فیلر لب هالیوودی

تزریق ژل لب به سبک محبوب هالیوودی

تزریق ژل لب مدل هالیوودی

بدون اینکه متوجه شوید هر روز افراد مشهوری را با لب های زیبا می بینید. آنها ممکن است در اینستاگرام ، تلویزیون یا حتی جلد مجله هایی که هنگام انتظار در مسیرهای پرداخت صندوق های فروشگاه مواد غذایی مرور می کنید ، باشند. در پس این لب های زیبا عمل های زیبایی متعددی وجود دارد که به فرم و پر بودن لب ها می افزاید تا لب ها را بیشتر از حس و زیبایی سرشار کند ، و به شکل ویژه ای که لبخند را تقویت می کند.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

چیزی که ممکن است متوجه نشوید این است که تقویت لب تنها به افراد ثروتمند و مشهور اختصاص ندارد. این چیزی است که شما نیز می توانید در نظر بگیرید.

تا چندی قبل شما تنها می توانستید لبخندی پر شور و شگفت انگیز را به نمایش بگذارید که با داشتن لب های قلوه ای عالی تر نیز به نظر می رسید! اما امروزه با انجام تکنیک های زیبایی می توانید در هر حالت لب ها و لبخندی زیبا داشته باشید. یکی از این روش ها که امروزه در بین مردم جهان از محبوبیت بالایی برخوردار شده است ، تزریق ژ لب است. از مزایای تزریق ژل لب می توان به تقویت شکل ظاهری صورت با اصلاح فرم خطوط لب ، ساختار یا فرم لب ها و حجم یا حالت آن اشاره کرد. همه اینها باعث می شود لب های تان پر و جذاب تر شوند.

بهترین مرکز تزریق ژل لب در تهران کجاست؟

با این حال ، مراقب تکنیک هایی باشید که ممکن است در یوتوب ، اینستاگرام و سایر پلتفرم های رسانه اجتماعی با آن روبرو شوید.

گزینه های تزریق ژل به لب های شما به فرم لب طبیعی خودتان بستگی دارد. یکی از محبوب ترین تکنیک ها در این بین ، تزریق ژل لب هالیوودی است ، اما قبل از ارزیابی الگوی لب ایده آل و همچنین گزینه های تزریق ژل لب ، ابتدا بیایید روانشناسی پیچیده ای را که پشت پرده نه تنها افراد مشهور بلکه خواهران ، همسران ، مادران و دختران ما وجود دارد  بررسی کنیم.

 

چه چیزی در پس نظارت جامعه در مورد ژل لب مدل هالیوودی وجود دارد؟

تزریق ژل لب مدل هالیوودی
ژل لب هالیوودی

کایلی جنر ، با لب های زیبای قلوه ای خود، ممکن است این حد از علاقه به تزریق ژل لب هالیوودی امروز را برانگیخته باشد. با این حال ، شروع جرقه های روند واقعی را می توان به دهه 50 میلادی پیوند زد ، درست در زمانی که مریلین مونرو با امضا زیر عکس خود که در آن لب های قرمز و زیبای خود را  بیش از هر زمان دیگر برجسته کرده ، از بخشی از زیبایی خود که بعدها نمادین آن زمان شد رونمایی کرد.

ما در حال حاضر در دوره “ژل لب” زندگی می کنیم ، تعداد جستجوهای گوگل برای تزریق ژل لب هالیوودی با افزایش 60 درصدی بین 2000 و 2017 به طور مداوم مواجه بوده است و این رقم همچنان رو به رشد است.

نظریه های زیادی وجود دارد که چرا به گفته برخی لب های پر ، معروف به لب های هالیوودی ، امروزه به یک ویژگی زیبایی مورد جستجو در عصر ما تبدیل شده است. بدون شک ، حس ، جنبه ای جدی از این ماجرا است. لب منبع ابراز عشق ، صمیمیت ، رابطه جنسی و انواع ارتباطات انسانی به شمار می رود.

لب های پر ، هم جوانی و هم نشاط را نشان می دهد. وقتی یک فرد بزرگسال دارای ویژگی های صورت یک کودک باشد مانند چشم های بزرگ ، لب های پر و گونه های برجسته ، ما به طور ذاتی نسبت به آنها جذب می شویم همانطور که نسبت به یک کودک این حس را داریم. ویژگی های شبه کودک پاسخ های مثبت مراقبت از دیگران را به دنبال دارد.

آن لب پر و جوانی که شما می خواهید ، تنها با یک تزریق فیلر ساده امکان پذیر خواهد شد. در ادامه این مطلب ، خواهید آموخت که تزریق ژل لب هالیوودی به چه صورتی است و چه مزایا یا معایبی دارد.

 

لب ها را تقویت کنید ، از مرزها شروع کنید

تزریق ژل لب مدل هالیوودی
فیلر لب هالیوودی

مانند سایر قسمت های بدن ، دهان شما نیز به عواقب پیری دچار می شود. آسیب پوستی ناشی از قرار گرفتن در معرض آفتاب ، کاهش تولید کلاژن و ایجاد چین و چروک می تواند لب ها را طی زمان نازک کند و موجب شود لب ، بافت نرم خود را از دست بدهد و باریک شود. برای بعضی ها ، این کوچک شدن غیر منتظره به این معنی است که لب های همچنین مرزهای مهم خود را از دست می دهند و در نهایت باعث می شود لب ها پیرتر به نظر برسند.

یکی از راه حل های این پیامد ناخواسته پیری ، یکی از بهترین اسرار هالیوود است – جراحی پیشرفت لب. بر خلاف درمان های سنتی تقویت لب که از پرکننده های پوستی تزریقی برای بهبود اندازه لب استفاده می کنند ، جراحی پیشرفت لب ، افتادگی پوست را برطرف می کند و سپس گیاه مخمر (قسمت رنگی لب های شما) را افزایش می دهد. این به افراد سایز و فرم لب پر تر ، جوانتر می بخشد و آنها را بی نیاز از مراجعه مجدد یا تزریق مجدد می سازد.

 

لبخند تان را با لیفت لب زیباتر کنید

تزریق ژل لب هالیوودی
ژل لب مدل هالیوودی

اما روشی دیگر وجود دارد که شما را از جراحی بی نیاز می سازد. یکی دیگر از راه حل های کمتر شناخته شده و در عین حال بسیار موثر برای بهبود لبخند ، لیفت لب است. مشابه عمل جراحی پیشرفت لب ، در این روش از یک برش به منظور سفت شدن و از بین بردن بافت های اضافی برای ایجاد ظاهری سفت و جوانتر استفاده می شود. در مورد لیفت لب ، افتادگی پوست از فیلترم ، ناحیه بین پایین بینی و بالای لب برداشته می شود. همانطور که پوست هرچه بیشتر پیر شود در سراسر صورت کشیده می شود ، فیلترم می تواند با بزرگتر شدن فرد نیز کشش پیدا کند.

برای داشتن یک مرز لب مشخص تر و بهبود اندازه لب ها ، بخشی از بافت مستقیم زیر بینی و بالای لب ها برداشته می شود. پس از اتمام ، برش به هم بخیه زده می شود ، در نتیجه طول فیلترام کوتاه می شود و سطح لب بیشتری قابل مشاهده است. بهبودی در این روش ممکن است دو هفته طول بکشد ، زخم در بینی کم و پنهان است.

 

تزریق پرکننده های پوستی به لب

تزریق فیلر لب مدل هالیوودی
فیلر لب هالیوودی

اما بهبود و تقویت لب با تزریق پرکننده های پوستی تزریقی که به طور موقت ، حجم لب ها را افزایش می دهد و امروز شدیده متداول شده است ، معمول ترین رویکردی است که به کار می رود که قادر است در کوتاه ترین زمان ممکن ، بهترین نتیجه را حاصل کند.

برای افرادی که لب هایشان با افزایش سن نازک شده یا به طور طبیعی لب نازکی دارند ، به طور ویژه ای می توانند از تزریق ژل لب بهره مند شوند. انتخاب گسترده ای از این حجم دهنده های تزریقی در دسترس است ، زیرا همه نوع پرکننده ها برای هر فرد یا شرایط مناسب نیستند. یک متخصص پوست حرفه ای با دانش گسترده خود در مورد آناتومی صورت ، مناسب ترین مواد پرکننده را برای تزریق به مکان های دقیق تعیین می کند تا نتایج طبیعی حاصل شود. حجم دهنده ممکن است تمام نیاز شما برای داشتن لب های هالیوودی باشد!

 

تزریق ژل لب مدل هالیوودی چگونه است؟

فیلر لب هالیوودی
تزریق فیلر لب مدل هالیوودی

توسط این متد لب های شما کاملاً قلبی شکل خواهند که کمان کوپید کاملا مشخصی دارند. هدف از تزریق فیلر لب هالیوودی این است که کمان کوپید را برجسته کند و چیزی نزدیک به شکل قلب ایجاد کند و به جای این که حجم بیش از حد در لب ها ایجاد کند ، بیشتر آن ها را مرتفع تر می کند. نتیجه کار ، لب هایی است که شبیه سلبریتی های هالیوود است. از اینرو به این تکنیک ، ژل لب هالیوودی گفته می شود.

از آنجا که نتیجه نهایی این تکنیک با شکل ایجاد شده توسط تکنیک تزریق سنتی بسیار متفاوت است ، مشتریان باید اجازه دهند مواد پرکننده قبلی شان به طور کامل از بین برود یا آن را با کمک هیالورونیداز خنثی کنند. فیلر لب مدل فانتزی با تزریق یکپارچه ستون های پرکننده به صورت عمودی در مرز ورمیلیون به لب وارد می شود ، اما در تکنیک سنتی ، تزریق نه به صورت افقی در منطقه ورمیلیون انجام می شود. بدین ترتیب حلقه سفیدی دور لب ایجاد می شود که مرز لب از صورت را کاملا واضح و مشخص می سازد.

 

نتیجه نهایی چگونه است؟

تزریق فیلر لب مدل هالیوودی
ژل لب مدل هالیوودی

تکنیک تزریق ژل لب هالیوودی به لب ها ارتفاع می بخشد و هم ظاهر فیلتروم (شیار عمودی میان لب بالا و بینی یا بوسه ‌گاه) را کوتاه می کند و هم فاصله لب پایین تا چانه را کوتاه می کند. این تکنیک کمان کوپید را برجسته می کند و مرز و لبه های لب را بسیار مشخص می کند. در عین حال همه اجزای لب نسبتاً مسطح هستند.

 

تزریق ژل لب فانتزی چقدر طول می کشد؟

این تکنیک تزریق بین 30 تا 45 دقیقه طول می کشد که این بازه شامل زمان آماده سازی نیز می باشد.

 

ژل لب هالیوودی چه مدت دوام می آورد؟

در صورتی که از خانواده فیلر های ژوویدرم استفاده شود ، بسته به نوع محصول ، پرکننده لب هیالورونیک اسید شما معمولاً بین 6 تا 12 ماه ماندگاری خواهد داشت و هر 3 تا 9 ماه یک بار به تمدید نیاز دارید.

 

چشم انداز کلی

اگرچه انواع روش تقویت کننده لب از جمله تزریق فیلر می توانند یک راه حل عالی برای برگشت علائم ناخواسته پیری باشند ، اما همچنین می توانند یک درمان ارزشمند برای ارتقای اعتماد به نفس و ظاهر کلی فرد باشند.

محبوبیت اینفلوئنسرها ، مدل ها و بزرگترین سلبریتی های هالیوود به طور مشابه و گسترده ای ، منجر به شکل گیری روند رو به رشد تزریق ژل لب برای زنان در هر سنی شده است تا بدون رفتن زیر تیغ جراحی ظاهری عالی و زیبا داشته باشند.

 

بهترین متخصص تزریق فیلر در تهران

هزینه تزریق فیلر لب
قیمت فیلر لب

امیدواریم تزریق ژل خود را در هر کلینیکی که انجام می دهید، با موفقیت همراه باشد و هیچ گونه عوارضی را تجربه نکنید. اما چنانچه در یافتن بهترین دکتر تزریق ژل در تهران دچار تردید هستید، یا به دنبال تخفيف ژل ژوويدرم یا تزریق ژل لب ارزان در تهران هستید، کلینیک تخصصی پوست برکه را به شما معرفی می کنیم.

مرکز زیبایی ما با بهره گیری از بهترین پزشکان و متخصصین زیبایی و هم چنین بهترین و با کیفیت ترین مواد، افتخار دارد کلیه خدمات تزریق ژل ، بوتاکس و چربی را به شما عزیزان ارائه دهد.

شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر  به این صفحه مراجعه کنید.

امیدواریم این مطلب توانسته باشد اطلاعات مفیدی درباره معرفی بهترین دکتر تزریق ژل در تهران به شما عزیزان ارائه کند.

تحقیق و ترجمه: مینو زرفش

منابع: desertmedaestheticsmalenaamatomd

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
به بالای صفحه بردن