عوارض تزریق ژل ب لب

عوارض ژل لب | آیا فیلر لب عوارض دارد

تزریق ژل لب: عوارض ژل لب که ممکن است ندانید!

عوارض ژل لب روسی

این که آیا شما به نمونه کارهایی که متخصصان حیطه زیبایی در شبکه های اجتماعی شان به اشتراک گذاشته اند ، اعتماد می کنید ، تنها یک طرف ماجرا ست. ظهور اخیر مواد پرکننده تزریقی هوشمندانه تر یا ارتقای کلی استاندارد های جهانی زیبایی ، یک چیز را به وضوح اثبات می کند: معیار های زیبایی دگرگون شده و لب های پر و برجسته رسما زیباتر در نظر گرفته می شوند. اما پشت وسواس جمعی ما چیست؟ متخصص پوست و زیبایی ما در مرکز تزریق فیلر شمال تهران می گوید: “لب های پر و زیبا می تواند چهره را جوان تر نشان دهد و حتی باعث بهبود کاهش اضطرار در مصرف لوازم آرایشی می شود. و این که یک واقعیت ساده وجود دارد و آن این است که لب های برجسته و قلوه ای در عکس های سلفی و یا زندگی واقعی واقعا جذاب تر هستند.” اما همانطور که اشاره شد ، این تنها یک بعد ماجرا است. از نقطه نظری دیگر ، تزریق فیلر می تواند با پیامدهایی همراه باشد که تحت عنوان عوارض ژل لب شناخته می شود. از اینرو ما در این مطلب سعی کرده ایم بیشتر بر موضوع عوارض تزریق ژل لب تمرکز کنیم تا چنانچه در صدد انجام این کار هستید ، از قبل با همه مزایا و معایب آن آشنایی داشته باشد.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

آیا ژل لب برای شما مناسب است؟

عوارض ژل لب نی نی سایت

برای پاسخ به این سوال ، ابتدا باید از خود بپرسید که چرا می خواهید ظاهر لب های خود را تغییر دهید. شما نباید تحت این روش قرار بگیرید مگر اینکه واقعاً بخواهید ظاهر تان را بهبود ببخشید.

اگر برای خوشحال کردن شخص دیگری یا برای این که از نظر سایرین ایده آل به نظر برسید ، تزریق ژل لب را در نظر گرفته اید ، شاید لازم است تجدید نظر کنید.

همچنین ، داشتن انتظارات واقع بینانه از نتیجه این عمل بسیار مهم است. ژل لب ممکن است لب های شما را برجسته تر و پرتر کند ، اما هنگامی که از مطب پزشک بیرون می روید همچنان خودتان خواهید بود.

پزشک می تواند در مورد جوانب مثبت و منفی تزریق ژل لب شما با شما صحبت کند و به شما کمک کند تصمیم بگیرید کدام تکنیک یا محصول انتخابی برای شما مناسب تر است.

قبل از انجام عمل تزریق لب باید از سلامتی خوبی برخوردار باشید. در این خصوص لازم است یک فرد غیر سیگاری باشید. در صورت ابتلا به موارد زیر ممکن است کاندیدای مناسبی برای تزریق به شمار نروید:

  • یک عفونت فعال مانند تبخال در اطراف دهان
  • دیابت
  • لوپوس
  • مشکلات مربوط به لخته شدن خون

اگر در گذشته دچار تبخال (هرپس دهانی) شده اید ، باید قبل از انجام این تزریق به پزشک خود اطلاع دهید. اگر آلرژی شناخته شده ای دارید یا به لیدوکائین حساسیت دارید نیز قبل از انجام این عمل به پزشک خود اطلاع دهید. همچنین ، در مورد هرگونه دارویی که مصرف می کنید ، از جمله داروهای بدون نسخه و مکمل های گیاهی نیز به پزشک خود اطلاع دهید.

خطرات و عوارض تزریق ژل لب

عوارض ژل لب رووفیل

معمولا عوارض ژل لب هیالورونیک اسید موقتی است و قاعدتا باید فقط چند روز ادامه داشته باشد. عوارض تزریق ژل لب موقت ممکن است شامل موارد زیر باشد:

  • خونریزی از محل های تزریق
  • تورم و کبودی
  • قرمزی و حساسیت به لمس در محل تزریق
  • فعال سازی مجدد تبخال یا تاول های تب (هرپس سیمپلکس) روی لب ها یا ناحیه اطراف لب ها

عوارض جانبی جدی تر یا خطرات ممکن است شامل موارد زیر باشد:

  • تورم یا کبودی شدید و طولانی مدت به مدت یک هفته تا 10 روز
  • عدم تقارن لب ها (قسمت های لب ها اندازه های مختلفی دارند)
  • برآمدگی و بی نظمی در لب ها
  • عفونت
  • تزریق در رگ خونی که باعث از بین رفتن بافت می شود
  • زخم ، اسکار یا سفت شدن لب
  • واکنش آلرژیک که باعث قرمزی ، تورم یا خارش در اطراف لب ها می شود

اگر تورم شدید یا تب دارید سریعاً با پزشک خود تماس بگیرید. لازم به ذکر است که هیچ یک از عوارض ژل لب دائم نمی باشد.

با این حال ، این مسائل کمتر در رسانه ها پرداخته می شود و یا گاهی اصلا پرداخته نمی شود ، اما وظیفه انسانی ایجاب می کند که در کنار تعاریف و تماجید ، در مورد عوارض تزریق فیلر به لب نیز سخن گفته شود. متخصص زیبایی ما ، شما را از یک نکته منفی آگاه می کند: “وقتی شما لبها را به طور مكرر بزرگ می كنید – یعنی آنها را تا حد ممكن پمپ می كنید – ماده پر كننده می تواند به عنوان یک منبسط كننده بافت عمل كند ، پوست را به طور دائمی كشش دهد ، و هنگامی که مواد پر كننده اثر خود را از دست داد ، لبها آویزان شده و فرم شان را از آنچه در ابتدا بود بد شکل تر می کند.” وی همچنین اضافه می کند ، از آنجا که این به عنوان یک خطر یا عارضه همچون تورم ، کبودی یا توده برجسته در هیچ یک از منابع ذکر نشده است – – پزشکان به ندرت در مورد مشکلات طولانی مدت احتمالی همچون این با بیماران بحث می کنند. اگر در اثر تورم بیش از حد معمول لب های تان شل شود ، تنها راه حل جراحی لب است – یعنی اصلاح پوست اضافی ، که باعث ایجاد زخم های قابل توجهی می شود.

وقتی صحبت از تزریق ژل لب می شود ، چه میزان ژل ، بیش از حد در نظر گرفته می شود؟ پزشک زیبایی ما این را به آناتومی فردی شما وابسته می داند. اما در کنار این فاکتور مهم ، یک متخصص پوست یا یک جراح خوب نیز به واسطه یک چشم تیزبین و احساس خویشتنداری که دارد قادر به ارزیابی گنجایش بالقوه لب شما خواهد بود و بر این اساس تزریق می کند. مراجعه نزد یک پزشک خوب واقعاً یک نعمت است ، زیرا به نظر می رسد توانایی قضاوت ما در خصوص تزریق فیلر لب تا کنون بسیار سطحی بوده است. متخصص زیبایی ما می گوید: “من با جوانان امروزی مختلفی مواجه شده ام که برای تزریق ژل لب نزد من می آیند و می گویند که می خواهند” طبیعی به نظر برسد “، اما سپس عکس هایی از لب هایی را نشان می دهند که خیلی پر شده اند. مساله این است که آنها اینقدر عکس های افراد با لب های برجسته را در رسانه های اجتماعی مشاهده می کنند ، که رفته رفته داشتن چنین فرم لب هایی برای شان طبیعی می شود و باعث می شود لب های کاملاً مناسب آنها در مقایسه با دیگران خیلی کوچک و باریک به نظر برسد.”

اما جوانان تنها کسانی نیستند که تب قلوه ی بودن لب ها را در سر دارند. بدترین تزریق بیش از حد ژل لبی را دکتر مرکز ما تا به حال دیده است بر روی صورت یک زن تاجر 65 ساله بوده است. بعد از اینکه پزشک قبلی به او توصیه کرده بود هر چهار ماه یک بار ژل لب بزند ، این بیمار برای تزریق مجدد ژل پس سه ماه به مرکز ما مراجعه کرد. دکتر به او گفت: ” از نظر زيبايي ، فكر كردم لب هايش به اندازه كافي بزرگ هستند و حتي فکر کردم ممكن است برای این مراجعه کرده که حجم آنها را كاهش دهد ، اما مهمتر از آن ، بدون اين كه جريان خون در منطقه را به خطر بياندازم ، نمي توانستم به راحتي ژل را تزريق كنم. لب های او بسیار سفت و محکم شده بود و تحت این شرایط تزریق ژل ، بر خلاف رسالت پزشکی من بود. مد ، ترند ها و اطلاعات غلط گاهی می توانند بسیار قدرتمند و مخرب باشند. “

این داستان موجب سوء تفاهم در شما نشود: پزشک متخصص ما مانند اکثر هم صنفان خود ، طرفدار برجسته بودن لب است. وی در این رابطه می گوید: “این یکی از پروسیجر های مورد علاقه من است و برای بیماران نیز بسیار رضایت بخش است امنا در عین حال وظیفه انسانی خود می دانیم تا افراد را با همه مزایا و البته معایب این روش آشنا کنم.”

ختم کلام این که لب هایی که به درستی و اصولی تزریق شوند ، می توانند در زمره زیبایی قرار گیرند. به همین دلیل بسیار مهم است که شما یک انژکتور (فردی که عمل تزریق را انجام می دهد) دارای مجوز را پیدا کنید که نه تنها در مورد زیبایی های این روش ، بلکه در مورد تمام خطرات آن با شما گفتگو کند و به بیان دیگر تنها سود آن را برای خود در نظر نگیرد.

بهترین دکتر برای تزریق فیلر

عوارض تزریق ژل لب نی نی سایت

امیدواریم این مطلب توانسته باشد تمامی ابهامات شما عزیزان را درباره بهترین مارک ژل تزریق لب مرتفع ساخته باشد. چنانچه در فکر تزریق ژل لب هستید ، به شما مرکز زیبایی مان واقع در محدوده شمال تهران (شریعتی ، قلهک ، دروس ، ظفر ، زرگنده ، میرداماد ، تجریش ، فرمانیه ، قیطریه ، پاسداران) را معرفی می کنیم.

این مرکز زیبایی ، با بهره گیری از بهترین پزشکان و متخصصین زیبایی و هم چنین بهترین و با کیفیت ترین مواد، افتخار دارد علیرغم تزریق ژل و فیلر ، کلیه خدمات زیبایی، پوست و مو، و لیزر را به شما عزیزان ارائه کند. شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره فیلر به این صفحه مراجعه کنید.

امیدواریم این مطلب توانسته باشد اطلاعات مفیدی به شما عزیزان ارائه کند.

تحقیق و ترجمه: مینو زرفش

منابع:

https://www.allure.com/story/hidden-side-effect-lip-injections

https://www.webmd.com/beauty/cosmetic-procedures-lip-augmentation#1

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
به بالای صفحه بردن