بعد از تزریق ژل

پاسخ به سوالات شما درباره انتظارات قبل و بعد از تزریق ژل یا فیلر

اگر شما یکی از افرادی ما هستید که برای اولین بار قصد تزریق ژل صورت را دارید و در مورد اولین جلسه تزریق خود کنجکاو هستید ، احتمالا سوالات اصلی شما در مورد عوارض جانبی فیلر و اینکه بعد از تزریق ژل چه انتظاراتی می توان از فیلر داشت می باشد. بنابراین این مطلب را تا پایان انتها کنید.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

مرکز تزریق ژل و فیلر ما در شمال تهران ، به همه شما خانم ها و آقایان کمک می کند تا با درمان چین و چروک ها ، پر کردن تو رفتگی های صورت ، رفع لاغری صورت و برجسته کردن گونه ها ، بهترین حالت ممکن را داشته باشید و از احساس زیبایی و جوانی خود لذت ببرید. متخصصان پرکننده پوست ما سالها تجربه دارند و می توانند تمام نگرانی های شما در مورد عوارض جانبی ژل ، تعداد واحد مورد نیاز ، تعداد سرنگ مورد نیاز و موارد دیگر را برطرف کنند.

ژل ، فیلر یا پرکننده پوستی چیست؟

پرکننده های پوستی محصولات تزریقی مورد تأیید FDA هستند که معمولاً از اسید هیالورونیک یا HA ساخته شده اند (به جز Radiesse® & Sculptra®). اسید هیالورونیک ماده ای است که از پیش در پوست شما نهادینه شده است. اسید هیالورونیک همراه با کلاژن ، به عنوان یک حجم دهنده طبیعی در بدن شما عمل می کند ، سلول های پوست را پف دار می کند و به آنها در حفظ رطوبت کمک می کند.

با افزایش سن ، ذخایر طبیعی اسید هیالورونیک در بدن ما به تدریج کاهش می یابد و تولید کلاژن کند می شود و پوست صورت تخت، شل ، آویزان یا چروکیده ای برای شما ایجاد می کند. تزریق پرکننده های پوستی یک روش کارآمد و در عین حال غیر جراحی برای درمان موقت این مشکلات شایع پوستی است!

با استفاده از تزریق ژل ، می توان چین و چروک و خطوط اطراف دهان ، چشم و بینی را پر کرد و علاوه بر این ، لب ها را پر کرد ، گونه ها و چانه ها را برجسته کرد و ظاهر دست های پیر را جوان کرد.

درباره مراقبتهای بعد از تزریق فیلر زیر چشم و کبودی بعد از تزریق فیلر زیر چشم بیشتر بدانید!

در مرکز تزریق ژل ما چه نوع فیلرهایی ارائه می شود؟

ما در مرکز تزریق مان از چندین نوع (مارک) فیلترهای پوستی استفاده می کنیم تا نگرانی های مشتریان خود را برطرف کنیم. ما از سه محصول از خانواده Juvéderm® و دو محصول از خانواده Vycross ، همراه با Sculptra® ، Restylane® و Radiesse® استفاده می کنیم. در مورد هر یک از مارک های پرکننده پوستی و نحوه عملکرد آنها در زیر برای شما توضیحاتی ارائه داده ایم.

JUVÉDERM®

ژوییدرم یا Juvéderm از اسید هیالورونیک استفاده می کند تا بلافاصله خطوط متوسط ​​تا شدید اطراف دهان و بینی شما را صاف کند. این محصول جایگزین اسید هیالورونیکی می شود که پوست شما با گذشت زمان آن را از دست داده و بدین ترتیب خطوط لبخند صاف و خطوط عمودی لب را از بین می برد و باعث می شود جوانی و حجم صورت شما دوباره احیا شود.

پرکننده های Juvéderm بسته به میزان تزریق و سرعت متابولیسم بدن شما می توانند از 6 تا 18 ماه دوام داشته باشند. JUVÉDERM® VOLUMA

Juvéderm Voluma یک ژل هیالورونیک اسید تزریقی است که به لطف بافت غلیظش فوراً به گونه ها حجم می بخشد. این ماده پرکننده برای درمان کاهش حجم ناشی از افزایش سن و بلند کردن و خط کشیدن استخوان گونه ، چانه و زخم های شما ایده آل است.

اکثر مشتریان قبل از مراجعه به مرکز ما برای تزریق بیشتر ، از ماندگاری درمان های Voluma بعد از تزریق ژل به مدت 6 تا 18 ماه راضی هستند.

SCULPTRA®

اسکالپترا یا Sculptra پرکننده پوستی است که به جای اسید هیالورونیک ، از اسیدهای لاکتیک پلی-ال ساخته شده است. این محصول بلافاصله جایگزین حجم از دست رفته صورت می شود و خطوط عمیق ، چین ها و چروک ها را اصلاح می کند. نکته خاص در مورد Sculptra توانایی آن در شروع سریع تولید کلاژن در پوست است. این به این معنی است که حتی پس از جذب بدن محصول ، هنوز هم می توانید نتایج را برای ماه ها پس از آن مشاهده کنید.

شما می توانید این انتظار را داشته باشید که بعد از تزریق ژل تأثیرات Sculptra تا 3 سال ادامه داشته باشد. به دلیل نتایج تولید کلاژن ، ظاهر شما با گذشت زمان بهبود می یابد …

RESTYLANE

رستیلین یا Restylane یک پرکننده پوستی مبتنی بر اسید هیالورونیک است که به طور موقت به لب ها ، گونه ها ، حفره های زیر چشم و دست ها حجم می دهد. ما همچنین می توانیم از Restylane برای صاف کردن چین و چروک ها و خطوط ریز و پر کردن جای زخم های کهنه استفاده کنیم.

بعد از تزریق ژل های رستیلین از 6 تا 12 ماه قبل از سوخت و ساز بدن در پرکننده باقی می مانند و برای حفظ نتایج به تزریقات بیشتری نیاز دارید. ما در مرکز مان از مواردی چون Restylane ، Restylane Refyne ، Restylane Silk ، Restylane Lyft و Restylane Defyne استفاده می کنیم. اینکه دقیقاً از کدام ماده پرکننده استفاده کنیم به اهداف زیبایی شما بستگی دارد.

پرکننده های VYCROSS

Volbella® و Vollure® پرکننده های پوستی هستند که با اتصالات عرضی قوی تری بین مولکول ها طراحی شده اند. این به آنها کمک می کند شکل جمعی خود را بهتر حفظ کنند و ماندگاری بیشتری نسبت به سایر مواد پرکننده پوست داشته باشند.

علاوه بر اسید هیالورونیک (HA) ، این مواد پرکننده حاوی الاستین و پروتئین های کلاژن برای جایگزینی حجم از دست رفته و بازسازی پری و ویژگی های جوانی در گونه ها ، میانه صورت و لب ها هستند. این پرکننده ها بسته به نوع فرد دریافت کننده و خود محصول معمولاً 6 تا 18 ماه دوام می آورند.

Radiesse

رادیس یا Radiesse® یک پرکننده همه کاره است. نه تنها می تواند چین و چروک ها و خطوط ریز را پر کند ، استخوان های گونه و لب ها را برجسته تر کند و جوانی و لطافت دست ها را بازیابی کند ، بلکه برای مدت طولانی تری به پوست حجم می بخشد.

به لطف ساختار مستحکم Radiesse که از میکروسفرهای کلسیم تشکیل شده ، پوست تحریک می شود تا کلاژن جدید تولید کند و نتایج بسیار طولانی تری از پرکننده های پوستی مبتنی بر HA را ایجاد کند که اثرات آن بیش از یک سال ماندگار است.

آنچه که هنگام مراجعه برای تزریق ژل رخ می دهد

قبل از تزریق ژل ابتدا با یکی از متخصصان باتجربه ما مشورت خواهید کرد. این به ما کمک می کند تا تمام نگرانی ها و اهداف شما در مورد پوست تان را درک کنیم. سپس ، برنامه تزریق مواد پرکننده را طرح ریزی می کنیم. (این تزریق ها ممکن است همراه با بوتاکس یا سایر روش های درمانی پوستی برای درمان صحیح تمام خطوط ریز و چین و چروک باشد!)

سوالاتی باید قبل از تزریق ژل بپرسید

صلاحیت های شما چیست؟

این باید اولین سوالی باشد که شما در هر مشاوره ای برای پرکننده های پوستی بپرسید. اگر یک ارائه دهنده نمی تواند به راحتی اطلاعات مجوز خود را ارائه دهد ، در مورد پروتکل های آموزشی خود به شما بگویید ، و در نشان دادن عکس های قبل / بعد امتناع می ورزد ، هر چه سریعتر آن مرکز را ترک کرده و به جای آن با مرکز ما تماس بگیرید!

انژکتورهای (فردی که ژل را تزریق می کند) ما آموزش گسترده ای در این زمینه دیده اند و برای انجام تزریق ژل که به طور روزانه در مرکز ارائه می دهیم ، کاملاً مجاز و دارای مجوز هستند.

آیا تژریق ژل عوارض دارد؟ درد دارد؟

هر کس در مقابل تزریق ژل صورت ، واکنش متفاوتی نشان می دهد. با این حال ، مهم است که بدانید هیچ خطر و دردی مرتبط با تزریق مواد پرکننده وجود ندارد.

شما می توانید بعد از تزریق ژل ، مجدداً امور روزمره خود را از سر گیرید. اکثر مراجعه کنندگان در هنگام تزریق حداقل ناراحتی را احساس می کنند. با این اوصاف ، ما توصیه می کنیم قرار ملاقات خود را در زمانی تنظیم کنید که در صورت بروز قرمزی یا تورم ، بتوانید به خانه بروید و برای چند ساعت دراز بکشید.

آیا بعد از تزریق ژل صورتم طبیعی به نظر می رسد؟

به عکس های بیمار قبل و بعد از تزریق خود توجه کنید. آیا نتایجی که تزریق ارائه داده است خیلی نامحسوس ، خیلی واضح یا درست است؟ اگر صورت تان در همان ابتدا با فلسفه و اهداف شما مطابقت نداشته باشد ، به احتمال زیاد با نتیجه نهایی که به دست می آید نیز احساس رضایت نخواهید داشت.

نکته اصلی در پرکننده های با ظاهری طبیعی ، استفاده از رویکرد درمانی محافظه کارانه است. شما قرا است ویژگی های صورت خود را با ظرافت تقویت کنید و پوست خود را صاف کنید ، نه این که مانند یک شخص کاملا متفاوت به نظر برسید یا کسی بتواند به راحتی حدس بزند که روی صورت خود کاری انجام داده اید.

کارکنان ما به مشتریان کمک می کنند تا بهترین ظاهر ممکن را بدست آورند ، در حالی که هنوز هم خودشان هستند.

هزینه تزریق ژل چقدر است؟

اطمینان حاصل کنید که دقیقاً می دانید در پایان مشاوره خود چه هزینه هایی را صرف خواهید کرد.

هزینه تزریق پرکننده ها در مرکز ما تا حد زیادی به میزان تزریق محصول و محل تزریق بستگی دارد.

پرکننده ها همراه یا سرنگ تجویز و استفاده می شوند. در مشاوره اولیه شما با ما ، ما مقدار دقیق پرکننده ای را که باید استفاده کنید را به شما اطلاع خواهیم داد و بر همین اساس هزینه را محاسبه خواهیم کرد.

عوارض جانبی فوری بعد از تزریق ژل  

پیامدها و عوارض جانبی منفی پرکننده پوستی نادر است و معمولاً به دلیل آلرژی ناشناخته (یا گزارش نشده به مواد موجود در تزریق شما) ، روش های تزریق نادرست یا دوز نامناسب حاصل می شود.

احتمالاً افرادی را دیده اید که مقدار زیادی ژل تزریق کرده اند ، و ممکن است صورت شان متورم یا غیرطبیعی به نظر برسد. سایر عوارض جانبی منفی (و نادر) مواد پرکننده می تواند شامل عفونت ، آسیب به رگ های خونی یا حرکت پرکننده به یک مکان ناخواسته باشد.

شایع ترین عوارض جانبی پرکننده ها شامل قرمزی و تورم است که معمولاً طی چند ساعت برطرف می شود.

چگونه بعد از تزریق ژل از بروز عوارض جانبی پرکننده جلوگیری کنیم؟

بهترین راه برای جلوگیری از بروز عوارض جانبی پرکننده این است که قبل از انتخاب یک ارائه دهنده تحقیقات صحیح انجام دهید و مطمئن شوید که در مورد آلرژی ، سابقه پزشکی و هر دارویی که مصرف می کنید به تزریق کننده خود اطلاع می دهید.

برای کاهش تورم یا کبودی احتمالی در محل تزریق ، توصیه می کنیم:

  • از مصرف داروهای رقیق کننده خون مانند آسپرین ، ایبوپروفن ، ادویل و غیره به مدت یک هفته قبل از تزریق اجتناب کنید.
  • از مصرف مکمل هایی مانند مخمر سنت جان ، جینکو بیلوبا ، روغن گل پامچال ، سیر ، جینسینگ و ویتامین E به مدت یک هفته قبل از تزریق خودداری کنید.
  • به مدت 2 روز قبل از تزریق از مصرف محصولات رتینول موضعی ، اسید گلیکولیک یا هر نوع محصول ضد پیری خودداری کنید.
  • به مدت 2 روز قبل از تزریق از استفاده از موم ، دکلره ، موچین و استفاده از روش های دیگر برای از بین بردن موهای زائد خود خودداری کنید.
  • حداقل 24 ساعت قبل از تزریق از مصرف الکل خودداری کنید

هنگامی که برای مشاوره به مرکز ما تشریف می آورید ، ما می توانیم مدارک و مجوزهای خود را به شما نشان دهیم. ما همچنین می توانیم توصیفات مراجعین قبلی و عکس های قبل و بعد را نیز ارائه دهیم.

مطمئن باشید هنگام مراجعه به مرکز ژل و فیلر ما برای تزریق مواد پرکننده ، خود را به دستان بسیار باتجربه ای سپرده اید.

در هفته های بعد از تزریق ژل چه اتفاقی می افتد؟

اگرچه تزریق مواد پرکننده پوست نتایج فوری را ارائه می دهد ، اما شما تقریباً 1 تا 2 هفته پس از تزریق ژل ، یعنی هنگامی که محصول کاملا جذب شد و هرگونه تورمی فروکش کرد ، بهترین تاثیر مواد پرکننده را مشاهده خواهید کرد. اگر ژل های Sculptra یا Radiesse دریافت کنید ، مشاهده خواهید کرد که ماندگاری نتایج برای 4 تا 8 ماه پس از درمان همچنان ادامه دارد.

6 تا 18 ماه بعد از تزریق ژل (یا بیشتر با Sculptra & Radiesse) علائم پیری و کاهش حجم مجددا شروع می شوند. ما توصیه می کنیم برای حفظ نتایج خود ، برای تزریق های بیشتر برنامه ریزی کنید.

خبر خوب برای افرادی که عوارض جانبی پرکننده های پوستی را به طور بدی تجربه می کنند یا این که از نتایج تزریق خود راضی نیستند این است که نتایج دائمی نیستند و اگر از ظاهر نهایی خود راضی نیستید حتی می توانیم مواد پرکننده مبتنی بر HA را بسیار زودتر از موعد توسط ماده ای به نام هیالورونیداز خنثی کنیم.

برای تزریقی امن ، بی خطر و زیبا به مرکز ما مراجعه کنید

آیا آماده اید با پرکننده های پوستی نواحی مورد علاقه صورت خود را درمان کنید تا جوانتر و زیباتر به نظر برسید؟ پس به تیم باتجربه ما در محدوده شمال تهران (شریعتی ، قلهک ، دروس ، ظفر ، زرگنده ، کدویی ، میرداماد ، تجریش ، فرمانیه ، پاسداران) مراجعه کنید تا بتوانیم دوباره پوست شما را احیا کنیم و جوانی و زیبایی را به آن برگردانیم.

ما با محصولات و درمان های زیبایی پیشرفته خود به تعداد بی شماری از مشتریان در تهران کمک کرده ایم تا بهترین نتیجه را دریافت کنند.

همین امروز برای مشاوره با ما برنامه ریزی کنید و در نگرانی های خاص خود در مورد جوانی و زیبایی صورت تان را با ما مطرح سازید.

شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر و همچنین اخذ نوبت از مرکز ما به این صفحه مراجعه کنید.

شاد و زیبا باشید…

تحقیق و ترجمه: مینو زرفش

منبع

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
به بالای صفحه بردن