عوارض فیلر چیست

درباره اینکه فیلر یا ژل چیست چه می دانید؟ (بخش دوم)

بخش اول

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

انتخاب یک ارائه دهنده خوب برای تزریق فیلر یا ژل

حین انتخاب یک ارائه دهنده برای درمان های تزریقی ، همان تصمیم و اولویت هایی را که برای یک روش جراحی انجام می دهید ، باید در نظر بگیرید. تزریق پرکننده با وجودی که غیر جراحی محسوب می شود اما همچنان یک روش پزشکی است که برای اطمینان از درمان ایمن و نتایج طبیعی به آموزش ، دانش و مهارت خاصی نیاز دارد. ارائه دهنده خدمات فیلر یا ژل باید دانش گسترده ای در مورد آناتومی صورت ، زیبایی چشم و مهارت و دقت بالایی در این امر داشته باشد.

فیلر بهتر است یا بوتاکس

نزد هر پزشکی که مراجعه می کنید ، اطمینان حاصل کنید که ارائه دهنده خدمات پزشکی تان دارای سابقه اثبات شده و همچنین مهارت و تجربه قابل توجهی در تزریق مواد پرکننده باشد. از وی بخواهید عکس های قبل و بعد بیماران قبلی را به شما نشان دهد. اگر دستیار پزشک قرار است تزریق شما را انجام دهد ، آن شخص باید از نزدیک زیر نظر یک پزشک واجد شرایط ، ترجیحاً یک جراح زیبایی دارای بورد تخصصی ، این کار را انجام دهد.

 

من به کدام فیلر یا ژل نیاز دارم؟

با وجود تنوع بالای محصولات پرکننده پوستی در بازار ، بدون راهنمایی های یک جراح زیبایی با تجربه نمی توان دانست که کدام گزینه برای شما بهترین است. هر محصول به طور منحصر به فردی فرموله شده است تا از بافت ، چگالی و عمق تزریق خاصی برخوردار باشد ، به این معنی که بعضی از مواد پرکننده برای مناطق خاصی که مورد توجه هستند بهتر کار می کنند. در حالی که ارائه دهنده شما تعیین می کند که کدام محصول برای شما بهترین است ، نمودار زیر به طور کلی جاهایی را نشان می دهد که محصولات خاص برای آن مورد خاص استفاده می شوند:

ژل یا فیلر

در طول تزریق ژل یا فیلر چه انتظاری می رود؟

تزریق پرکننده های پوستی یک روش غیر جراحی بوده و به طور معمول در طی مراجعه به مطب پزشک انجام می شود. درمان اولیه شما با مشاوره آغاز می شود ، در طی مشاوره با جراح زیبایی خود ملاقات می کنید تا در مورد نگرانی ها و اهداف خود صحبت کنید.

مشاوره قبل از درمان

در طی مشاوره ، جراح زیبایی شما زمینه مورد نظر شما را ارزیابی می کند و سوابق پزشکی شما را نیز بررسی می کند. در حالی که خطرات مرتبط با پرکننده های پوستی ناچیز است ، اما شما باید قبل از درمان به طور کامل سابقه پزشکی خود را به پزشک اطلاع دهید ، زیرا برخی از آلرژی ها ، بیماری های پوستی و عصبی یا داروها می توانند ایمنی یا نتایج شما را به خطر بیندازند. به عنوان مثال ، اگر از NSAID (مثلاً آسپرین ، ایبوپروفن ، ناپروکسن) یا داروهای رقیق کننده خون استفاده می کنید ، باید به جراح زیبایی خود بگویید ، زیرا این موارد احتمال کبودی را افزایش می دهند.

جلسه تزریق پرکننده

درست قبل از درمان واقعی ، ناحیه تمیز می شود و ممکن است قبل از تزریق بی حس کننده موضعی به شما داده شود تا ناحیه بی حس شود. بسیاری از محصولات پرکننده حاوی لیدوکائین ( یک ماده بیهوشی خفیف ) است که برای کمک به کاهش میزان ناراحتی در طول و بعد از درمان شما کمک می کند. سپس ارائه دهنده شما مقدار مشخصی از فیلر را به طور استراتژیک در زیر پوست تزریق می کند.

بسته به محصول و نواحی تحت درمان ، باید بلافاصله پس از تزریق مواد پرکننده ، نتایج را مشاهده کنید. برخی از بیماران کبودی و تورم خفیفی را تجربه می کنند ، اما این موارد موقتی است و باید طی روزهای پس از درمان فروکش کند. شما می توانید بلافاصله پس از درمان به فعالیت های عادی خود برگردید ، اما ممکن است جراح زیبایی از شما بخواهد که یک روز را با ورزش یا سایر فعالیت های سنگین تعطیل کنید.

اگر تزریق چربی انجام می دهید…

پیوند چربی صورت یک عمل جراحی است و از پروتکل درمانی متفاوتی پیروی می کند. به طور معمول ، پیوند چربی به عنوان یک روش سرپایی و با استفاده از بیهوشی عمومی یا بی حسی موضعی همراه با آرام بخشی انجام می شود. بسته به میزان لیپوساکشن انجام شده ، ممکن است تا 2 هفته زمان خرابی نیاز باشد. جراح زیبایی شما آنچه را که با جراحی و بهبود در حین مشاوره انتظار می رود ، انجام خواهد داد.

 

ماندگاری فیلر یا ژل چقدر است؟

تأثیر دوام پرکننده های پوستی به محصول ، منطقه درمان و خود بیمار بستگی دارد. به طور کلی ، هرچه محصول متراکم تر و عمیق تر تزریق شود ، ماندگاری بیشتری نیز خواهد داشت ، اگرچه این یک قانون نوشته شده نیست. برای حفظ نتایج ، جراح زیبایی شما به سادگی درمان را تکرار می کند ، مقدار و روش ها را در صورت لزوم برای اطمینان از نتایج مطلوب تنظیم می کند.

مواد پرکننده هیالورونیک اسید موقتی ترین گزینه هستند و به همین دلیل اغلب برای بیماران پرکننده بار اول توصیه می شوند. اینها معمولاً از 6 تا 18 ماه ماندگاری دارند. تزریق روی لب ها کمی سریعتر از آنهایی که در چین های بینی قرار می گیرند ، جذب می شوند. برخی از پرکننده های HA ، مانند VOLUMA ، به گونه ای فرموله شده اند تا ماندگاری بیشتری داشته باشند و از اینرو فیلر دائمی تری محسوب می شوند ، اما معمولاً تنها به برخی مناطق ، مانند گونه ها محدود می شوند.

عوارض فیلر دائمی

پرکننده های مصنوعی تمایل به دوام بیشتری دارند ، زیرا توسط بدن جذب نمی شوند. آنها می توانند گزینه مناسبی برای بیمار مناسب باشند ، اما شما باید آماده باشید تا شاهد نتایج برای چندین سال متوالی باشید – و یک ارائه دهنده باتجربه و مجرب را انتخاب کنید که سبک زیبایی آن را دوست دارید.

تزریق چربی به معنای فیلر دائمی و نامحدود است. با این حال ، انتظار می رود که برخی از چربی های تزریق شده به مرور زمان از بین بروند. در ابتدا ، جراح زیبایی شما ممکن است ناحیه درمان را بیش از حد پر کند ، در نتیجه یک ظاهر اغراق آمیز ایجاد می شود که به تدریج ظاهر طبیعی تری پیدا می کند.

 

بهترین دکتر تزریق ژل در تهران

با کمک یک ارائه دهنده باتجربه و باتجربه ، مواد پرکننده تزریقی می توانند پیشرفت های ظاهری طبیعی داشته باشند تا به شما کمک کنند تا نسبت به ظاهر خود اطمینان بیشتری داشته باشید. اگر آماده هستید تا در مورد گزینه های خود بیشتر بدانید ، مرحله بعدی دیدار با یک جراح زیبایی دارای مجوز برای مشاوره است.

حال که با نکات تزریق فیلر آشنا شدیم ، متوجه می شویم که تزریق فیلر امری بسیار حساس است که نیاز به دقت و تجربه بالایی دارد. از اینرو توصیه می شود برای تزریق فیلر تنها به یک مرکز خوب و معتبر و نزد یک متخصص با تجربه مراجعه کنید.

بسیار خرسندیم اعلام کنیم که مرکز زیبایی ما با بهره گیری از بهترین پزشکان و متخصصین زیبایی و هم چنین بهترین و با کیفیت ترین مواد، افتخار دارد خدمات تزریق فیلر را در محدوده شمال شهر تهران (شریعتی ، قلهک ، دروس ، ظفر ، زرگنده ، کدویی ، میرداماد ، تجریش ، فرمانیه ، پاسداران) به شما عزیزان ارائه دهد. شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر و همچنین اخذ نوبت از این مرکز به این صفحه مراجعه کنید.

تحقیق و ترجمه: مینو زرفش

منبع: American board cosmetic surgery

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
به بالای صفحه بردن