بهترین ژل برای فیلر زیر چشم

چگونه بهترین ژل برای تزریق زیر چشم را انتخاب کنیم؟

بهترین ژل زیر چشم

آیا چیزی به عنوان بهترین ژل برای تزریق زیر چشم وجود دارد؟

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

ژل استایلج برای زیر چشم
بهترین ژل برای زیر چشم

ناحیه ظریف زیر چشم یک منطقه محبوب برای تزریق پرکننده یا ژل به شمار می رود زیرا این روش درمانی می تواند گودی و سیاهی زیر چشم را بدون مداخلات جراحی از بین ببرد یا کاهش دهد. اما انواع مختلفی از پرکننده زیر چشم وجود دارد و همین موضوع ممکن است شما را سردرگم کند که کدام یک از آنها بهترین ژل برای زیر چشم است و کدام یک عملکرد بهتری دارد و ایمن تر است؟

توجه: این پست بر اساس نظر و تجربه گسترده متخصص پوست ما در زمینه تزریق ژل زیر چشم است ، اما همچنین در مورد ژل های خارج از برچسب مورد تایید FDA نیز بحث می کنیم. هر شخص متفاوت است و شما باید بهترین گزینه ها را با پزشک خود در میان بگذارید. در نهایت ، اگر یک متخصص در درمان های پرکننده زیر چشم را با دقت انتخاب کنید ، او یک پرکننده یا ترکیبی از پرکننده ها را انتخاب می کند که بر اساس تجربه و سطح مهارت خود صلاح دانسته که برای شما مناسب است.

قبل از توصیف بهترین ژل تزریق زیر چشم ، لیستی از پرکننده هایی که در زیر چشم استفاده نمی شوند را با شما به اشتراک می گذاریم. همیشه استثناهایی نیز وجود دارد اما به طور کلی از این مواد پرکننده برای زیر چشم استفاده نمی شود.

نکاتی درباره لیفت صورت با نخ که هیچ پزشکی به شما نمی گوید!!!

بسیاری از بیمارانی را که از این مواد پرکننده استفاده کرده اند با نتایج نامطلوب به مرکز زیبایی ما مراجعه می کنند.

بهترین ژل برای زیر چشم
بهترین ژل تزریق زیر چشم

مزوژل زیر چشم چیست

عموما از پرکننده های تزریقی دائمی یا نیمه دائمی برای زیر چشم استفاده نمی شود. اینها شامل Belafill (ساخته شده از مهره های پلاستیکی شناور در کلاژن خوک) ، Radiesse (رشته های کلسیم شناور در هیدروژل) ، سیلیکون (یا Silikon 1000) و Sculptra است. این پرکننده ها برگشت پذیر نیستند و اگر پرکننده دقیقاً در جای مناسب قرار نگیرد ، اصلاحا توده ای شکل و برآمده به نظر می رسد.

در حال حاضر بهترین ژل برای فیلر زیر چشم در مورد اکثریت قریب به اتفاق مردم ، آنهایی هستند که از ژل اسید هیالورونیک (HA) ساخته شده اند. آنها نرم ، انعطاف پذیر و از همه مهمتر برگشت پذیر هستند. بدین مفهوم که اگر مشکلی مانند وجود توده یا برآمدگی یا تغییر رنگ (اثر تندال) در اثر تزریق پرکننده وجود داشته باشد ، می توان آن را با تزریق آنزیمی که پرکننده را خنثی می کند (هیالورونیداز برای از بين بردن ژل زير چشم) برطرف کرد.

انواع مختلفی از بهترین مارک ژل زیر چشم بر پایه اسید هیالورونیک وجود دارد و تعداد انتخاب ها نیز همچنان در حال رشد است. این موارد شامل خانواده رستیلن ، ژوویدرم و ژل بلوترو برای زیر چشم است. همه آنها وقتی در زیر پوست شما تزریق می شوند متفاوت عمل می کنند و واکنش ، انعطاف پذیری ، پراکندگی و تورم متفاوتی دارند.

اما کدام یک بهتر است؟ در ادامه به معرفی بهترین برند ژل زیر چشم می پردازیم.

 

بهترین نوع ژل برای زیر چشم | بهترین مارک تزریق ژل زیر چشم

بهترین ژل برای گودی زیر چشم
بهترین مارک ژل زیر چشم

اغلب متخصصان Restylane-L را به عنوان بهترین نوع ژل برای زیر چشم انتخاب می کنند. علت این امر را در ادامه مطلب توضیح خواهیم داد. اما در ابتدا ، فهرستی از بهترین مارک تزریق ژل زیر چشم تأیید شده توسط FDA (که همه آنها برای مصرف زیر چشم خارج از برچسب هستند) و نحوه عملکرد آنها ذکر شده است:

  • ?? ژل رستیلن برای زیر چشم

این ماده پرکننده جدیدی نیست اما هنوز هم برای تزریق زیر چشم بهترین است. از تعادل سفتی ، انسجام ، مدت اثر (حدود یک سال برای زیر چشم) و تورم نسبتاً کمی برخوردار است. همچنین می تواند برای تزریقات عمیق یا کم عمق با اصلاح ماده پرکننده از طریق آبرسانی مناسب باشد.

  • ?? ژل بلوترو برای زیر چشم قیمت

این پرکننده برای زیر چشم بسیار محبوب است. خیلی سفت نیست و تمایل به جمع شدن یا ایجاد تغییر رنگ ندارد اما نکته منفی این است که در صورت وجود یک گودال اشک عمیق ، لیفت چندان بالایی ایجاد نمی کند. این ژل یک انتخاب قابل قبول است اما به اندازه رستیلن خوب نیست.

  • ?? ژل ژوویدرم زیر چشم VOLBELLA و VOLLURE

اینها پرکننده های جدیدتری در خانواده ژوویدرم هستند. Volbella نرم تر و Vollure (همچنین به عنوان Volift در خارج از ایالات متحده شناخته می شود) سفت تر است. آنها تورم کمتری نسبت به انواع قدیمی محصولات Juvederm ایجاد می کنند و گزینه های خوبی برای تزریق کم عمق (Volbella) و عمیق تر (Vollure) در زیر چشم به شمار می روند.

  • ?? RESTYLANE REFYNE و RESTYLANE DEFYNE

این فیلر ها نوع متفاوتی نسبت به Restylane معمولی دارند که آنها را “انعطاف پذیر تر” می کند و می تواند در مناطقی که حرکت صورت زیاد است (به خصوص در اطراف دهان) مفید باشد. استفاده از Refyne در ناحیه “خطوط پنجه کلاغی” فوایدی دارد اما تاکنون هیچ مزیتی نسبت به Restylane معمولی برای زیر چشم وجود ندارد.

  • ?? SILK RESTYLANE

این رقیق ترین و نرم ترین نسخه رستیلن است اما بالاترین ظرفیت تورم را نیز دارد. از اینرو برای پوست نازک زیر چشم که تورم قابل توجهی ندارد ، انتخاب خیلی خوبی به شمار نمی رود.

  • ?? JUVDERM ULTRA و JUVEDERM ULTRA PLUS

در گذشته از Juvederm Ultra برای تزریق زیر چشم استفاده می شد و اما امروزه بیشتر برای این قسمت از این مورد کمتر استفاده می شود زیرا بیشترین تورم را به دنبال دارد ، احتمال گسترش آنها زیاد است و باعث می شود درمان چندان دقیق نباشد و مواد در مکانی متفاوت از محل تزریق تجمع پیدا کند.

  • ?? JUVEDERM VOLUMA

این نسخه از ژوویدرم غلیظ تر است و از اینرو برای تزریق در ناحیه گونه ها بهتر است اما برای زیر چشم اصلا مناسب نیست. این نسخه برجستگی زیادی ایجاد می کند و همچنین می تواند تورم طولانی مدتی به دنبال داشته باشد. همچنین در برابر خنثی شدن با هیالورونیداز مقاوم است بنابراین برای از بين بردن ژل زير چشم ممکن است لازم باشد چندین مراجعه به مطب داشته باشید.

 

قیمت تزریق ژل زیر چشم

بهترین مارک تزریق ژل زیر چشم
بهترین برند ژل زیر چشم

هزینه ژل زیر چشم ، بسته به نوع شهر یا منطقه ای که در آن زندگی می کنید متفاوت است و می تواند برای هر سرنگ متغیر باشد. هر سرنگ حاوی 1 میلی لیتر است که معادل یک پنجم حجم یک قاشق چای خوری است. با این حال ، در برخی موارد برای دستیابی به نتایج مطلوب ، بیش از یک سرنگ لازم است. اما بیشتر بیماران برای پر کردم گودی زیر هر دو چشم ، تنها به یک واحد سرنگ نیاز دارند.

 

عوارض تزریق ژل زیر چشم

عوارض تزریق ژل زیر چشم
بهترین نوع ژل برای زیر چشم

اگر عوارض ژل زیر چشم زیر را تجربه کنید ، احتمالا انتخاب درستی نداشته اید:

  • تورمی که بیش از چند هفته طول می کشد
  • توده هایی که از بین نمی روند
  • تغییر رنگ متمایل به آبی
  • ظاهری نامتقارن

عوارض ژل زیر چشم ناشی از انتخاب پرکننده اشتباه اغلب قابل اصلاح است اما برای شما مهم است که به دنبال یک متخصص با تجربه باشید. جراحان و متخصصان پوست برای مدیریت و رفع این عوارض بهترین آموزش را دیده اند.

بنابراین اولین قدم در انتخاب بهترین ژل زیر چشم ، مشاوره با یک متخصص است.

برای درخواست مشاوره اینجا کلیک کنید

 

بهترین دکتر برای تزریق ژل زیر چشم در تهران

هزینه تزریق فیلر لب
قیمت فیلر لب

امیدواریم تزریق ژل خود را در هر کلینیکی که انجام می دهید، با موفقیت همراه باشد و هیچ گونه عوارضی را تجربه نکنید. اما چنانچه در یافتن بهترین ژل برای گودی زیر چشم ، بهترین دکتر فیلر زیر چشم و بهترین مارک فیلر زیر چشم دچار تردید هستید، بسیار خرسندیم اعلام کنیم که مرکز زیبایی ما با بهره گیری از بهترین پزشکان و متخصصین زیبایی و هم چنین بهترین و با کیفیت ترین مواد، افتخار دارد علیرغم تزریق فیلر ، کلیه خدمات زیبایی ، پوست و مو، و لیزر را در محدوده شمال تهران (شریعتی ، قلهک ، دروس ، ظفر ، زرگنده ، میرداماد ، تجریش ، فرمانیه ، پاسداران) به شما عزیزان ارائه دهد.

شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر  به این صفحه مراجعه کنید.

امیدواریم این مطلب توانسته باشد اطلاعات مفیدی درباره معرفی بهترین دکتر تزریق ژل در تهران به شما عزیزان ارائه کند.

شاد و زیبا باشید…

تحقیق و ترجمه: مینو زرفش

منبع: drkotlus

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
به بالای صفحه بردن