بهترین مرکز و مکان تزریق بوتاکس در تهران

10 ویژگی بهترین مراکز تزریق بوتاکس تهران-بهترین مکان برای تزریق بوتاکس

بهترین مکان برای تزریق بوتاکس

بهترین مکان برای تزریق بوتاکس رو چگونه شناسایی می کنید؟ آیا صرفا بر مبنای تبلیغات قیمت و تخفیف های استثنایی تصمیم می گیرید؛ و یا معیارهای واقعی تری مانند اعتبار مرکز، تجربه پزشک، برند معتبر و کیفیت خدمات رو در نظر می گیرید؟

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

در مطلب زیر، به 10 ویژگی برتر بهترین مراکز و کلینیک های بوتاکس در تهران می پردازیم. توجه به این ویژگی ها، سبب می شود که نتایج سریع، موفق، ماندگار و شگفت انگیزی از تزریق بوتاکس صورت بگیرید. در واقع، نکات طلایی مقاله زیر برای تصمیم گیری های درست قبل از بوتاکس، از جمله انتخاب بهترین مکان برای تزریق بوتاکس، به شما کمک می کنند.

بهترین مرکز و مکان تزریق بوتاکس در تهران

بوتاکس چیست؟ علت محبوبیت بوتاکس؟

میلیون ها نفر در جهان بوتاکس تزریق می کنند. و اما، آیا بوتاکس مافیای بازار پزشکی زیبایی ست و یا ذاتا مزایای خارق العاده ای دارد که کمتر کسی از آن ها چشم پوشی می کند؟

بوتاکس نوعی سم بوتولینوم رقیق شده و بی خطر است که مانع از ترشح ماده ی استیل کولین در عضلات می شود. پس از متوقف کردن این ماده، بوتاکس می تواند تا مدتی عضلاتی رو که بیش از حد حرکت می کنند و دچار تنش هستند فلج، ریلکس و شل کند. بوتاکس یکی از بهترین روش های مکمل برای جوانسازی پوست می باشد.

بعد از تزریق بوتاکس احساس شادمانی می کنید زیرا عضلات تولید کننده ی اخم و تنش و چین و چروک ها ضعیف می شوند. بوتاکس به صورت شما یاد می دهد که به جای اخم و چروک انداختن، ریلکس و شاد باشد.
اگر دقت کرده باشید، پوست افراد پس از تزریق بوتاکس پیشانی، خط اخم و دور چشم، شاداب و براق می شود. بوتاکس خطوط و چین های پرتنش پوست را رام و آرام می کند. پوست نرم تر می شود و شادمانی در آن موج می زند. مردم تزریق بوتاکس رو دوست دارند زیرا شادمان و لبریز از اعتماد به نفس و جذابیت می شوند.

 نقاط تزریق بوتاکس در صورت

بوتاکس از نظر علمی برای یک سوم بالای صورت یعنی پیشانی، دور چشم و خط اخم تزریق می شود. اما پزشکان برای نواحی دیگر نیز تزریق رو انجام می دهند.

  1. پیشانی
  2. خط اخم بین ابروها
  3. دور چشم (خطوط پنجه کلاغی)
  4. چین و چروک دو طرف بینی
  5. نقاط شروع خط خنده در دو طرف بینی
  6. خطوط عمودی ناشی از سیگار کشیدن
  7. عضله ی ماستر خط لبخند
  8. گوشه های لب که خنده ی چروکیده و بدی ایجاد شده
  9. چال چانه
  10. بوتاکس زیر بغل ضد تعریق

ویژگی اول بهترین مراکز بوتاکس: مشاوره بوتاکس تخصصی رایگان

بهترین مراکز بوتاکس قبل از هر چیزی ابتدا اطلاعات مهم قبل از بوتاکس رو به شما ارائه می دهند. شما قبل از امضای فرم رضایتنامه، حتما نکات مهم، هشدارها، مراقبت ها، برندهای بوتاکس و موارد ممنوعه تزریق بوتاکس رو مطالعه می کنید. به علاوه، می توانید در جلسه مشاوره رایگان مرکز شرکت کنید. مشاوره رو می توان به صورت تلفنی، آنلاین یا حضوری انجام داد.

در جلسه مشاوره بهترین مراکز بوتاکس چه می گذرد؟

پرسش و پاسخ هایی درباره بوتاکس بین شما و کارشناس یا دکتر بوتاکس رد و بدل می شود. این جلسه برای اطمینان از کاندید بودن شماست. پزشک بایستی مطمئن شود که شما جزو موارد ممنوعه تزریق بوتاکس نیستید. این کار برای پیشگیری از عوارض احتمالی و کسب بهترین نتایج تزریق بوتاکس است. موارد ممنوعه تزریق بوتاکس به شما یادآوری می شود:

  • دوران بارداری و شیردهی
  • حساسیت به ماده بوتاکس
  • مبتلا به بیماری های جدی قلب و عروق که بیمار مجبور به مصرف داروهای ناسازگار با بوتاکس می باشد
  • ابتلا به بیماری های عفونی درمان نشده و ضایعه پوستی مشکوک در محل تزریق
  • سن کمتر از بلوغ و بیش از 75 سال (این مورد، به نظر پزشک بستگی دارد زیرا در مواردی تزریق بوتاکس برای درمان های پزشکی کودکان نیز صورت گرفته)

در جلسه مشاوره، درباره ی برند بوتاکس که قرار است به شما تزریق شود، قیمت ها، و اینکه تا چه حد انتظارات شما منطقی ست صحبت می شود.همچنین، ممکن است بهترین روش های جوانسازی جایگزین بوتاکس به افرادی که کاندید نیستند پیشنهاد شود.

ویژگی دوم: کار با بهترین متخصص بوتاکس

بهترین کلینیک های بوتاکس از باتجربه ترین، به روز ترین و کاربلد ترین پزشکان بهره می برند. بر خلاف تصور عامه، تزریق بوتاکس یک علم واقعی ست که دائم به روز رسانی می شود و پزشک بایستی با جدیدترین و بهترین تکنیک های تزریق آشنایی کافی داشته باشد. به علاوه، شرایط پوستی افراد متفاوت است و بررسی تخصصی می طلبد.
یک متخصص بوتاکس می داند چه دوزی از بوتاکس (مقدار واحد تزریق بوتاکس) رو برای کدام زیباجو و با کدام وضعیت پوستی تزریق کند. برای مثال، برای یک خانم 70 واحد بوتاکس برای قسمت های بین ابرو و پیشانی می زند و برای خانم دیگری با ضلات مقاوم مردانه 90 واحد تزریق می کند.

آیا می دانید فقط بهترین متخصصین بوتاکس هستند که مناسب ترین دوز و مقدار واحد تزریق بوتاکس برای تک تک زیباجویان را تزریق می کنند! اگر به یک پزشک پرتجربه مراجعه کنید، معمولا به تمدید بوتاکس پس از دو هفته نیاز پیدا نخواهید نکرد زیرا از همان ابتدا دوز مناسب را می داند و تاثیر آن را پیش بینی می کند.
همچنین، یک متخصص مجرب با نقاط تزریق، عمق تزریق و تکنیک های تزریق به خوبی آشناست.

ویژگی سوم: تزریق بهترین مارک بوتاکس اصل

بهترین مارک بوتاکس اصل

دوستی داریم که اصرار می کرد در منزل توسط دستیار پزشک بوتاکس ارزان قیمت تزریق کنم. ایشان نمی دانستند که تزریق بوتاکس های ارزان قیمت عوارض دارد چرا که هم کیفیت پایینی دارند و هم به جای ماده بوتاکس اصل محتوی آب و ناخالصی می باشند. به قول یکی از پزشکان، هر چه قدر پول بدهی، همان قدر آش می خوری.
برای تشخیص مارک اصل بوتاکس، باید خودتان توی کار باشید. این طور نیست که با یک مقاله درباره ی نحوه ی تشخیص بوتاکس اصل سرتان کلاه نرود! علت این است که مارک های تقلبی و اصل شباهت های بسیار نزدیکی دارند و بهتر است تشخیص اصل رو به مرکز معتبر بسپارید.

بهترین کلینیک های بوتاکس بهترینند زیرا اعتبار خود رو با خرید و تزریق مارک بوتاکس تقلبی زیر سوال نمی برند. آنها انواع برندهای مجوزدار رو مستقیم از شرکت های سازنده اصلی و حداقل از نمایندگی های رسمی آن شرکت ها خریداری می کنند. به علاوه، خود پزشک در نتیجه ی تجربه های چند ساله اش  آنقدر درباره ی کیفیت انواع برندهای بوتاکس اطلاعات عالی دارد که خیلی سریع می تواند مارک اصل رو شناسایی کند.

کدام برندهای بوتاکس در ایران تزریق می شوند؟

در ایران، مارک فوق العاده محبوب مسپورت و یا مصپورت مکرر تزریق می شود. بهترین مراکز بوتاکس بارها و بارها تجربه ی موفقی از تزریق مصپورت ایرانی اصل داشته اند. اگر این مارک حرفه ای تزریق و مراقبت ها رعایت شود، جزو مناسب ترین و سازگارترین مارک های بوتاکس می باشد.

آیا می دانید بوتاکس مصپورت ایرانی اصل با بدن ایرانی ها سازگاری بسیار بالایی دارد. مردم احتمالا دیسپورت گران قیمت انگلیسی را ترجیح می دهند اما کمتر درباره ی این واقیت شنیده اند: دیسپورت به علت قوی بودن و خاصیت پخش شوندگی بالا، عوارض سردرد و افتادگی پلک رو برای نژاد ایرانی به بار آورده! مسپورت در مقایسه با دیسپورت، گزینه بهتری ست.

برندهای محبوب دیگر در ایران دیستون ایرانی، زئومین آلمانی برای افراد مبتلا به آلرژی و نورونوکس کره جنوبی می باشند. زئومین به “بوتاکس برهنه” شهرت دارد. این مارک فاقد مواد حساسیت زای لبنی و لاکتوز می باشد و بهترین گزینه برای بدن های آلرژیک می باشد. دیسپورت از نظر ترکیبات با بوتاکس مقداری تفاوت دارد (از صفر تا صد دیسپورت).

ویژگی چهارم: امکان مشاهده ی حضوری برند بوتاکس پلمپ شده

زیباجویان ممکن است به این مسئله دقت نکنند که ویال بوتاکس پلمپ بهتر از ویال باز شده می باشد. در مراکز معتبر، این ویال رو حضوری به شما نشان می دهند. می توانید جزئیات و نوشته های روی ویال با جلد محصول رو مطابقت دهید. همچنین، تاریخ تولید و انقضاء محصول نیز مشخص است.

ویژگی پنجم: پیشنهاد درباره روش های جوانسازی مکمل بوتاکس

یک پزشک متخصص مجرب در یک مرکز خوب قبل از تزریق بوتاکس ابتدا وضعیت پوستی شما رو به دقت بررسی می کند. باید نقاط پیری و درجه ی مشکلات پوستی بررسی شود. به عبارتی، چهره ی شما رو به دقت آنالیز می کنند. ممکن است به انواع روش های مکمل بوتاکس نیاز پیدا کنید.

بهترین روش های جوانسازی پوست برای انواع مشکلات پوستی

بستگی به نو مشکل پوستی، سن، ژنتیک پوست، درجه ی پیری پوست و غیره، ممکن است به یک یا چند روش جوانسازی دیگر نیاز پیدا کنید. به مهمترین این روش ها اشاره می کنیم:

  • تزریق ژل حجم دهنده ی اسید هیالورونیک برای پر کردن گودی های زیر چشم، بین ابروها و حجم دهی لب، گونه، یا زاویه سازی صورت و اصلاح فرم چانه
  • تزریق مزوتراپی روشن کننده ی زیر چشم، مزوتراپی ضد لک و تیرگی، مزوتراپی آبرسان و غیره.
  • تزریق بوتاکس برای غیر فعال سازی چین و چروک های دور چشم، پیشانی، اطراف بینی و خط لبخند و رفع خط اخم
  • میکرونیدلینگ و مزونیدلینگ برای جوانسازی کل صورت
  • هایفوتراپی برای رفع شلی و افتادگی پوست
  • آر اف فرکشنال سوزنی (رادیوفرکانسی) برای جوانسازی پوست
  • لیزر اندولیفت مجزه ی جوانسازی پوست در قرن حاضر و بهترین گزینه برای جراحی پلاستیک زیبایی با ماندگاری چندین ساله

ویژگی ششم: پرسش از شما و پاسخ فوری از مرکز درباره بوتاکس

در بهترین مراکز بوتاکس، شما می توانید به راحتی  انواع سوالات بوتاکس خود رو از طریق وبسایت، شبکه های اجتماعی، تماس تلفنی و غیره مطرح کنید و سریع پاسخ بگیرید. دنیای پزشکی زیبایی یک دنیای بسیار پر رقابت است و بهترین مراکز در تلاشند تا 24 ساعته در تمامی روزهای هفته، حتی روزهای تعطیل، با کاربران در تماس باشند. آن ها از نظر ارائه بهترین خدمات آنلاین و حضوری جزو بهترین ها می باشند.

سوالات متداول بوتاکس: صد پرسش و پاسخ

واکنش بدن هر شخص به تزریق بوتاکس ممکن است متفاوت باشد و سوالات نیز ممکن است خاص و شخصی باشند. در اینجا، بهتر است سریع با تلفن مرکز تماس بگیرید و یا از طریق اینستاگرام پاسخ فوری دریافت کنید. اما پیشنهاد می کنیم حتما لینک سوالات متداول در بالا رو مشاهده نمائید؛ می توانید عنوان سوال مورد نظر خود رو در فهرست ببینید وکلیک کنید تا فوری به جواب برسید.

ویژگی هفتم: تذکر درباره مراقبت ها و پیگیری نتایج بوتاکس شما

یکی از خصوصیات منحصر به فرد بهترین مراکز بوتاکس پیگیری میزان رضایت زیباجو و بررسی نتایج می باشد. ضمن اینکه، از همان ابتدای تزریق بوتاکس، اطلاعات مراقبت های مهم داده می شود. رعایت مراقبت بعد از بوتاکس نقش مهمی در کسب نتایج بوتاکس دارد.
مهمترین مراقبت های بوتاکس را بدانید:

  • بلافاصله بعد از تزریق بوتاکس و تا شب نخوابید
  • تا 24 ساعت، سر خود رو پایین نگه ندارید وگرنه موجب پخش بوتاکس و عوارض جابجایی بوتاکس خواهد شد.
  • آرایش نکنید و محل تزریق رو لمس نکیند و فشار ندهید و موقع حمام فقط آب رو به صورت بپاشید.
  • در معرض گرما و حرارت قرار نگیرید. تا سه روز رعایت کنید
  • اگر ورم و کبودی اذیت می کند، کمپرس یخ غیر مستقیم روی پارچه تمیز و ملایم استفاده کنید ولی فشار نیاورید.
  • ماساژ ندهید!
  • داروهای مسکّن طبق تجویز پزشک استفاده کنید.
  • داروی ضد انعقاد خون (رقیق کننده) مانند آسپرین مصرف نکنید.

نتایج بوتاکس پس از دو هفته قطعا ظاهر خواهند شد. البته بستگی به برند بوتاکس و بدن خود شما، ممکن است نتایج زودتر معلوم شود. اما بعد از دو هفته، نتایج به طور کامل مشخص خواهد شد.

ویژگی هشتم: در دسترس بودن بهترین مراکز بوتاکس

کلینیک ها و مراکز معتبر بوتاکس دارای مجوزهای رسمی زیر نظر وزارت بهداشت، پروانه های نظام پزشکی معتبر، آدرس های معتبر و همیشه دایر و در دسترس می باشند. همچنین، دارای وبسایت های رسمی زیر نظر وزارت بهداشت و انواع شبکه های اجتماعی آنلاین می باشند. شما می توانید همیشه با آن ها در تماس باشید.

ویژگی نهم: رعایت اصول اخلاقی و بهداشتی و حقوق زیباجو

تزریق بوتاکس در یک محیط آرام، تمیز، دارای فول امکانات بهداشتی، و پرسنل متعهد و خوش خلق لذت بخش است.  خود من به عنوان یک زیباجو به تمیزی محیط، حرفه ای بودن و طرز برخورد پرسنل اهمیت بسیار زیادی می دهم. در بهترین مراکز بوتاکس معمولا حقوق زیباجو آنقدر عالی رعایت می شود که جای شکایت و نارضایتی باقی نمی ماند.

ویژگی دهم: دسترسی راحت از نظر رفت و آمد و پارکینگ خودرو

چقدر خوب که یک مرکز بوتاکس علاوه بر حرفه ای بودن از نظر رفت و آمد و پارکینگ خودرو به راحتی در دسترس باشد.

بهترین مکان برای تزریق بوتاکس در تهران

بهترین کلینیک ها و مراکز بوتاکس در تهران

در پایان، بهترین مکان برای تزریق بوتاکس در تهران رو معرفی می کنیم. مرکز لیزر و زیبایی شریعتی در تهران از تمامی ویژگی های فوق برخوردار می باشد. شما می توانید با تزریق بوتاکس حرفه ای در این مرکز به زیبایی مورد نظر خود دست یابید. این مرکز از تمامی امکانات فوق پیشرفته برخوردار می باشد.

اولین و جامع ترین وب سایت تخصصی بوتاکس در ایران

بیشتر بدانید:

10 پرسش و پاسخ درباره بوتاکس

این بخش به خلاصه ای از مهمترین سوال ها و جواب ها درباره تزریق بوتاکس اختصاص دارد. از آنجا که تعداد سوالات زیاد است، لینک تکمیلی در پایان این مطلب درج شده است.

سوال 1: آیا با تزریق مرتب بوتاکس، پوست شل و پیرتر می شود؟

جواب 1: خیر. اثر بوتاکس برای فلج کردن عضلات منشاء اخم و چین و چروک به طور میانگین 12 هفته است. پس از این مدت، پوست آرام آرام به حالت قبل بر می گردد. این تصور که پوست بدتر می شود اشتباه است. با تزریق های مرتب می توان به نتایج بهتری دست یافت. به این معنا که، عضلات شما کم کم یاد می گیرند اخم نکنند و شادتر باشند.

سوال 2: آیا بوتاکس برای سردرد میگرنی واقعا موثر است؟

جواب 2: تحقیقات علمی نشان داده که تزریق بوتاکس برای درمان نوعی خاصی از سردرد میگرنی موثر است. قدر مسلم این است که حتما ابتدا به پزشک متخصص مغز و اعصاب مجرب مراجعه کنید تا نوع سردرد شما و بهترین درمان مشخص شود. لینک بوتاکس برای سردرد میگرنی نکات طلایی مهمی دارد.

سوال 3: آیا بوتاکس در بارداری و شیردهی ضرر دارد؟

جواب 3: هنوز مطالعات کافی درباره ی اثرات قطعی بوتاکس بر سلامت مادر و جنین انجام نشده. نتایج تحقیقات قطعی نشده. بهترین دکتر بوتاکس و بهترین مراکز بوتاکس توصیه می کنند که از تزری بوتاکس در شیردهی یا بارداری اجتناب شود. در این دوران ها، پوست بدن حساس می شود و احتمال واکنش منفی وجود دارد.

سوال 4: آیا اثر بوتاکس دائمی است؟

جواب 4: خیر. اثر بوتاکس تا 12 هفته می باشد. نتایج کامل بوتاکس پس از دو هفته ظاهر می شوند. نهایت اثر بوتاکس بین سه تا چهار ماه می باشد.

سوال 5: آیا تزریق بوتاکس ارزان قیمت عوارض دارد؟

جواب 5: قطعا عوارض دارد. بوتاکس ارزان قیمت از آب و مواد نامرغوب تولید شده و تاریخ تولید و انقضاء مشخصی ندارد. به علاوه، معمولا این بوتاکس ها توسط مراکز نامعتبر و پزشکان کم تجربه تزریق می شوند! بوتاکس های ارزان قیمت به دلیل ارزان بودن طرفداران زیادی دارند؛ اما پس از مدت کوتاهی، عوارض شایع عفونت، عدم تقارن، بدشکلی، افتادگی پلک، مشکلات لبخند، بلع و تکلم را بوجود می آورند. نگاهی به نظرات هم وطنان عزیز در وب سایت تخصصی بوتاکس بیندازید تا متوجه شکایات مردم از بوتاکس های ارزان قیمت شوید (نظرات درباره عوارض بوتاکس).

سوال 6: آیا می توان بوتاکس و ژل را هم زمان تزریق کرد؟

جواب 6: به فاصله ی دو هفته بله. ابتدا بوتاکس تزریق شده و پس از گذشت دو هفته در همان ناحیه ژل تزریق می شود. برای مثال، بوتاکس خط اخم برای از بین بردن تنش عضلات اخم و فیلر خط اخم برای پر کردن گودی خطوط عمومی یا افقی اخم بین ابروها.

سوال 7: بهترین درمان افتادگی پلک پس از بوتاکس چیست؟

جواب 7: معمولا افتادگی پلک بلند مدت (بیش از دو هفته) با قطره ی چشمی درمان می شود.البته فراموش نکنید که قطره ی چشمی مانند آپراکلونیدین زمانی قابل تجویز و مصرف که دچار کجی و عدم تقارن ابرو نشده باشید. گاهی باید صبر کنید تا اثر بوتاکس با گذشت زمان به تدریج از بین برود و افتادگی پلک بر طرف شود. اگر دچار پتوزیس دائمی پلک شده اید، اندولیفت پلک یا پلاسما بلفاروپلاستی دو روش موثر برای درمان افتادگی پلک می باشند.

سوال 8: بهترین مارک بوتاکس خارجی یا ایرانی چیست؟

جواب 8: مارک مسپورت یا مصپورت ایرانی اصل اگر حرفه ای تزریق شود بهترین گزینه می باشد. مصپورت با ژنتیک پوست ایرانی ها سازگاری عالی دارد و بومی سازی شده است. برند زئومین آلمان برای افراد مبتلا به آلرژی به لبنیات مناسب است. برند دیسپورت بر خلاف قیمت بالا بیشتر به درد تزریق بوتاکس مردانه می خورد. دیسپورت برای ایرانی ها عوارض شایع سردرد و افتادگی پلک رو داشته! دوز دیسپورت دو تا دو و نیم برابر بوتاکس است؛ به همین دلیل، قدرت پخش و جابجایی آن از بین ابروو پیشانی به محل پلک ها بالا می باشد.

سوال 9: آیا تزریق بوتاکس در دوران پریودی مجاز است؟

جواب 9: بله، مانعی وجود ندارد.

سوال 10: آیا تداخل دارو با بوتاکس اهمیت دارد؟

جواب 10: مظالعات و گزارشات میدانی نشان داده که تزریق بوتاکس با برخی داروها تداخل جدی داشته و عوارض خفیف تا وخیمی به دنبال دارد. لیست مهمترین داروهای دشمن بوتاکس را مشاهده کنید.

 

سوالات متداول بوتاکس: پاسخ از بهترین کلینیک های بوتاکس تهران

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
به بالای صفحه بردن