بهترین مارک ژل لب نی نی سایت

بهترین ژل برای تزریق لب چیست؟

امروزه تزریق ژل لب تقریباً به اندازه رنگ کردن موهای سر معمول و شایع شده است. اما بگذارید به شما یادآوری کنم که تزریق فیلر لب یک پروسیجر زیبایی واقعی است که در صورت انجام نادرست خطرات واقعی هم به دنبال دارد. و به طور قطع اکنون در حال مطالعه این مطلب هستید ، دوست دارید خطوط لب خود را برجسته تر کنید و سرانجام آن لب های چاق و چله ای را که همیشه آرزویش را داشتید را داشته باشید. از اینرو توصیه می کنم پیش از هر اقدامی کمی وقت بگذارید و همه حقایق را درباره تزریق ژل لب بررسی کنید (کلیک کنید). سپس چنانچه همچنان برای تزریق ژل لب مصمم هستید ، این مطلب را تا انتها مطالعه کنید تا با بهترین ژل برای تزریق لب آشنا شوید.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

تزریق فیلر به کاهش خطوط و بازگرداندن حجم و پری لب کمک می کنند. اما شاید ابهام بسیاری از شما عزیزان این باشد که فیلرهای موجود در بازار چه هستند و بهترین مارک ژل برای تزریق لب چیست. از اینرو ما در این مطلب به شرح بهترین نوع ژل برای تزریق لب پرداخته ایم. پس چنانچه به دنبال یافتن پاسخ مناسب هستید ، این مطلب را تا انتها مطالعه فرمایید.

بهترین ژل تزریق لب چیست ؟

به طور کلی فیلرهای موجود در بازار انواع مختلفی دارد. متداول ترین آنها عبارتند از:

هیدروکسیلاپاتیت کلسیم

نام های تجاری شامل: Radiesse

قیمت ژل لب رووفیل

هیدروکسیلاپاتیت کلسیم به طور طبیعی در استخوان های انسان یافت می شود و یک ترکیب معدنی مانند به شمار می رود. این نوع فیلر اغلب در موارد زیر استفاده می شود:

  • چین خوردگی های متوسط ​​تا شدید مانند چین های بینی ، خطوط ماریونت و خطوط اخم
  • تقویت پری گونه ها و سایر کانتورها و برجستگی های صورت
  • افزایش حجم در مناطقی از صورت که حجم خود را در اثر عاملی مانند ابتلا به HIV مثبت و مصرف داروهای خاص از دست داده اند

هیدروکسیلاپاتیت کلسیم به صورت بیوسنتز تولید می شود ، بدین معنی که در تولید آن از حیوانات یا محصولات حیوانی استفاده نمی شود. این امر خطر ابتلا به واکنش های آلرژیک را کاهش می دهد و به آزمایش پوستی نیازی نیست. این نوع پرکننده پوستی نتیجه بسیار طبیعی ای در بر دارد ، از نقطه ای به نقطه دیگر منتقل نمی شود و عوارض جانبی بسیار ناچیزی دارد. این پرکننده پوستی برای اولین بار در دندانپزشکی و جراحی ترمیمی مورد استفاده قرار گرفت و سابقه ایمنی طولانی ای دارد.

انواع فيلر هيالورونيك اسيد

بهترین مارک ژل لب نی نی سایت

نام های تجاری شامل: Captique ، Esthélis ، Elevess ، Hylaform ،Juvederm ، Perlane ، Prevelle ، Puragen ،Restylane

از تزریق فیلر های اسید هیالورونیک برای بهبود کانتور پوست و کاهش فرسودگی در پوست به دلیل اسکار ، آسیب دیدگی یا خطوط استفاده می شود. به دنبال تزریق فیلر اسید هیالورونیک می توانید پیشرفت های چشمگیر و قابل توجهی را در موارد زیر مشاهده کنید:

  • جای جوش
  • افتادگی گونه ها
  • خطوط پنجه کلاغی در گوشه های چشمان
  • خطوط لبخند عمیق که از دو طرف بینی تا گوشه های دهان کشیده شده (که همچنین تحت عنوان چین بینی-لبی نیز شناخته می شود)
  • خطوط اخم بین ابرو
  • خطوط ماریونت در گوشه های دهان
  • بازسازی مجدد خط لب
  • اسکار هایی از جمله سوختگی ، آکنه و زخم
  • خطوط سیگاری؛ خطوط عمودی بالای لب
  • برخی از اسکار های صورت
  • خطوط نگرانی روی پیشانی

اسید هیالورونیک یک ماده طبیعی است که در بدن ما یافت می شود. غلظت های بالایی از آن در بافت های همبند نرم و مایعات اطراف چشم یافت می شود. همچنین در برخی از مایعات غضروف و مفاصل و همچنین بافت پوست نیز وجود دارد. فیلر اسید هیالورونیک استخراج و اصلاح شده ، اکنون به یکی از محبوب ترین انواع پرکننده های تزریقی تبدیل شده است. اگر این نوع فیلر در بین انواع فیلر صورت موجود در بازار آشنا به نظر می رسد ، به این دلیل است که اغلب این ماده برای تسکین درد و کاهش اصطکاک در مفاصل افراد مبتلا به آرتروز تزریق می شود.

پلی آلکیلیمید

بهترین برند ژل برای تزریق لب

نام های تجاری شامل: Aquamid

پلی آلکیلیمید یک نوع فیلر نیمه دائمی است و اغلب توسط جراحان پلاستیک در موارد زیر مورد استفاده قرار می گیرد:

  • درمان چین و چروک های عمیق تر مانند چین های بینی-لبی یا اسکار های کهنه
  • برجسته سازی لب های نازک
  • تقویت برجستگی گونه ها و خط فک و جایگزین کردن حجم از دست رفته صورت به دلیل افزایش سن
  • ار دست رفتن بافت صورت در اثر داروهای درمان HIV

بافت انسان نسبت به فیلر پلی آلکیلیمید واکنش بسیار کمی نشان می دهد ، به این معنی که زیست سازگار است و به آزمایش آلرژی نیازی ندارد. این رادیو ترنسپرنت است ، به این مفهوم که با اشعه X تداخلی نخواهد داشت.

پس از تزریق این نوع فیلر ، یک لایه نازک از کلاژن به آرامی در طی حدود یک ماه در اطراف محل تزریق شکل می گیرد. سرانجام ژل کاملاً احاطه می شود. تنها یک بار تزریق می تواند حجم زیادی را پوشش دهد. حتی در صورت لزوم این محصول را که تصور می شود با گذشت زمان کاملاً پایدار است ، می توان حذف کرد.

پلی لاکتیک اسید بهترین مارک ژل کلاژن ساز

بهترين ژل براي تزريق لب

نام های تجاری شامل: Sculptra

اسید پلی لاکتیک یک پرکننده پوستی مصنوعی است که به صورت قابل تزریق است و باعث تولید کلاژن توسط خود بدن می شود. این نوع پرکننده پوستی به عنوان یک محرک شناخته می شود. این ماده غیر سمی و زیست تخریب پذیر بیش از 40 سال به عنوان ماده بخیه مورد استفاده قرار گرفته است.

فیلر اسید پلی لاکتیک به ویژه در قسمت تحتانی صورت بسیار خوب عمل می کند و در این موارد استفاده می شود:

  • خطوط ناشی از خندیدن را پر می کند
  • لب های نازک را برجسته می سازد
  • چین های عمیق بینی-لبی را درمان می کند

این ماده برخلاف سایر فیلر های پوستی است زیرا نتایج آن فوری حاصل نمی شوند. در عوض ، تولید کلاژن در بدن را تحریک می کند ، بنابراین نتایج به تدریج در طی یک دوره چند ماه ظاهر می شوند. از اینرو اسید پلی لاکتیک به عنوان بهترین مارک ژل کلاژن ساز در نظر گرفته می شود.

برای رسیدن به نتایج مطلوب خود به احتمال زیاد به سه درمان ماهانه احتیاج دارید. با هر درمان ، تحریک کلاژن مجدداً صورت می گیرد. سپس می توان پس چهار تا شش هفته انتظار ، اثر کامل آن را مشاهده کرد. در حالی که این نوع پرکننده های پوستی نیمه دائمی در نظر گرفته می شوند ، اما ممکن است همچنان به تزریق های گاه به گاه نیاز داشته باشید.

میکروسفرهای پلی متیل متاکریلات (PMMA)

بهترین ژل های تزریق لب

نام های تجاری شامل: Bellafill

PMMA نیز به عنوان یک فیلر نیمه دائمی در نظر گرفته می شود و بیشتر اوقات برای درمان چین و چروک های متوسط تا عمیق ، خطوط و چین خوردگی ها ، به خصوص چین های بینی-دهانی استفاده می شود. همچنین می توان از آن برای پر کردن اسکار ها و برجسته سازی لب های نازک استفاده کرد.

هنگامی که صحبت از یک راه حل دائمی برای چین و چروک صورت به میان آید ، PMMA اغلب به جای درمان جایگزینی کلاژن یا هیالورونیک درمانی استفاده می شود. PMMA سال هاست که در ایمپلنت های جراحی دائمی استفاده می شود.

یکی از نکات مهم در خصوص فیلر PMMA این است که برای ایجاد حجم و اثر مورد نظر به چندین تزریق لازم است و تا سه ماه زمان نیاز است تا اثرات آن به طور کامل رویت شود. همچنین ممکن است این فیلر در زیر پوست قابل مشاهده باشد. برای جلوگیری از هرگونه نتیجه ناخواسته ، لازم است که جراح پلاستیک تان با تکنیک های مناسب تزریق آشنا باشد که شامل تزریق در بافت زیر پوستی با استفاده از روش های نخ یا تونلینگ است.

قیمت تزریق ژل لب

بهترین مرکز ژل لب

چنانچه در صدد اطلاع از قیمت بهترین ژل های تزریق لب هستید ، به این صفحه مراجعه کنید.

خلاصه مطلب

ماندگاری تزریق ژل
تزریق ژل لب

فیلر یا پرکننده های پوستی از لحاظ آرایش شیمیایی ، ماندگاری و درجات مختلفی از نرمی با یکدیگر متفاوت هستند. به عنوان مثال ، از پرکننده های نرم تر در تزریق ژل لب استفاده می شود ، در حالیکه ممکن است از پرکننده های غلیظ تر برای برجسته سازی گونه ها استفاده شود.

در نهایت ، جراح تان بهترین ژل پرکننده صورت مورد نیاز را بر اساس مناطق مورد نظر شما انتخاب خواهد کرد.

بهترین دکتر برای تزریق فیلر

تزریق ژل لب

امیدواریم این مطلب توانسته باشد تمامی ابهامات شما عزیزان را درباره بهترین مارک ژل تزریق لب مرتفع ساخته باشد. چنانچه در فکر تزریق ژل لب هستید ، به شما مرکز زیبایی مان واقع در محدوده شمال تهران (شریعتی ، قلهک ، دروس ، ظفر ، زرگنده ، میرداماد ، تجریش ، فرمانیه ، قیطریه ، پاسداران) را معرفی می کنیم.

این مرکز زیبایی ، با بهره گیری از بهترین پزشکان و متخصصین زیبایی و هم چنین بهترین و با کیفیت ترین مواد، افتخار دارد علیرغم تزریق ژل و فیلر ، کلیه خدمات زیبایی، پوست و مو، و لیزر را به شما عزیزان ارائه کند. شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره فیلر به این صفحه مراجعه کنید.

امیدواریم این مطلب توانسته باشد اطلاعات مفیدی به شما عزیزان ارائه کند.

تحقیق و ترجمه: مینو زرفش

منبع

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
به بالای صفحه بردن