تزریق ژل صورت

تزریق ژل صورت: بهترین مارک ژل برای تزریق صورت چیست؟

تزریق ژل صورت چیست ؟

تزریق ژل صورت نی نی سایت

پرکننده های صورت یا فیلر های پوستی که با عنوان ژل صورت نیز در بین مردم شناخته می شوند ، می توانند جادوهای زیادی به پا کنند: تزریق ژل لب برای برجسته کردن لب های نازک ، لیفت ابرو ، تزریق ژل گونه برای برآمده نشان دادن آن ، ژل زیر چشم برای رفع سیاهی زیر چشم ، تزریق ژل خط خنده جهت رفع آن ، تزریق ژل برای صورت لاغر که همه این ها به شما کمک می کند چهره ای زیبا تر و شاداب تر داشته باشید و البته از همه مهمتر چند سال جوان تر به نظر برسید! بنابراین می توان گفت تزریق ژل صورت جادوی جوانی قرن است.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

تزریق ژل صورت را می توان در کمتر از یک ساعت انجام داد و پس از آن نیاز به دوره نقاهت ندارد. عوارض تزریق ژل جزئی هستند. هر از گاهی ممکن است فردی به اجزای پرکننده پوستی واکنش آلرژیک داشته باشد ، اما برای اکثر افراد ، بدترین عارضه ای که اتفاق می افتد کبودی بعد از تزریق ژل یا تورم یا قرمزی بسیار خفیف در نقطه ایست که پرکننده تزریق شده است. با این وجود تمام این عوارض جانبی موقتی و گذرا هستند.

هنگامی که در مورد تنها مشکل جدی تزریق ژل صورت صحبت می کنیم کلمه “موقت” بسیار مهم است: بدین مفهوم که تزریق ژل صورت برای همیشه دوام ندارند. بسته به نوع پرکننده و نحوه استفاده آن ، اثرات آن بعد از 6 ماه کاملا از بین می رود. با این حال گفته می شود ماندگاری تزریق ژل در برخی از انواع ژل صورت تا یکسال و نیم همچنان پایدار است.

نحوه انتخاب بهترین ژل تزریقی صورت

بهترین مارک ژل برای تزریق صورت

بسیاری از محصولات پرکننده پوستی در بازار وجود دارد. از اینرو یافتن بهترین مارک ژل برای تزریق صورت با توجه به بودجه شما ، تجربه و ترجیح پزشک تان در تزریق و تفاوت ها و حساسیت های موجود در پوست افراد متفاوت است – مانند این که نور خورشید تا چه میزان به پوست شما آسیب رسانده است ، یا به عنوان مثال پوست شما تا چه اندازه ارتجاعی یا غیر ارتجاعی است. به خاطر داشته باشید که آنچه برای دوست تان بهترین گزینه به شمار می رود ، ممکن است برای شما نباشد. اگر به فکر تزریق ژل صورت هستید ، در اینجا چند نکته کلیدی وجود دارد که باید در مورد بهترین مارک ژل برای تزریق صورت ، هزینه تزریق ژل و بهترین مرکز تزریق ژل بدانید.

در ادامه لیست ژل های مورد تایید وزارت بهداشت را به شما معرفی خواهیم کرد.

بهترین مارک ژل برای تزریق صورت

ماندگاری تزریق ژل

ژل ژوویدرم

آنچه می تواند انجام دهد: ژوویدرم مجموعه ای از پرکننده ها را داراست و در شکل های مختلفی طراحی شده است که در نواحی مختلف صورت مورد استفاده قرار گیرد. به عنوان مثال ، ژل ژوویدرم ولوما برای افزودن کانتور به گونه ها همانند دوران جوانی استفاده می شود که به طور طبیعی با گذشت زمان اثر خود را از دست می دهد. همچنین خطوط “پرانتزی” متوسط ​​تا عمیق اطراف بینی و دهان (معروف به چین های بینی) و خطوطی را که از گوشه های دهان شما به سمت چانه (خطوط ماریونت) پیش رفته است را صاف می کند. ژل ژوویدرم اولترا جهت برجسته سازی لبها کاربرد دارد ، و ژل ژوویدرم ولبلا که برای باز کردن خطوط عمودی لب استفاده می شود. اگرچه تزریق ژل صورت به طور کامل بدون درد است ، اما اکثر پرکننده های اسید هیالورونیک همراه با ماده بی حسی لیدوکائین تزریق می شوند تا در طول و بعد از درمان کوچک ترین ناراحتی را احساس نکنید.

نحوه کار: ماده اصلی ژوویدرم اسید هیالورونیک (HA) است ، یک قند طبیعی که در بدن یافت می شود و به پوست رطوبت ، حجم و خاصیت ارتجاعی می بخشد. با افزایش سن میزان HA کاهش می یابد و پوست پری خود را از دست می دهد و چین و چروک های زیادی ظاهر می شوند. در هنگام تزریق ، HA همچون یک اسفنج عمل می کند تا آب را به پوست جذب کند. در نتیجه ، ناحیه ای را که در آن تزریق صورت گرفته است ، پر و برجسته می شود. علاوه بر حصول نتایج فوری در صاف شدن پوست ، تحقیقات انجام شده از سال 2007 نشان می دهد که تزریق HA منجر به افزایش تولید کلاژن در پوست نیز می شود. این بدان معناست که پوست به دستکاری و رسیدگی کمتری نیاز دارد و در مراجعات بعدی نیز به مواد کمتری برای تزریق نیاز پیدا خواهید کرد. بنابراین به منزله ارزان تر تمام شدن هزینه تزریق ژل برای تان محسوب می شود. یکی از مزایای تزریق ژل های مبتنی بر HA نسبت به سایر گزینه ها این است که به دلیل این که HA به طور طبیعی در بدن یافت می شود ، هیچگونه خطر بروز واکنش آلرژیک در آن وجود ندارد.

ماندگاری تزریق ژل ژوویدرم: بسته به نوع ماده (برخی از آنها رقیق تر و “روان تر” هستند و برخی دیگر غلیظ تر هستند ، بنابراین به طور بالقوه می توانند دوام بیشتری داشته باشند) ، اثرات ژل ژوویدرم می تواند از 6 ماه تا 18 ماه دوام داشته باشد تا این که بدن به تدریج مواد را جذب کند. اگر از نتیجه نهایی راضی نیستید یا نمی دانید بعد از تزریق ژل چه اتفاقی می افتد ، نگران نباشید: فیلر هایی که حاوی HA هستند را می توان توسط هیالورونیداز (آنزیمی که HA را خنثی می کند) کمی یا کاملاً از بین برد.

قیمت ژل ژوویدرم اصل: طبق آمار سال 2017 از انجمن جراحان پلاستیک آمریکا (ASPS) ، میانگین هزینه یک سرنگ فیلر مبتنی بر HA 682.4 دلار بوده است.

 

ژل رستیلن

آنچه می تواند انجام دهد: رستیلن نیز مانند ژل ژوویدرم ، مجموعه ای از محصولات دارد که برای درمان مناطق مختلفی از صورت طراحی شده اند. ژل رستیلن در اصل چین و چروک ها و چین های پوست را از بین می برد و می توان از آن برای افزودن حجم به لب های نازک نیز استفاده کرد. رستیلن لیفت ، ژلی بسیار غلیظ تر است که برای اصلاح چین و چروک های شدید مانند چین های بینی و همچنین بازیابی حجم از دست رفته گونه ها استفاده می شود. همچنین سازمان غذا و داروی آمریکا تصویب کرده است که این ژل برای افزایش حجم و پری پشت دست نیز کاربرد دارد. رستیلن سیلک نیز به طور ویژه برای برجسته سازی لب ها طراحی شده است ، زیرا نسبت به سایر محصولات از ذرات کوچکتری ساخته شده است.

نحوه کار: رستیلن یکی دیگر از محصولاتی است که به توانایی صاف کنندگی فوری اسید هیالورونیک متکی است. تزریق ژل همچنین ممکن است تولید کلاژن طبیعی را تحریک کند ، بنابراین نیاز به مراجعات کمتر می شود و در هر مراجعه به تزریق ژل کمتری نیز نیاز است.

ماندگاری تزریق ژل رستیلن: مطالعات بالینی نشان می دهد نتایج یک “درمان کامل” تزریق ژل رستیلن که شامل یک تزریق مجدد است می تواند تا 18 ماه دوام یابد. نتایج در گونه ها تا یک سال و برای چین و چروک ها تا 6 ماه و برابر به طول می انجامد. نتایج حاصل از تزریق ژل لب نیز تا 6 ماه به طول می انجامد.

قیمت ژل رستیلن در داروخانه: طبق آمار سال 2017 ، متوسط ​​هزینه یک سرنگ فیلر مبتنی بر HA 682.4 دلار بوده است.

 

ژل اسکالپترا استیک (Sculptra Aesthetic)

آنچه می تواند انجام دهد: در ابتدا تزریق ژل اسکالپترا بر روی بیماران مبتلا به ویروس نقص ایمنی بدن (HIV) که عمده چربی صورت خود را از دست داده بودند ، انجام می شد. اما در حال حاضر مصارف آرایشی این ژل در افرادی که به HIV مبتلا نیستند نیز تصویب شده است. تزریق ژل اسکالپترا برای ایجاد برجستگی در گونه ها ، پر کردن قسمت های توخالی یا فرو رفته صورت و افزایش ضخامت پوست استفاده می شود و ظاهر چین و چروک ها و خطوط را کاهش می دهد. این ژل به لب تزریق نمی شود و در اطراف چشم نیز استفاده نمی شود.

نحوه کار: ماده فعال در ژل اسکالپترا ، اسید پلی- ال- لاکتیک (PLLA) است ، یک ترکیب مصنوعی که باعث تولید کلاژن جدید می شود. به همین دلیل ، چندین درمان با فواصل حدوداً چهار تا شش هفته ای نیاز دارد تا نتایج محرز شوند. تعداد جلسات مورد نیاز برای هر فرد بستگی به میزان پیری صورت وی دارد.

ماندگاری تزریق ژل اسکالپترا استیک: در یک مطالعه بالینی که در سال 2011 منتشر شد ، تأثیرات ژل اسکالپترا تا دو سال پس از انجام اولین جلسه درمانی (به طور متوسط ​​سه تزریق) دوام داشت.

هزینه تزریق ژل: طبق آمار سال 2017 ، متوسط ​​هزینه یک سرنگ اسکالپترا 903 دلار بوده است.

 

ژل رادیس (Radiesse)

آنچه می تواند انجام دهد: از ژل رادیس برای درمان چین های متوسط ​​تا شدید صورت مانند چین های بینی استفاده می شود. همچنین می توان از آن برای بی حجمی گونه ها و سایر برآمدگی های صورت استفاده کرد. این ژل در لب استفاده نمی شود.

نحوه عملکرد: رادیس حاوی میکروسفرهای هیدروکسیلاپاتیت کلسیم ، نوعی ماده معدنی است که در دندان ها و استخوان های انسان یافت می شود. هنگامی که این ماده در در پرکننده استفاده می شود ، ذرات کلسیم ریز هستند و در یک محلول غلیظ ژل مانند به حالت تعلیق در می آیند. در حالی که رادیس بلافاصله حجم از دست رفته را دوباره پر می کند ، با گذشت زمان ژل جذب می شود و بدن کلسیم را متابولیزه می کند.

ماندگاری تزریق ژل رادیس: نتایج ژل رادیس یک سال یا بیشتر دوام دارد. اما ، به دلیل اینکه هیدروکسیلاپاتیت کلسیم باعث تحریک تولید کلاژن طبیعی می شود ، برای حفظ نتیجه به جلسات کمتر (و مواد کمتری) ممکن است نیاز داشته باشید.

هزینه تزریق ژل: طبق آمار سال 2017 ، میانگین هزینه یک سرنگ رادیس 662 دلار بوده است.

تزریق ژل بعد از چند روز اثر میکند ؟

ماندگاری تزریق ژل

پس از تزریق ژل باید قادر باشید بلافاصله متوجه حصول نتیجه شوید. چند روز پس از بهبودی، صورت تان احساس طبیعی خود را باز می یابد.

مراقبت بعد از تزریق ژل

تزریق ژل صورت

اقدامات پس از تزریق ژل صورت چندان پیچیده نیست. به دنبال تزریق ، می توان از یخ برای کاهش ناراحتی و کنترل تورم استفاده کرد. اما هیچ فشار محکمی نباید روی ناحیه درمان اعمال شود.

بهتر است بلافاصله بعد از تزریق از مصرف لوازم آرایشی و بهداشتی خودداری شود.

شما باید قادر باشید فوراً متوجه اختلاف تزریق ژل صورت قبل و بعد از آن شوید. بعد از طی دوره بهبودی ، لب های شما باید شکل طبیعی تری به خود بگیرند.

در مورد انواع دیگر روش های مراقبت بعد از تزریق ژل از پزشک تان نیز مشاوره بگیرید.

معرفی بهترین دکتر تزریق ژل در بهترین مرکز تزریق ژل

مراقبت بعد از تزریق ژل

تزریق ژل صورت توسط یک ارائه دهنده حرفه ای و باتجربه می تواند نتایجی طبیعی ای برای شما رقم زند و به شما کمک کند جوان تر و نسبت به ظاهر خود اعتماد به نفس بیشتری داشته باشید.

پس چنانچه به دنبال دکتر خوب برای تزریق ژل در تهران ، بهترین متخصص تزریق ژل ، بهترین دکتر تزریق ژل ، بهترین دکتر برای تزریق فیلر ، دکتر متخصص تزریق ژل و در نهایت بهترین مرکز تزریق ژل هستید به شما مرکز تزریق ژل شریعتی را معرفی می کنیم.

بسیار خرسندیم اعلام کنیم که مرکز زیبایی ما با بهره گیری از بهترین پزشکان و متخصصین زیبایی و هم چنین بهترین و با کیفیت ترین مواد، افتخار دارد علیرغم تزریق ژل ، کلیه خدمات زیبایی ، پوست و مو، و لیزر را در محدوده شمال تهران (شریعتی ، قلهک ، دروس ، ظفر ، زرگنده ، کدویی ، میرداماد ، تجریش ، فرمانیه ، پاسداران) به شما عزیزان ارائه دهد. شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر و همچنین اخذ نوبت از این مرکز به این صفحه مراجعه کنید.

شاد و زیبا باشید…

تحقیق و ترجمه: مینو زرفش

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
به بالای صفحه بردن