هیر فیلر مو نی نی سایت

هیر فیلر مو: داشتن موهای پرپشت و زیبا فقط در چهار جلسه

هیر فیلر مو نی نی سایت

هیر فیلر فرشته نجات من و خیلی های دیگر بوده. در دوران بارداری، ریزش موهایم از دوران مجردی بیشتر شده بود و تمامی نداشت. یادم میاد مادر شوهرم حرفی زد که همیشه می گویم خدا خیرش بده وگرنه من برای درمان ریزش و کم پشتی موهایم به این زودی ها اقدام نمی کردم. ایشان خیلی راحت گفتند: ” دو تا کال مو بیشتر نداری که دختر! خدا کنه نوه ی من به پسرم بره و پرمو باشه!” و سه سال بعد گفتند: “چکار کردی موهات اینقدر پر پشت و خوب شده؟ معجزه دیدی؟” و من گفتم: “بله مامان جان، دکتر معجزه کردند.”

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

محصولی از دکتر سی وای جی (CYJ) رو به شما معرفی می کنیم که فاز رشد موهای شما یعنی مرحله ی آناژن رو تعدیل و طولانی تر می کند و فازهای توقف و ریزش رشد مو را کوتاه تر می کند. 

کم مویی، نازکی و ریزش شدید موها به یک نگرانی بزرگ فردی و اجتماعی تبدیل شده. به خصوص خانم ها، به دنبال سریع ترین، ایمن ترین و موثرترین روش درمان هستند. یکی از بهترین روش های رفع کم پشتی و ریزش موها هیر فیلر می باشد.
در مقاله حاضر، به بیست پرسش و پاسخ متداول درباره پرکننده های مو می پردازیم.

اگر دوست دارید ظرف چهار جلسه از شر کم مویی و ریزش مو خلاص شوید، نکات طلایی هیر فیلر در مقاله زیر رو از دست ندهید.

هیر فیلر مو نی نی سایت

هیر فیلر مو چیست؟

از سال 2016، انواعی از برند هیر فیلر وارد بازار جهانی شده که هر یک دارای فرمول خاصی می باشند. در تعریف کلی، هیر فیلر یا پر کننده مو یک ماده تزریقی شامل ترکیبات اسید هیالورونیک، ویتامینه و پپتیدها برای حجم دهی و توقف ریزش مو می باشد. اولین بار، دکتر چی یانگ جی پس از سال ها تحقیق درباره عوامل مانع رشد مو، در نهایت یک محصول کامل برای کمک به احیای رشد مو معرفی کردند.

هیلر فیلر شامل ترکیبات مهم اسید هیالورونیک، چندین نوع پپتید، فاکتورهای رشد، ویتامین، مواد معدنی، آنزیم و یک سری مواد فعال برای افزایش خونرسانی به ریشه موها می باشد. هیالورونیک اسید نقش آبرسانی و جوانسازی فولیکول های مو و تحریک سلول های فیبروبلاست رو بر عهده دارد.

پپتیدهای زیست سازگار در هیر فیلر به رشد کلاژن های جدید کمک می کنند. به علاوه، از سلول های ریشه مو در مقابل عوامل بیرونی مانند استرس و تابش خورشیدی محافظت می کنند.

تاثیرگذاری هیر فیلر چگونه است

اثرگذاری هیر فیلر خیلی ساده است: با تزریق 7 نوع پپتید و مواد دیگر به فولیکول های مو در زیر پوست سر و در نقاط مشکل دار، سلول های ریشه مو تحریک می شوند. عملیات افزایش گردش خون، تغذیه رسانی به فیبروبلاست ها، کلاژن سازی، آبرسانی و رشد موها از همان لحظه ی تزریق شروع می شود.

فرمول هیر فیلر دکتر سی وای جی CYJ چیست

علاوه بر اسید هیالورونیک آبرسان و حجم دهنده، هیر فیلر دکتر CYJ شامل ترکیبات زیر می باشد:

فرمول هیر فیلر دکتر سی وای جی
فرمول هیر فیلر دکتر سی وای جی CYJ

هیر فیلر چگونه تزریق می شود

ترکیبات هیر فیلر با میکرو اینجکشن و به کمک سوزن های بسیار ریز ظریفی در زیر پوست سر تزریق می شوند. این ترکیبات آرام آرام جذب فولیکول های مو شده و سلول های سر و موها رو تغذیه می کنند. با سه الی چهار جلسه تزریق در هر دو هفته یکبار مشکل کم مویی و ریزش موی شما کاملا بر طرف می شود.

نتایج و اثرات فیلر مو چه موقع ظاهر می شود؟

شما سه الی چهار جلسه با فاصله ی دو هفته ای تزریق رو انجام می دهدی. اثرات کامل پس از دو هفته از آخرین باری که تزریق کرده اید معلوم می شود. به عبارتی، ابتدا باید چهار مرحله تزریق را سپری کنید تا نتایج کامل ظاهر شوند.

ماندگاری و تمدید تزریق هیر فیلر

ماندگاری هیر فیلر حداقل یک سال می باشد. دو ماه در سال تزریق می کنید و تا 12 ماه دیگر تزریق نمی کنید. سپس، می توانید تمدید کنید.

نتایج و مزایای تزریق هیر فیلر مو

  • افزایش ضخامت موهای نازک و پر پشت کردن موهای کم حجم
  • افزایش مقاومت موها در برابر آلوگی، گرد و غبار و مواد مزاحم
  • تحریک بیان ژن رشد مو (تکثیر سلول های ساقه مو)
  • صد در صد ایمن و بدون ایجاد عارضه یا آسیب به جمجمه
  • ماندگاری بالا فقط با سه یا چهار جلسه و بین هر جلسه 15 روز وقفه
  • افزایش دهنده ی سرعت رشد موها

عوارض تزریق هیر فیلر

با انتخاب بهترین مراکز پوست و مو در شهر خود، به عوارض دچار نمی شوید. عارضه های زیر موقتی هستند و اصلا جای نگرانی ندارند:

کمی درد، مقدار جزئی زخم در پوست سر، قرمزی، ورم موقت، خارش جزئی، کبودی و سوزش سحطی. این عارضه ها در واقع از نشانه های شروع اثرگذاری هیر فیلر می باشند.

عوارض هیر فیلر در مراکز نامعتبر 

ممکن است یک زیباجو در انتخاب دکتر و کلینیک پوست و موی معتبر دقت به خرج ندهد. اگر محصول هیر فیلرِ تقلبی توسط شخص غیر پزشک و غیر حرفه ای تزریق شود، عوارض زیر دور از انتظار نیستند:

  • واکنش های آلرژیک بلند مدت
  • کبودی و ورم بلند مدت و دردناک
  • تاول و عفونت

تزریق هیر فیلر برای برخی افراد ممنوع است

اگر در شرایط ذیل هستید، در مورد تزریق هیر فیلر احتیاط کنید.

  • در دوران بارداری و شیردهی
  • مبتلا به آلرژی پوستی و سابقه التهاب در پوست سر
  • سابقه عفونت فعال در پوست سر
  • مبتلا به اختلالات خونی
  • در حال مصرف داروهای رقیق کننده خون
  • مبتلا به بیماری های خاص و تحت نظارت و درمان دارویی

مراقبت بعد از تزریق هیر فیلر مو

  • 24 ساعت اول حمام نروید
  • نور آفتاب نخورید
  • ورزش و فعالیت سنگین نکنید
  • موهایتان را آزاد بگذارید
  • موهایتان را رنگ نکنید
  • به موها فشار وارد نکنید
  • به آرامی محل تزریق رو ماساژ دهید. درباره نحوه ماساژ از دکتر سوال کنید.
  • مسکن ها و محلول های آبرسان تقویتی (که پزشک تجویز کرده) رو به موقع مصرف کنید.

درمان آلوپسیا آندروژنی با تزریق هیر فیلر

به تجربه ی پزشکان، تزریق هیر فیلر برای درمان بیماری ریزش موی ارثی تاثیر گذار می باشد.

فیلر مو یا مزوتراپی نی نی سایت

شاید سوالتون این باشه که تزریق مزوتراپی بهتر هست یا تزریق هیر فیلر. تفاوت ها و شباهت هایی بین این دو روش درمانی وجود دارد:

  • ماندگاری هیر فیلر یکسال و طولانی تر می باشد. ماندگاری مزوتراپی بستگی به تکرار جلسات 10 تایی، ممکن است یکسال تا یک سال و نیم باشد. ماندگاری در هر دو روش بستگی به ژنتیک پوست و شرایط پوست و موی زیباجو دارد.
  • شما چهار جلسه و طی دو ماه دو هفته ای یکبار عمل تزریق هیر فیلر مو رو تکرار می کنید. اما برای مزوتراپی، بایستی به طور میانگین به مدت چهار ماه یکبار در هفته مراجعه کنید.
  • اثر اسید هیالورونیک در فیلر مو خاصیت آبرسانی و حجم دهندگی دارد. مزوتراپی بیشتر کمبود مواد غذایی را بر طرف می کند هر چند تا حدودی حجم دهی نیز دارد.
  • ترکیبات مزوتراپی مو و فیلر مو با هم تفاوت دارند. از جمله ترکیبات مزوتراپی مو عبارتند از: بیوتین، دگزنول، فیناستراید، مینوکسیدیل، سیلیسیم آلی، ویتامین ها، بیوکانین A، پی آر پی، کوکتل، نانوپپتید، بوفلومدیل و غیره.
  • مزوتراپی تعادل هورمونی در لایه اپیدرم پوست سر را ایجاد می کند. هر دو روش سلول های ریشه مو رو تغذیه رسانی می کنند.

جامع ترین مقاله ی مزوتراپی مو اینجاست.

بیشتر بدانید:

دلایل ریزش و کم پشتی موها چیست 

علت ریزش موها
علت کم پشت بودن موها

خرید هیر فیلر مو اصل

برای خرید هیر فیلر اصل مرغوب، پیشنهاد می کنیم از مرکز زیبایی شریعتی تهران مشاوره دریافت کنید. برای مشاوره رایگان هیر فیلر مو، می توانید از اینستاگرام، تلگرام، تماس تلفنی و سایر راههای ارتباطی استفاده نمایید.

مرکز شریعتی تهران واقع در شمال تهران به مترو و مناطق مختلف دسترسی راحت دارد: پاسداران، قلهک، نزدیک مترو قلهک، میرداماد، شریعتی، دولت، دیباجی، صدر، قیطریه و غیره.

دکتر خوب برای تزریق هیر فیلر

منبع

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
به بالای صفحه بردن