بهترین فیلر گونه

بهترین ژل گونه | بهترین فیلر گونه کدام برند است

بهترین ژل گونه | بهترین فیلر گونه

بهترین ژل گونه کدام برند است؟

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

آیا می دانید کاهش حجم یکی از دلایل چین و چروک صورت، تشکیل خطوط ریز و بروز سایر علائم پیری است؟ از بین رفتن قابلیت ارتجاعی پوست علت اصلی است؛ اما طبق تحقیقات علمی، نازک شدن بافت های صورت این مشکل را تسریع می کند.

پرکننده های گونه به شما کمک می کنند تا اغلب این علائم را بازگردانید. تزریق منظم فیلر یا ژل، علاوه بر باز کردن چین و چروک ها، لب های پرتر، استخوان های گونه برجسته تر، ابروهای بالا رفته تری به شما هدیه میکند.

در بین انواع روش های زیبایی ای، شاید تزریق ژل گونه به اندازه تزریق ژل لب محبوب نباشد. با این حال، اغلب افراد، به ویژه خانم ها به تزریق ژل گونه تمایل دارند. به گفته جراحان زیبایی، “در دنیای جراحی پلاستیک استخوان های گونه 70٪ زیبایی صورت را به عهده دارند؛ آنها یک ساختار واقعاً خوشایند به چهره می بخشند.”

بهترین ژل برای تزریق گونه کدام است؟ در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا شما را با انواع بهترین برند ژل برای تزریق گونه آشنا کنیم.

بهترین ژل گونه نی نی سایت
بهترین برند برای تزریق ژل گونه نی نی سایت

آیا تزریق ژل گونه عوارض دارد؟

اسید هیالورونیک در تزریق ژل گونه

متخصصان پوست و جراحان پلاستیک  ژل اسید هیالورونیک رو برای پر کردن و تقارن گونه های پژمرده تخت تزریق می کنند.  زیبایی صورت تا حد زیادی به ساختار استخوان گونه بستگی دارد. تزریق ژل گونه علاوه بر جوانسازی بخش فوقانی صورت، سطح میانی آن را لیفت و سفت سازی می کند.

این یک روش بسیار قابل سفارشی است. ممکن است کسی که صورت لاغری دارد، تمایل به گونه های برجسته داشته باشد. ممکن است فردی با صورتی گرد، دوست داشته باشد صورتش را زاویه دار تر کند. این عمل تنها مربوط به قرار دادن بعضی از مواد در زیر پوست شما نیست. بلکه این اطمینان حاصل می شود که شما به تقارن زیبایی در چپ و راست صورت تان دست یابید، که به هماهنگی عمودی- افقی صورت تان کمک می کند و زیبایی چهره را دو چندان می کند.

بهترین نوع ژل برای تزریق گونه

بهترین برند ژل برای تزریق گونه
بهترین برند ژل گونه

◊ هر برند ژلی مناسب پوست شما نیست!
◊ هر برند ژلی برای لب، خط خنده، چانه، گونه و زاویه سازی صورت شما یکسان جواب نمی دهد! ممکن است مثلا برای تزریق لب یک برند و برای زاویه سازی صورت برند دیگری مناسب تر باشد.
◊ هر کسی نمی تواند بهترین برند فیلر متناسب رو برای تک تک افراد تشخیص دهد! نمی توانید مطمئن باشید که فلان برند ژل لب که برای دوستتان تزریق شده، حتما برای شما همان باشد! انتخاب بهترین برند متناسب با هدف رو فقط و فقط به پزشک و مرکز مجرب و معتبر بسپارید.

ما به عنوان بهترین مرکز تزریق فیلر در تهران (قلهک شریعتی) سالهاست در بخش جوان سازی پوست فعالیت می کنیم. در حال حاضر بهترین ترکیب در بهترین برندهای فیلر اسید هیالورونیک HA می باشد. گرچه برندهای زیر رو به عنوان بهترین ها معرفی می کنیم، در نهایت این مرکز و پزشک است که پس از بررسی نزدیک پوست شما می تواند بهترین مارک ژل رو برای شما پیشنهاد کند.

بهترین مارک های ژل گونه اسید هیالورونیک

  • رستیلن
  • ژوودرم
  • رووفیل
  • زیشل
  • پرفکتا 

برندهای ژل موقتی اسید هیالورونیک HA مانند رستیلن و ژوودرم ولوما برای پر کردن گونه گود افتاده عالی جواب می دهند.  رووفیل و زیشل کره ای هستند و نمره ی خوبی از نظر نتایج گرفته اند.

پرسش و پاسخ: ژل پرفکتا

                                                                 سیر تا پیاز ژل رووفیل کره

                                                                همه چیز درباره ژل ژوویدرم

                                                     صفر تا صد ژل رستیلن (سیلک و ولوما)

بهترین ژل گونه: Juvederm Voluma® XC

ژوویدرم ولوما XC یکی از فیلر ها از خانواده ژوویدرم به شمار می رود؛این برند در درجه اول از اسید هیالورونیک (HA) تشکیل شده. اسید هیالورونیک نوعی قند است که به طور طبیعی در بدن ما وجود دارد و به پوست ما رطوبت، حجم و خاصیت ارتجاعی می بخشد.
یکی از ویژگی های اسید هیالورونیک این است که با افزایش سن تحلیل رفته و باعث از دست رفتن حجم پوست می شود. همین امر موجب تشکیل چین و چروک و خطوط ریز می شود.
هنگامی که اسید هیالورونیک به پوست تزریق می شود، به جذب آب در پوست کمک می کند و ناحیه مورد تزریق رو برجسته می کند. ژوویدرم ولوما XC به عنوان یکی از بهترین مارک های فیلر گونه توسط متخصصین مجرب مکرر تزریق می شود.

بهترین ژل گونه: Restylane Lyft

رستیلن لیفت یا همان Perlane-L از اسید هیالورونیک به عنوان ماده اصلی فعال استفاده می کند. بر خلاف ژوویدرم ولوما XC، رستیلن لیفت یک “پرکننده” پوستی نیست بلکه تقویت کننده پوستی برای عموم افراد است. در واقع، ماتریس سلولی پوست رو از درون “تقویت” می کند. متخصصین پوست اغلب از این نوع فیلر برای بیماران در هر سنی، از 20 سالگی تا دهه 70 استفاده می کنند.

هنگامی که فیلر طبق دستورالعمل حرفه ای استفاده می شود، نتایج خوبی ارائه می دهد. کاهش عمق چین و چروک، از بین بردن خطوط ریز، و افزایش حجم در اطراف گونه ها از جمله مزایای تزریق این ژل است. همچنین، این ژل چین های عمیق مانند چین های نازولابیال (خطوط خنده) را نیز اصلاح می کند.

بهترین ژل گونه: اسکالپترا Sculptra

اسکالپترا به جای اسید هیالورونیک از اسید پلی لاکتیک مصنوعی تشکیل شده. البته اصل این ماده کلاژن ساز (نوع طبیعی آن) در استخوان های بدن تولید می شود. اسکالپترا بیشتر به درد رفع چین و چروک گونه می خورد و به آن صورت توانایی حجم دهی ندارد.

شاید بتوان گفت تنها نقطه ضعف این فیلر این است که برای آشکار شدن نتایج به طولانی ترین زمان ممکن نیاز دارد. در اکثر موارد، فاصله بین جلسات بین چهار تا شش هفته است و پس از آن رفته رفته نتایج آشکار می شوند.

اما وقتی نتایج شروع به تظاهر می کند، معمولاً جادویی است! از گونه های صاف گرفته تا نواحی فرورفته صورت و چین و چروک تا خطوط ریز، همه در یک چشمک برطرف می شوند!

مراقبت های قبل از تزریق ژل گونه

رعایت چندین مراقبت تزریق ژل گونه از قبل ضرورت دارد:

  • عدم مصرف داروهای ممنوعه مانند رقیق کننده ها و ضد انعقادهای خون از چند روز قبل از تزریق ژل گونه (ایبوپروفن، آسپرین، وارفارین، ادویل…)
  • عدم مصرف داروهای ضد جوش و ضد آکنه مانند خانواده رتینوئید
  • عدم انجام عمل های زیبایی مانند لیزر صورت، برنزه، میکرونیدلینگ و مانند آن (در فاصله نزدیک یا همزمان با تزریق ژل گونه)
  • عدم مصرف سیگار، مخدرها، قرص های ضد افسردگی، الکل و این دست از چند روز قبل

مراقبت های بعد از تزریق ژل گونه

اگر می خواهید پوست گونه شما حسابی ذله شود و با عوارض از شما انتقام بگیرد، حتما کارهای اشتباه زیر رو انجام دهید:

  • شستشو و آرایش صورت در 24 ساعت اول
  • خم کردن سر به پایین و خوابیدن بر روی گونه یا به پهلوی بدن
  • فشار، لمس، گرما دادن، خنده و گریه، حرافی، ورزش و فعالیت سنگین در 48 ساعت اول
  • مصرف هر داروی تشدید کننده ی کبودی و قرمزی پوست (داروهای ضد انعقاد خون برای مثال).

نکته:
البته مقداری کبودی و تورم طبیعی دارید که ظرف دو هفته اول خود به خود رفع میشود نگران نباشید!

مراقبت های تزریق ژل: دارو، حمام، ویتامین ها

این مراقبت ها رو حتما رعایت کنید:

  • پس از تزریق ژل گونه، کمپرس یخ ژله ای یا سرد خانگی (به آرامی و با ملایمت) در محل بگذارید. روز سوم کمپرس گرم بگذارید. این کار برای کاهش کبودی و ورم پس از تزریق ژل است
  • علائم تب، درد و عفونت رو جدی بگیرید و برای درمان پزشکی اقدام کنید.
  • تا دو هفته اول، ویتامین های E، C، روغن ماهی و مکمل های گیاهی مانند جینسینگ رو مصرف نکنید.
  • تا مدتی از حرارت حمام با بخار و آب داغ، سونا و جکوزی، نور خورشید و سولاریوم پرهیز کنید.
  •  داروهای تجویز شده و آنتی بیوتیک های توسط پزشک رو به موقع مصرف کنید.

همه چیز درباره تزریق ژل گونه

سوالات متداول درباره بهترین ژل تزریقی گونه

بهترین مارک ژل گونه
بهترین مارک ژل برای گونه

آیا تزریق ژل گونه بهترین راه حل برای جوان سازی صورت است؟

هم بله و هم خیر. بله به این دلیل که اگر شما یک کاندیدای عالی باشید، پرکننده های گونه برای شما معجزه می کنند. نه، چون همه کاندیداهای خوبی برای این روند زیبایی به شمار می روند. با این حال محصولات تزریقی زیبایی ما برای تعیین بهترین راه حل برای وضعیت کنونی شما به شما کمک می کنند.

  • آیا گونه های من به از تزریق غیرطبیعی به نظر می رسند؟

امکان ندارد! برعکس، پرکننده های گونه طبیعی ترین نتیجه را به دنبال دارند. تنها چیزی که دیگران در مورد صورت شما متوجه می شوند ظاهر جوان و شاداب شماست.

  • آیا مواد پرکننده گونه گران هستند؟

این به این بستگی دارد که “گران” بودن برای شما چه معنایی دارد. به عنوان مثال، در مقایسه با جراحی، محلول های پرکننده گونه بسیار ارزان تر است. اگر فقط نگران هزینه آن هستید، باید بدانید که هر محلول قیمت متفاوتی دارد. شما می توانید در خصوص هزينه تزريق ژل گونه از کارشناس ما سوال کنید تا یک تصمیم آگاهانه بگیرید.

ماندگاری ژل گونه چقدر است ؟

مدت ماندگاری ژل گونه به عوامل مختلفی از جمله بدن شما ، عمق مشکل تان و نوع ماده پرکننده بستگی دارد. به عنوان مثال، نتایج اسکالپترا تا دو سال ماندگار است که بسیار قابل توجه و ستودنی است! متخصص ما در مورد مشاوره در مورد این موضوع به طور مفصل با شما بحث خواهند کرد.

 

عوارض جانبی احتمالی با وجود انتخاب بهترین ژل گونه

بهترین فیلر برای گونه
بهترین فیلر گونه

عوارض جانبی شایع

طبق اعلان آکادمی پوست و موی آمریکا (AAD)، عوارض جانبی زیر که امکان وقوع آن در محل تزریق وجود دارد، می توانند آنی باشند، اما معمولاً در طی 7 تا 14 روز خود را نشان می دهند:

  • قرمزی
  • تورم
  • درد
  • کبودی
  • خارش
  • راش یا بثورات پوستی

عوارض جانبی نادر

اگرچه کمتر شایع است، اما باید از عوارض جانبی زیر نیز آگاهی داشته باشید:

  • عفونت
  • نشت پرکننده از محل تزریق
  • شکل گیری ندول هایی در اطراف محل تزریق که ممکن است نیاز به جراحی برداشتن داشته باشد
  • گرانولوم، نوعی واکنش التهابی به فیلر
  • پیشروی پرکننده از یک منطقه به منطقه دیگر
  • آسیب به رگ های خونی
  • کوری که با تزریق پرکننده به شریان ایجاد می شود و جریان خون به چشم را مسدود می سازد
  • مرگ بافت که مجددا به دلیل مسدود شدن جریان خون اتفاق می افتد

بهترین مرکز تزریق گونه | بهترین دکتر برای تزریق گونه در تهران

هزینه تزریق فیلر لب
قیمت فیلر لب

امیدواریم تزریق ژل خود را در هر کلینیکی که انجام می دهید، با موفقیت همراه باشد و هیچ گونه عوارضی را تجربه نکنید. اما چنانچه در یافتن بهترین فیلر برای گونه یا بهترین مارک ژل تزریق گونه دچار تردید هستید، بسیار خرسندیم اعلام کنیم که مرکز زیبایی ما با بهره گیری از بهترین پزشکان و متخصصین زیبایی و هم چنین بهترین و با کیفیت ترین مواد، افتخار دارد علیرغم تزریق فیلر، کلیه خدمات زیبایی ، پوست و مو، و لیزر را در محدوده شمال تهران (شریعتی، قلهک، دروس، ظفر، زرگنده، میرداماد، تجریش، فرمانیه، پاسداران) به شما عزیزان ارائه دهد.

شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر  به این صفحه مراجعه کنید.

امیدواریم این مطلب توانسته باشد اطلاعات مفیدی درباره معرفی بهترین دکتر تزریق ژل در تهران به شما عزیزان ارائه کند.

شاد و زیبا باشید…

تحقیق و ترجمه: مینو زرفش

منبع: adamandevemedspa

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
به بالای صفحه بردن