رفع جای جوش قرمز

سریعترین روش از بین بردن جای جوش در کمترین زمان

رفع جای جوش در یک روز

آیا اکنون حتی بعد از گذشت مدت های طولانی ، جای جوش یا همان اسکار آکنه روی صورت تان باقی مانده است؟ اینطور که به نظر می رسد این اسکار ها هیچگاه قصد ندارند از بین بروند و آنچه مسلم این است که وجود آنها باعث ایجاد رنج و زحمت فراوان و وارد آمدن آسیب به اعتماد به نفس شما برای ماه ها یا سال ها می شود. با این حال ، ما برای شما عزیزان خبرهای خوبی داریم! به دنبال بهترین کرم برای از بین بردن جای جوش نباشید ، پرکننده های پوستی که با نام فیلر یا ژل نیز شناخته می شوند  تنها مختص برجسته ساختن لب و گونه نیستند و از جمله درمان هایی هستند که می توانند به طور موثر به درمان و رفع جای جوش صورت کمک کنند.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

درمان سریع جای جوش با تزریق ژل

از بين بردن قرمزي جاي جوش

پرکننده های پوستی به دلیل توانایی افزودن حجم و قابلیت جوانسازی پوست ، بسیار شناخته شده اند ، اما آنها همچنین ابزاری ارزشمندی در درمان اسکار جوش نیز به شمار می روند.

فیلر ها می توانند یک روش مؤثر در مقابله با بسیاری از اسکار های مختلف باشند ، از جمله:

  • جای جوش
  • جای آبله مرغان
  • زخم ناشی از جراحات
  • زخم ناشی از عمل جراحی (به عنوان مثال بیوپسی)
  • نواحی فشرده شده پوست ناشی از اسکار سوختگی

آنچه باید درباره فیلر ، ژل یا پرکننده بدانید

تزریق پرکننده های پوستی یک روش درمانی زیبایی به منظور افزودن حجم است که به وسیله آن ماده ژل مانندی به داخل پوست تزریق می شود.

ما از فیلر های مبتنی بر اسید هیالورونیک استفاده می کنیم. اسید هیالورونیک یک ماده طبیعی است که پوست را آبرسانی می کند و تولید کلاژن در بدن را تحریک می کند.

درمان جای جوش صورت با تزریق ژل چگونه است؟

رفع جای جوش فوری

اثر حجم دهنده

با وجودی که پرکننده های پوستی نمی توانند اسکار های شما را به طور کامل ریشه کن کنند ، اما می توانند ظاهر آنها را به طرز چشمگیری بهبود بخشند به ویژه در مورد رفع جای جوش قدیمی ، تا جایی که تقریباً مورد توجه قرار نمی گیرند.

ژل پرکننده جای جوش به صورت تخصصی در محل اسکار تزریق می شود تا پوست در قسمت پایه اسکار برآمده گردد و از این طریق فرورفتگی ناشی از اسکار با پوست تان همسطح می شود و پوست تان صاف به نظر می رسد ، به ویژه در رفع جای جوش روی بینی.

آبرسانی

محتوای اسید هیالورونیک موجود در فیلر جای جوش همچنین دارای خاصیت آبرسان نیز می باشد که به بهبود تون و بافت کلی پوست کمک می کند.

بهبودی طولانی مدت تر

درمان جای جوش با تزریق ژل ، به طور مکرر و در طولانی مدت می تواند بهبودی دائمی در ظاهر اسکار ها ایجاد کند.

از بین بردن جای جوش با تزریق ژل همچنین به شکسته شدن بافت اسکار نیز کمک می کند و خاصیت اسید هیالورونیک در تقویت تولید کلاژن به طور طبیعی ، ناحیه جای جوش را به مرور ترمیم می کند.

در حالی که ژل صورت هرگز نمی تواند جای جوش را به طور کامل از بین ببرد ، اما قادر است کاری کند که برای حفظ ظاهر بهبود یافته اسکار های صورت تان ، به مرور زمان به تزریق فیلر کمتر و تعداد مراجعات کمتری نیاز داشته باشید.

درمان جای جوش با تزریق ژل برای کدام مناطق بهتر است؟

بیشتر افرادی که به ما مراجعه می کنند در ابتدا به دنبال تزریق ژل برای رفع جای جوش صورت می باشند.

با این حال ، درمان اسکار با فیلر تنها مختص صورت نیست و برای استفاده در هر قسمت از بدن از جمله رفع جای جوش باسن مناسب است ، بنابراین می تواند در درمان ظاهر انواع اسکار های بدن نیز مفید باشد. به عنوان مثال ، برای جای آبله مرغان بر روی قفسه سینه و ناحیه دکلته یا جای جوش های روی کمر نیز بسیار مناسب است.

آیا درمان جای جوش صورت با تزریق ژل دردناک است؟

 معمولاً قبل از تزریق ژل پرکننده جای جوش ، یک کرم بی حس کننده به صورت موضعی برای رفع هرگونه درد و ناراحتی بر روی پوست اعمال می شود. همچنین برای کاهش درد و خطر کبودی همیشه از یخ استفاده می شود. بنابراین ، اگر در مورد احساس درد در این روش نگران هستید ، گزینه های امداد رسانی متعددی وجود دارد تا ترس خود را از بین ببرید.

حین تزریق فیلر چه انتظاری باید داشت؟

 ابتدا پزشک با شما صحبت خواهد کرد تا مشخص کند کدامیک از اسکار ها پر خواهد شد. برخی از بیماران معمولاً اسکار های خاصی دارند که بیشتر از سایرین باعث آزار شان می شود.

 بعد از مشخص کردن این که کدام اسکار ها باید درمان شوند ، پزشک ناحیه پوست آسیب دیده را با الکل پاکسازی می کند. سپس قبل از تزریق در ناحیه که توسط یک سوزن بسیار ریز صورت می گیرد ، برای مدت کوتاهی یخ روی ناحیه می مالد. پس از اتمام تزریق ژل پرکننده ، با گاز فشاری به محل تزریق وارد می کند.

 مدت ماندگاری ژل پرکننده جای جوش چقدر است؟

رفع جای جوش قرمز

 هنگامی که از فیلر برای جای جوش استفاده می شود ، به طور معمول دارای ماندگاری طولانی تری نسبت به زمانی است که برای رفع چین و چروک یا برجسته سازی لب استفاده می شود.

 مزایای ژل پرکننده جای جوش ممکن است تا یک سال یا حتی بیشتر ماندگار باشد. برخی اوقات ، تزریق ژل باعث تحریک کلاژن در ناحیه تحت درمان می شود ، بنابراین ممکن است نتیجه ای دائمی ارائه دهد.

 بر خلاف تجربه لیزر درمانی جای جوش ، درمان اسکار جوش با فیلر به طی مدت زمان قابل توجهی برای ریکاوری ندارد و نتیجه تزریق معمولاً فورا حاصل می گردد.

آیا رفع جای جوش فوری اتفاق می افتد؟

یکی از موارد جالب در مورد پرکننده های پوستی این است که شما نتایج را بلافاصله بعد از درمان مشاهده خواهید کرد. همچنین به غیر از قرمزی گاه به گاه و کوتاه مدت یا تورم در محل تزریق عارضه دیگری تجربه نخواهید کرد و می توانید بعد از آن مستقیماً به روال عادی زندگی خود برگردید.

ماندگاری تأثیرات فیلر بستگی به نوع فیلر و محل تزریق ژل دارد ، اما شما باید انتظار داشته باشید که حداقل شش ماه از مزایای این درمان بهره مند شوید.

سایر درمان ها

از دو روش لیزر درمانی و لایه برداری شیمیایی می توانید در کنار تزریق پرکننده های پوستی استفاده کنید تا کیفیت درمان اسکار جوش به حداکثر برسد.

اما چنانچه به دنبال یک اثرگذاری عمیق تر و طولانی مدت تر هستید ، در کنار تزریق فیلر ، ترکیب درمانی مزوتراپی و فیس آپ را برای رفع جای جوش به شما پیشنهاد می کنیم.

پزشکان متخصص ما می توانند با در نظر گرفتن نوع پوست و ماهیت اسکار تان ، بهترین درمان را برای به حداقل رساندن ظاهر اسکار های شما توصیه کنند.

آیا تزریق فیلر خطراتی در پی دارد؟

پرکننده های پوستی که امروزه در بازار وجود دارند ، هیچ خطری در بر ندارند. فیلر برای استفاده کاملا بی خطر است و هیچگونه واکنش آلرژیکی ایجاد نمی کند.

 با این وجود ، در صورتی که تزریق ژل پرکننده جای جوش در نواحی نزدیک آکنه فعال صورت پذیرد ، می تواند منجر به بروز برخی عوارض جانبی از جمله عفونت یا برآمدگی های کوچک در محل تزریق شود.

چنانچه هر زمان متوجه هرگونه مشکل در اطراف محل تزریق شدید ، می توانید روی ما حساب کنید و با ما تماس بگیرید.

بهترین ژل برای رفع جای جوش قرمز کدام است؟

رفع جای جوش در یک روز

در نظر گرفتن تزریق فیلر ، تصمیم هوشمندانه ای برای از بین بردن اسکار آکنه است. میزان دوز مورد نیاز برای پر کردن اسکار ها به عوامل مختلفی از جمله آناتومی صورت ، نوع اسکار و انتظارات شما از نتیجه کار بستگی دارد.

 همچنین لازم به ذکر است که پرکننده های پوستی بسیاری در بازار در دسترس قرار دارد. با این حال ، توصیه ما به شما این است که پرکننده های مبتنی بر هیالورونیک اسید مانند Juvederm ، Belotero یا Restylane در نظر داشته باشید.

بهترین مرکز تزریق ژل و فیلر در شمال تهران

بسیار خرسندیم اعلام کنیم که مرکز زیبایی ما با بهره گیری از بهترین پزشکان و متخصصین زیبایی و هم چنین بهترین و با کیفیت ترین مواد ، افتخار دارد درمان اسکار جوش با استفاده از ژل و فیلر را در محدوده شمال تهران (شریعتی ، قلهک ، دروس ، ظفر ، زرگنده ، میرداماد ، تجریش ، فرمانیه ، پاسداران) به شما عزیزان ارائه دهد. همچنین در کنار تزریق ژل به جای جوش صورت ، ترکیب درمانی مزوتراپی جای جوش به همراه فیس آپ صورت را نیز ارائه می دهیم که به از بین رفتن کامل اسکار آکنه تان کمک می کنند.

جهت برقراری ارتباط با ما روی این لینک کلیک کنید.

امیدواریم این مطلب توانسته باشد، ابهامات شما را برطرف کرده باشد.

شاد و سلامت باشید.

تحقیق و ترجمه: مینو زرفش

منابع:

Dermal fillers for scars

https://www.grimsarghsmileclinic.com/blog/dermal-fillers-for-acne-scars-your-complete-guide/

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
به بالای صفحه بردن