بهترین فیلرهای زیر چشم

اول بهترین فیلر زیر چشم رو بشناس، بعد برو تزریق کن!

بهترین فیلر های زیر چشم

آیا گودی ، پف و سیاهی زیر چشم ظاهری پیر و خسته به شما بخشیده است؟ پرکننده های پوستی یا فیلر می توانند حجم از دست رفته را به این قسمت ظریف صورت برگردانند و بدون مداخله جراحی ظاهری جوانتر و با طراوت تری به شما ببخشند. فیلر های بی شماری در دسترس است ، اما همه آنها گزینه های خوبی برای زیر چشم به شمار نمی روند. در دنیای زیبایی ، رستیلن ، ژوویدرم و ورسا جزء بهترین فیلرهای زیر چشم محسوب می شوند. ما در این مطلب به شما کمک می کنیم تا تعیین کنید کدام یک بهترین فیلر برای زیر چشم شما محسوب می شوند.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

 

پف و سیاهی زیر چشم به چه علت ایجاد می شود؟

فیلر زیر چشم کره ای
سیاهی زیر چشم

دلایل متعددی در ایجاد پف و سیاهی ناامید کننده در زیر چشم وجود دارد. عوامل سبک زندگی مانند آسیب های ناشی از خورشید ، مصرف دخانیات ، مشکلات خواب و عدم داشتن رژیم مناسب مراقبت از پوست می تواند عاملی مهم باشد ، اما روند پیری طبیعی نیز نقش بسزایی دارد. با افزایش سن ، بافت های صورت ما ضعیف می شوند و چربی هایی که برای حمایت از ناحیه چشم استفاده می شدند ، رو به کاهش می گذارند. بسیاری از بیماران همچنین تحلیل رفتن استخوان ناشی از سن را در ناحیه چشم نیز تجربه می کنند که منجر به ایجاد گودی زیر چشم می شود.

 

فیلر زیر چشم چه کمکی می کند؟

فیلر زیر چشم پرفکتا
عکس فیلر زیر چشم

پرکننده ها با برجسته کردن قسمت های فرورفته و بازگرداندن کانتور زیر چشم و گونه های فوقانی این حجم از دست رفته را جبران می کند. این ژل های تزریقی همچنین تولید کلاژن را در پوست تحریک می کنند که با گذشت زمان صورت را پرتر و صاف می کند. این پرکننده ها همچنین می توانند در تمام نقاط صورت به بازگرداندن حجم از دست رفته ، خطوط ریز و چین و چروک و تقویت کانتور صورت کمک کنند. بسیاری از محبوب ترین مواد پرکننده ، از جمله رستیلن ، ژوویدرم و ورسا از اسید هیالورونیک تشکیل شده اند.

اسید هیالورونیک با اتصال مولکول های رطوبت زا نمایی مرطوب ، آبرسان و جوان به پوست می بخشد. هنگامی که اسید هیالورونیک به پوست تزریق می شود ، مانند اسفنج عمل می کند ، منبسط می شود و چین ها را پر می کند و از مناطقی در صورت که شروع به کاهش حجم کرده اند ، پشتیبانی می کند. یکی دیگر از مزایای پرکننده هیالورونیک این است که اگر از نتیجه پرکننده رضایت نداشته باشید ، می تواند با تزریق هیالورونیداز آن را خنثی کنید.

 

بهترین مارک فیلر زیر چشم | بهترين برند فيلر زير چشم

هر فرد دارای ساختار صورت کمی متفاوت از دیگری و نگرانی های کمی متفاوت در مورد ناحیه چشم خود است ، بنابراین بهترین فیلر زیر چشم برای یک فرد ممکن است بهترین گزینه برای فرد دیگر نباشد. اما 3 ماده پرکننده وجود دارد که ما برای بیماران با مشکلات زیر چشم توصیه می کنیم: رستیلن ، ژوویدرم و ورسا.

✔ رستیلن (Restylane

بهترین فیلر زیر چشم نی نی سایت
فیلر زیر چشم رستیلن

رستیلن نوعی تزریق اسید هیالورونیک کلاسیک و پرکاربرد است که با نتایج ظریف و طبیعی که به بیماران می بخشد شناخته شده است. در واقع ، این پرکننده هیالورونیک جزء قدیمی ترین ها است. رستیلن همچنین شامل لیدوکائین است که باعث کاهش درد در هنگام تزریق می شود. این ماده تزریقی اغلب برای صاف نمودن چین های با عمق متوسط ​​و پر شدن گونه ها یا قسمت های دیگر صورت که چربی از دست داده اند ، استفاده می شود. به خصوص در چین های اطراف بینی و گونه ها به خوبی عمل می کند و گهگاه برای جوان سازی دست از آن استفاده می شود. برای تقویت لب ها می توان از نسخه جداگانه رستیلن استفاده کرد.

فیلر زیر چشم رستیلن چگونه اثر می کند؟

رستیلن می تواند به طور موثری گودی ها و سیاهی هایی را که گاهی زیر چشم ایجاد می شوند از بین ببرد. هر پرکننده پوستی پس از تزریق رفتار متفاوتی دارد و رستیلن از سختی و انعطاف پذیری مناسبی برخوردار است تا بتواند در ناحیه زیر چشم به خوبی عمل کند. رویکرد ظریفی که رستیلن دارد نیز باعث می شود انتخاب خوبی برای زیر چشم به شمار رود.

تزریق چقدر طول می کشد؟

تزریق فیلر زیر چشم رستیلن کمتر از یک ساعت طول می کشد و تنها در عرض چند روز شاهد اثرات آن خواهید بود. برای اکثر بیماران ، نتایج حدود 10 ماه ماندگار است و شما می توانید برای حفظ نتایج خود یک تزریق دوباره انجام دهید. رستیلن در سال 2003 توسط FDA تأیید شد. این اولین تزریق هیالورونیک در آن زمان بود.

✔ ژوویدرم (Juvederm)

بهترین مارک فیلر زیر چشم نی نی سایت
فیلر ژوویدرم برای زیر چشم

ژوویدرم یکی دیگر از تزریق های هیالورونیک اسید محبوب است که برای درمان طیف وسیعی از مشکلات ناشی از سن در صورت استفاده می شود. این ماده می تواند به گونه ها و زیر چشم ها حجم دهد ، چین های صورت را نرم کند ، چین و چروک ها را رفع کند و لب ها را پر کند. ژوویدرم نسخه غلیظ تری از اسید هیالورونیک نسبت به رستیلن داراست. همچنین حاوی لیدوکائین است که به راحتی هر چه بیشتر تزریق کمک می کند.

فیلر ژوویدرم برای زیر چشم چگونه اثر می کند؟

ژوویدرم به طور موثری کیسه ها و سیاهی هایی را که می توانند در زیر چشم ظاهر شوند ، درمان می کند. این ماده نتایج برجسته تری را ارائه می دهد ، که گاهی اوقات می تواند آن را برای بیماران با مشکلات عمیق زیر چشم انتخاب خوبی کند. برخی از بیماران نیز به این دلیل ژوویدرم را انتخاب می کنند که غلظت بیشتری از اسید هیالورونیک را ارائه می دهد.

تزریق چقدر طول می کشد؟

تزریق ژوویدرم مانند سایر پرکننده های پوستی کمتر از یک ساعت طول می کشد. نتایج در هر بیمار متفاوت است ، اما ژوویدرم نتایجی تقریباً فوری دارد. ژوویدرم همچنین کمی بیشتر از رستیلن دوام دارد و بعضی از بیماران از نتایج خود به مدت یک سال یا بیشتر لذت می برند. پس از اتمام نتایج می توانید تزریق مجدد انجام دهید. ژوویدرم در سال 2006 تاییدیه FDA را دریافت کرد و طی سالهای گذشته به طور گسترده و ایمن مورد استفاده قرار گرفته است.

✔ ورسا (Versa)

بهترین فیلر زیر چشم
فیلر ورسا

اگرچه این برند مدتی نیست که ظهور کرده و کمتر از برخی دیگر از مواد پاک کننده پوست شناخته شده است ، اما به طور موثری خطوط و چین و چروک ها را درمان می کند و در عین حال به صورت نیز حجم می دهد. مانند سایر مواد پرکننده ، می توان از آن به صورت موثری در گونه ها ، لب ها ، زیر چشم ها و چین های صورت استفاده کرد. در بعضی از بیماران حتی از این تزریق هیالورونیک برای تعریف پل بینی نیز استفاده شده است.

فیلر ورسا چگونه اثر می کند؟

کیسه های زیر چشم ، گودی و سیاهی زیر چشم همه با ورسا قابل درمان هستند. یکی از مزایای ورسا این است که منجر به تورم کمتری می شود و در نتیجه تزریق دقیق تری امکان پذیر می شود ، که می تواند هنگام درمان ناحیه زیر چشم مهم باشد. ورسا همچنین صافی و حجم ارائه می دهد ، و این گزینه خوبی برای مناطق ظریف مانند پوست زیر چشم است. بعضی از بیماران می گویند ورسا پس از تزریق احساس طبیعی تری به آنها می بخشد.

تزریق چقدر طول می کشد؟

تزریق ورسا کمتر از یک ساعت طول می کشد. برای برخی از بیماران ممکن است 4 هفته طول بکشد تا نتایج نهایی را رویت کنند و این نتایج می توانند تا 12 ماه ادامه داشته باشند. همانند سایر مواد پرکننده ، هنگامی که نتایج شروع به از بین رفتن می کند ، می توانید یک بار دیگر تزریق را تکرار کنید. ورسا در سال 2017 توسط FDA تأیید شد و پس از آن با خیال راحت و موثر در بیماران مورد استفاده قرار گرفت.

تماس با ما

تزریق پرکننده پوست چگونه عمل می کند؟

بهترین فیلر زیر چشم نی نی سایت
بهترین فیلر زیر چشم

فرآیند تزریق فیلر بسیار ساده و سرراست است. ما ابتدا با علامت گذاری زیر چشم شما شروع می کنیم تا راهنمای تزریق داشته باشیم. سپس یک کرم بی حس کننده به ناحیه درمان مالیده می شود تا هرگونه ناراحتی مرتبط با تزریق به حداقل برسد. پس از چند دقیقه انتظار برای اثر کرم بی حس کننده ، پرکننده را تزریق می کنیم و سپس ممکن است ناحیه را به آرامی فشار دهیم تا مطمئن شویم پرکننده در محل قرار گرفته است. کل فرآیند معمولاً کمتر از یک ساعت به طول می انجامد ، و سپس شما آزاد خواهید بود که به فعالیت های روزانه خود برگردید.

 

هر آنچه باید در مورد بهترین فیلر زیر چشم بدانید

فیلر زیر چشم کره ای
خطوط پنجه کلاغی

پرکننده ها روشی برای درمان علائم پیری صورت هستند که محبوبیت شان روز به روز در حال افزایش است ، اما بسیاری از بیماران هنوز در مورد مواد پرکننده و توانایی آنها در مقابله با علائم پیری اطلاعات درستی ندارند. در اینجا چند پرسش وجود دارد که ما معمولاً در مورد پرکننده ها به آنها پاسخ می دهیم:

چه مدت دوران نقاهت نیاز است؟

یکی از نکات مهم در مورد مواد پرکننده و یکی از دلایل محبوبیت آنها این است که هیچ دوره نقاهت مربوط به این درمان تزریقی وجود ندارد. بیشتر بیماران به یک تزریق در مطب نیاز دارند که کمتر از یک ساعت طول می کشد. سپس می توانید به برنامه روتین خود برگردید. بعضی از بیماران بلافاصله پس از درمان یک نقطه کوچک در محل تزریق دارند ، اما این می تواند به راحتی با آرایش پوشانده شود. در مقایسه با روش های درمانی تهاجمی مانند لیفت صورت ، پرکننده های پوستی راهی آسان و آسان برای رفع علائم پیری در صورت هستند.

آیا نتایج تزریق فیلر دائمی هستند یا خیر؟

پرکننده ها نتیجه دائمی ندارند ، اما در صورت تزریق زیر چشم بیشتر از قسمت های دیگر صورت ماندگاری دارند. بر خلاف لب ها ، پیشانی و سایر قسمت های صورت که به طور مداوم در حال حرکت هستند ، پوست زیر چشم ها تا حد زیادی در جای خود باقی می ماند. در نتیجه ، پرکننده های پوستی که زیر چشم قرار می گیرند ، اغلب عمر بیشتری نسبت به پرکننده هایی دارند که در جای دیگر قرار می گیرند.

عوارض فیلر زیر چشم چیست؟

به طور کل، بروز عوارض تزریق فیلر بسیار کم است به این حال در برخی از افراد، بروز پیامدهای زیر رویت شده است. طبق گفته انجمن جراحان آمریکا ، عوارض جانبی معمول زیر – که احتمال رخ دادن آنها در محل تزریق وجود دارد – می توانند به صورت آنی بروز پیدا کنند ، اما معمولاً طی 7 تا 14 روز از بین می روند:

  • قرمزی
  • تورم
  • درد
  • کبودی
  • خارش
  • بثورات پوستی

اگرچه عوارض جانبی زیر کمتر شایع هستند ، اما باید از آنها آگاهی داشته باشید:

  • عفونت
  • نشت فیلر از محل تزریق به بیرون
  • تشکیل ندول در اطراف محل تزریق ، که ممکن است نیاز به برداشتن با جراحی داشته باشد
  • گرانولوماس ، نوعی واکنش التهابی به پرکننده
  • حرکت پرکننده از یک منطقه به منطقه دیگر
  • آسیب به رگ های خونی
  • کوری ، که با تزریق پرکننده به شریان اصلی ایجاد می شود و جریان خون به چشم را مسدود می کند
  • مرگ بافت ، مجددا به دلیل مسدود شدن جریان خون

آیا نتیجه به گونه ای به نظر می رسد که انگار عمل زیبایی کرده ام؟

وقتی فیلر به درستی تجویز می شود ، نتایج ظریف و طبیعی ایجاد می کند ، به ویژه هنگامی که در ناحیه کوچک و ظریف مانند زیر چشم استفاده می شود. شما کاملاً متفاوت به نظر نخواهید رسید و بسیاری از افراد نمی توانند متوجه تفاوت های شما شوند. اما هنگامی که نتایج پرکننده شما تأثیرگذار شد ، چشمان و صورت شما آرام و شاداب و جوانتر به نظر می رسد.

چه زمانی لازم است مواد پرکننده را تزریق کنم؟

بیمارانی که با استفاده از مواد پرکننده بهترین نتیجه را می گیرند ، به محض ایجاد سیاهی و پف زیر چشم شروع به تزریق می کنند. اگر صبر کنید و به دنبال درمان مشکلات زیر چشم خود باشید ، یک تزریق پرکننده ممکن است به همان اندازه موثر نگرانی های زیبایی شما را برطرف نکند.

آیا می توانم از پر کننده ها در بیش از یک نقطه از صورت خود استفاده کنم؟

علاوه بر ناحیه زیر چشم ، شما می توانید تزریق مواد پرکننده را روی گونه ها و سایر قسمت های صورت خود انجام دهید. حتی می توانید چندین تزریق را در یک روز انجام دهید.

آیا از بین بردن خطوط پنجه کلاغی دور چشم با فیلر امکانپذیر است؟

پرکننده ها برای پر کردن قسمت هایی از صورت که حجم خود را از دست داده اند عالی هستند ، اما برای خطوط پنجه کلاغی مناسب نیستند. خطوط پنجه کلاغی در اثر حرکات تکرار شونده صورت مانند لبخند زدن ، پلک زدن و ریز کردن چشم ایجاد می شود و اغلب با جلوگیری از انقباض کامل عضلات زیرین هنگام ایجاد این حالات ، درمان می شود. تزریق بوتاکس بخشی از آن فعالیت عضلانی را مسدود می کند به گونه ای که عضله حرکت نکند که باعث ایجاد پنجه کلاغی و خطوط دیگر شود.

چه کسی کاندیدای خوبی برای تزریق پرکننده است؟

بهترین کاندیداهای پرکننده باید حداقل 21 سال سن داشته باشند و می خواهند علائم پیری زیر چشم یا نقاط دیگر صورت را برطرف کنند. افراد نباید هنگام تزریق فیلر باردار یا شیرده باشند. آنها همچنین نباید بیماری فعال و جدی داشته باشند.

قیمت فیلر زیر چشم چقدر است؟

هزینه فیلر زیر چشم ، بسته به نوع شهر یا منطقه ای که در آن زندگی می کنید متفاوت است و می تواند برای هر سرنگ متغیر باشد. هر سرنگ حاوی 1 میلی لیتر است که معادل یک پنجم حجم یک قاشق چای خوری است. با این حال ، در برخی موارد برای دستیابی به نتایج مطلوب ، بیش از یک سرنگ لازم است. اما بیشتر بیماران برای پر کردم گودی زیر هر دو چشم ، تنها به یک واحد سرنگ نیاز دارند.

 

بهترین دکتر تزریق فیلر زیر چشم در تهران

هزینه تزریق فیلر لب
قیمت فیلر لب

امیدواریم تزریق ژل خود را در هر کلینیکی که انجام می دهید، با موفقیت همراه باشد و هیچ گونه عوارضی را تجربه نکنید. اما چنانچه در یافتن بهترین دکتر برای فیلر زیر چشم ، بهترین دکتر فیلر زیر چشم و بهترین مارک فیلر زیر چشم دچار تردید هستید، بسیار خرسندیم اعلام کنیم که مرکز زیبایی ما با بهره گیری از بهترین پزشکان و متخصصین زیبایی و هم چنین بهترین و با کیفیت ترین مواد، افتخار دارد علیرغم تزریق فیلر ، کلیه خدمات زیبایی ، پوست و مو، و لیزر را در محدوده شمال تهران (شریعتی ، قلهک ، دروس ، ظفر ، زرگنده ، میرداماد ، تجریش ، فرمانیه ، پاسداران) به شما عزیزان ارائه دهد.

شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر  به این صفحه مراجعه کنید.

امیدواریم این مطلب توانسته باشد اطلاعات مفیدی درباره معرفی بهترین دکتر تزریق ژل در تهران به شما عزیزان ارائه کند.

شاد و زیبا باشید…

تحقیق و ترجمه: مینو زرفش

منبع: southlakeobgyn

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
به بالای صفحه بردن