بهترین مارک فیلر خط خنده

آیا ژل خط خنده واقعا خطوط اطراف لب را از بین می برد؟!

خطوط خنده نشان دهنده زندگی شاد و سرشار از لحظات و حالات چهره شادمان است. اما با افزایش سن ، این خطوط رفته رفته عمیق تر می شوند و باعث می شوند پیرتر از سن واقعی خود به نظر برسید. هیچ کس نمی تواند به طور کامل از اثرات پیری فرار کند ، اما راه هایی وجود دارد که می توانید برای جلوگیری از علائم زودرس پیری و حتی صاف کردن خطوط و چین و چروک های آزار دهنده انجام دهید. چنانچه در صدد از بین بردن خطوط خنده و سایر چین و چروک های صورت هستید ، چندین گزینه پیش رو دارید. یکی از این روش ها که بسیار موثر است و نظر بسیاری از افراد و مصرف کنندگان را به خود جلب نموده ، تزریق ژل خط خنده است. و از آنجایی که تزریق فیلر در این روزها بسیار باب شده است ، تصمیم گرفتیم در این مطلب به این موضوع بپردازیم که آیا ژل خط خنده واقعا موثر است یا خیر.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

پس چنانچه شما نیز در فکر تزریق فیلر خط خنده هستید ، این مطلب را از دست ندهید.

درمان غیر جراحی تزریق ژل برای خط خنده

فیلر خط خنده نی نی سایت

خطوط خنده به چین و چروک هایی اطلاق می شود که در اطراف دهان در هنگام لبخند زدن مشخص می شود. اما صدمات ناشی از آفتاب و گذشت زمان نیز تأثیرات خود را می گذارند و درنهایت باعث می شوند این خطوط در هنگام استراحت صورت نیز قابل مشاهده باشند. یکی از بهترین درمان های غیر جراحی برای این خطوط ریز شامل استفاده از تعدیل کننده های عصبی همچون تزریق پر کننده های پوستی یا فیلر است.

بهترین مارک فیلر خط خنده | انواع فیلر خط خنده

به منظور پر کردن خطوط لبخند ، می توانید از پرکننده های بر پایه اسید هیالورونیک مانند Restylane® ، Juvéderm® ، Sculptra® و Juvéderm Voluma® استفاده کنید. این محلول ها از طریق تزریق در امتداد چین از بینی تا کناره های دهان استفاده می شوند. این پر کننده های پوستی ، خطوط و چین و چروک را پر می کنند.

همچنین لازم به ذکر است که استفاده از این مواد پرکننده تکامل یافته است. بدین معنا که آنها فقط چین و چروک ها را پر نمی کنند ، بلکه می توانند جایگزین حجم که از دست رفته ناشی از افزایش سن نیز شوند.

یک مزیت این پرکننده ها این است که بلافاصله می توانید تفاوتی را مشاهده کنید. و ای که قابل برگشت هستند. به بین دیگر اگر به هر دلیل از نتیجه تزریق ژل خط خنده راضی نبودید ، پزشک می تواند برای خنثی کردن اثرات آن ، هیالورونیداز تزریق کند.

نحوه تزریق ژل خط خنده

تزریق ژل خط خنده نی نی سایت

در طی این روش ، پزشک قبل از پاک کردن ناحیه با یک ماده ضد عفونی کننده ، نقاط تزریق را روی صورت تان مشخص می کند. به منظور راحتی شما در هنگام تزریق ، از یک عامل بی حس کننده موضعی ، یخ یا بی حسی موضعی استفاده می شود. ماده پرکننده – که معمولاً نوعی اسید هیالورونیک یا ماده شیمیایی محرک کلاژن است – با یک سوزن بسیار ظریف به زیر پوست تزریق می شود. برخی از افراد هنگام تزریق ماده پرکننده دچار سوزش یا گزگز می شوند.

بعد از تزریق ژل خط خنده ، اسید هیالورونیک به لایه درم پوست ، موجب افزودن حجم بیشتر می شود و همچنین تولید اسید هیالورونیک که یک ماده طبیعی در بدن است را تحریک می کند. اسید هیالورونیک با جذب آب به لایه درم پوست و ایجاد یک اثر پر شدگی به کاهش ظاهری خطوط و چین و چروک کمک می کند. پرکننده های اسید هیالورونیک همچنین باعث تولید کلاژن توسط بدن می شوند که استحکام و خاصیت کشسانی پوست را بهبود می بخشد. کلاژن فراوان ترین پروتئین است که توسط بدن تولید می شود و یکی از اجزای اصلی بافت های همبند ، از جمله پوست است. کلاژن به طرق مختلفی به پوست بهره می رساند: ساختار بیشتری به پوست می بخشد ، خاصیت ارتجاعی پوست را بهبود می بخشد ، آبرسانی را افزایش می دهد و به کاهش چین و چروک ها کمک می کند.

فیلم تزریق ژل خط خنده

نحوه تزریق ژل خط خنده را دی ویدئوی زیر تماشا کنید:

ماندگاری ژل خط خنده | ماندگاری فیلر خط خنده

اثرات پر كردن خط خنده با ژل می تواند از شش ماه تا یک سال کامل ادامه داشته باشد.

عوارض ژل خط خنده

ژل براي خط خنده

تصمیم به تزریق فیلر یک انتخاب بسیار شخصی است. شما باید تصمیم بگیرید که آیا این پروسیجر در جهت اهداف شما است و آیا خطرات و عوارض احتمالی فیلر را به خوبی درک کرده اید.

جراح پلاستیک و یا دستیار وی خطرات این روند را با جزئیات کامل توضیح می دهند.

ممکن است از شما خواسته شود برگه ای را در خصوص پذیرفتن خطرات و عوارض احتمالی آن امضا کنید تا این اطمینان حاصل شود که جزییات این روش را بطور کامل درک نموده اید.

بروز عوارض شدید ناشی از فیلر های پوستی خیلی شایع نیست. با این حال خطرات بالقوه بسته به نوع پرکننده خاص و ماندگاری نسبی ماده پرکننده متفاوت است. عوارض تزریق ژل خط خنده ممکن است شامل موارد زیر باشد:

  • ظهور بثورات آکنه مانند
  • عدم تقارن
  • کبودی ، خونریزی و تورم در محل تزریق
  • آسیب به پوست که منجر به زخم و اسکار احتمالی شود
  • عفونت در محل تزریق
  • توده
  • قابل لمس بودن پرکننده در زیر سطح پوست
  • بثورات پوستی همراه با خارش
  • قرمزی پوست
  • اصلاح بیش از حد یا بسیار کم چین و چروک ها
  • کوری
  • نکروز پوستی (زخم یا از بین رفتن پوست در اثر اختلال در جریان خون)

این خطرات و سایر موارد قبل از تزریق فیلر به طور کامل مورد بحث قرار خواهد گرفت.

به همین دلیل مهم است که تمام سؤالات تان را مستقیماً با جراح پلاستیک خود مطرح کنید. اگرچه نتایج خوبی از این پروسیجر انتظار می رود ، اما هیچ تضمینی برای رضایت شما از نتایج نهایی وجود ندارد. از آنجا که عوارض قابل توجهی در اثر تزریق فیلر ایجاد می شود ، لازم است برای این کار همواره به یک جراح پلاستیک دارای مجوز مراجعه کنید که از خطرات این روش آگاه است و برای مقابله با هرگونه عوارض احتمالی ، آموزش دیده و آمادگی لازم را دارد.

در برخی موارد ، دستیابی به نتایج مطلوب با یک بار تزریق میسر نمی گردد. بیشتر تاثیر فیلر با گذشت زمان از بین می رود. از اینرو برای حفظ اثرات آن ، باید در فواصل زمانی مختلف تزریق فیلر را تکرار کنید.

قیمت تزریق ژل خط خنده | قیمت تزریق فیلر خط خنده

تزریق ژل خط خنده با تخفیف

هزینه فیلر پرکننده خط خنده بر اساس روش انتخابی یا درمانی تعیین می گردد. همچنین قیمت تزریق فیلر ممکن است بسته به تخصص و صلاحیت های فردی که درمان را مدیریت می کند ، نوع روش به کارگیری ، زمان و تلاش مورد نیاز در هر روش درمان و همچنین موقعیت جغرافیایی مطب متفاوت باشد.

اما رضایت شما بیش از هزینه اهمیت دارد. از اینرو هنگام انتخاب دکتر برای تزریق فیلر ، به یاد داشته باشید که تجربه وی و راحتی شما با او دقیقاً به اندازه هزینه نهایی این پروسیجر اهمیت دارد.

شرکت های بیمه درمانی هزینه تزریق فیلر را پوشش نمی دهند ، اما بسیاری از پزشکان طرح های پرداختی مختلفی مانند تزریق ژل خط خنده با تخفیف را ارائه می دهند ، بنابراین حتما از قبل در این مورد سؤال کنید.

مراقبتهای بعد از فیلر خط خنده | اقدامات پس از تزریق ژل خط خنده

ماندگاری فیلر خط خنده

زمان بهبودی برای هر بیمار و برای هر نوع پرکننده تزریقی متفاوت است. شما می توانید فعالیت های روزمره خود را فوراً از سر بگیرید ، اما به طور کلی توصیه می شود که به منظور به حداقل رساندن فشار ، تورم و کبودی ، طی 24 الی 48 ساعت ابتدایی از فعالیت بدنی شدید خودداری کنید. قبل از برنامه ریزی برای تزریق ، حتماً در مورد دوره ریکاوری آن با پزشک خود صحبت کنید.

ظاهر اولیه نقاط تزریق پس از درمان با هر نوع پرکننده پوستی ممکن است به اشکال زیر باشد:

  • ظاهری “بیش از اندازه” پر شده در مناطق تحت درمان
  • تورم یا کبودی از درجه خفیف تا شدید
  • بی حسی موقت یا قرمزی
  • توده های قابل لمس یا سفتی در محل تزریق
  • بروز واکنش های حساسیت که به نظر می رسد مانند یک واکنش آلرژیک همراه با کهیر و تورم است

بیشتر این موارد را می توان با یخ گذاشتن موضعی و ماساژ کاهش داد و طی چند ساعت یا تنها چند روز بهبود می یابند. برخی از واکنش ها ممکن است نیاز به درمان های تهاجمی تر با داروها یا تزریق داشته باشد.

چگونه از ایجاد خطوط خنده و چین و چروک صورت جلوگیری کنیم؟

بهترین مارک فیلر خط خنده

یکی از بهترین راه ها برای جلوگیری از پیری زودرس پوست استفاده از کرم ضد آفتاب در هر زمان که قصد بیرون رفتن از منزل را دارید است. ما پیشنهاد می کنیم که برای محافظت از پوست خود در برابر آفتاب ، هم از کرم ضد آفتاب و هم از مسدود کننده های فیزیکی استفاده کنید. فرمولاسیون ضد آفتاب باید به گونه ای باشد که دارای SPF 30+ و حاوی ضد آفتاب با طیف گسترده باشد. شما همچنین باید از یک مسدود کننده فیزیکی مانند اکسید روی (زینک اکسید) یا دی اکسید تیتانیوم برای محافظت بیشتر پوست خود استفاده کنید.

برای مراقبت از پوست خود ، به طور روزانه از پاک کننده ها و مرطوب کننده های ملایم استفاده کنید ، به طور منظم ورزش کنید و مقدار زیادی آب بنوشید. انجام این اقدامات در مراحل اولیه می تواند به شما کمک کند تا پوست خود را برای مدت طولانی تری لطیف و جوان نگه دارید.

بهترین مرکز تزریق فیلر در تهران

عکس قبل و بعد تزریق ژل خط خنده

تزریق فیلر با کمک یک ارائه دهنده مجرب و باتجربه می تواند نتایجی طبیعی برای شما رقم زند و به شما کمک کند نسبت به ظاهر خود اعتماد به نفس بیشتری داشته باشید.

بسیار خرسندیم اعلام کنیم که مرکز زیبایی ما با بهره گیری از بهترین پزشکان و متخصصین زیبایی و هم چنین بهترین و با کیفیت ترین مواد، افتخار دارد علیرغم تزریق فیلر ، کلیه خدمات زیبایی ، پوست و مو، و لیزر را در محدوده شمال تهران (شریعتی ، قلهک ، دروس ، ظفر ، زرگنده ، میرداماد ، تجریش ، فرمانیه ، قیطریه ، پاسداران) به شما عزیزان ارائه دهد. شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر ، مشاوره و همچنین اخذ نوبت از این مرکز به این صفحه مراجعه کنید.

شاد و زیبا باشید…

تحقیق و ترجمه: مینو زرفش

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
به بالای صفحه بردن