فیلر لب فانتزی

پرطرفدارترین تکنیک در تزریق فیلر: تزریق ژل لب مدل فانتزی

تزریق ژل لب مدل فانتزی یک تکنیک جدید در تزریق پرکننده لب که محبوبیت جهانی پیدا کرده است و اکنون به عنوان یک سبک عالی برای داشتن لب هایی قلوه ای و زیبا محسوب می شود ، تزریق ژل لب فانتزی است. این یک تکنیک ویژه برای کسانی است که به دنبال دستیابی به یک ظاهر کاملاً عروسکی و فانتزی می باشند. در مدل تزریق ژل لب فانتزی ، بر خلاف تزریق ژل لب های معمول ، متخصص پر کننده را به صورت عمودی تزریق می کند که از پایه لب شروع می شود و محصول را به سمت لبه خارجی لب هدایت می کند. به جای شروع از مرز لب و هدایت ژل به داخل ، متخصص محصول را از داخل به خارج هدایت می کند. به مطالعه این مطلب ادامه دهید تا اطلاعات کاملی در مورد تزریق ژل لب مدل فانتزی و تفاوت بین این روش و روش های استاندارد تزریق فیلر لب کسب کنید.  

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

تزریق ژل لب فانتزی چیست؟

تزریق ژل لب مدل طبیعی توسط این متد لب های شما کاملاً قلبی شکل خواهند که کمان کوپید کاملا مشخصی دارند. هدف از تزریق فیلر لب فانتزی این است که کمان کوپید را برجسته کند و چیزی نزدیک به شکل قلب ایجاد کند و به جای این که حجم بیش از حد در لب ها ایجاد کند ، بیشتر آن ها را مرتفع تر می کند. نتیجه کار ، لب هایی است که شبیه لب های عروسک است. از اینرو به این تکنیک ، ژل لب عروسکی نیز گفته می شود. از آنجا که نتیجه نهایی لب های فانتزی با شکل ایجاد شده توسط تکنیک تزریق سنتی بسیار متفاوت است ، مشتریان باید اجازه دهند مواد پرکننده قبلی شان به طور کامل از بین برود یا آن را با کمک هیالورونیداز خنثی کنند. فیلر لب مدل فانتزی با تزریق یکپارچه ستون های پرکننده به صورت عمودی در مرز ورمیلیون به لب وارد می شود ، اما در تکنیک سنتی ، تزریق نه به صورت افقی در منطقه ورمیلیون انجام می شود. بدین ترتیب حلقه سفیدی دور لب ایجاد می شود که مرز لب از صورت را کاملا واضح و مشخص می سازد.  

تفاوت بین تکنیک استاندارد و تکنیک تزریق ژل لب فانتزی چیست ؟

ژل لب عروسکی نی نی سایت به طور معمول ، تکنیک های تزریق پرکننده های لب استاندارد به صورت افقی به لب تزریق می شوند و در نتیجه حجم و اثر پری به طور مساوی در تمام لب پخش می شود. با این حال ، برای اجرای فیلر لب به روش فانتزی ، ارائه دهنده خدمات شما سرنگ کوچکتری را انتخاب کرده و مقدار کمی پر کننده را به صورت عمودی تزریق می کند که در مرکز لب قرار می گیرد. تفاوت کلیدی دیگر به جای افزودن حجم کلی در لب ها ، این است که هدف از فیلر لب فانتزی ، بلند کردن لب و متمرکز کردن در مرکز لب است ، بنابراین شکل ظاهری آن قلبی شکل خواهد شد. علاوه بر این ، به دلیل دقت بالا برای پر کردن تنها یک منطقه خاص از لب ، ممکن است فیلر لب مدل فانتزی در مقایسه با روش استاندارد تزریق فیلر لب به بیش از یک جلسه مراجعه نیاز داشته باشد. این روش ممکن است تقریباً بین سی دقیقه تا یک ساعت طول بکشد و ممکن است منجر به کبودی و تورم اضافی شود که کاملا طبیعی و موقتی است. ارائه دهنده خدمات شما همچنین می تواند یک جدول زمانی دقیق برای ماندگاری لب های روسی شما ارائه دهد ، اما به طور کلی پرکننده تزریق فیلر لب روسی به همان اندازه پرکننده های لب استاندارد ، یعنی بین شش تا دوازده ماه دوام می آورد.  

نتیجه نهایی چگونه است؟

عکس تزریق ژل لب عروسکی تکنیک تزریق ژل لب فانتزی به لب ها ارتفاع می بخشد و هم ظاهر فیلتروم (شیار عمودی میان لب بالا و بینی یا بوسه ‌گاه) را کوتاه می کند و هم فاصله لب پایین تا چانه را کوتاه می کند. این تکنیک کمان کوپید را برجسته می کند و مرز و لبه های لب را بسیار مشخص می کند. در عین حال همه اجزای لب نسبتاً مسطح هستند.  

تزریق ژل لب فانتزی چقدر طول می کشد؟

تکنیک تزریق عروسکی بین 30 تا 45 دقیقه طول می کشد که این بازه شامل زمان آماده سازی نیز می باشد.  

ژل لب فانتزی چه مدت دوام می آورد؟

در صورتی که از خانواده فیلر های ژوویدرم استفاده شود ، بسته به نوع محصول ، پرکننده لب هیالورونیک اسید شما معمولاً بین 6 تا 12 ماه ماندگاری خواهد داشت و هر 3 تا 9 ماه یک بار به تمدید نیاز دارید.  

چشم انداز

با توجه به اینکه تعداد کلینیک های موجود که اکنون تزریق پرکننده به سبک فانتزی یا عروسکی را ارائه می دهند رو به افزایش است و تقاضای واضح مشتریان در شبکه های اجتماعی دیده می شود ، به نظر می رسد که داشتن لب های فانتزی در آینده ای قابل پیش بینی محبوبیتی صد چندان پیدا کند. با این حال ، نمی توان پیش بینی کرد که سبک لب پرطرفدار بعدی چه خواهد بود و آیا ممکن است الهام گرفته از سبک روسی یا عروسکی باشد!  

کجا می توانم تزریق فیلر لب با متد فانتزی را انجام دهم؟

تزریق فیلر لب مدل فانتزی معمولاً در همان مراکزی انجام می شود که پرکننده های معمولی را نیز تزریق می کنند. با این حال ، بسیاری از مکان ها حتی در تهران بزرگ این روش را ارائه نمی دهند. ما یکی از مراکزی هستیم که در تهران – محدوده قلهک شریعتی – تکنیک تزریق فیلر لب به سبک روسی را ارائه می دهیم. برای مشاهده لیست کاملی از روش های درمانی پرکننده لب ، به منوی خدمات ما مراجعه کرده و یا با مشاور زیبایی ما مشورت کنید.  

آماده اید که تزریق ژل عروسکی را امتحان کنید؟

مرکز تزریق ژل و فیلر قلهک شریعتی مفتخر است که این روش را ارائه دهد. همین امروز با یک تماس یک مشاوره بگیرید تا دریابید آیا این تکنیک برای شما مناسب است یا خیر.  

بهترین مرکز تزریق ژل لب فانتزی در تهران 

ژل لب مدل روسی قیمت امیدواریم تزریق ژل خود را در هر کلینیکی که انجام می دهید، با موفقیت همراه باشد و هیچ گونه عوارضی را تجربه نکنید. اما چنانچه در یافتن بهترین دکتر تزریق ژل در تهران دچار تردید هستید، یا به دنبال تخفيف ژل ژوويدرم یا بهترین دکتر برای تزریق ژل لب هستید، مرکز زیبایی شمال تهران را به شما معرفی می کنیم.

این مرکز زیبایی با بهره گیری از بهترین پزشکان و متخصصین زیبایی و هم چنین بهترین و با کیفیت ترین مواد، افتخار دارد علیرغم تزریق فیلر ، کلیه خدمات زیبایی ، پوست و مو، و لیزر را در محدوده شمال تهران (شریعتی ، قلهک ، دروس ، ظفر ، زرگنده ، میرداماد ، تجریش ، فرمانیه ، قیطریه ، پاسداران) به شما عزیزان ارائه دهد. شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر و همچنین اخذ نوبت از این مرکز به این صفحه مراجعه کنید.

تحقیق و ترجمه: مینو زرفش

منابع: matacoursestheurbanyou

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
به بالای صفحه بردن