عوارض ژل زير چشم

عوارض ژل زیر چشم | آیا فیلر زیر چشم عوارض دارد؟

آیا عوارض ژل زیر چشم حقیقت دارد؟

شلی، سیاهی یا تیره شدن نواحی زیر چشم یک مشکل شایع است که اغلب افراد را بر آن می دارد تا به دنبال روش های زیبایی جهت رفع این مشکل باشند. “کیسه اشک” به ناحیه فرو رفته که از گوشه داخلی پلک پایین تان شروع می شود و به سمت پایین گونه ها امتداد می یابد، اطلاق می گردد. اگرچه در برخی افراد کیسه اشک حتی در کودکی دیده می شود، اما به دلایل زیر این ناحیه با گذشت زمان آشکارتر می شود:

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

  • کاهش طبیعی ضخامت پوست پلک با افزایش سن
  • کاهش طبیعی حجم و پشتیبانی از گونه با افزایش سن که باعث افتادگی گونه و بیشتر دیده شدن لبه استخوان زیرین می شود.
  • کیسه های چربی پلک تحتانی که با گذشت زمان برجسته تر شده اند، به نظر می رسد که کیسه اشک را بیشتر برجسته می کنند.

برای افرادی که دارای چشمان تو رفته هستند، ظاهر نواحی تو خالی زیر چشم نیز می تواند بر روی الگوهای بازتاب نور صورت تأثیر بگذارد و می تواند با ایجاد سایه های نامطلوب کل اطراف چشم را تیره نشان دهد. عوارض ژل زیر چشم

در سالهای اخیر، جوان سازی نواحی زیر چشم به روشی محبوب تبدیل شده است، زیرا بسیاری از افراد بدون نیاز به وقت گذاشتن زیاد و تعهد مالی جوان سازی زیر چشم را انجام می دهند و از نتایج فوق العاده آن بهره مند می گردند. یکی از روش های جوانسازی این ناحیه، تزریق ژل زیر چشم است. پس از تزریق ژل، بیماران اغلب از ظاهر خود بسیار راضی هستند و احساس می کنند که به طور کلی با طراوت، پر انرژی، شاداب و جوان تر به نظر می رسند. چشم ها ناحیه ای متمرکز بر روی صورت هستند و از نظر علمی ثابت شده است که اولین ناحیه ای هستند که افراد دیگر وقتی به شما نگاه می کنند متوجه آن می شوند. برای بعضی از بیماران، جوان سازی زیر چشم به روش غیر جراحی، ممکن است روشی منطقی و مقرون به صرفه باشد که برای بهبود تیرگی یا حتی استتار کیسه های چربی زیر چشم، نتایجی عالی ارائه می دهد. عوارض ژل زیر چشم

درباره تزریق ژل زیر چشم بیشتر بدانید.

درک این نکته مهم است که پوست پلک و نواحی اطراف آن از حساس ترین مناطق بدن هستند و متأسفانه جوان سازی زیر چشم ممکن است برای هر بیمار ایده آل نباشد. بعلاوه، به دلیل آناتومی ظریف و پیچیده اطراف چشم، هر تزریقی که مستلزم بکار گیری سرنگ و تزریق مواد پرکننده باشد، به دانش خاص و تجربه فنی پیشرفته ای نیاز دارد تا به طور مناسب و موثر انجام شود.

در صورت تزریق نادرست، عوارض ژل زیر چشم امری بسیار شایع است و بروز این عوارض در اطراف چشم بسیار محسوس و آزار دهنده خواهد بود. شایعترین عوارض ژل زیر چشم، تورم طولانی مدت است که می تواند ظاهری غیرطبیعی یا “بیش از حد پر شده” به صورت ببخشد، که می تواند بسیار وحشتناک باشد. اگرچه عوارض ژل زیر چشم که به طور جدی بروز پیدا می کنند به طور کلی نادر است اما متأسفانه، آنها می توانند مانند هر روش تزریقی دیگر، حتی در صورت تزریق توسط یک فرد ماهر و با تجربه نیز رخ دهند.

برخی از رایج ترین دلایل بروز عوارض ژل زیر چشم که منجر به نتایج نامطلوب می شود می تواند شامل موارد زیر باشد:

از فیلر نامناسبی برای آناتومی پلک استفاده شده است.

ژل زیر چشم قیمت

مواد پرکننده صورت که از اسید هیالورونیک (HA) ساخته می شوند به طور کلی ایمن ترین گزینه برای درمان ناحیه حساس زیر چشم به شمار می روند. این محصولات شامل گزینه هایی مانند محصولات خانواده ژوویدرم Juvéderm®، محصولات خانواده Restylane® و Belotero Balance® می باشد. یکی از دلایل عمده ایمنی عمومی این محصولات این است که قابلیت خنثی شدن دارند و بدین ترتیب می توان اثرات آن را معکوس کرد. دارویی که این مواد پرکننده صورت را خنثی می کند، هیالورونیداز نام دارد و به عنوان یک آنزیم برای تجزیه این محصولات عمل می کند.

در ایالات متحده، هیالورونیداز تنها توسط پزشک به کار گرفته می شود یا استفاده در یک مرکز پزشکی یا جراحی به صورت تجاری در دسترس است. اگرچه به طور کلی ماندگاری مواد پرکننده HA در مناطق دیگر صورت برای مدت زمان کوتاه تر از شش ماه تا یک سال تعیین شده است، اما معمول است که محصولات پرکننده HA در ناحیه زیر چشم برای مدت زمان طولانی تری دوام داشته باشند. اغلب، پس از تزریق، همچنان می توان اثر پرکننده های صورت HA را در ناحیه زیر چشم مشاهده کرد (در برخی موارد، می تواند پنج سال یا بیشتر باشد). به همین دلیل، تزریق هیالورونیداز همچنان یک گزینه اصلی برای درمان عوارض ناخواسته پرکننده صورت در پلک های پایین است.

اگر تزریق هیالورونیداز برای شرایط شما توصیه شود، احتمالاً این موارد در برنامه درمانی شما گنجانده می شود و پس از اینکه زمان کافی برای کار به تزریق هیالورونیداز داده شد، لازم است برای بازدید مجدد برای بررسی ناحیه تحت درمان برگردید. در برخی موارد، نتایج حاصل از تزریق هیالورونیداز ممکن است خیلی سریع (طی چند دقیقه) دیده شود، اگرچه قبل از انجام ارزیابی مناسب برای گزینه های درمانی بیشتر، ثبات در ناحیه کمی بیشتر طول می کشد.

حتی اگر بسیاری از محصولات پرکننده صورت وجود داشته باشد که از اسیدهای هیالورونیک تشکیل شده اند، این بدان معنی نیست که تمام محصولات پرکننده صورت HA به طور یکسان ایمن هستند. برخی از محصولات برای درمان این ناحیه ظریف از صورت بسیار ایده آل تر هستند، در حالی که سایر محصولات ممکن است تمایل به جذب آب بیشتر یا گسترش بیشتری در بافت داشته باشند، بنابراین احتمالاً در این موارد باعث ایجاد مشکلات طولانی مدت در تورم می شوند.

چندین محصول پرکننده پوستی دیگر نیز وجود دارد که برای درمان تیرگی و گودی زیر چشم استفاده می شوند که از اسیدهای هیالورونیک ساخته نشده اند. این محصولات عبارتند از: سیلیکون، کلاژن، Sculptra، ژل رادیس Radiesse® و Artefill well و… که در برخی موارد به هیچ وجه به بدن تزریق نمی شوند. این محصولات را نمی توان با هیالورونیداز خنثی کرد و اغلب هنگام تزریق با عوارض ژل زیر چشم مواجه می شوید که درمان آن بسیار دشوار است. در حالی که برخی از این محصولات می توانند نتایج بسیار خوبی در سایر قسمت های صورت و بدن داشته باشند، اما متأسفانه، عوارض ناشی از این نوع محصولات مورد استفاده در نواحی زیر چشم ممکن است به اقدامات تجدیدنظر گسترده تری نیاز داشته باشد و اغلب همچنان خطرات قابل توجهی برای ایجاد زخم دائمی، و همچنین سایر موضوعات طولانی مدت وجود دارد. 

محصول پرکننده تزریق شده در سطح بافت مناسب یا ناحیه آناتومیک قرار نگرفته است.

قیمت تزریق فیلر زیر چشم

ناحیه زیر چشم عموماً فضای تنگ با آناتومی بسیار ظریفی است. ساختارهای طبیعی که معمولاً در این ناحیه یافت می شود شامل پوست پلک پایین، عضله پلک و بافت پوشاننده بالای استخوان حفره چشم است. بیشتر محصولات پرکننده صورت که به این ناحیه تزریق می شوند، باید به صورت ایده آل در صفحه بافتی مستقیماً در بالای استخوان یا حداقل در زیر لایه عضلانی پلک قرار گیرند. اگر یک محصول پرکننده صورت بیش از حد سطحی در پوست یا بالای لایه عضلانی را در بر بگیرد، ممکن است این محصول با شکلی غیرطبیعی ظاهر شود و به نظر برسد یکدست، متورم یا نامنظم است. عوارض ژل زیر چشم

همانطور که قبلاً گفته شد، برخی از محصولات اسید هیالورونیک پس از تزریق تمایل به پراکندگی بیشتری نسبت به سایر محصولات دارند و این محصولات ممکن است گزینه ایده آلی برای درمان گودی یا تیرگی زیر چشم نباشد. در بیشتر موارد، محصولات پرکننده بر پایه هیالورونیک اسید که قبلاً به یک صفحه بافت نامناسب تزریق شده اند، می توانند با تزریق هیالورونیداز خنثی شوند. پس از خنثی شدن کامل محصول نامطلوب، می توان ارزیابی کاملی از منطقه آسیب دیده را برای تصمیم گیری در مورد بهترین گزینه های درمانی برای جوان سازی انجام داد.

در بعضی موارد، تزریق های اضافی پرکننده صورت که به درستی در کیسه اشک یا سایر مناطق صورت قرار گرفته اند، ممکن است نتایج زیبایی بسیار خوبی در بر داشته باشند. سایر گزینه های جراحی و غیر جراحی نیز ممکن است مورد بررسی قرار گیرند.

بیش از حد از محصول پرکننده استفاده شده باشد.

رفع گودی زیر چشم نی نی سایت

کیسه اشک و فرو رفتگی های پلک پایین نشان دهنده مناطقی از صورت است که نازک ترین پوست بدن را دارد. به همین دلیل، افزودن مقدار کمی از پرکننده صورت می تواند تأثیر قابل توجهی بیش از آنچه پیش بینی شده داشته باشد. علاوه بر این، محصولات پرکننده بر پایه هیالورونیک اسید که برای درمان این ناحیه ترجیح داده می شوند، تا حدی به مولکول های آب میل پیوستگی دارند و بنابراین همه این محصولات در صورت تزریق به بدن، درجه ای از هیدراتاسیون را نشان می دهند و متورم می شوند. 

هنگام انجام تزریق ژل زیر چشم، توصیه می شود که آهسته پیش بروید، این را در نظر داشته باشید که در صورت نیاز همیشه می توانید برگردید و در زمان دیگری حجم بیشتری فیلر دریافت کنید. بعضی اوقات، ممکن است مقدار زیادی محصول پرکننده صورت در حفره های پلک پایین قرار گرفته باشد و باعث ایجاد یک اثر بیش از حد پر شده می شود که باعث پف کردگی منطقه می شود.

اثر تیندال می تواند در برخی از بیمارانی که تزریق ژل هیالورونیک اسید به ناحیه ای انجام داده اند، رخ دهد. اثر تیندال پراکندگی نوری را توصیف می کند که به دلیل وجود ذرات ماده در مسیر آن رخ می دهد. ذرات پرکننده صورت هیالورونیک اسید که بیش از حد نزدیک به سطح پوست قرار گرفته اند می تواند باعث شود نوری که به منطقه برخورد می کند به گونه ای پراکنده شود که بتواند در پوست پوشاننده ناحیه تحت درمان رنگی مایل به آبی ایجاد کند. از اثر تیندال به عنوان پراکندگی ریلی نیز یاد می شود.

برای برخی از بیمارانی که رنگ پوست آنها بسیار روشن است، اثر تیندال گاهی اوقات پس از تزریق پرکننده ی هیالورونیک اسید دیده می شود، حتی اگر این محصول به سطح مناسبی از بافت تزریق شود. بدون رنگدانه های زیاد، پوست پلک نازک همیشه قادر به محافظت موثر از محصول پرکننده صورت در برابر نور نیست، بنابراین باعث پراکندگی نور در منطقه و ظاهر شدن رنگ مایل به آبی در ناحیه تحت درمان می شود. این وضعیت گاهی اوقات در سایر مناطق پوست نازک بدن مانند اطراف دهان نیز دیده می شود. اگر در ناحیه زیر چشم، اثر تیندال ظاهر شود، معمولاً تزریق هیالورونیداز به منظور خنثی کردن محصول پرکننده، مشکل را برطرف می کند. عوارض ژل زیر چشم نی نی سایت

ممکن است آناتومی پلک یا صورت شما برای این روش ایده آل نباشد.

تزریق فیلر زیر چشم نی نی سایت

هر بیماری که دارای فررفتگی یا سیاهی زیر چشم خود است، کاندید مناسبی برای تزریق مواد پرکننده صورت در این قسمت نیست. در برخی موارد، آناتومی پلک های تحتانی می تواند باعث شود که برخی از افراد با تلاش برای جوان سازی ناحیه زیر چشم، نتایج نامطلوبی را تجربه کنند. در این موارد، جراحی جوان سازی پلک های تحتانی اغلب مناسب ترین گزینه است و برای دستیابی به بهترین نتیجه زیبایی ممکن است نیاز به جراحی باشد. برخی از این مشکلات آناتومی پلک یا صورت شامل موارد زیر است: عوارض ژل زیر چشم

  • بیمارانی که شلی (افتادگی) پلک های پایینی بیش از حدی دارند و پلک های تحتانی سطح کشش مناسبی ندارند. با چشمک زدن معمولی، پلک های شل پایین در امتداد سطح چشم قرار می گیرند، درست مثل برف پاک کن های شیشه جلو اتومبیل. این امر می تواند به بروز مشکلات مزمن خشکی چشم کمک کند و همچنین گاهی اوقات می تواند باعث بروز اشک ریزی مزمن شود، که بسیار آزار دهنده است. برخی از دلایل این وضعیت می تواند شامل: فرایند پیری طبیعی، مالش مداوم چشم، سندرم چشم فلاپی، آپنه خواب یا سایر اختلالات خواب، جراحی قبلی چشم یا پلک، آسیب ناشی از آفتاب و شرایطی که باعث ایجاد بافت اسکار در پوست اطراف چشم می شود. این وضعیت می تواند به مواردی با التهاب مزمن در پلک های تحتانی کمک کند و ممکن است باعث شود تورم طولانی مدت یا بیش از حد پس از تزریق محصولات پرکننده در ناحیه ایجاد شود. از تزریق هیالورونیداز به طور معمول برای خنثی کردن محلول پرکننده صورت استفاده می شود و پس از آن می توان با جراحی ترمیمی مشکل پلک پایین را برطرف کرد. عوارض ژل زیر چشم
  • بیمارانی که بیش از حد دچار شلی (افتادگی) عضله پلک تحتانی (orbicularis oculi) می شوند، می توانند در موقعیت قرارگیری پلک پایین در سطح چشم دچار مشکل شوند. در حالی که بافت طبیعی عضلانی پلک، پلک ها را با هر پلک زدن به سرعت می بندد، اما بافت عضلانی پلک می تواند باعث شود که بازتاب پلک بسیار ضعیف تر شود. همراه با مشکلات مزمن خشکی چشم، این امر همچنین می تواند به التهاب طولانی مدت یا بیش از حد در پلک های پایین کمک کند و ممکن است باعث شود تورم طولانی مدت یا بیش از حد پس از تزریق محصولات پرکننده در ناحیه وجود داشته باشد. از آمپول هیالورونیداز به طور معمول برای خنثی کردن محصول پرکننده استفاده می شود و سپس می توان با جراحی ترمیمی مشکل پلک پایین را برطرف کرد. عوارض ژل زیر چشم 
  • بیمارانی که تو رفتگی پلک تحتانی بزرگتری دارند، معمولاً کاندیدای مناسبی برای تزریق مواد پرکننده پوستی به داخل گودی زیر چشم نیستند. حجم بیشتر و سنگینی کیسه های اشک زیر چشم ممکن است با تزریق فیلر در این قسمت به خوبی پنهان نشود و گاهی اوقات، حجم اضافه شده در اینجا می تواند ظاهری بسیار غیر طبیعی ایجاد کند. بعلاوه، بسیاری از این بیماران ممکن است به نوعی به تقویت گونه و پشتیبانی نیاز داشته باشند و عدم وجود حجم در این ناحیه نسبت به قسمت پلک تحتانی کاملاً پرتر، می تواند منجر به ایجاد برخی از نسبت های غیر طبیعی صورت شود که می تواند ظاهری نامتعادل و نامطلوب ایجاد کند. از تزریق هیالورونیداز به طور معمول برای خنثی کردن محصول ناخواسته پرکننده استفاده می شود و سپس می توان جراحی جوان سازی مناسب را همزمان با بلفاروپلاستی پلک تحتانی انجام داد. 
  • فستون ها (که به آن هلال زیر چشم نیز گفته می شود) معمولاً به صورت کیسه ای در بافت زیر چشم دیده می شود که پف کرده یا پر از مایع به نظر می رسد که در ناحیه گونه درست در زیر مرز پلک تحتانی قرار دارد. تصور می شود که فستون ها در اثر آسیب خورشید به مرور زمان پدیدار می شوند و مربوط به نیروهای مختلف عضلانی در صورت است. در برخی موارد، تزریق مواد پرکننده پوستی که در زیر چشم قرار می گیرد، منجر به تورم بیشتر می شود و باعث می شود فستون واضح یا بزرگتر به نظر برسد. در بعضی مواقع، فستون ممکن است برای مدت طولانی تری باقی بماند حتی پس از اینکه محصول پرکننده ناخواسته با هیالورونیداز خنثی شده است. درمان های موثر برای از بین بردن فستون ممکن است شامل اقدامات گسترده تری از جمله جراحی بلفاروپلاستی پلک پایین و همچنین استفاده از لیزر CO2 برای از بین بردن گودی زیر چشم باشد.

ممکن است با التهاب طولانی مدت در اطراف چشم دچار مشکلات مزمن شوید.

هزینه تزریق فیلر برای گودی زیر چشم

شرایط التهابی مزمن که چشم ها و نواحی اطراف چشم را تحت تأثیر قرار می دهد، می تواند بیماران را دچار تورم طولانی مدت در پلک های پایینی کند. به دلیل طبیعی بودن، نازک بودن پوست پلک های پایین، این ناحیه از صورت همچنین می تواند تورم ناشی از احتباس مایعات را بیش از برخی مناطق دیگر بدن نشان دهد. حتی در افراد سالم، محصولات مختلف پرکننده پوستی تمایل متغیری به مولکول های آب دارند و گاهی اوقات می توانند باعث ایجاد تورم اضافی در بافت شوند. 

برای افرادی که از قبل مستعد تورم اضافی در این ناحیه هستند، ممکن است گزینه جوان سازی با محصولات پرکننده پوستی گزینه مناسبی برای بهبود زیبایی پلک های پایین نباشد. برخی از شرایطی که باعث تورم اضافی پلک می شوند عبارتند از:

  • روزاسه
  • سندرم پلک فلاپی
  • خشکی مزمن چشم
  • آلرژی مزمن یا احتقان سینوس
  • بلفاریت مزمن یا التهاب پوست پلک
  • ورم ملتحمه مزمن (چشم صورتی)
  • سایر بیماری های التهابی پوستی
  • مصرف بیش از حد الکل
  • مصرف بیش از حد نمک
  • آپنه انسدادی خواب و سایر اختلالات خواب
  • سستی عضله پلک یا خود پلک (شلی و افتادگی)

در این موارد، به طور معمول برای خنثی کردن محصول ناخواسته پرکننده زیر چشم از تزریق هیالورونیداز استفاده می شود و مدیریت صحیح شرایط التهابی زمینه ای بخش مهمی در دستیابی به بهبود ظاهر است. هنگامی که شرایط شما تحت کنترل بهتر قرار گیرد، می توانید در دراز مدت از هر روش جوان سازی زیبایی دیگری برای پلک های تحتانی خود بهره بگیرید که نتیجه بهتری داشته باشد. 

فردی که درمان شما را انجام داده است صلاحیت مناسبی برای انجام این تزریق ویژه را ندارد.

فیلر زیر چشم نی نی سایت

تزریق مواد پرکننده صورت هم اکنون در سراسر جهان به محبوبیت فوق العاده ای در درمان های غیر جراحی دست پیدا کرده است. امروزه انواع مختلفی از پزشکان وجود دارد که تزریق مواد پرکننده صورت را انجام می دهند. 

اگرچه یک گروه اصلی از پزشکان وجود دارند که به طور سنتی در این روش های درمانی برای تقویت زیبایی آموزش می بینند، اما این شامل انواع مختلف دیگری از پزشکان است که در اصل در سایر تخصص ها آموزش دیده اند و ممکن است همان آموزش گسترده یا سابقه مشابه آناتومی نواحی ظریف مانند پلک ها یا نواحی مشابه صورت را نداشته باشند. در بسیاری از مناطق، این شامل گروهی از متخصصان غیر پزشک مانند پرستاران، دستیاران پزشک و زیبایی شناسان پزشکی است. بسته به قوانین محلی، این پزشکان ممکن است تحت نظارت مستقیم پزشک باشند یا نباشند.

متأسفانه، افرادی نیز وجود دارند که به طور غیرقانونی و بدون هیچ گونه آموزش پزشکی، تزریق مواد پرکننده صورت را انجام می دهند و متأسفانه، این موارد معمولاً بسیار هولناک هستند که ممکن است در اخبار شب مشاهده کنید. یک فرد متخصص به خوبی می داند چه کسی به چه نوع تزریقی نیاز دارد. به عبارت دیگر، سرنگ ژل Restylane® که برای یک فرد تزریق می شود ممکن است برای نفر بعدی ناکارآمد باشد! 

هنگام در نظر گرفتن یک روش تجدید نظر پس از نتیجه نامطلوب تزریق فیلر زیر چشم (جوان سازی غیر جراحی) تحقیق در مورد تحصیلات، سوابق، آموزش و تجربه پزشکی که قرار است تزریق را انجام دهد بسیار مهم است. برای مواردی که مربوط به این ناحیه ظریف از صورت است، توصیه می شود به یک جراح پلاستیک چشم یا صورت که در زمینه تزریق ژل آموزش دیده است، مراجعه کنید.

یک جراح پلاستیک باید دارای یک مجوز پزشکی باشد. دلیل اصلی اهمیت این مهم – به ویژه برای تجدید نظر اقدامات پس از عدم موفقیت در تزریق مواد پرکننده صورت – به این دلیل است که برای دستیابی به بهترین نتیجه، باید سلامت و ایمنی چشم و بینایی شما حفظ شود.

بعد از ایجاد عوارض فیلر زير چشم، ممکن است بافت پلکها تا حدودی به خطر بیفتد و علائم قابل توجه دیگری مانند تاری دید، درد چشم، پارگی، سوزش، خشکی چشم، عدم توانایی در بستن کامل چشم ها، دو بینی و یا مشکلاتی در چشمک زدن طبیعی تان رخ دهد. 

در صورت بروز عوارض فیلر زیر چشم، این موارد مهم باید مورد بررسی قرار گرفته و به عنوان بخشی مهم از هر برنامه برای تجدید نظر موفقیت آمیز پس از عارضه تزریق ماده پرکننده زیر چشم، به طور موثر مورد بررسی قرار گیرند. همچنین مهم است که درک کنیم روش های تجدید نظر پس از نتیجه نامطلوب حاصل از تزریق ژل زیر چشم، گاهی اوقات پیچیده تر از روش اصلی است و ممکن است مراحل خاصی وجود داشته باشد که باید به عنوان بخشی از یک برنامه درمانی دنبال شود تا به درستی انجام شود. 

بهترین مرکز تزریق ژل زیر چشم در تهران

تزریق ژل زیر چشم نی نی سایت

امیدواریم تزریق ژل خود را در هر کلینیکی که انجام می دهید، با موفقیت همراه باشد و هیچ گونه عوارضی را تجربه نکنید. اما چنانچه در یافتن بهترین دکتر تزریق ژل در تهران دچار تردید هستید، یا به دنبال تخفيف ژل یا بهترین دکتر برای تزریق ژل لب هستید، مرکز زیبایی شمال تهران را به شما معرفی می کنیم.
این مرکز زیبایی با بهره گیری از بهترین پزشکان و متخصصین زیبایی و هم چنین بهترین و با کیفیت ترین مواد، افتخار دارد علیرغم تزریق فیلر، کلیه خدمات زیبایی، پوست و مو و لیزر را در محدوده شمال تهران (شریعتی، قلهک، دروس، ظفر، زرگنده، میرداماد، تجریش، فرمانیه، قیطریه، پاسداران) به شما عزیزان ارائه دهد. شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر و همچنین اخذ نوبت از این مرکز به صفحه اصلی مراجعه کنید.

تحقیق و ترجمه: مینو زرفش

منبع

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
به بالای صفحه بردن