ ریز را تشکیل می دهد، که به طور نامحدود در زیر پوست باقی می ماند تا به پشتیبانی مداوم بپردازد. فیلر های PMMA همچنین حاوی کلاژن، یک ماده طبیعی موجود در پوست هستند که موجب استحکام پوست می شود. پرکننده های PMMA مصوب FDA شامل Bellafill® (که قبلاً با عنوان Artefill شناخته می شد) است.

تزریق چربی اتولوگ (پیوند چربی به صورت)

تزریق چربی اتولوگ تنها نوع تزریق فیلر است که به جراحی نیاز دارد، اما نتایج آن می تواند تا سال های مدید ادامه یابد. در این روش، چربی خود شما به طور معمول با استفاده از لیپوساکشن از ناحیه دیگری برداشته می شود (در واقع اتولوگ به معنی “از همان شخص” است). سپس چربی خالص شده و به صورت تزریق می شود تا به بازگرداندن حجم در گونه ها، شقیقه ها، پلک تحتانی یا سایر نواحی کمک کند. تزریق چربی به طور ایمن و دستیابی به نتایج عالی، مستلزم آموزش های تخصصی است و باید تنها توسط یک جراح زیبایی با تجربه و دارای بورد پزشکی انجام شود.

بهترین برند فیلر زیر چشم

تزریق فیلر زیر چشم نی نی سایت

رستیلن (Restylane) نام تجاری نوعی ژل زیر چشم است که بر پایه اسید هیالورونیک بوده و برای رفع مشکلات زیر چشم از آن استفاده می شود. رستیلن جهت به حداقل رساندن گودی و تیرگی زیر چشم و همچنین رفع خطوط زیر چشم بسیار مناسب است.

اسید هیالورونیک به طور طبیعی در بافت همبند پوست تولید می شود، بنابراین بیشترین استفاده را در پروسیجرهای زیبایی دارد.

تقریباً همه افراد می تواند فیلر رستیلن را دریافت کند زیرا تزریق آن به راحتی انجام می شود و بهبودی سریع حاصل می گردد.

در موارد زیر باید از تزریق رستیلن اجتناب کنید:

  • به پروتئین باکتریایی حساسیت دارید
  • سیستم ایمنی بدن معیوبی دارید
  • رقیق کننده خون مصرف می کنید
  • باردار یا شیرده هستید
  • زیر 21 سال سن دارید

قیمت فیلر رستیلن

هزینه تزریق فیلر رستیلن بسته به کاری که انجام داده اید و تعداد سرنگ های مورد نیاز است می تواند متفاوت باشد. به طور کلی هزینه فیلر رستیلن بر حسب سرنگ محاسبه می شود.

لازم به ذکر است که این نوع درمان تحت پوشش بیمه های درمانی نیست، زیرا تزریق فیلر یک پروسه زیبایی محسوب می شود.

برخی از پزشکان برنامه های تأمین مالی دارند یا به شما امکان پرداخت اقساطی را می دهند.

جهت اطلاع دقیق از هزینه فیلر زیر چشم اینجا کلیک کنید.

مراقبتهای بعد از تزریق فیلر زیر چشم

رفع گودی زیر چشم نی نی سایت

ژل زیر چشم که از سوی سازمان غذا و دارو تأیید شده باشد و توسط یک متخصص خوب و آموزش دیده تزریق شود، معمولاً بی خطر است.

بسته به محصول و نواحی تحت درمان، بلافاصله پس از تزریق فیلر باید متوجه نتایج شوید. برخی از بیماران کبودی و تورم خفیفی را تجربه می کنند، اما این عوارض موقتی هستند و باید طی روزهای بعد از تزریق فروکش کنند. شما می توانید بلافاصله پس از درمان به فعالیت های عادی خود یا محل کار خود برگردید، اما متخصص زیبایی تان ممکن است از شما بخواهد که آن روز را مرخصی بگیرید و از ورزش یا سایر فعالیت های سخت اجتناب کنید.

همچنین به طور روزانه از کرم های ضد آفتاب استفاده کنید. این امر کمک می کند تا ماندگاری فیلر افزایش یابد و در برابر تغییرات رنگ دانه ای پیش التهابی ناشی از سوزن در محل تزریق محافظت شود.

پزشکان معمولاً نسبت به ماساژ ناحیه تزریق شده یا قرار دادن سطح پوست تازه تزریق شده در معرض دمای شدیدا بالا یا پایین (به عنوان مثال استفاده از سونا یا اسکی در هوای سرد) هشدار می دهند.

آنتی هیستامین های بدون نسخه و داروهای ضد التهاب ممکن است به کاهش هرگونه قرمزی یا خارش زیر چشم تان کمک کنند.

اگر متوجه علائم عفونت (تب، چرک یا داغی و التهاب شدید پوست) شدید، به پزشک خود مراجعه کنید.

چنانچه مشکلی در دید یا تنفس دارید، درد قابل توجهی دارید یا علائم دیگری را تجربه می کنید که باعث ناراحتی یا نگرانی تان می شود، در صورت نیاز به فوریت های پزشکی مراجعه کنید.

عوارض ژل زیر چشم

قیمت تزریق فیلر زیر چشم

به طور کل، بروز عوارض تزریق فیلر زیر چشم بسیار کم است به این حال در برخی از افراد، بروز پیامدهای زیر رویت شده است. طبق گفته انجمن جراحان آمریکا، عوارض جانبی معمول زیر – که احتمال رخ دادن آنها در محل تزریق وجود دارد – می توانند به صورت آنی بروز پیدا کنند، اما معمولاً طی 7 تا 14 روز از بین می روند:

  • قرمزی
  • تورم
  • درد
  • کبودی
  • خارش
  • بثورات پوستی

عوارض جانبی نادر

اگرچه عوارض جانبی زیر کمتر شایع هستند، اما باید از آنها آگاهی داشته باشید:

  • عفونت
  • آسیب به رگ های خونی
  • حرکت پرکننده از یک منطقه به منطقه دیگر
  • گرانولوماس، نوعی واکنش التهابی به پرکننده
  • نشت فیلر زیر چشم از محل تزریق به بیرون
  • مرگ بافت، مجددا به دلیل مسدود شدن جریان خون
  • تشکیل ندول در اطراف محل تزریق، که ممکن است نیاز به برداشتن با جراحی داشته باشد
  • کوری، که با تزریق پرکننده به شریان اصلی ایجاد می شود و جریان خون به چشم را مسدود می کند.

ملاحظات امنیتی فیلر زیر چشم

هزینه تزریق فیلر برای گودی زیر چشم

با وجودی که تزریق فیلر زیر چشم کاملاً ایمن و بی خطر است ، اما انجام این مراحل می تواند به ایمنی شما کمک کند:

  • برای تزریق پرکننده به یک پزشک متخصص دارای مجوز، آموزش دیده و با تجربه پزشکی (یک متخصص پوست یا جراح پلاستیک) مراجعه کنید.
  • این پروسیجری است که باید در یک مرکز پزشکی انجام شود، نه در خانه یا در یک سالن زیبایی.
  • در مورد تجربه پزشک تان با نوع خاصی از پرکننده ای که انتخاب کرده اید، مشورت کنید. هرچه تجربه او در استفاده از محصول مدنظر تان بیشتر باشد، بهتر است.
  • فیلر زیر چشم را به صورت آنلاین خریداری نکنید. این موارد تنها توسط یک ارائه دهنده پزشکی قابل ارائه است.
  • پرکننده ها باید در بسته بندی های باز نشده قرار گرفته و دارای برچسب سرنگ باشند. برای اطمینان از سرنگ، آن را به دقت بازرسی کنید.
  • اطمینان حاصل کنید که ماده تزریق فیلر برای سیاهی دور چشم یا گودی زیر چشم مورد تأیید سازمان غذا و دارو باشد.
  • از خطرات و عوارض جانبی احتمالی فیلر زیر چشم آگاه باشید.
  • اگر می دانید که به هر یک از ترکیبات پرکننده (مانند کلاژن) حساسیت دارید، از تزریق آن خودداری کنید.
  • پزشک خود را از مصرف تمام داروها و مکمل های تان آگاه سازید. برخی از داروها ممکن است با مواد موجود در پرکننده ها اثر متقابل داشته و یا بر توانایی لخته شدن خون شما اثر بگذارند

عوامل خطر فیلر زیر چشم

ژل زیر چشم قیمت

در موارد زیر از تزریق فیلر زیر چشم خودداری کنید:

  • به هر دلیلی پوست تان ملتهب است (به عنوان مثال، در صورت وجود بثورات، آکنه فعال، کهیر و غیره)
  • به هر یک از ترکیبات پرکننده حساسیت دارید (برچسب آن را مطالعه کنید)
  • دارای یک اختلال خونریزی هستید
  • باردار هستید، در دوران شیردهی به سر می برید و یا زیر 18 سال سن دارید (در گروه های سنی جوان تر، ایمنی تزریق فیلر مورد مطالعه قرار نگرفته است)
  • پوست تان مستعد ابتلا به جای زخم و اسکار است (به عنوان مثال، مبتلا به کلوئید یا رشد بیش از حد بافت اسکار هستید

بهترین دکتر برای تزریق فیلر در تهران

تزریق ژل زیر چشم نی نی سایت

تزریق فیلر زیر چشم با کمک یک ارائه دهنده مجرب و باتجربه می تواند نتایجی طبیعی برای شما رقم زند و به شما کمک کند نسبت به ظاهر خود اعتماد به نفس بیشتری داشته باشید.

بسیار خرسندیم اعلام کنیم که مرکز زیبایی شمال تهران با بهره گیری از بهترین پزشکان و متخصصین زیبایی و هم چنین بهترین و با کیفیت ترین مواد، افتخار دارد علیرغم تزریق فیلر، کلیه خدمات زیبایی، پوست و مو و لیزر را در محدوده شمال تهران (شریعتی، قلهک، دروس، ظفر، زرگنده، میرداماد، تجریش، فرمانیه، قیطریه، پاسداران) به شما عزیزان ارائه دهد. شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر و همچنین اخذ نوبت از این مرکز به این صفحه مراجعه کنید.

شاد و زیبا باشید.

تحقیق و ترجمه: مینو زرفش

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
به بالای صفحه بردن