تزریق فیلر لب

جدیدترین ترندهای تزریق فیلر در سال 1400

عوارض تزریق فیلر

سال 1399 به سرعت چشم برهم زدنی به پایان رسید و وارد سال جدید شدیم. همانطور که مطلع هستید هر ساله ترندهای جدیدی پا به عرصه مد و زیبایی می گذارند. مقوله پروسیجرهای زیبایی نیز از این امر مستثنی نبوده و با اتمام سال 1399 و ورود به سال 1400 ترندهای جدیدی در بحث تزریق فیلر شکل گرفته است. در این بین ، تزریق فیلر لب و درمان های زیبایی پوست تنها نمونه هایی از ترندهایی است که دکتر متخصص زیبایی ما معتقد است در سال جدید ، بازار زیبایی صورت پزشکی را در بر خواهد گرفت. از اینرو در این مطلب قصد داریم در مورد ترندهای جدید تزریق فیلر در سال 1400 توضیحاتی ارائه دهیم.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

شما تصمیم دارید چه روند بزرگی در زیبایی خود ایجاد کنید؟

تزریق فیلر برای فرم دهی و کانتورینگ لب

تزریق ژل به لب در خانه

انواع مختلفی از پرکننده های درمال تزریقی وجود دارد که می توانند در لب و اطراف دهان تان تزریق شوند. اما امروزه رایج ترین پرکننده ها محصولاتی هستند که حاوی موادی شبیه به اسید هیالورونیک هستند. اسید هیالورونیک یک ماده طبیعی است که در بدن یافت می شود و به افزایش حجم لب کمک می کند.

اثرات تزریق ژل لب به طور معمول حدود شش ماه طول می کشد. با این حال در نظر داشته باشید که مدت ماندگاری می تواند در افراد مختلف، متفاوت باشد. پس از این دوره حدوداً شش ماهه، تزریقات بیشتری لازم است تا حجم لب های شما به همان ترتیب حفظ شود.

آناتومی ناحیه لب و دهان کاملاً پیچیده است. لب ها از بخش های مختلف یعنی مرز ورمیلیون ، بدنه لب و ستون های فیلترال تشکیل شده اند. بدنه لب ها از یک قسمت خشک و مرطوب تشکیل شده است و ستون های فیلترال برجستگی های عمودی هستند که از کمان کوپید (قوس دو بخشی بالای لب انسان) تا بینی امتداد دارند. هر یک از این مناطق دارای سختی متفاوتی بوده و حرکت آنها نیز متفاوت است. از این رو ، هنگام ارزیابی لب های شما قبل از هرگونه تزریق پرکننده لب ، پزشک باید همیشه لب ها را در حالت استراحت و همچنین در حین حرکت بررسی کند.

تزریق فیلر برای مشخص کردن خط فک

هزینه زاویه سازی صورت با فیلر

این ترند در سال های اخیر بسیار محبوب شده است و ما هر روزه شاهد حضور زنان متعددی در مراکز زیبایی هستیم که برای داشتن یک فک مشخص تر ، متقاضی تزریق فیلر خط فک می باشند. برخی از خانم ها مقدار کمی فیلر را در زاویه فک قرار می دهند تا به شکل دهی صورت خود کمک کرده و خط فک را برجسته تر و نمایان تر کنند. ارزیابی صورت و برنامه ریزی درمانی ، همراه با شناخت کافی از نقاط تزریق کلیدی مورد نیاز و مقدار صحیح ماده پر کننده برای استفاده ، برای اطمینان از اینکه مرز بین زنانه بودن و مردانگی مبهم نباشد ، امری حیاتی است. کانتورینگ فک همچنین برای بهبود ظاهر آویزان و شل ناحیه فک در خانم های میانسال بسیار مناسب است. چنانچه تزریق فیلر در ناحیه فک با مهارت انجام شود ، می تواند شکل ظاهری آن را به شدت بهبود بخشد.

فیلر از بین برنده کیسه های چربی سمج

زاویه سازی صورت نی نی سایت

سال 1400 همچنین در سال لاغری صورت نیز خواهد بود ، بنابراین ما انتظار داریم شاهد روش های غیر تهاجمی از بین بردن چربی در مرکز زیبایی مان باشیم.

عمدتا به دلیل دوره بهبودی طولانی مدت ، خطر بیهوشی عمومی و خطرات و عوارض ذاتی ناشی از رفتن زیر جراحی ، همه افراد نمی خواهند جراحی لیفت صورت را انجام دهند. به همین دلیل ، محبوبیت درمان حل کننده چربی ما روز به روز افزایش یافته است و ما انتظار داریم که این درمان در سال 1400 بیشتر مورد جستجو قرار گیرد. این روش درمانی به بیماران این امکان را می دهد تا با از بین بردن چربی ، جیب های موضعی سرسخت چربی در ناحیه فک و زیر چانه را با دارویی که به طور مخصوص فرموله شده بردارند. از آنجا که این روش چربی های موضعی را هدف قرار می دهد و با حل کردن سلول های چربی از ناحیه تحت درمان ، ظاهر را به طور دائمی بهبود می بخشد ، یک گزینه ایده آل برای افرادی است که نمی خواهند مدت زمان طولانی ، پیامدهای جراحی را تحمل کنند.

برخلاف درمان ارزان حل چربی که به طور عمده توسط متخصصان زیبایی و پرستاران زیبایی ارائه می شود ، این داروی مخصوص فرموله شده که ما استفاده می کنیم قدرت بالاتری دارد و فقط توسط پزشکان زیبایی که به طور تخصصی آموزش دیده اند و سالها تجربه در روش های حل چربی دارند ، می تواند تجویز شود. تکنیک و ابزاری که در این روش درمانی استفاده می کنیم به ما امکان می دهد تا اطمینان حاصل کنیم که تقریباً 100٪ دارو در لایه چربی تزریق می شود تا بهترین نتیجه را داشته باشد.

فیلر کانتورینگ

زاویه سازی صورت نی نی سایت
هزینه زاویه سازی صورت با فیلر

اگر به تازگی قصد ورود به دنیای پروسیجر های زیبایی غیر جراحی صورت را دارید ، ممکن است نام پرکننده بسیار دلهره آور به نظر برسد ، اما درمان پیشرفته کانتورینگ صورت با استفاده از فیلر می تواند ظاهر شما را در عرض 30 دقیقه تغییر دهد و به هیچ دوران نقاهتی نیاز ندارد.

این روش حدودا 9-10 سال پیش اختراع شده و در طول سال ها اصلاح و اصلاح شده است ، و رویکردی متناسبی با کانتورینگ صورت با استفاده از پرکننده های برتر پوست ارائه می دهد. این هدف باعث می شود شما جوان تر به نظر برسید و زوایای طبیعی صورت تان را بدون پف کردگی که معمولاً با درمان های ارزان قیمت پرکننده پوست توسط پزشکانی که فاقد مهارت و تجربه مرتبط هستند ، همراه سازد ، تقویت کنید. این روش به طور معمول شامل استفاده از ترکیبی از درجه های مختلف فیلر های پوستی برای ایجاد یک کانتور طبیعی به صورت است. مناطقی که به طور معمول به صورت ترکیبی درمان می کنیم گونه ها ، چانه ، خط فک و چین های بینی است ، اما همه افراد در تمام این مناطق به درمان نیاز نخواهند داشت و مقدار پرکننده مورد نیاز برای هر شخص کاملاً متفاوت است.

تغییر شکل بینی بدون جراحی – فیلر بینی

فیلر بینی گوشتی

این یک روش زیبایی است که اخیراً به دلیل ماهیت غیر جراحی و غیر تهاجمی بودن محبوبیت بیشتری پیدا کرده است. ما شاهد بوده ایم که تقاضا برای این روش در سال 99 تا 30٪ افزایش یافته و انتظار می رود این روند طی سال 1400 بیشتر نیز شود.

با تزریق فیلر از بهترین مواد در بالا و پایین ‘برجستگی’ روی بینی ، می توانیم به سرعت و به راحتی “قوس” بینی را کاملاً صاف نشان دهیم. این روش همچنین می تواند نوک بینی را نازک تر و ظریف تر نشان دهد. غیر جراحی بودن ، به این معنی است که خطر کمتری ، معطلی کمتر و عوارض جانبی کمتری دارد و با این وجود می توانیم تقریباً نتایج مشابهی کسب کنیم. پیشرفت تکنولوژی در تولید پرکننده های پوستی طی سالیان گذشته باعث شده است که این پروسیجر زیبایی را فقط در 15 دقیقه انجام دهیم ، علاوه بر این که این روش عملا بدون درد است.

فیلر زیر چشم

هزینه تزریق فیلر برای گودی زیر چشم

تزریق فیلر زیر چشم ، یکی از محبوب ترین درمان های پرکننده پوست به شمار می رود. پرکننده های زیر چشم ، نوعی درمان تزریقی بر پایه اسید هیالورونیک هستند که باعث تحریک ظاهر بافت های چربی در زیر پوست می شوند. رایج ترین نام های تجاری فیلر زیر چشم ، رستیلن (Restylane) و ژوویدرم (Juvederm) است. این فرایند در عرض کمتر از 30 دقیقه قابل انجام است و اثر و ماندگاری آن تا نه ماه به طول می انجامد.

اکثر افراد معمولاً به یک سرنگ فیلر برای زیر چشم احتیاج دارند ، اما بسته به آناتومی و میزان توخالی بودن زیر چشم هر فرد ، ممکن است برخی به دو سرنگ نیز احتیاج داشته باشند.

این روش درمانی برخلاف سایر روش های تزریق فیلر مانند تزریق به گونه ها یا لب ها است که می تواند شکل صورت شما تغییر دهد. تزریق فیلر زیر چشم شامل تزریق دقیق مقدار کمی فیلر در زیر چشم (ناحیه مقعر بین پایین پلک و بالای گونه) برای پر شدن تو رفتگی و از بین بردن سیاهی در این ناحیه است. نتایج حاصل از تزریق بلافاصله مشهود خواهد بود.

بهترین مرکز برای تزریق فیلر در تهران

بسیار خرسندیم اعلام کنیم که مرکز زیبایی شمال تهران با بهره گیری از بهترین پزشکان و متخصصین زیبایی و هم چنین بهترین و با کیفیت ترین مواد، افتخار دارد علیرغم تزریق فیلر ، کلیه خدمات زیبایی ، پوست و مو، و لیزر را در محدوده شمال تهران (شریعتی ، قلهک ، دروس ، ظفر ، زرگنده ، میرداماد ، تجریش ، فرمانیه ، قیطریه ، پاسداران) به شما عزیزان ارائه دهد. شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر و همچنین اخذ نوبت از این مرکز به این صفحه مراجعه کنید.

شاد و زیبا باشید…

تحقیق و ترجمه: مینو زرفش

منبع:

https://essencemedical.co.uk/injectable-facial-treatment-trends-2021/#top

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
به بالای صفحه بردن