عوارض فیلر زیر چشم

عوارض فیلر زیر چشم | آیا ژل زیر چشم عوارض دارد؟!

عوارض فیلر زیر چشم چیست؟

عوارض فیلر زیر چشمدر صورتی که قصد تزریق ژل برای رفع گودی و سیاهی زیر چشم دارید به شما پیشنهاد می‌کنم که با ما همراه باشید و اطلاعات لازم را درباره چگونگی تزریق، نوع ماده تزریقی و همچنین عوارض فیلر زیر چشم بدانید. زمانی فرد تصمیم به تزریق ژل زیر چشم می‌گیرد که زیر چشم وی دارای چین و چروک باشد یا دارای گودی در زیر چشم باشد که در نهایت باعث جوانسازی زیر چشم می شود.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

فیلر یا ژل کدوم بهتره؟

فرایند برجسته سازی با هر نوع متریالی را در علم پزشکی فیلر می گویند. همانطور که مطلعید فیلر در معنای لغوی یعنی پرکننده و زمانی که اقدام به پر کردن لب، گونه، زیر چشم یا سایر اعضای بدن با هر ماده ای می نمائید و آن قسمت برجسته می شود در علم زیبایی بدین معنی است که در آن قسمت فیلر صورت گرفته است. در نتیجه فیلر یا پر کننده به طیف وسیعی از مواد اطلاق می شود که با تزریق ژل در پوست آن بخش پوست را پر و برجسته می نماییم. در حال حاضر فیلری مورد تایید می باشد که در پوست باعث ایجاد حساسیت نشود و از لحاظ ساختمان مولکولی شبیه به پوست باشد و نیز باعث سرطان در آینده به علت عوارض آن نگردد که سر منشا این فیلر، ژل های هیالورونیک اسید هستند که به خاطر برخورداری از خصوصیات مذکور مورد تایید پزشکان و مراجعین واقع شده است.

تزریق فیلر زیر چشم

تزریق ژل چیست؟

اسیدهیالورونیک ماده ای است که در بافت پوست انسان موجود است. این ماده فضای بین الیاف کلاژن و الاستین را پر می کند و باعث حفظ حجم پوست و نگهداشتن آب در پوست می‌شود. با افزایش سن میزان اسید هیالورونیک در پوست کاهش پیدا می‌کند و این امر موجب ایجاد چین و چروک  و نازک شدن پوست می‌شود. با تزریق ژل می‌توانیم آن را جایگزین اسید هیالورونیک طبیعی کنیم و چین و چروک ها را از بین ببریم، همچنین به حجم دهی کمک می‌کند.

عوارض فیلر زیر چشم

ابتدا باید بدانید که از هر ژلی برای تزریق استفاده نکنید زیرا ممکن است برخی از این ژل ها عوارض جبران ناپذیری را برای شما ایجاد کند. به طور مثال ممکن است در برخی از ژل ها از مواد سرطان زا استفاده شده باشد و تزریق آن می‌تواند موجب ایجاد سرطان شود یا ممکن است برخی این ماده را تزریق کنند و دچار حساسیت شوند و سیستم ایمنی آن ها با ماده خارجی ناشناخته مبارزه کند. همچنین ممکن است ژل سفت شود و موجب ایجاد تورم شود.

عوارض فیلر زیر چشم به نوع ژلی که تزریق می‌کنید وابسته می‌باشد. حتی ممکن است در ابتدا به بدن شما واکنش نشان ندهد ولی به مرور ژل تزریق شده گلوله گلوله شود. باید بدانید که تخلیه کردن آن نیز از صورت بسیار مشکل خواهد بود.

علاوه بر اینکه نوع ژل تزریقی در داشتن یا نداشتن عوارض موثر است، تکنیک تزریق ژل توسط پزشک نیز تاثیر گذار خواهد بود. باید بدانید که محل تزریق، وسایل مورد استفاده و … که با فرد تزریق کننده در ارتباط است باید ضدعفونی شود.
عوارض فیلر زیر چشم در صورت انتخاب ژل نامعتبر و پزشک بی تجربه

  • سردرد
  • احساس داغ شدن
  • بی حسی در زیر چشم
  • کاهش بینایی به صورت موقت
  • تورم و التهاب در ناحیه زیر چشم
  • خون مردگی و سرخی پوست زیر چشم
  • ورم کردن نقطه ای در زیر چشم یا نواحی دیگر
  • کبودی زیر چشم  که با استفاده از کمپرس یخ می توانید از بین ببرید.
  • واکنش های خفیف یا شدید پوستی و ایجاد نکروز بافتی در پوست زیر چشم

گاهی نیز ممکن است شما از تزریق حاصل شده رضایت نداشته باشید در این صورت می‌توانید با تزریق آنزیمی به نام هیالورونید، اسید هیالورونیک تزریق شده را از بین ببرید.

در انتخاب برند ژل، پزشک و مرکز زیبایی دقت کافی داشته باشید. این موضوع را دست کم نگیرید. با انتخاب یک کلینیک معتبر خیالتان از پزشکان آن مجموعه هم راحت است.

مراقبتهای بعد از تزریق ژل

مراقبتهای بعد از تزریق ژل

رعایت نکات زیر، کمک بسیار زیادی به کاهش عوارض فیلر زیر چشم می کند:

◊ حداقل تا 3 روز محل را با آب نشویید.

◊ از انجام فعالیت های شدید و ورزش های سنگین خودداری نمایید.

◊ از مصرف نوشیدنی های الکی پس از تزریق ژل خودداری کنید.

◊ از لمس، دستکاری، فشار دادن و خاراندن محل درمان پرهیز شود.

◊ نگران التهابات بعد از تزریق نباشید، این التهابات تا چند روز ماندگار هستند.

◊ نوشیدن مایعات و آب به رفع تورم و قرمزی ناحیه درمان کمک بسیار زیادی می کند.

◊ بعد از تزریق ژل از اعمال هر گونه فشاری به ناحیه درمان پرهیز شود. فشار به ناحیه درمان سبب حرکت ژل و به هم ریختگی تقارن می شود.

◊ کمپرس یخ بعد از تزریق، سبب کاهش التهاب، قرمزی و درد در ناحیه درمان می شود که باید بدون اعمال فشار انجام شود.

◊ تزریق ژل با بی حسی موضعی انجام می شود و معمولا درد خاصی ندارد. در صورت وجود هر گونه دردی، استفاده از داروهایی از قبیل ایبوپروفن، ژلوفن، آسپرین، داروهای مسکن ضدالتهابی با دوز بالا و داروهایی از این قبیل ممنوع است  و حداقل تا یک هفته نباید آنها را مصرف کنید. استامینوفن بهترین و مناسب ترین دارو برای التیام دردهای احتمالی است.

◊ قبل از برطرف شدن کامل عوارض از قرار گرفتن در برابر آفتاب شدید، سونا، جکوزی، اسکی و پاتیناژ خودداری شود.

◊ به دستورالعمل های پزشک در رابطه با مراقبتهای بعد از تزریق ژل توجه کنید. در صورتی که پزشک پماد و شوینده خاصی تجویز کرده است، استفاده از آن ها طبق برنامه فراموش نشود.

کاهش عوارض ژل زیر چشم

راه کارهای موثر جهت کاهش عوارض فیلر زیر چشم

  • استفاده از برندهای مرغوب که دارای تاییدیه وزارت بهداشت هستند. حتما برند ژل و فیلر را از مرکز مورد نظرتان جویا شوید.
  • تکنیک تزریق و تجربه پزشک
  • مراجعه به مراکز زیبایی معتبر
  • مشاوره قبل از تزریق ژل: اقدامات زیبایی چنانچه در ناحیه مناسب و مورد نیاز و با مشورت با پزشک زیبایی انجام شود، تاثیر زیادی در زیباتر شدن فرم صورت خواهد داشت.

در مرکز زیبایی پوست و مو شریعتی تزریق فیلر زیر چشم، با تکنیک کنولا انجام می شود. سر کنولا برخلاف سوزن، صاف و گرد می باشد. کانولا به آرامی درون پوست قرار می گیرد به همین دلیل به رگ خونی آسیب نمی رساند و تزریق فیلر بدون هیچ کونه کبودی و التهاب انجام می گردد. بنابراین با مراجعه به این مرکز زیبایی عوارض فیلر زیر چشم را به هیچ عنوان تجربه نخواهید کرد.

هزینه تزریق ژل

هزینه تزریق ژل در برندهای مختلف متفاوت است. هزینه تزریق ژل با برندهای معتبر و شناخته شده که کیفیت بالایی دارند، بیشتر است. به طور کلی هزینه‌ تزریق ژل به عوامل زیر بستگی دارد:

  1. تجربه و دستمزد پزشک
  2. تعداد جلسات تزریق فیلر
  3. موقعیت جغرافیایی کلینیک زیبایی
  4. میزان ژل مورد استفاده در تزریق
  5. وسعت و گستردگی ناحیه تزریق

استفاده از ژل ها و فیلرهای نامرغوب یا انجام درمان های زیبایی توسط اشخاص غیرمتخصص در مراکز نامعتبر از قبیل آرایشگاه ها، نه تنها شما را به هدفتان نزدیک تر نمی کند؛ بلکه نتیجه ای کاملا عکس خواهد داد. هزینه های پائین خدمات زیبایی در خیلی از موارد نشان از عدم کیفیت مواد و تکنیک افراد دارد. بنابراین برای جلوگیری از عوارض فیلر زیر چشم حتما در مورد برند محصولات، تکنیک و تجربه پزشک تحقیق نمائید. هنگام ارزیابی هزینه درمان های زیبایی و برنامه ریزی برای آن، کیفیت را فدای کمیت نکنید.

علت تفاوت قیمت تزریق فیلر

علت تفاوت قیمت در مراکز مختلف

وقتی قیمت پائین و برند ناشناخته و متفرقه باشد قطعا تاثیر مثبت نخواهد داشت. نکته بدتر عوارض فیلر زیر چشم و واکنش های پوستی با این برندها می باشد. چشم ها عضو بسیار حساس در صورت هستند، بنابراین چنانچه تمایل به تغییراتی در این ناحیه دارید باید از برندهای مرغوب و شناخته شده استفاده کنید تا عمل زیبایی نتیجه معکوس برایتان نداشته باشد.

چه کسانی نباید تزریق ژل انجام دهند؟

◊ افرادی که دارای بیماری های خاص مانند آسم، آلرژی هستند و همچنین افرادی که دیابت دارند و از انسولین استفاده می‌کنند.

◊ افرادی با سابقه سکته قلبی، سابقه سکته مغزی و داروهای مختلفی بخاطر بیماری قلبی استفاده می‌کنند.

◊ افرادی که سابقه ترومبوز وریدی و خون لخته شده دارند.

◊ افرادی که دارای بیماری های خود ایمنی هستند. (لوپوس و روماتیسم و سندرم نفروتیک)

◊ زنان باردار و شیرده و همچنین کسانی که آسپرین یا وارفارین استفاده می‌کنند.

بهترین مرکز زیبایی پوست و مو

بهترین مرکز تزریق ژل زیر چشم در تهران

انتخاب یک پزشک خوب در تهران برای تزریق ژل شاید کمی دشوار باشد چرا که تعداد زیادی پزشک در شهرهای بزرگ فعالیت دارند. اما با در نظر گرفتن سابقه و تجربه پزشک، محل فعالیتش  که مرتب و تمیز باشد و اصول بهداشتی در آن به خوبی رعایت شود و همچنین احترام به مراجعه کننده، می توانید یک متخصص  خوب برای انجام این اقدام درمانی را انتخاب کنید.

امیدواریم تزریق ژل خود را در هر کلینیکی که انجام می دهید، با موفقیت همراه باشد و عوارض فیلر زیر چشم را تجربه نکنید. اما چنانچه در یافتن بهترین دکتر تزریق ژل در تهران دچار تردید هستید، یا به دنبال تخفيف ژل یا بهترین دکتر برای تزریق ژل لب هستید، مرکز زیبایی شمال تهران را به شما معرفی می کنیم.

شما عزیزان می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره بهترین مرکز تزریق ژل در تهران با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

این مرکز زیبایی با بهره گیری از بهترین پزشکان و متخصصین زیبایی و هم چنین بهترین و با کیفیت ترین مواد، افتخار دارد علیرغم تزریق فیلر، کلیه خدمات زیبایی، پوست و مو و لیزر را به شما عزیزان ارائه دهد.

نتیجه گیری

فراموش نکنید قبل از تزریق باید اطلاعات لازم را درباره نوع ژل تزریقی و برند آن به دست آورید تا مشکلات نامبرده ایجاد نشود. تزریق ناصحیح ژل و بی کیفیت بودن ژل تزریق شده موجب ناهمواری و پف دائمی در زیر چشم خواهد شد که این مورد خوشایند کسی نخواهد بود.

در صورتی که نتیجه دلخواه بعد از اولین تزریق حاصل نشد، می‌توانید آن را 3 هفته بعد تکرار کنید.

تزریق ژل دارای اثر دائمی نمی‌باشد و قابل جذب هستند و بسته به سن، نوع زندگی و منطقه باید هر چند وقت یک بار ژل را تزریق کرد.

فراموش نکنید که قبل از تزریق ژل باید به دنبال یک پزشک متخصص و مرکز زیبایی معتبر باشید و نمونه کارهای قبلی پزشک را حتما ببینید و سپس برای تزریق ژل اقدام کنید.

منبع

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
به بالای صفحه بردن