بهترین روش جوانسازی پوست

مدرن ترین سریع ترین و بهترین روش جوانسازی پوست صورت بدون جراحی

بهترین روش جوانسازی صورت چیست ؟

درمان های زیبایی تزریقی اغلب به عنوان خط مقدم درمان های بازسازی و جوانسازی صورت در نظر گرفته می شوند. اما در حالی که ممکن است همه آنها بدون اینکه زیر تیغ جراحی قرار بگیرید نتایج فوری ایجاد کنند، اما کیفیت پوست اغلب در این روش ها نادیده گرفته می شود. حقیقت این است که وقتی نوبت به ایجاد تفاوت مشهود در چهره شما می رسد، مراقبت از پوست با کیفیت هر روز بر محصولات تزریقی برتری دارد. شاید به جرات بتوان گفت در حال حاضر بهترین روش جوانسازی صورت مزونیدلینگ است.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

در ادامه این مطلب قصد داریم درباره این روش به عنوان بهترین و سریع ترین راه جوانسازی پوست برای شما عزیزان شرح دهیم.

 

مزونیدلینگ چیست؟

بهترین روش جوانسازی پوست صورت چیست

مزونیدلینگ (Meso-Needling) یک درمان نوآورانه توسط تکنیک نیدلینگ است که به طور گسترده ای محبوبیت یافته است. این یک تکنیک تزریق غیر تهاجمی سرم است که برای جوانسازی پوست و درمان بسیاری از مشکلات رایج پوست طراحی شده است.

اساسا کلمه مزونیدلینگ از ترکیب دو کلمه مزو و نیدلینگ تشکیل شده است. همین موضوع نشان می‌ دهد که این روش یکی از روش‌ های ترکیبی برای جوانسازی پوست است. مزونیدلینگ ترکیبی از روش‌ های مزوتراپی و میکرونیدلینگ است که هر دو از روش‌ های متداول پزشکی در حوزه پوست و مو هستند. در این روش، کوکتل‌ های مزوتراپی از طریق سوزن‌ های میکرونیدلینگ وارد پوست می‌ شوند و با نفوذ به بافت‌ های آسیب‌ دیده آنها را درمان می‌ کنند.

مطلب مرتبط: درباره مزونیدلینگ بیشتر بدانید

هنگامی که پین ​​های نانویی مزونیدلینگ به آرامی پوست را لمس می کنند، تا 200000 کانال نانو نامرئی را تشکیل می دهند. این کانال های نانو در پوست یک خط مستقیم برای ارائه سرم های مغذی در زیر سد پوستی برای تحریک فرآیندهای بازسازی و تولید کلاژن در پوست هستند. از این رو، مزونیدلینگ به مورد هدف قرار دادن مشکلاتی چون پیگمانتاسیون، چین و چروک یا جای جوش کمک شایانی می کند.

مزونیدلینگ باعث ایجاد یک واکنش بازسازی و ترمیم در لایه‌ های زیرین پوست می ‌شود و تولید کلاژن و الاستین را با حداقل تهاجم و از کار افتادگی افزایش می دهد.

مجموعه ‌ای از میکروسوزن ‌ها یک سرم مغذی را به زیر پوست فشار می ‌دهند و باعث جوانسازی کلی ناحیه صورت می ‌شوند.

مزونیدلینگ می تواند به پوست کمک کند شاداب تر به نظر برسد، خطوط ریز و چین و چروک ها را کاهش دهد و به طیف وسیعی از مشکلات پوستی کمک کند.

 

مزونیدلینگ، بهترین و سریعترین روش برای جوانسازی و سفتی پوست صورت

بهترین روش جوانسازی پوست بدون جراحی

مزونیدلینگ برای احیای پوست در نتیجه پیری ناشی از نور خورشید (فتوایجینگ) ترکیبی منحصر به فرد از اسید هیالورونیک مغذی، تائورین (نوعی اسید آلی)، ویتامین C و سایر مواد فعال ضروری را برای کمک به مقابله با علائم پیری و افزایش درخشندگی پوست را ارائه می‌ دهد. پس از یک سری درمان، خطوط ریز صاف می‌ شوند، رنگ چهره روشن می‌ شود و پوست آبرسانی می ‌شود و درخشندگی بی همتایی برای شما به ارمغان می ‌آورد.

به طور کلی فواید مزونیدلینگ برای جوانسازی عبارتند از:

  • پوست را جوان می کند و شادابی و درخشندگی آن را افزایش می دهد
  • خطوط ریز و چین و چروک را رفع می کند
  • رطوبت مورد نیاز پوست را تامین می کند

 

در طول درمان میکرونیدلینگ چه انتظاری باید داشته باشم؟

بهترين راه جوانسازي صورت

ما از فناوری میکرونیدلینگ الکتریکی استفاده می ‌کنیم که تقریباً بدون درد است که توسط یک قلم که نیازی به بی‌ حس کردن قبل از درمان ندارد، ارائه می‌ شود.

طی فرایند درمان شما به راحتی روی یکی از صندلی های درمان هیدرولیک ما می نشینید، در حالی که موسیقی ملایم و نور به آرامش شما کمک می کند. سپس پزشک ما قلم را روی ناحیه ای که قرار است درمان شود اعمال می کند و باعث ایجاد حفره های ریزی روی پوست می شود.

پاسخ به سوالات متداول درباره مزونیدلینگ

فرایند درمان طولانی نیست و بسته به اندازه ناحیه حدود 10 تا 20 دقیقه به طول می انجامد و شما در پایان از نتایجه شگفت انگیز بهترین روش جوانسازی پوست صورت لذت خواهید برد.

 

مزایای مزونیدلینگ به عنوان بهترين روش جوانسازي صورت چیست؟

بهترین و سریعترین روش برای جوانسازی و سفتی پوست صورت

همانطور که اشاره کردیم مزونیدلینگ از ترکیب دو درمان مزوتراپی و میکرونیدلینگ حاصل می گردد که هر دو روش درمانی در تحریک تولید طبیعی کلاژن و الاستین بسیار موثر هستند. از دست دادن کلاژن که اغلب با روند پیری همراه است منجر به افتادگی، از دست دادن شادابی و چروک شدن پوست می ‌شود. با افزایش سن، تولید الاستین پوست ما نیز کاهش می ‌یابد و باعث از بین رفتن حالت و فرم پوست می ‌شود.

با افزایش تولید این پروتئین های مهم ضد پیری، مزونیدلینگ قادر است:

  • ظاهر خطوط و چین و چروک را کاهش دهد.
  • حالت پری و لطافت را به پوست برگرداند.
  • افتادگی پوست را رفع کند.
  • توانایی پوست برای حفظ فرم خود را بازیابی کند.
  • به بازگرداندن درخشندگی و شادابی به پوست کمک کند.

این روش درمانی معمولاً مورد علاقه کسانی است که خواهان دوران نقاهت کوتاه و در عین حال نتایج قابل توجه هستند. بر خلاف سایر درمان های مراقبت از پوست که نتایج قابل مقایسه ای را به همراه دارند، مزونیدلینگ کمتر تهاجمی است و از اینرو یکی از بهترین روشهای جوانسازی صورت به شمار می رود.

در واقع، راز دستیابی به یک چهره عالی چیز پیچیده و غیرممکنی نیست. با ایجاد سوراخ‌ های ریز و کنترل‌ شده طی فرایند مزونیدلینگ، پوست روشن ‌تر، سفت‌ تر و صاف ‌تر می شود، منافذ و میزان چین و چروک کاهش می یابند و تونی یکنواخت در پوست ایجاد می شود.

یکی دیگر از مزایای مزو نیدلینگ به عنوان بهترین روش جوانسازی و لیفت صورت، اجزای محصولات مراقبت از پوست در کوکتل مزونیدلینگ، آن را به درمانی مناسب برای مقابله با مشکلات پیچیده تر تبدیل می کند. در حالی که مزونیدلینگ نتایج مشابهی با میکرونیدلینگ دارد، قادر به برطرف نمودن مشکلات خاص پوستی است.

مشکلات ریشه ‌دار پوست، مانند کم‌ آبی، بهتر است از طریق استفاده یا تزریق ترکیبات مراقبت از پوست حاوی ویتامین و مواد معدنی برطرف شود. این بدان معنی است که مزونیدلینگ همچنین راه حل مناسبی برای نواحی دارای لک مانند تیرگی زیر چشم است که از مزایای مزونیدلینگ دور چشم به شمار می رود، زیرا یک کوکتل سفارشی را می توان در نواحی خاصی برای صاف کردن پوست استفاده کرد.

 

عوارض مزونیدلینگ چیست ؟

بهترين روش جوانسازي صورت

با وجودی که مزونیدلینگ بهترین راه جوانسازی صورت است اما ممکن است بلافاصله پس از درمان کمی درد همراه با مقداری قرمزی، تورم، سوزش یا خارش احساس کنید، که در عرض 24 تا 48 ساعت برطرف می ‌شود. ماساژ نواحی تحت درمان به کاهش هر گونه درد کمک می کند و همچنین به پخش شدن یکنواخت سرم در زیر پوست کمک می کند.

  • اگر پوست تان به راحتی کبود می شود، توصیه می شود 7 روز قبل از درمان از قرص آرنیکا استفاده کنید.
  • پس از درمان، به مدت 48 ساعت از مصرف الکل، رفتن به سونا، استخر، اپیلاسیون و هرگونه فعالیت یا ورزش شدید خودداری کنید.
  • حداقل به مدت 8 ساعت پس از درمان از شستشو یا دوش گرفتن خودداری کنید. به مدت 2 روز از استحمام با آب گرم خودداری کنید.
  • تا 48 ساعت پس از درمان باید از قرار گرفتن در معرض نور خورشید اجتناب کرد، اما در صورت لزوم همیشه از SPF 50 استفاده کنید و به نوشیدن آب زیاد ادامه دهید.

 

بهترین مرکز مزونیدلینگ تهران

بهترین روش جوانسازی پوست
بهترین روش جوانسازی پوست بدون جراحی

چنانچه به دنبال یک مرکز زیبایی خوب در تهران به شما مرکز زیبایی خودمان را معرفی می کنیم.

مفتخریم اعلام کنیم مرکز زیبایی ما واقع در محدوده شمال تهران (شریعتی ، قلهک ، زرگنده ، دروس ، ظفر ، کدویی ، میرداماد ، تجریش ، فرمانیه ، پاسداران)، کلیه خدمات زیبایی و لیزر را با نازل ترین قیمت ، توسط مجرب ترین متخصصان انجام می دهد.

شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر ، مشاوره و همچنین اخذ نوبت از مرکز زیبایی ما به صفحه تماس با ما مراجعه کنید.


شاد و سلامت باشید.

تحقیق و ترجمه: مینو زرفش

منبع: victoriancosmetic

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
به بالای صفحه بردن