فواید تزریق فیلر

10 تا از متحول کننده ترین و بهترین فواید تزریق ژل

هر وقت به آینه نگاه می کنید ، به نظر می رسد که خط جدیدی ظاهر شده است. صورت خود را دستی می کشید و تعجب می کنید که از چه مدت قبل صورت تان مانند یک منظره بیابانی خشک و بی آب و علف پوشیده از چین و چروک شده است. خوشبختانه می توانید با کمک پرکننده های پوستی از این امر جلوگیری یا آن را متوقف کنید.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

تزریق مواد پرکننده (همان ژل یا فیلر) محبوبیت فزاینده ای پیدا کرده است زیرا می تواند علائم شایع پیری را به سرعت کاهش دهد. خواه قصد دارید با چین و چروک و خطوط ظریف ، و چه با مناطق فرورفته یا حتی لب های نازک خود مقابله کنید ، می توانید از مواد پرکننده برای درمان آنها استفاده کنید.

همه عوامل از سن و سال گرفته تا عوامل محیطی می تواند بر ایجاد چین و چروک تاثیر داشته باشند. اگر شانس این را داشتید که زمان را به عقب برگردانید چه می کردید؟ شاید قدر پوست تان را بیشتر می دانستید! اما پرکننده های پوستی به شما کمک می کنند تا بالاخره زمان را به عقب برگردانید. در ادامه درباره فواید تزریق ژل بیشتر بدانید!

در اینجا 10 مزیت تزریق ژل که زندگی شما را تغییر می دهد ، آورده شده است.

 

با افزایش سن سر و کله چین و چروک ها پیدا می شود!

فواید تزریق ژل خط خنده

با افزایش سن ، خاصیت ارتجاعی پوست کاهش می یابد و منجر به افتادگی پوست می شود. همچنین خطوط لبخند یا خنده در اطراف بینی و دهان شما ایجاد می کنید.

یکی دیگر از نتایج غیر قابل اجتناب از پیری ، شیارها – یا خطوط اخم واقع در پیشانی شما است. پس آن ، خطوط گلابلا پدیدار می شوند ، خطوطی که بین ابروهای شما قرار دارند و به خطوط یازده نیز معروف اند.

همه اینها در نتیجه چیست؟ تنها یک چیز: پوست شما جوانی و شادابی خود را از دست می دهد.

اما چرا دقیقاً همه این اتفاقات می افتد؟

از آنجا که دیگر پوست به اندازه کافی رطوبت و حجم دهنده پوست طبیعی ، از جمله اسید هیالورونیک تولید نمی کند ، بنابراین چین و چروک و خطوطی روی صورت تان پدیدار می شود ، روی همان پوستی که قبلا جوان به نظر می رسید.

 

پرکننده های پوستی چه هستند؟

فواید تزریق ژل زیر چشم

خوشبختانه امروز می توانید با بازیابی اسید هیالورونیک از دست رفته ، علائم و نشانه های پیری را کاهش دهید. دقیقاً به همین دلیل است که امروزه اکثر فیلر های پوستی موجود بر پایه اسید هیالورونیک ساخته شده اند.

این اسید به شدت به آب متصل می شود. سپس ، هنگام تزریق ، پوست شما را آبرسانی و نرم می کند و به آن حجم می دهد تا ظاهری شاداب و جوان داشته باشد.

یکی دیگر از انواع محبوب پرکننده ، پرکننده زیست تحریک است که همچنین موثر شناخته می شود. آنچه در مورد اسیدهای هیالورونیک و پرکننده های زیست تحریک امروزی بسیار جالب است ، ارائه نتایج قابل پیش بینی و کاملا سازگار است.

علاوه بر این ، بیشتر مواد پرکننده دارای لیدوکائین هستند ، یا می توان لیدوکائین را به آنها اضافه کرد. مزیت لیدوکائین این است که باعث کاهش قابل توجه درد و ناراحتی در هنگام تزریق فیلر می شود.

 

فواید تزریق ژل | فواید تزریق فیلر

  1. فواید تزریق ژل : نتایج فوری و بدون دوران نقاهت

آیا می دانید یکی از بزرگترین خواص تزریق فیلر چیست؟ این که نتایج فوری را ارائه می دهند. به بیان دیگر ، پس از تزریق مواد پرکننده ، به زودی متوجه تغییر شکل ظاهری خود خواهید شد.

علاوه بر این ، شما نگران زمان بهبودی نخواهید بود مانند آنچه بعد از جراحی پلاستیک انجام می دهید. در واقع ، بسته به تعداد مناطق نیاز به تزریق ، می توانید فقط در 10 دقیقه درمان فیلر را انجام دهید. سپس ، می توانید کارهای روزمره خود را ادامه دهید یا حتی به کار خود برگردید.

در حقیقت ، گاهی اوقات فرآیند تزریق فیلر به عنوان “لیفت صورت در وقت ناهاری” توصیف می شود.

عوارضی که ممکن است در نتیجه درمان با پرکننده تجربه کنید ، ناچیز است. کمی تورم یا قرمزی در نزدیکی محل تزریق طبیعی است. حتی در این صورت ، این تورم و قرمزی باید طی چند ساعت یا یک روز از بین برود. در ضمن می توانید به راحتی با آرایش آن را بپوشانید.

ممکن است معمولاً کبودی را تجربه کنید ، اما با پیروی از دستورالعمل های پزشک قبل از تزریق فیلر و بعد از تزریق فیلر می توانید از این امر جلوگیری کنید.

  1. فواید تزریق ژل : اثرات طولانی مدت

با این حال ، یکی دیگر از مزایای مواد پرکننده ، نتایج ماندگاری است که پس از دریافت آنها لذت خواهید برد.

در اکثر موارد ، به مدت حدود یک سال جوان تر و زیبا تر به نظر می رسید. با این حال ، ممکن است بخواهید در مدت چهار تا شش ماه پس از درمان اولیه خود ، برای یک قرار ملاقات دیگر مراجعه کنید.

به نفع شماست که نتایج پرکننده خود را حفظ کنید. شما می توانید این کار را با تعیین وقت بعدی برای درمان قبل از اینکه پرکننده شما قادر به متابولیسم کامل باشد ، انجام دهید.

  1. فواید تزریق ژل : برای پوست مفید است

بیشتر پرکننده ها دارای یک مؤلفه طبیعی پوست هستند که به پوست کمک می کند – به ویژه برای افرادی که به تزریق مواد پرکننده علاقه مند هستند.

اسید هیالورونیک موجود در مواد پرکننده ماده ای است که به طور طبیعی در پوست وجود دارد. بنابراین ، وقتی به پوست تزریق می شود ، برای زیر پوست شما طبیعی تلقی می شود.

  1. فواید تزریق ژل : نتایج نامحسوس

اگر تصمیم دارید پرکننده های پوستی را دریافت کنید ، باید بدانید که نتایج به دست آمده کاملا نامحسوس و طبیعی هستند. این دقیقاً همان چیزی است که شما می خواهید اگر مانند اکثر افراد باشید.

به هر حال ، چه کسی صادقانه می خواهد بعد از درمان مانند یک فرد کاملا متفاوت از آنچه بوده ، به نظر برسد؟ شما به سادگی باید خواستار این باشید بهترین نسخه از خود باشید.

با کمک پرکننده های پوستی ، اکثر مردم حتی متوجه نمی شوند شما چه کاری انجام داده اید. تنها چیزی که آنها متوجه خواهند شد این است که شما به نظر شگفت انگیز می رسید.

  1. فواید تزریق ژل : تقویت اعتماد به نفس

فواید تزریق فیلر

وقتی صحبت از فواید تزریق فیلر در میان باشد ، این یک هیچ سختی و دشواری ندارد.

افرادی که مواد پرکننده دریافت می کنند به طور کلی اعتماد به نفس خود را بعد از درمان بهبود می بخشند. آنها به سادگی از ظاهر و حسی که فیلر در صورت شان ایجاد کرده بسیار خوش شان می آید. با تزریق فیلر توسط یک متخصص زیبایی با تجربه می توانید به نتایج طبیعی شگفت انگیزی نیز دست پیدا کنید و عاشق ظاهری باشید که قبلاً نداشته اید.

  1. فواید تزریق ژل : پر شدن صورت

هرچه سن تان افزایش می یابد ، پوست تان کلاژن و چربی بیشتری از دست می دهد. به عبارت دیگر ، شما حج و پری صورت خود را از دست می دهید.

صورت سالم و جوانی که به آن عادت کرده اید حال جای خود را به صورتی توخالی و پر از چین و چروک های واضح می دهد که همگی نشانه های بارز افزایش سن محسوب می شوند. خوشبختانه مواد پرکننده با ایجاد حجم در زیر پوست به شما کمک می کنند تا این مشکلات را رفع کنید.

در پایان ، شما با گونه های پرتر و همچنین چین و چروک های صورت کمتری روبرو خواهید شد – شما نمی توانید این مسئله را به طور کامل شکست دهید.

  1. بوتاکس فواید تزریق ژل را تکمیل می کند

به دنبال مزیت دیگری برای استفاده از مواد پرکننده هستید؟ بوتاکس فواید تزریق ژل را تکمیل می کند!

به دنبال مواد پرکننده ، ممکن است متوجه شوید که چین و چروک صورت شما به ویژه در پیشانی و گلابلا عمیق تر است. یا شاید متوجه خطوط عمودی اطراف دهان خود شوید.

در این شرایط ممکن است بخواهید تزریق بوتاکس دریافت کنید. این محصول به طور موقت فعالیت عضلاتی که مسئول ایجاد چین و چروک های عمیق هستند و همینطور خطوط اخم شما را کاهش می دهد. بوتاکس مناسب برای مقابله با آن خطوط و چین و چروک هایی است که پرکننده های پوستی قادر به از بین بردن شان نیستند.

تفاوت بوتاکس و ژل | بوتاکس بهتر است یا ژل ؟!

با استفاده از ترکیب قدرتمند فیلر و بوتاکس ، به راحتی می توانید جراحی مانند لیفت صورت را برای چند سال تأخیر بیندازید یا حتی از آن اجتناب کنید.

  1. فواید تزریق ژل لب

فواید تزریق ژل

البته مواد پرکننده فقط برای پر کردن چین و چروک و گونه ها مناسب نیستند. پر کننده ها می توانند برای لب های شما معجزه کنند.

از لبهای نازک خسته شده اید؟ پرکننده ها می توانند لب های شما را پرتر و سکسی تر جلوه دهند. و در عین حال ، چین و چروک های آزار دهنده را در اطراف دهان آزاد می کند.

با استفاده از پرکننده های پوستی ، سرانجام می توانید احساس خودآگاهی را در مورد لب های خود متوقف کنید. در واقع ، لب های شما ممکن است به یکی از ویژگی مورد علاقه صورت تان تبدیل شوند.

فقط مطمئن شوید که نزد یک پزشک زیبایی باتجربه پر کننده های لب را دریافت کنید تا تجربه ای بی خطر و نتیجه ای طبیعی به دنبال داشته باشید.

  1. فواید تزریق ژل : با اسکار خداحافظی کنید

یک مزیت عمده در خصوص پرکننده ها این است که می توانند جای زخم ها را بهبود ببخشند.

مثلاً اگر سالها برای مخفی نگه داشتن جای زخمهای ناخوشایند ناشی از آکنه ، آرایش کرده اید ، این یک معضل بزرگ است. پزشک می تواند به شما کمک کند تا تعیین کنید آیا پرکننده های پوستی گزینه ای برای درمان جای زخم های شما هستند یا خیر.

  1. فواید تزریق ژل : کلاژن خود را تقویت کنید

آخرین و نه کم اهمیت ترین فواید تزریق ژل این است که پرکننده های تحریک کننده زیست زیست محیطی ، مانند Radiesse و Sculptra ، موجب تحریک ساخت کلاژن طبیعی توسط بدن می شوند.

یکی از عوامل عمده پیر شدن پوست ناشی از افزایش سن این است که تولید کلاژن کاهش می یابد. اگر فردی آسیب های ناشی از آفتاب فراوانی نیز داشته باشد ، این روند حتی سرعت بیشتری نیز می گیرد.

کلاژن یکی از عناصر اساسی در ساخت پوست است. هنگامی که کلاژن در نهایت تجزیه می شود ، علائم پیری بیشتر جلوه می کند. این شامل داشتن پوستی خشن و چین و چروک است.

انواع فیلر صورت : بهترین فیلر صورت کدام است؟ | معرفی بهترین ژل تزریقی صورت

با این وجود پرکننده های پوستی می توانند به بدن شما کمک کنند تا کلاژن خود را بیشتر تحریک کند ، دقیقاً مانند پوست یک فرد جوان تر. این به روشی طبیعی و پوستی جوانتر و با ظاهری سالم تر منجر می شود.

 

انتخاب درست

فواید تزریق فیلر

مطمئن نیستید که آیا فیلرهای پوستی انتخاب درستی برای شما هستند؟ با یک مشاوره جامع با یک متخصص زیبایی با تجربه شروع کنید. برای مشاوره کلیک کنید.

در طول مشاوره ، اهداف زیبایی شناختی و نیازهای مراقبت از پوست شما مورد بحث و ارزیابی قرار می گیرد و یک برنامه سفارشی برای دستیابی به نتایجی طبیعی و شگفت انگیز تدوین می شود.

طیف گسترده ای از پرکننده های پوستی در دسترس است ، بنابراین یک پزشک باتجربه به شما کمک می کند تا انتخاب مناسبی را برای نیازهای فردی خود انجام دهید.

 

ما می توانیم به شما کمک کنیم

ما در زمینه جوان سازی صورت و درمان های زیبایی زیادی را ارائه می دهیم.

هدف ما بازگرداندن توازن حجم و خطوط لازم برای ایجاد ظاهری جوان و طبیعی است. ما همچنین می توانیم به شما کمک کنیم پوستی صاف و یکنواخت که سالها – حتی دهه ها – پیش داشتید را بازیابی کنید.

شما با کمک ما می توانید علائم پیری را به راحتی کاهش دهید. البته ، شما نمی توانید روند پیر شدن را در خود متوقف کنید ، اما می توانید با پرکننده های پوستی به نتایج طبیعی دست یابید تا احساس زیبایی و اعتماد به نفس بیشتری داشته باشید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد اینکه چگونه می توانیم ظاهر شما را جوان تر و شاداب تر سازیم با ما در تماس باشید.

شاد و زیبا باشید…

تحقیق و ترجمه: مینو زرفش

منبع: hamiltonpalmbeach

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
به بالای صفحه بردن